Bye bye

Nu lämnar jag detta sjunkande skeppet.
Hej så länge :)



So long

Lite crap :)

Har suttit och funderat och kommit på lite saker :)

Jag ska tvätta klockan sju imorgon bitti...inte okaj!!

Beyonces nya låt Halo e fantastiskt bra :)

Mamma ska komma och hämta oss i Landskrona imorgon...hur längesen va det ens föräldrar hämtade en när man hade varit ute???

Jag ska va husvakt till två hus, en katt, en häst och en massa jävla fiskar snart.....i två veckor!!!!

Det gick inget vidare med tentan...verkar som jag får göra om den.

Jag bokför på tyska på min praktik med ett tyskt tangentbord.....inte helt lätt kan jag säga :)

Imorgon ska jag göra Hbg osäkert :)

Det va nog allt för idag. Ska ju snart upp igen....

So long

Veckans låt :)

Fy fan vad jag gillar denna låten.
Ligger högt på min lista. Kommer ihåg när man va på Hollywood i Helsingborg så spelade dom alltid denna. Kommer sällan på radio nuförtiden men när den väl gör det, då jävlar :)



So long

Jippiiiiiiie

Min kamera e tillbaka :)
Glad e jag :)
Hittade även ett par jeans idag på New Yorker. Svinsnygga. Ska bara laga dom lite först :)
Va hemma hos mamma och pappa också och fick lite mat. Övertalade nog dom att handla ett par andra jeans till mig också :)



Kolla :)

So long

Äntligen kanske :)

Kanske kan va så att min kamera e färdiglagad :)
Jag hoppas det iaf :)
Så fall ska jag hämta den imorgon.
Då slipper ni se sånna här gamla bilder på ett tag :)



Ha ha ha...från i somras :)

So long

Apbra :)

Fick precis en sak av en snäll person.
Spotify e apbra. Bara till att söka en låt så finns den där. Håller på att göra min egna lista nu. Den bästa listan ever och det kostar inte ett piss :)
Va och träffade Annelie efter jobb också. Smet lite tidigare :) Vi käkade på Mosaik :) Gott idag med. Sen va vi en sväng och handlade lite crap :) Så nu ska jag sätta igång med min lilla sak :)

So long

Ruskigt ful

Asså va fan e detta för djur????
Nån som har en aning??



So long

3 kvar

Ska bara jobba torsdag, fredag och lördag sen e jag ledig :)
Ska bli fruktansvärt skönt :)
Efter jobb idag träffade jag Isabella, Marie och Liza på Nyhavn på Möllan. Jag drack en cola till allas förvåning. Blev sjukt åksjuk av bussen dit. Men nu mår jag bra igen :)
Marie körde mig hem sen för jag höll på att kissa på mig :) Jag kunde hålla mig iaf tills jag kom hem på toaletten :)
Nu e det dags att betala räkningar :(

So long

I like :)

Harry e jävligt rolig asså :)
Jag gillar han.
Nä nu måste jag gå och lägga mig. Vet att jag kommer ångra mig imorgonbitti när klockan ringer :)

So long

Hoppas hoppas

Mejlar med vår lönelärare nu. Hon har missat att ge mig lite poäng märkte jag.
Så jag ska mejla min tenta till henne imorgon så hon ska kolla på det.
Vågar inte hoppas för mycket men fan va skönt det hade varit :)

So long

Slut i hela överkroppen :)

Hela systemet låg nere idag på jobb så vi hängde i arkivet och möblerade om lite.
Shit va trött jag blev av det. Sjukt tunga kartongen att asa på. Nä jag vet att jag inte ska lyfta men orkade liksom inte säga till. Fick gå hem en timme tidigare också :)
Nu ska jag stryka en skjorta för snart ska jag bege mig ner mot stan och Harrys :) Det e GARVA ikväll :)

So long

Snällt sagt :)

