Smälter

Kan man göra annat liksom när man ser han?????
273497-122

So long

Galen kväll som vanligt

Gårdagen spenderades i Landskrona med the girls! Som vanligt e det lika roligt och galet när vi ska festa! Och fy fan vad roligt vi har det! Synd att inte Bus kunde följa med ut! Vi får ta igen det någon annan gång! Min kamera vandrade runt lite här och var och det togs 204 bilder! Så det va ganska svårt att välja ut dom bästa! Gjorde dom lite mindre så att jag fick plats med fler!
273497-123     273497-124
273497-126     273497-125
273497-127     273497-128
273497-129     273497-130
273497-131     273497-132
273497-133     273497-136
273497-134     273497-135

Underbart att se!!!!!!!

So long

Taskigt

Här e man gäst hemma hos Tirre och vad får man att äta! Inte ett skit! Taskigt! Men nu så här lite senare så har det kommit fram att hon har nudlar gömda så nu åker grytvantarna på!

So long

Oj då

Det finns uppenbarligen någon som har feta problem med mig! Men jag ska berätta en sak! Det rör mig inte i ryggen. Tycker nästan att det e lite roligt faktiskt!
Min chef sa fuck you till mig idag! Det tyckte inte jag va så trevligt! Men sen fick jag en kram så hon gillar nog mig ändå!

So long

Ny frilla

Ja då har man varit och klippt sig. Blev skitnöjd med resultatet. Rätt så kort men jävligt snygg. Har fått massor med komplimanger på jobb! Det gillar jag!
Så här blev det iaf:
273497-120     273497-121

So long

Va fan e problemet??

E det idioternas vecka denna veckan eller???
Nu har jag fått ett till sms från en jävla jubelidiot! Nä jag vill inte träffas. Hade jag velat det så hade jag hört av mig. Och det har jag inte gjort! Så jag säger det än en gång! RADERA MITT NUMMER FÖR FAN! Hur svårt kan det va????

So long

Avreagerings dags

Måste avreagera mig lite om kunder på jobb!
Vissa tror ju att dom e lite bättre än alla andra och kan gå före i kön för dom har ju bara en liten sak. Varför skulle man få göra det???? Ställ er sist precis som alla andra!
Vill man ha min uppmärksamhet som kund så ska man inte vissla, klappa händerna eller säga hallå. För det lyssnar jag inte på. Har slutat med det! Vill man fråga mig någonting så får man faktiskt säga ursäkta. Det hör väl för fan till folkvett?
Och sen finns det ju vissa som tar sig friheten att kalla mig för tant. Jag e 25 år. Alltså ingen tant. Oftast så e det gamla människor som själva står med ena foten i graven som säger det. Det e ju för fan dom som e tanter. Inte jag!
Finns ju tusen saker till man retar sig på men nu e pausen i Idol slut så nu måste jag kila!

So long

Va fan??

Blev väckt ett inatt av en som ringde som jag inte har pratat med på fyra år typ! Minns inte om jag pratade med han eller ens om jag svarade. Ringer man mig mitt i natten så vet man aldrig vad som kan hända!
Nu ska jag fortsätta kolla Idol och äta lite glass som hoppade ner i min korg av sig själv på Hemköp!

So long

Aj aj aj

Tänkte att jag skulle va lite brun inför lördag så jag gick ner och skulle sola. Men fy fan vad varmt det va! Ingen fläkt funkade. Fy fan vad det skållade på min rumpa, på vaderna och hälarna. Trodde jag skulle få brännskador.
Men lyckligtvis ser inte min rumpa ut såhär iaf. Och det e jag jävligt glad för!




So long

Why???

Greys Anatomy slutade ju helt konstigt. Dom förstår väl att dom inte bara kan bryta sådär mitt i när det e som mest spännande.
Nu ska jag göra världens tråkigaste sak. Betala mina räkningar. Finns väl inte en jävel som kan tycka att det e roligt? Sen ska jag gå och lägga mig. Blev uppkörd imorse helt i onödan. Och så ska jag och Annika träffas imorgon och käka frulle. Va riktigt längesen. Men det ska bli gott.

So long

Igen och igen och igen

Varför tar vissa en för givet? Tar ledigt från jobb för att träffa mig. Men jag kanske inte vill träffas. Har du tänkt på det någon gång?Nä du, va du hemma med din fru och dina barn istället. Det passar nog dig bättre.

Jag har ett skitroligt kort som jag så gärna vill visa men jag kan inte. Personen som e med på bilden förutom jag kanske inte uppskattar det. Kan ju bli sååååå fel.

Jag ska söka nytt jobb.
Som slemsugare på en tandläkarmottagning. Har hört att dom tjänar ganska bra där.
Nä fy vad äckligt. Inte för några pengar i världen!

Nu ska jag slänga ihop lite käk. Sen blir det Idol och Greys Anatomy.
Imorgon kommer lönen. Som jag har längtat. Ska klippa mig på fredag. Och handla en ny partyoutfit tills på lördag. För då jävlar smäller det!!! Eller hur??? Ingen som spottar i glaset då hoppas jag.

So long

Mensvärk?????

Shit va jag skrattar när jag ser det här! Tänk att spy i direktsändning. Men e det verkligen mensvärk????

So long

Jag lär mig aldrig

Jag, Annika, Madde, Hanna och Douglas hade lite personal extravaganza igår hemma hos Annika. Vi beställde mat från T-bone och satt och snackade skit och drack i flera timmar. Va riktigt trevligt. Och när alla hade gått utom jag så kom jag och Anika på den utmärkta idén att vi skulle gå till Etagé. Så vi drack upp allt hon hade i sin kyl. Plus lite till kändes det som. Vi blev rätt så bra i gasen. Mådde inte skitbra på jobb idag. Men vi hade roligt.
273497-118
En vanlig syn nuförtiden!
273497-119
In i dimman!

So long

Snart upp

Ja då ska man snart upp och jobba. Fiiiiiiiiiiiiiii fan säger jag bara. Ser inte fram emot det sådär jättemcket! Nu ska jag bara tugga färdigt på min macka sen så ska jag gå och lägga mig.
Har varit uppe i 24 timmar snart. Skönt och veta att man lever. Bra för andra att veta det också. Fast det har dom nog inte missat.
Nä för ska jag berätta en sak? Ni missar aldrig mig. Vare sig ni vill det eller ej. Trist va? Tycker inte jag. Men jag vet någon som tycker det! Ha ha ha.
Nu ska jag gå och lägga mig innan jag berättar för mycket. Finns massor som kan slinka ur en så här på fyllan.

So long

Trött som fan

Vaknade vid två i natt av att jag höll på att skita på mig! Min galge som jag har skärp på damp i golvet med en jävla smäll! Satan va rädd jag blev. När klockan ringde sen kvart över sex så trodde jag att någon skojade med mig. Fy fan vad tidigt det e. Men det gick snabbt på Nova. Vi va färdiga vid ett. Och efter det har jag väl inte gjort många knop. Va en runda i Hbg och kollade lampor och sen va jag en vända inom systembolaget.
Ska hem till Annika nu. Vi ska ha lite personalfest med dom från förr. Ja just det, vi ska käka på T-bone :)
Så nu ska jag packa ner ölen i ryggsäcken och susa iväg genom stan.

So long

Skön söndag

Idag har jag jobbat hela dagen. Efter jobb så åkte jag hem till mamma och pappa och hälsade på. Hämtade lite cider när jag ändå va där! Och mamma lovade mig min vinterjacka. Tjohoo!
När jag hade snyltat färdigt hemma hos dom så stack jag och Tirre till Tessan, Jason och Antwone! Vi fick åka en sväng i hennes nya vrålåk till Landskrona för att hämta kebab. Jag handlade en Red Bull också. Har börjat dricka alldeles för mycket sånt!
När vi kom tillbaka till dom så va gangstern vaken. Han hade highlife i kageburken kan man säga! Vände ut och in på min väska. Hällde ut allt i plånboken, och då menar jag ALLT. Tog min tamponger och stoppade dom i munnen och sen snurrade han tills han blev yr. Dom va inte använda så klart :) Man blir helt slut när man har varit där. Han leker ju ihjäl en.
Och nu e det dags för mig att kasta in handduken. Ska upp om sju timmar tror jag.
273497-116
Min lille prins!
273497-117
Så här ser det ut när allt i min plånbok ligger på golvet!

So long

Lugn men rolig lördag

Jag jobbade hela lördagen. Sådär roligt med tanke på vädret! Hade hellre legat och glassat med en öl nånstans! Men men, sånt e livet.
Efter jobb så va det direkt hem och duscha och lite sånt för sen va det dags för myskväll i La! Jag och Tirre kom för tidigt för en gångs skull! Har nog aldrig hänt innan! Men nån gång ska va den första!
När vi kom till Sara så hade hon gjort tacos. Va mycket gott. Lite torrt bara ;) Vi skulle hyra film men kom aldrig så långt. Vi satt och snackade istället. Ända till halv ett tror jag. Mycket skit vi pratade om. Men det va väldigt roligt.
Tack för en trevlig kväll brudar.Alltid lika roligt med er!
273497-113
Vi ska ju alltid va värst!
273497-114
Tirre kör en fuling med gäspningen
273497-115
Bus va också med :)

So long

Va e motto????

Inget men det rimmar på lotto! Ha ha ha! Lejonkungen om någon har glömt!
Jag och Annika har ett nytt motto iaf:
Varför ska vi göra det när ingen annan gör det?
Ja det kan man ju fråga sig.

Imorgon ska jag träffa alla mina tjejer! Va längesen vi gjorde något tillsammans. Ska bli kul att bara äta, mysa och kolla film! Ser fram emot det som fan!

So long

Very taskigt

När jag kom hem igår så låg det värsta stora högen med reklam. Rotade igen den och hittade ett reklamblad från Deichmann.....min favoritsko affär. Som ligger i Danmark! Grrrrrr! Hittade skit många fina skor som jag vill ha! Får väl ta och åka dit snart.

So long


Hilfe bitte

Ha ha ha...vi kan låtsas att jag e han! Ni som e inblandade fattar vad jag menar ;)

Go to fullsize image

So long

I still got it

Hittade precis en bild på mig på Piccaboo! Och nån hade kommenterat att jag va sexig! Alltså jag vet! ;)



Och så har jag hittat en vinterjacka på JC. Så nu blir mitt nästa projekt att locka dit mamma eller pappa! Bla bla bla, ja jag vet att jag måste ta hand om mig själv men va fan. Några förmåner måste man väl få ha?

So long


Njuter

Dagen började med ett besök på ett ställe. Gick snabbt som tusan. Tror det gick bra också!
Sen va det jobb från nio till sju. Värsta dagen jag jobbar! Så sjukt lång dag!
Va ett barn inne idag och frågade om vi hade vässpennare! Kunde inte hålla mig för skratt. Finns inget roligare än när folk säger fel.
Madde lärde mig en bra replik idag också:
Hys agg mot den som det e befogat mot!
Så om nån e sur på mig så e det nog inte mig egentligen som dom ska va sur på.....kan va nåt undermedvetet!

Jag och Annika gick och käkade efter jobb också. Blev grekiskt. Grillspett med klyftpotatis och tsatsiki. Luktar nog inte hallonbåt i munnen just nu. Men det skiter jag i. Vill nån hångla så e det fritt fram. Vi va ju tvungna till att dricka öl till också. Blev två stycken kan jag väl erkänna. Höll på att pissa i brallan när jag cyklade hem. Min cykel har nog aldrig cyklat så snabbt.

Imorgon har jag sovmorgon.....ska bli rätt så jävla skönt. Börjar inte förrän två.

Har kollat upp lite nya saker också. Kan inte skriva mer för jag vet inte vem som läser men det hade varit jävligt kul. Skönt också dessutom!
Nu ska jag kolla min Facebook. Har hittat ragg där ;)

So long

Litta lessen

Shit va sorgligt Grey´s Anatomy avsnittet va!
Gråter fortfarande!
Kanske ligger lite mer bakom, vet inte vad det skulle kunna vara!
Fast det e rätt så skönt att gråta ut ibland. Va längesen sist så det behövs verkligen!

So long

Mycket mycket besviken

Va så himla glad innan. Hade fått en försändelse om att jag hade ett brev som jag skulle hämta. Hade ingen aning om vad det va för nåt så jag fantiserade ihop värsta grejen. Kanske nån som skickade mig nåt stort fint. Men icke!
Döm om min förvåning när jag kommer dit och det e ett litet litet brev. Med en jävla kod till banken på. Så där stod jag med svansen mellan benen! Det va ju bara till att gå hem med mitt lilla brev. Funderade till och med på att köra dit för det kanske va nåt stort. Tur jag inte gjorde det!