Mamma passade Antwone häromdagen.
Dom satt och lekte med pappas verktygslåda när Antwone sa till mamma.
Mormor du får inte röra skruvmejslen, den e farlig. Stupid.
Shit va jag skrattade när Tessan berättade :)



So long

Aptrött

Imorse va jag inte så tuff. Sjukligt trött när klockan ringde kl sju.
Har jobbat hela dan. Nu e en sjukskriven så nu behövs jag verkligen. Lunchade med Hanna och hennes tjejer på Koi. Sen hämtade jag min tenta. Va mindre roligt men jag har hittat saker som jag nog ska ha rätt för :) Hoppas hoppas :)
Snart kommer Tessan och hämtar mig. Vi ska till Mosaik och käka. Måste va hemma innan nio för då e det Lipstick Jungle :)

So long

Asså kusin

Min kusin tog med sig lite godis hit :S



Lite godis????

Och tack alla förresten för ni kom ihåg mig igår ;)

So long

Det gungar, det gungar....

Ja va fan hände kan man ju undra???
Träffade Marie och hennes kompisar på El patio. Hann hälla i mig en cider innan vi gick till Big Bowl.
Där blev det bowling och ölkannor så det sprutade ur öronen.
Höll på att kissa på mig när Marie gjorde räkan :)
När bowlingen va färdig så blev väldigt törstiga. Så det blev baren och sen tog vi över dansgolvet :)
Drack lite mer och sen kom knasboll så då fick jag spela igen. Vi lämnade bowlingen kl två och åkte till Max och käkade...sen åkte vi hem :)
Har sjuk träningsvärk i vänstra ballen idag.
Och det va inte roligt att gå upp när klockan ringde imorse...FY FAN.

Nu har kusin och jag ätit pizza. Skulle va Malmös godaste pizza men jag håller nog inte med. Plus att jag fick en bit äggskal med på köpet också.

So long

Tre hål :)

Nu sitter jag och dricker cider. Ska snart till El patio tror jag och sen vidare till Big Bowl för lite bowling med Marie och company. Fick egentligen inte för mamma men jag ska pröva iaf. Går det så går det :)



So long :)

Diggade på jobb

Vi lyssnar på P3 på jobb. Dom spelar denna låten nästan varje dag. Gillar den mer och mer för varje gång jag hör den.
Slog precis på MTV och då spelade dom den :)
Lite gladare blev jag.....


Vad e det för dag????

So long

I bara mässingen

Ja här sitter jag och väntar på bättre tider.
Ska hämta Sandra kvart över tolv och mormor halv ett. Vi ska til Hjärup till min moster och Annie. Hon e hemma hela helgen :)
Dom får mig garanterat på bättre humör :)

So long

Hilfe...

Jag behöver all hjälp jag kan få.
Letar efter en låt som e typ house. Jag tror att den som sjunger heter något på S. Kanske ett arabiskt namn men en bokstav utbytt. Sångnamnen kanske börjar på M. E det nån som vet vilken låt jag menar.
Hilfe hilfe....

So long

Veckans låt



När jag och Annika åkte till och hem från Argentina så lyssnade jag på Leona Lewis album som fanns i playlisten i varje säte. Jag lyssnade mest på Better in time men när jag skulle sova så satte jag hela albumet på repeat. Och då fastnade jag för en låt som heter Take a bow. Sjukt bra låt. Lyssnade på den en gång när det blev solnedgång också. Sjukt bra solnedgång :)

So long

Rövbanan

Jävla skit.
Jag e så jävla lessen just nu.
Varför kan inte allt bara gå min väg för en gångs skull??
:(

Hej då

Fettis dagen

Ha ha ha...jag trodde det hette det när jag va liten :)




Längtar till min semla imorgon :)

So long

Lookie lookie

Kolla vad jag har gjort :)
Nån som vill ha??
Man måste säga en färg i sånna fall :)



So long

Testing testing :)