So long

Äntligen

Imorgon börjar Grey´s Anatomy igen efter ett alldeles för långt uppehåll! Här e den största anledningen till att jag kollar!
Go to fullsize image
Mc Good looking motherfucker

So long

Mallig

Nu e jag ganska mallig. Har precis lagat mat. Det blev pasta med tomatsås och mozarella. Mycket gott.
Så om nån behöver hyra en kock så kan ni bara kontakta mig :)

So long

Blöder någon???

Om det e någon som saknar sitt skinn på sin näsa så kan jag berätta var det befinner sig.
På min näsa! Så det e så!
Go to fullsize image

So long

Piss match

Det va ju en jävla dålig match vi kollade på. Efter Malmö gjort mål så började det hända saker. Men eftersom jag inte hejar på dom så e jag sur nu för att dom vann.
Har varit så dum så att jag har tackat ja till att jobba på måndag. Mycket dumt har jag kommit på nu i efterhand för nu blir det 11 dagar i sträck jag ska jobba! Sådär nöjd med det. Men va fan. Man får ju ställa upp för laget.
Nu ska jag hoppa ner i min säng och mysa. I love nybäddad säng. Det e det bästa.
Mitt hjärta gör fortfarande ont förresten. Mest när jag hickar.

So long


Va ska jag göra????

E lite förvirrad just nu! Inget speciellt utan massor utav anledningar. Vet inte riktigt hur jag ska lösa det.

Go to fullsize image


Har precis varit och käkat lunch med Annika. Fick reda på lite skrämmande saker. Hur e det möjligt???
Nu ska jag cykla ut till Hanna och Martin och sen blir det Sir Tobys med Annika. Mff möter Örebro så jag hejar på Örebro då så klart!
En till grej....jag har ont i mitt hjärta!

So long

Onödig dag

Denna dagen har varit helt meningslös känns det som. Jag har inte gjort ett skit.
Käkade precis en pizza och nu ska jag kolla film. Det blir Sharktale. Va skitlängesen jag såg den. Så nu e det dags igen!

So long

Ungjävel

Jag skulle gå ner och flytta min bil. Och va märker jag, jo att nån har snott min cykel. Så jag går och hämtar min bil och när jag cirkulerar nere på gatan så ser jag en unge komma cyklandes på den. Så jag hittar en parkeringsplats och ska leta upp snorungen. Då har han slängt den i en buske. Så det va bara till att hämta hem min blåa fara igen. Så nu står den där nere inlåst i cykelförrådet men utan lås. Hoppas den klarar sig tills imorgon för jag orkar inte gå iväg och köpa nytt lås just nu!

So long

Trist

Just nu e jag såååååå uttråkad! Måste gå ner och flytta bilen plus att jag måste fixa nåt att äta. E lite sugen på kebab faktiskt.
Och så e jag lite irriterad.
Nä.....po me lasarna. Nu ska jag kvista iväg!

So long

Utgång

Ja det va länge man fick vila efter London. Igår va det fullt ös igen!
Minns inte riktigt va jag skrev inatt när jag va full men ni får väl läsa det igen i värsta fall. Det blev ju inte T-bone utan Via Veneto istället. Fy fan vad gott det va. Där ska jag äta fler gånger.
Efter maten gick vi hem till Annika. Där drog vi igång med Abba låtar. Sjukt många bra låtar som dom har gjort. Det va roligt att lyssna på iaf. Och sen så skulle vi bota min hicka också. Gick sådär bra. När vi hade druckit upp allt där va så gick vi till Jeriko. Där va rätt så mycket folk. Ganska så litet ställe men helt okaj ändå. Jag fick hicka igen och dom på toa undrade nog va fan jag höll på med när jag drack vatten upp och ner. När vi hade hängt där ett tag så fick vi ett sug efter Debasers Strawberry Daiquiri. Så vi gick dit men shit va lång kö det va där. Så det blev Cuba Café istället. Där blev man uppraggade av dom konstigaste människorna. I still got it som vi brukar säga! Iaf så va jag ensam kvar helt plötsligt. Och det va ju ingen hit så jag gick ut och viftade in en taxi som körde mig till Mc. Det e det bästa med att bo här. Och fy vad gott det va. Men jag fick hicka igen. Typiskt. Till slut försvann den och då gick jag och la mig. Jag satte telefonen på ljudlös så att jag skulle kunna sova ifred. Varför???? Hade tre sms i morse som jag gärna hade velat svara på! Ska aldrig mer göra om det misstaget.
273497-110
Annika kör lite moves i sin Dirty Dancing tröja!
273497-112
Inne på Jeriko!
273497-111
Och som vanligt skulle vi ju ha en liten fotografering.

So long


Loves dop

Jag och Annika kom så klart sist hem till Hanna och Martin. Fint folk kommer ju sent.
Det blev lite skumpa och så va det dags för mig och Martins bror Anders att döpa lille Love. Eller det va mer en namngivning. Men nu har han fått sitt namn iaf. Och tung e han!
273497-107
Jag och lilla Love
273497-108
Han undrade nog varför nån slängde vatten i huvudet på han!
273497-109
Mina jobbvapendragare!

So long

Hemma, var ligger det nånstans????

Ja då va man himma igen. Blev inte T-bone för där va fullt så vi fick käka på Via Veneto istället. Vi åt pasta med svamp och räk sås. Va sjukt gott. Och sen så hade vi mellan fest hos Annika. Drack en flaska rosé och lite öl. Sen gick vi till Jeriko. Jag drack nog alldeles för mycket där. För till slut så kunde jag inte få ner mer. VI va på väg till Debaser för en Strawberry Daiquiri men där va så satans lång kö så vi gick in på Cuba café istället. Beställde världens äckligaste drink där. Bläääääääää. Blev även lämnad ensam. Så till slut tog jag en taxi till Mc och sen gick jag hem. Så nu har jag käkat. Och nu e det dags för sängen. Den väntar på mig.

So long

Dimmigt

Ja då va man på väg in i dimman. Ha ha ha. This is the night som vi brukar säga! Nu drar jag!

So long

Snabbis

Ja då va man bara hemma en snabbis för att duscha och kamma benen :)
Har precis varit på dop och varit fadder. Ska göra mitt snabbaste här hemma för jag ska snart hem till Annika. Vi ska käka T-bone och sen ska vi till Jeriko. Har aldrig varit där så det ska bli kul får jag hoppas.
Nu måste jag göra mig lite snyggare än vad jag redan e ;)

So long

100 lista

Jag har kollat runt lite bloggar och vissa har en 100 lista som man ska skriva om sig själv. Och eftersom inte jag har något att göra ikväll så blir det en sån lista nu!
1. Jag har ett jobb
2. Min största fobi är ormar
3. Jag sover med mobilen bredvid mig
4. Jag är inte oskuld
5. Jag äger över 120 par skor
6. Har fått ett nytt smeknamn som är Isch
7. Min favoritdrink är Strawberry daiuqiri
8. Jag älskar rosévin med fanta
9. Jag är moster och faster
10. Min favoritsport e fotboll
11. Jag har inga husdjur
12. Jag har brutit ett ben en gång
13. Jag blir lätt åksjuk
14. Det värsta med att flyga är landningen
15. Jag har haft hicka sen jag va 14 år
16. Mina föräldrar lever ihop
17. Mitt favoritprogram är Las vegas
18. Den bästa konserten jag har varit på är Eminem tätt följd av Justin Timberlake
19. Just nu lyssnar jag på Chris Daughtry
20. Jag festar ofta och gärna
21. Jag bor själv
22. Önskar mig en ny bil
23. Detta är mitt olycksnummer
24. Och detta är mitt lyckonummer
25. Jag har en whiplash skada
26. Min favoritparfym är Lovely
27. Jag sover utan kläder
28. Använder bara en kudde
29. Jag skriver dagbok
30. Jag har saker i min garderob som jag aldrig har använt
31. Jag hatar duvor
32. Mitt favoritlag i fotboll är Landskrona Bois
33. Har Loosing my way som ringsignal
34. Har en sida på Facebook
35. Mina vänner betyder allt för mig
36. Äter gärna Subway till lunch på jobb
37. Lagar inte mat så ofta
38. Om man ska åka nånstans så kör jag gärna
39. Älskar Helt hysteriskt
40. Har aldrig rökt en cigarett i hela mitt liv
41. Älskar att röka vattenpipa
42. Har alltid en pincett med mig i väskan
43. Mitt kamerafodral består av en vante
44. David Beckham är lätt den snyggaste fotbollsspelaren
45. Dricker gärna öl
46. Har en skumgummi ödla som heter Ricky
47. Har aldrig haft ett långt förhållande
48. Jag tar livet lite som det kommer
49. Planerar inte så mycket
50. Hälften kvar och detta va svårare än vad jag trodde
51. Ramlade i badkaret när jag va liten och slog av en liten bit av min tand
52. Har missat dörrhålet och sprungit rakt in i väggen
53. Älskar skadeglädje
54. Red när jag va liten
55. Hatar folk som tror att dom e bättre än andra
56. Gillar inte Mff
57. Hade Jordin Sparks som favorit i American idol
58. Liza Marklund och Marian Keyes är mina favoritförfattare
59. Mitt favoritbarnprogram är Doctor Snuggles
60. Åkte helikopter hem från min student
61. Är inte så händig
62. Min favorit låt är Get low med Lil jon
63. När jag va yngre gillade jag korta killar med rakat huvud men det har ändrats
64. Har inga barn
64. Gråter väldigt sällan
65. Är inte så känslig
66. Min favoritglass är Tip top
67. Bästa bakismaten är kyckling eller mos
68. Har varit så full så att jag har somnat på golvet
69. Har en Ericsson Z610i
70. Jobbar i världens roligaste team
71. Har redan börjat köpa julklappar
72. E väldigt nära med min syster
73. Funderar ganska mycket
74. Har en diskmaskin men har aldrig använt den
75. Kallas för Josse, Kinen, Kinelinen, Kringlan, Jirre, Jossan, Snigelspåret
76. Kollar gärna på komedier och dokumentärer
77. Sover alltid med fönstret öppet
78. Min syster säger att jag e det svarta fåret i familjen
79. Blir mobbad av Tirre och Tessan för min fotobox
80. Har haft en piercing men den försvann på soffan en gång
81. Tycker själv att min spagetti med köttfärssås e den bästa
82. Detta året föddes jag
83. Älskar buffén på Target
84. Samlar en massa skit under sängen
85. Tycker det e kul att skrämmas
86. Mitt andranamn fick min syster och hennes dagiskompisar bestämma. Erica blev det
87. Tycker det e roligt att prata tyska
88. Har haft körkort i snart sju år
89. Heineken är favoritölen
90. Fönar håret varje gång efter jag har duschat
91. E allergisk mot paprika tror jag
92. Släppte ut min systers undulat när jag va liten
93. Börjar närma sig slutet nu
94. Va rätt så fet när jag va liten
95. Läser sju bloggar dagligen
96. Favoritplagget är jeans
97. Sitter och drar mig i håret nu
98. Jag e singel
99. Martin som va med första året i Paradise hotel e mitt verklighets pax
100. Finally. Detta tog ju bara en timme eller två! Tur att jag e ledig imorgon!

So long


Fallet Madeleine

Undra var den lilla tösen befinner sig????
Det finns ju två scenarion i den här historien!
Scenario 1:
Hennes föräldrar har dödat henne. Om nu så e fallet, vilket jag verkligen inte hoppas,  hur kan man då gå ut och söka hjälp och stöd av hela världen. Folk som samlar in pengar, kändisar som ställer upp och försöker få folk att engagera sig. Då kan man ju inte ha nån som helst skam i kroppen.
Scenario 2:
Hennes föräldrar har inte dödat henne. Det måste ju va en förälders värsta mardröm. Att först bli av med sitt barn och sen sitta anhållen för hennes försvinnande! Kan inte va lätt för dom. Men om det nu inte e dom som har gjort det. Varför lämnar man sina barn ensamma i ett hotellrum och själv går ut och käkar middag????

Jag undrar om dom nån gång kommer att lösa fallet. Jag hoppas verkligen det!