Idag va vi och käkade på Prins Bernard. Va jättegod mat och där va riktigt fint. Ska nog gå dit nån kväll och festa lite. Kan tänka mig att uteserveringen högst upp kommer bli en hit på sommaren :)
Hann även handla lite saker när jag slutade. Så nu ska jag göra lite nya smycken :)
Imorgon e det fikadag på jobb så jag ska ta med mig semlor...det va inte igår jag åt en sån :)

So long


Vill ha dom :(

Dom här örhängena vill jag ha.
Ska nog köpa dom på fredag när csn dimper ner på kontot :)



Svinsnygga :) Visst???

So long

Dröm som liten

När jag va liten och va med pappa på hans jobb så brukade jag sitta vid hans skrivbord och låsades jobba där. Och han hade en miniräknare som skrev ut kvitto när man skrev på den. När jag va liten så va det mitt drömjobb. Att ha ett jobb där man fick sitta på en stol och slå på en sån räknare.
Och på jobb innan jag tog tjänstledigt så brukade jag sitta på kontorsstolen och vart jag än skulle i fikarummet så reste jag inte mig utan puttade mig runt på stolen.
Dom två sakerna va mina drömsaker som jag skulle göra när jag blev stor och fick ett riktigt jobb :)
Och nu sitter jag där på min stol och reser mig inte upp en enda gång...hämtar rapporter...hämtar papper i skrivaren och så slår jag på min miniräknare och och ut kommer små kvitto :)
Ha ha ha...verkar kanske töntigt men jag har kommit en bit på vägen till mitt dröm jobb :)

So long

En endaste dag

På lördag e jag ledig :)
Har en liten ledig dag på 14 dagar....kul.
Jag e sjukt sugen på att åka nånstans. Tänk att få ligga på en strand med en öl  i handen och värsta hunken bredvid sig :) Eller över sig :)
Jag får väl fortsätta drömma ett tag till. Men en liten minisemester till ett varmt land hade varit nice.
Nu kollar jag och Sandra på en liten indisk flicka som har två ansikten. Ser faktiskt riktigt räligt ut. Chansen e en på 50 miljoner att man ska få ett sånt barn. Inte så stora alltså.
Undras när min kusin ska gå hem. Ja skulle behöva gå på toa :)

So long

Sociala Arne

Såhär social e min  kusin när hon e här hemma :)



So long

Sprechen sie deutsch??

Asså hela mitt praktik företag kör med tyska rakt igenom. Det e inte så lätt när man ska bokföra och det står på tyska. Men det har gått bra än så länge :)
Nu ska jag göra sallad till mig och min kusin som sitter här bredvid igen :)

So long

Dagen D

Hittade en rolig bild på Harrys hemsida. Det va från när dom snodde min kamera :)
Men det va en rolig bild iaf :) Kul att dom hade en kamera att ta kort med.
Tror ni detta är en bra ställning att surfa på???



So long

Första dan check :)

Ja det va ju inte så farligt. Drömde hela natten om att jag jobbade.
Har bokfört kassarapporter hela dan. Så man kan säga att jag skötte mig själv :)
Imorgon e det dags igen.
Nu ska jag göra nudlar :)

So long

Nervös :S

Ja då börjar nerverna infinna sig.
Ska börja praktisera imorgon. 9 veckor ska jag va där....ska faktiskt bli jätteroligt :)
Men nu börjar jag bli nervös. Det kommer säkert gå jättebra :)

So long

Slit och släng

Asså tio lägenheter senare sitter vi i min soffa och surfar på varsin data igen. Dö sociala e vi :)

Och visst får man backa in på en enkelriktad gata :) Vi får det iaf.
Nu ska jag snart bege mig till La för lite pizza. Har lovat Sandra att jag ska ta med en slice hem till henne...hon bor visst här nu :)

So long

Va ska jag göra??

Väntar på Sandra. Under tiden så snodde jag lite bilder från Lizas Facebook från i frdags :)













Alles för nu...

So long

Seg söndag

Kusin skickade sms och väckte mig. VI ska ut och kolla på typ tio lägenheter till henne. Och så ska vi dricka kaffe :)

E det nån som kan förklara för mig hur man kan ha träningsvärk i armhålan????
För jag har det nämligen och jag vet inte riktigt hur det gick till.....
Nä nu måste jag klä på mig....
Har jag sagt att jag sitter i soffan och surfar nuförtiden.....jag har meckat lite :)

So long


Straight up

Ja igår va ju roligt.
Började redan kl två med cider. Sen gick det bara utför....blev ändå ett litet gäng som hängde på Savoy. Vid nio gick vi till Fagans och drack ännu mer. Men sen va det bara jag kvar. Ingen annan ville följa med mig på äventyr så jag fick hitta på mina egna :) Och det gjorde jag också :)



Jag åt även en Jalapenis...mycket stor bit :)

So long

Flashback :)

Jag kunde inte hålla mig....va tvungen att lägga in denna :)



Mycket nöje...

So long

Off to party :D

Så då nu ska jag snart bege mig :)


Ny frillan också :)

So long...vi ses i dimman :)

Nja...

Det gick nog sådär på tentan.
Antingen kan det ha gått bra men det kan lika gärna ha gått skit dåligt.
Men det återstår att se.
Blev lite tröstshopping efteråt. Ska se om det passar nu.
Nä minsann nu blir det duschen för min del. Ska ju hinna raka benen också :)

So long

Veckans låt :)

Här kommer den :)


Denna låten e anledningen till att jag började lyssna på Eminem.
Tycker fortfarande att det e en av världens bästa låtar.
Kommer ihåg vem det va som fick mig och lyssna på Eminem. Vill helst inte komma ihåg han just nu. Mår rätt så illa när jag tänker på det.....

So long

Ho ho ho :)

Ja asså nu e jag hemma. Vi har nästan pluggat i tio timmar idag. Så jävla duktiga. Hann även med en liten klippning på det :9 Så nu e jag sniiiiiiiga och liiiite full.
Harrys och några öl på det så mår alla bra :) Bara några öl. Det får man lov :)
Wish me luck :)

So long

Bara jag eller??

E det nån mer som kollar på Semestersvenskar eller vad det heter??? Dom som e i Thailand.
Fan va skönt det ser ut att sola och bada och dricka lite öl.
Hade inte varit helt fel faktiskt. Fast jag får väl vänta ett tag till. Har önskat mig en resa till Sydafrika i examenspresent. Och det e ju ett och ett halvt år till :(
Men den som väntar på nåt gott ;)

So long

Jag vill tacka...

....mamma och pappa, släkt och vänner :)
Om ni undrar så vann jag badmintonen idag. Vi spelade på allvar om poäng och så och jag vann rätt så stort kan vi väl säga :) Sandra trodde att hon vann men icke :P
Asså det går sådär med mitt pluggande. Känns inte alls bra denna gången. Ska plugga nästan tolv timmar imorgon så vi får väl hoppas att nåt sätter sig då. Kanske lite sent påkommet men va fan :)
Jag och Marie fick varsin sms-vante idag. Svinsnygg :)



Asså man kommer inte frysa om tummen för man kan fälla upp ett litet skydd :)

Nä nu måste jag plugga....ska bara äta mina stackars nudlar först :)

So long

Lika som bär eller??

Asså en viss person tyckte att vi va jättelika....
Va tycker ni???

  

Jag tyckte det va dö taskigt iaf...