So long

Tillbaka igen

Ja då blev det till att börja jobba idag! Träffade Annika innan vi började, vi käkade Thaimat. Sen skulle Annika kolla jeans på JC och på väg dit så kommer det en tjej springandes ifatt oss. Hon jobbade på JC och undrade om vi ville va med i deras casting för deras kommande reklam. Det va sånna med skön stil som skulle va med och tydligen så hade vi det. Men vi ville inte va med. Annika handlade jeans istället. Sen blev det jobb. Håller på att måla om på jobb så där ser ut som fan. Men det blir tjusigt när det e färdigt.
Nu ska jag gå och lägga mig. Har sovmorgon imorgon men jag ska kanske käka lunch innan.

So long

Das London extravaganza :) onsdagen

Vaknade med världens baksmälla. Mötte högsta chefen i hissen som tyckte att jag såg sliten ut! Va bara att tacka och ta emot. Det va en svåräten frukost men lite fick vi ner.
När frukosten va färdigäten så gick vi upp och packade. När vi hade checkat ut så kom där en buss och hämtade oss som körde oss till Toys! Sjukt stor butik. Efter det så åkte vi till ett köpcenter som låg typ bredvid! Där blev det lite mer shopping och sen blev det en snabb lunch för vi kom på att vi va lite sent på det. Bussen körde oss till flygplatsen. Råkade somna till på bussen. Slog till Annika för jag trodde att jag skulle ramla. Så som man gör ibland när man håller på att somna. Hon höll på att skita på sig.
På flygplatsen så va där inte mycket tid över. Hittade en skitcool Absolut vodka flaska som va limited edition. Såg ut som en vanlig vodkaflaska fast den va täckt med små speglar så den liknade en discokula. Men den va tyvärr slut   :(
Planet hem va större så då hade jag inga dödsångest tankar. Kunde inte somna heller för jag hade en calzone brat på ena sidan och en surkärring på andra sidan. Så jag fick snällt hålla mig vaken. Det va inte det lättaste för jag va så sjukt trött. Sov typ åtta timmar på två dagar. Det e inte ens vad jag måste sova på en natt i vanliga fall.
När alla hade gått igenom passkontrollen så sa vi hejdå till alla. Vi i vår butik tog tåget hem. Madde, Robban och Ulrika hoppade av på Svågertorp medans jag och Annika åkte vidare till centralen. Där kom Tessan och hämtade oss i hennes nya bil. Sen va det bara hem och sova.
Men fy fan vad jag har haft det roligt. Jag och Annika kom fram till att det e därför vi har träningsvärk i magen. För att vi har skrattat så mycket. Helt sinnes.
273497-106
Hittade lite roliga masker på Toys som vi ju bara va tvungna att prova.

Det va allt för denna resan!

So long

Das London extravaganza :) tisdagen

Vaknade med huvudvärk men det va bara till att masa sig upp. Kunde ju inte gärna missa en hotellfrukost. Dom hade den godaste äggröran som jag nånsin har ätit!
Efter frullen så fick vi varsin biljett till en sightseeing buss plus en biljett om vi ville åka på Themsen. Man fick hoppa på och av som man ville så vår butik hoppade av vi äckelduvtorget. Vi gick mot Camden market men vände ganska snabbt och tog en taxi till Oxford street. Där blev det lite shopping innan det va dags att åka till ett annat Hilton hotell för afternoon tea. Va väldigt trevligt där. Sen blev det taxi till hotellet. Skulle ju kolla Mamma mia på kvällen så det va typ bara hem och slänga sig in i duschen och sen ut igen. Vi möttes allihopa upp i lobbyn och sen blev det taxi till teatern. Roligt att se hur folk klär sig. Dom flesta av oss va finklädda medans andra kom i jeans och en collage tröja. Lite trist tyckte jag. Men iaf så va teatern så jävla bra. Och sjukt rolig. Om ni inte redan har sett den så måste ni gå och se den. Längesen jag skrattade så mycket. Vi fick lite dricka i pausen också så att vi inte skulle torka ut helt ;)
Efter teatern så gick vi till T.G.I Fridays för lite käk. Blev en sen middag men shit va gott det va! Vissa åkte hem direkt efter maten men dom som stannade kvar gick vidare till en pub. Där blev det mer att dricka. Madde åkte hem med cheferna men vi stannade ju så klart kvar. Det va vi och finnarna och vi skulle bräcka dom så klart med att va ute längst.
När puben stängde så hade Robban fått ett tips från någon utanför om en klubb som stängde kl fem som bara låg 50 m bort. Så vi traskade dit. Vilket misstag. Vakten sa att där va folk inne men när vi kom in så va det bara vi. Efter ett tag så kom det några fler men vi valde att gå hem eftersom det luktade mögel på hela stället. När vi kom ut så kom vi på den briljanta iden att vi skulle ha efterfest på Robbans rum eftersom han bodde själv. Men först så skulle vi hitta öl att köpa med oss. Och det va inte det lättaste vill jag lova. Vi började att leta efter en mack men vi hittade ingen. Så om någon har sett en mack på Picadilly circus så säg till!!!!! Men vi hittade en liten affär iaf men dom stängde öldisken kl elva. Va fan e det för jävla tid???? Så det va bara till att ta en taxi till hotellet. Inte ens chauffören hade öl vi kunde köpa.
När vi kom till hotellet så gick Ulrika och la sig. Men jag, Annika och Robban fortsatte med vår fotografering utanför hotellet. Råkade ta isönder vissa saker men det va nog ingen som märkte. Annika hade tagit med sig mackor och räkost från Sverige så vi hämtade det och åkte upp till Robbans rum. Där dukade vi upp vår lilla mackbuffé på hans säng......blev rätt så smuligt men det va det värt. Jag skulle ändå inte sova där. Vi försökte även bryta oss in i minibaren som verkade va låst men till slut gick det. Fast vi tog inget. Sen blev klockan halv fem helt plötsligt så då bestämde vi oss för att knoppa in.
Här har ni lite bilder från tisdagen:
273497-99
Hela vår butik innan vi gick på Mamma mia!
273497-100
En mycket vanlig syn nuförtiden!
273497-101
Vi träffade även på Pete Dorethy!
273497-102
Das party extravaganza!!!!
273497-103
En bild från vår fotografering!
273497-104
Undras vem han e arg på????
273497-105
Om man inte har nån kniv så kan man ju alltid ta en drinkpinne att bre med!
273497-99
Glömde lägga in denna innan men det va när jag hade hållt tal :)

Det va allt från tisdagen också!

So long

Das London extravaganza :) måndagen

Känner på mig att detta kommer bli ett långt inlägg för det finns så mycket att berätta så jag gör ett inlägg per dag istället!
Vår butik träffades på centralen på måndag morgonen där vi tog tåget till Kastrup. Jag hade öl med mig men jag vågade inte riktigt dra upp dom halv åtta på tåget. Så jag väntade tills klockan va åtta och vi checkade in. Inne på Kastrup kan man väl säga att festen började.Två cider slank ner innan det va dags att gå på planet. Tur eftersom ölen tog slut så jag fick ingen :( Träffade dom andra butikerna också innan vi gick på. Plus att vi fick fickpengar!
Vi hade oturen att åka med ett propellerplan som kändes som att det skulle gå isönder vilken sekund som helst. Landningen va ju ingen höjdare heller. En jävla smäll sen så satt alla i taket typ.
Väl i London så hade dom hyrt en buss som kom och hämtade oss. Vi åkte till vårt hotell och checkade in snabbt som tusan för det va beställt bord till oss på Hard rock café.
När lunchen va färdigäten så gick vi till Hamleys för att kolla in deras affär. När den va färdiggranskad så gick vi till Nike town och kollade där. Efter det så va det fritt vad man ville göra så vi gick Oxford street så långt vi hann.
Klockan sju va det dags för middag. Dom hade bokat bord på en sjukt fin restaurang. Vågar inte ens tänka på vad  vårt lilla kalas där kostade. Vi började med fördrink i loungen och sen så blev vi inledda i ett eget rum. Där fick vi en fyra rätters middag plus vin. Och dom som jobbade där va inte sena med att fylla på glasen. Och i det lilla ruset så bestämde jag mig för att hålla tal. Varför liksom??? Inför 25 pers som jag inte kände många av. Men jag gjorde det iaf och jag va rätt så stolt över mig själv!
Efter maten så åkte vi tillbaka till hotellet där vi fick mer att dricka i baren. Och när nästan alla butiker hade gått och lagt sig så gick vi ut. Hittade en club som hade öppet inte långt från där vi bodde. Det kändes lite som att det va typ spring break för dom som va där va max 18. Och vi va äldst. Madde och Ulrika gick hem medans vi andra fortsatte. Vi tänkte önska Angeldog men vi vågade inte. När vi kände att vi hade fått tillräckligt så gick vi hemåt. Vi körde en liten Top model fotografering på vägen hem. Folk undrade nog va fan vi höll på med.
Här kommer lite bilder från måndagen!
273497-93
Robban har en liten fetisch för hattar märkte vi.
273497-92
Fördrink innan middagen. Nästan alla som jag höll tal för!
273497-95
Annika und Robbish på das spring break!
273497-96
Vi va tvungna att ha ett kort från en telefonkiosk.
273497-97
Tog en liten paus utanför ett hotell!
273497-98
På dagarna satt där en man och putsade skor. På kvällarna satt Robban och filosoferade!

Det va allt för måndagen!

So long

:)

Jag e tillbaka nu om nån undrar.
Har haft så sjukt roligt.....ni anar inte. Ska lägga in bilderna imorgon för jag e så sjukt trött nu så jag orkar inte. Men jag lovar att skriva och berätta imorgon.

So long

Nu så

Nu ska jag gå och lägga mig. Upp tidigt imorgon. Me no like att gå upp tidigt. Men inte snozza imorgon. Måste åka buss till centralen. Hatar att åka stadsbuss. Hamnar alltid bredvid någon obehaglig som ska börja prata. Ville nästan prata med en alkis!
Men iaf......jag ska uppdatera er på torsdag om vad som har hänt under resan. Många tokigheter kan jag tänka mig. Brukar inte bli lugnt och stilla när jag och Annika e ute på våra upptåg :) Lovar att jag ska skriva om allt och visa lite bilder.
Nu blir det till att kolla insidan på mina ögonlock.

So long suckers ;)

Packar :(

Shit va tråkigt det e att packa. Jag har tagit en liten paus kan man säga. Har lagt in min och Annikas frukost på kylning. Två starköl. Klockan halv åtta imorgonbitti. Ska bli gott. Funderade faktiskt på om jag skulle ta en nu när jag packar men jag hejdade mig i sista sekunden. Stod och kollade på dom i kylen men jag slog mig själv på fingrarna. E nog glad för det imorgon.
Nä jag ska väl mögla vidare här hemma med min packning. Har precis strykt en jävla skjorta. Och den ser fortfarande skrynklig ut men nu orkar jag inte stryka mer. Skittrist. Sa jag att jag har strykt???? :)
Om nån har missat det så hade jag skitkul igår. Bara fall ni inte märkte det!

So long

30-årsfest

Ja då va det bara till att bocka av en till fest på schemat.
Rasse fyllde 30 och firade med en fest. Jag och Tirre kom väl sist dit tror jag och vi fick stå med skägget och skämmas. Blev en lite rolig lek med bordsplaceringen och jag hamnade bredvid Giri som vanligt. Vi drack i massor och min hand höll på att frysa till is i öl och cider lådan. Kallt som fan va det. Blev lite lekar och presentöppning sen öppnades dansgolvet upp. Där va det många som svängde sina lurviga medans mina vapendragare och jag satt och drack. Jag och Sara hann även med en runda ut i gungan för att koppla av lite. Blev lite åksjuk så vi fick gå in igen med sand i skorna. Chichi åkte hem först sen åkte Tirre också hem så det va jag och Sara mot Tages. Va rätt så roligt där faktiskt. Men det blir ju inte roligare än vad man gör sig. Träffade även Sofie. Roligt att se henne. Va ett tag sen sist ju. När klockan blev tre så tog vi en taxi hem. Lämnade av Sara på vägen och sen åkte jag hem.
Va inte så roligt att jobba idag men jag överlevde :)

273497-87
Hela gänget e samlat! Med våra lila handskar på.
273497-90
Vi tog en liten paus inne på toaletten!
273497-89
Mina handskar och jag. Plus Chichis handske tror jag!
273497-91
Ja vad ska man säga.....inte mycket!
273497-88
Amen Sara....du ska alltid va så grov ;)
273497-86
Handsken åkte fram igen......jag har sparat den fall i fall!

Ja det va allt för den här gången!