So long

Sweeeet

Asså idag när jag kom hem låg där en väldigt trevlig överraskning. Jag blev döglad. Tack så mycket Habibi ;)

Idag har vi mest hängt i skolan. Pluggade lite inför tentan på fredag. Ringde och pratade med dom på min praktik som börjar på måndag. Känns skitkonstigt att helt plötsligt börja jobba igen. Men det tar nog inte så lång stund innan man kommer in i det också.
Nu ska jag bege mig ner och slänga lite crap. Och bädda rent sängen :)

So long

Squrrrrrrlllll

Ekorre alltså :)
Va det nån mer som höll på att kissa på sig innan.
Asså Abba- Björn och Abba- Johan va nog dom fulaste på länge.
Skrattade nästan ihjäl mig....

So long

Livsfarligt

Jag va inne på Hemköp som ligger vid Entré innan när jag gick hem från bibblan. Fastande vid en stor skylt där det stod vilka affärer som ska öppna. Deischman ska öppna där. Jag kommer va där varje dag. Luspank kommer jag bli. Mango skulle också öppna. Det e en bra affär. Och så va där några andra skoaffärer som lät intressanta :)

So long

Party :)

Jag har "lånat" lite bilder från Facebook :)
Eftersom jag inte har nån kamera :(
Så här kommer lite bilder från i lördags.....


Mycket oklart


Marie satt som silvertejp på mig ;)


Jag, Liza, Marie och Eva.......


Ohhh snygga :)


Helt fantastiskt :)


Ha ha ha....


Fölsegrisen med jelloshots :)

Jag har busat :)

So long

Pimp my tomte

Herregud va vi har kolla på lägenheter.....va en skitfin i Slottsstaden. Mysig balkong och allt men man va tvungen att renovera både kök och bad. När jag har gått ut skolan ska jag flytta också....till en mysig lägenhet :)
Ett span bodde dessutom i huset....micket trevligt. Va även lite vid Folkets park och kollade. Körde en drop in på en visning.....fikade lite...kollade second hand affärer. Ja lite så blandat.
Jag har precis städat....jag gör allt för att inte plugga. Så nu funderar jag på att slänga mig på soffan och kolla va det finns på teve.
Här kommer två bilder från julafton som jag snodde från kusins Facebook.



Pappa e tomte.....ha ha ha...



Antwone gömmer sig för tomten :)
Han va nog lite läskig med solbrillorna...

So long

Seeeg

Sitter och väntar på kusin som ska hämta mig kl ett...hon ska kolla på lägenhet och jag ska följa med. Just nu gör jag vad som helst för att slippa plugga till tentan på fredag :)
Igår va sjukt roligt. Eva hade gjort det jättefint och alla va glada......mycket rolig fest mao.
Efter jag hade kört alla hem så träffade jag upp Cicci och Helena på Koi. Va där inte så länge men tillräckligt länge för att märka att min kille från skolan va där. Han e så satans snygg. Och jag gjorde givetvis inget åt saken för jag va ju nykter.Sur va jag när jag kom hem.
Och när jag kom hem så va min kusin här. Hon skulle gå vid nio men kl två när jag kom hem så va hon fortfarande här. Så vi körde till Mc och handlade mat. Sviiiiinuhungrig va jag :)
Nä nu får jag väl slänga på mig lite lasar.....

So long


Like a glööööve

Jackan passade. Som en handske kan man säga. Och så fick jag den av mamma så inte en krona fattigare blev man.
Va och käkade med Tirre också. Passade på att jaga lite tjuvar med min bil. Gick sådär.
Så nu e jag hemma. Måste måla mina strumpbyxor med nagellack så dom håller hela kvällen. Asså det kommer inte synas direkt :)
Annars??? Inget nytt???

So long

Måste dansa

Kommer ni ihåg den låten med Kaa. Va faktiskt en bra låt nu när jag tänker efter.
Men annars då??
Let´s dance va kanske ingen höjdare. Gillar Laila Bagge så jag hejar på henne.
Jag och Hanna gjorde tacos innan så nu funderar vi på att göra en kokbok. Den ska bli väldigt speciell. Och rolig :)
Jag e ledig hela helgen. Imorgon står inte så mycket på schemat. Ska köpa en present till Eva sen ska jag hem till mamma och pappa och pröva min jacka som dom har köpt till mig. Annars måste jag byta den. Och på kvällen ska jag och Denniz hem till Eva på Hollywood fest. Man måste va fin så jag får väl slänga på mig samma saker som jag hade på nyår.