So long



Nähä då

Hittade inte ett skit idag. Mycket besviken blev jag. Så det blir väl till att dra fram nåt gammalt som man har gömt i garderoben. Trist. Jag ville ju ha något nytt.
Har precis kommit hem från Annika. Vi beställde mat från T-bone och tog med oss hem. Lika gott som vanligt ifall någon undrar. Vi delade en flaska rosé också. Min nya favoritdricka kan man väl säga.
Nu ska jag snart gå och lägga mig. Känns som att man inte får sova ut nu på ett tag. Så jag kan inte va uppe för länge. Och imorgon kan jag inte blogga för då ska jag på fest, hinner knappt hem. Men jag ska göra mitt snabbaste när jag väl e hemma.

So long

Ska vi se

Ja då ska vi se vad jag hittar idag. Hoppas nåt snyggt. Har nog luskat ut vad jag vill ha men nu ska jag bara hitta det också. Kanske inte e lika lätt. Annars får jag väl sy ihop nåt. Ha ha ha. Eller inte.
Nä nu ska jag cykla ner mot stan med stoooora plånboken!

So long

Någon som vet???

E det någon som vet vad man ska ha på sig när man går på teater???? Va ju sjukt längesen jag va det faktiskt. Vill ju inte va för fin men samtidigt så vill man inte känna sig lide skabbig :)
Måste ut och leta imorgon innan jag börjar jobba. Väldigt jobbigt speciellt när jag inte vet vad jag letar efter! Men vi får väl se vad jag hittar för nån lase. Ni kanske får se sen vad jag hittade om ni har tur!

So long

Hemskt

Jag glömde skriva en sak innan som hände när jag skulle gå och lägga mig i förrgår! Väldigt hemsk sak!
Jag låg på mage och skulle somna när jag kände att det kändes konstigt i mitt bröst. så jag kände efter och då kände jag en stor knuta precis under bröstet. Jag satte mig upp som ett spjut i sängen. Tänkte direkt på vad jag skulle göra och vem jag skulle ringa. Började nästan gråta. Trodde på allvar att jag fått bröstcancer. Men sen tände jag lampan och så va det bara en finne. Tur. För shit vad jag blev rädd.

So long

Piss

Vem fan har gett kanal 5 tillåtelse att sluta visa Las Vegas??? Inte va det jag iaf. Fan vad besviken jag blev. Ingen Danny idag inte!
Men jag håller fast vid hoppet om att vi ska bo på samma hotell som David Beckham i London! För det hade jag gillat!

So long

Fan också

Jag missar matchen på lördag. Piss också. Måste ju se den på något sätt. Blir lite svårt när man e på 30-årsfest.
Men en sak som gjorde mig på bra humör är att Nrj in the morning har gjort en låt som heter danskdjävlar....och den e skitrolig. Stämmer mycket bra :)

So long

Hääääärligt

Har fått reda på lite om London nu. Vi ska tydligen bo på Hilton mitt i stan! Nice!
Så här ser hotellet ut iaf........Go to fullsize image

Blev lite chockade också när vi fick reda på att vi ska gå och kolla på Go to fullsize image
Har alltid velat se den. Och nu ska jag göra det. Riktigt roligt ska det bli. Undra om Abba-benny e med?
Nu ska jag snart kolla Las vegas och sen ska jag packa lite!

So long

Ja jag säger då det

Ja var ska jag börja?
Va i Hbg igår och kollade på Shrek 3 med mina vapendragare. Trots lite dåligt käk så va det jävligt roligt. Filmen va skit rolig och sällskapet kunde ju inte varit bättre :)
Skrämdes idag på jobb också.....kan inte skriva om vad men det va väldigt roligt.
Och det här med oönskad hårväxt! Om en tjej, eller  kille också för den delen, har en svart prick i huvudet som det växer svart låååånga hår ifrån. Varför i helvete tar man inte bort håren????? Det e så jävla äckligt men långa svart hår speciellt i ansiktet. Dom kan väl inte ha missat att pincetten faktiskt har uppfunnits??? Eller kan man det???

So long

Vet man inte själv kanske

Alltså vet man inte sina gränser! Hur fan i helvete kan man gå på en audition till Idol utan att kunna sjunga! Hade aldrig i helvete ställt mig framför den juryn och sen sjungit falskt. Eller rättare sagt jag hade aldrig sjungit offentligt överhuvudtaget. Bara bland dom jag känner :). Sorry för det allihopa. Men jag tycker det e kul att sjunga! Vet att ni inte tycker det alla gånger.

So long

Massor

Nu måste jag skriva av mig lite...vet inte riktigt vad jag ska börja med!
Jag börjar med det bra.
Jag älskar folk som försöker göra mig glad på olika sätt. Fast det inte alltid lyckas så uppskattar jag det mycket ändå! Allt e värt ett försök!
Och det här med att gå med stavar????? Det heter med stavar för att man ska använda dom. Ser massor med tanter som drar dom efter sig. Tror dom att det hjälper då eller? För det kan jag berätta att det gör det inte.
Varför tror vissa männsikor att allt hänger på min och en tills axlar. Det e svårt att förklara för jag vet inte vem som läser detta. Men ibland kan man faktiskt göra något själv och inte bara vänta på att det blir gjort. För jag börjar bli trött på att göra allt skitjobb. Och görs det inte så kommer det att sluta i katastrof, det vill jag lova.
Ja det va allt jag ville skriva av mig. Men jag sitter och kollar på Idol nu. Shit va folk kan göra bort sig. Och fy fan vad Carolina Gynning e cool. Gillar sånna personer som henne! Hon bryr sig liksom inte om hon gör bort sig. Lite som mig kanske!

So long


Väckt

Ja då blev man ju väckt igen. Börjar vänja mig nu vid det faktiskt. Men det gör inget ;)
Ska ner i stan nu och käka på Target med Annika innan jag börjar jobba! Ska bli riktigt gott.

So long

Spooky

Skulle gå in och skriva ett inlägg om att Britneys nya e bra. Gick först in och kollade om nån hade kommenterat. Och det hade Chichi.....om att Britneys nya va bra. Lite spooky tyckte jag!
Men iaf så gillar jag den. Låter lite som Timbaland sound som jag älskar! Vet inte om han har ett finger med i spelet. Skulle ju inte bli jätteförvånad om fallet va så!

So long

Underligt

Kan nån förklara för mig varför det luktar cigarett fimp i min garderob?? Kan ju inte tänka mig att nån har gått in och smygrökt där och sen slängt fimpen i några av min skor! Det e mycket märkligt iaf.
Det blev ingen mat. Började städa istället. Men snart e det dags för käk!

So long

I´m going home

Har hittat en ny favoritlåt. Ska köpa hans skiva! Och han e ju inte direkt ful heller. Tänk att vakna till den rösten varje morgon! Då hade jag haft mycket lättare att komma upp ur sängen. Eller kanske inte om han låg där samtidigt förresten. Då hade jag nog legat kvar ett tag!

So long

Stanhäng

Har mest hängt i stan hela dagen. Först lunch med Annika och sen kom Jessica och Wille och hälsade på! Vi gick mest runt och kollade kläder och fikade lite.
Såg det mest obehagliga idag på gågatan. En man kommer gående, lite lönnfet. I bar överkropp.Ganska så hårig va han också. Vad tänker man med då egentligen??? Det e liksom inte ens varmt ute. Och varför ska man gå utan kläder på stan. Ja det va mycket märkligt iaf.
Fick lite extra lön idag som dom glömt betala in innan. Va mycket välkommet. Ännu mer pengar att göra av med nästa vecka :) Inte helt fel kan jag säga.
Funderar på om jag ska slänga ihop lite pytt i panna. Eller kanske inte slänga ihop utan värma upp bara! Orkar inte direkt laga nåt just nu. Ja det får jag nog göra minsann!

So long

Nä minsann

Nu e det nog dags att kasta in handduken tror jag. Trött som ett as plus att jag ska tvätta imorgon klockan sju. Det e väldigt tidigt för mig att gå upp! Ska se om jag kan slita mig från facebook men det ska väl inte va några problem.
Jag funderade också på en sak.....varför växer inte håret på tex armarna mer än ca en cm??? Kan nån förklara det för mig så hade jag blivit väldigt glad.
Och den personen jag va arg på i natt har gått över....det va nog bara en fas av nåt slag. Vet inte riktigt vad som utlöste det hela men det e bra nu igen iaf.
Jag börjar även återfå medvetandet efter gårdagen.....slitsamt att ligga på topp! Jobbar bara sex dagar till innan vi åker till London. Det går snabbt som tusan. Det kommer bli den bästa personalfesten ever. Hoppas jag iaf. Och jag hoppas också att det blir god hotellfrukost. Finns ju inget godare speciellt inte om man e bakis. Hoppas vi får reda på lite mer saker om resan imorgon. Kan ju va bra att veta när flyget går tex. Vill ju inte gärna missa det!

So long

Kriget e igång

Nu jävlar ska duvorna bort. Äckliga jävla råttor e vad dom e! I alla fall så har jag täckt över deras bo med en svart sopsäck. Så nu kan dom inte bo där! Trist va?
Det e min balkong och jag ska vinna mot dom!

So long

Lilla London

Ja jävlar i min lilla låda vad vi firade igår!
Jag kom hem till Annika ganska tidigt, halv fem kanske. Blev lite vin och fotboll. Höll på att somna av matchen. Madde och Robban dök upp när dom hade slutat så det va bara för dom att göra sig iordning. Vid halv sju kom Ulrika också och gänget va samlat. Begav oss till T-bone för lite käk och mycket dricka. När vi hade hört 3 glaskraschar från servitriserna så gick vi därifrån hem till Annika igen. Där blev det lite mer dricka och när där inte va något kvar så gick vi till Fagans! Har nog inte varit där innan men där va trevligt. Livemusik och väldigt blandat med folk! Och tydligen så e jag och Annika syskon och fotomodeller. Vi växte lite där.
Madde gick vid ett tror jag och då gick vi vidare till Etagé. Men survakten släppte inte in oss för Robban va lite för ung. Så det blev att vi hamnade på Slagthuset. Och fy fan vad fulla vi blev där. Drack som om det inte fanns någon morgondag. Men fy fan vad roligt det va. Alla spårade ur totalt. Va typ inget folk där men det gjorde inget. I Twilight Zone va allt tillåtet.
Fasar lite för hur det kommer bli i London.....inte värre än igår hoppas jag. Tre dagar i sträck blir det fest. Man e ju inte 20 längre så frågan e ju om man orkar. Klart man gör. Bara att ta sig själv i kragen!

273497-82
Das Londongäng utan mig :(

273497-83
Annika och Robbish

273497-84
Jag och Ulrika

273497-85
Syrrorna i sitt esse

So long

Maaaaat

Nu ska jag ner i stan och möta upp med Annika. Vi ska käka på Sub way. Tror inte att det e helt fel med lite mat i magen just nu.
Sen när jag kommer hem så ska jag lägga upp bilder från igår. Håll ut :)!

So long

Huvudvärk

Shit mitt huvud. Håller nog på att explodera nu! Aj aj aj. Funderar på att slå en spik i tån så att man inte tänker på att man har ont i huvudet!
Nu ska jag nog slänga mig på soffan och kolla höjdhopp! Hoppas vi tar en till medalj! Skadar ju inte med fler!
Och just det, det blir ingen kryssning till Karibien! Vi hade bara två rätt! Trist va?

So long

Jaha

Ja då va man himma igen. Lite packad nu när jag skriver detta men det går nog bra ändå!
Ja annars så e det ju bra med mig. Om någon undrar. Kanske ska skriva lite olika saker men jag vet inte riktigt. Jag gillar inte nån just nu. Ifall du undrar så ligger inte du högt på min tio i topp lista. Nä jag ska nog inte skriva mer för då blir det nog bara fel. Ja iaf så ska jag nog gå och lägga mig. Ja det ska jag. Sov gott allesammans!

So long

Lasersyn

Jag och Annika va på systemet och handlade lite öl och vin idag! Blev ganska mycket. Vi fick babianarmar när vi bar hem det till henne! Men ska man fira så ska man göra det rejält! Jag hann även med att handla lite julklappar! Ja ni såg rätt! Får ju börjas i tid. Känns ju som det e flera hundra man ska handla till!
Sen va vi ute en sväng på Toftanäs också. Blev lite skoshopping! Hittade inte dom jag ville ha i min storlek så jag blev lite lessen men sen sökte jag av området med mina skolaserögon och då hittade jag ett par! Vilken tur! För hur skulle jag kunna klara mig utan dom skorna?
Nu e det dags för duschen. Ska snart va hemma hos Annika. Och dessutom har jag inget att dricka här hemma så jag får köra en vätskekontroll när jag kommer dit!

So long

RSS 2.0