Nu ska jag gå och lägga mig minsann :)

So long

Tjohoooooooo

Såhär glad blir man när man får VG på tentan som man först bara fick G på :)



Linda blev också glad :)

So long

Fiii fan

Nu sitter vi i skolan och möglar. Känns sådär för vi tror att det kommer bli en crap lektion......
Men till fyra ska vi väl kunna överleva. Ja det märker ni....
Hoppas det går snabbt.

So long

Veckans låt :)



Denna låten e så jävla bra....kan lyssna på den hur många gånger som helst utan att tröttna. Just nu har jag skivan i bilen :)
Va ska man annars säga???? Ja ni kan ju lyssna på texten.
Förra året träffade jag (läs låg med) tre killar som har flickvän. Det säger en del om mig. Och om killar också!

So long

Jävla lön...

Crap löner.
Blev skit irriterad på lektionen idag för jag fattade inte.
Men sen satt jag och Annelie på biblioteket och pluggade och då kändes det lite bättre.
Nu ska jag kolla på Lejonkungen  med Antwone :)

So long

Ibland undrar man



Inte undra på att mina föräldrar tvivlade på mig när jag va liten :)

So long

Så jävla bra

Jag vill ha hans skiva :)



So long

Singstar :)

Nån som går in för att sjunga :)



So long

Blääää

Min kamera e skickad på reparation. Får tillbaka den om 3-4 veckor. Ja det va roligt att ha den i en vecka :(
Nu ska jag sura...och kolla på en konsert med Robyn :)

So long

Finn ett fel :)



So long

This gives you headache...

....that´s why we avoid it.
Eller inte,
Här kommer lite bilder innan kameran pajade.











Ja jag säger då det :)

So long

Aj aj aj aj aj....

Mitt lilla huvud värker. Fast inte så mycket. Sov till kvart i tre idag.....det va skönt iaf.
Min kamera gick isönder. Så nu blir det ut till Media Markt och klaga lite.
Nu ska jag nog slänga mig på soffan en stund sen måste jag handla nån form av föda.....

So long

By Jol

Alltså man ska uttala det som Joel fast på engelska :)
Det e mitt smyckesdesigner namn.....ha ha ha!!!

Mitt senaste verk


Ser ni???

Nu ska jag bege mig till Fröken Johansson.....kjorre med svängdörrar står på menyn :)

So long

Party party :)

Ikväll e det fest. Först ska vi äta korv med bröd sen ska vi till Slagthuset och dansa med alla andra galningar :)
Bilder kommer imorgon om ingen snor min kamera :)

Idag har jag varit i skolan. Trodde nån skämtade när klockan ringde imorse. Men det va bara till att masa sig upp. Träffade Annika efter skolan och käkade lunch sen gick vi i stan en liten sväng. Handlade lite crap. Så nu ska jag göra nya örhänge :)
Träffade även på en som vi träffade på Em i somras. Trodde inte man skulle se han fler gånger. Annika trodde såklart att jag hade legat med han. Det hade jag alltså inte. Men på tal om att ligga så tror jag att mina grannar låg inatt. Det va antingen det eller så försökte nån sig på att sjunga opera. Kan även ha varit en hund som hade fått ett pipdjur i halsen eller nån som blev halvt ihjälslagen. Lite svårt att definera.

Nu ska jag stryka min klänning.....

So long


Öldrickarna :)











So long

Det va det de

Jaha då börjar skolan imorgon :(
Känns sådär med tanke på att jag knappt har varit ledig nånting under julen. Men men snart e det praktik som gäller. Först en tenta bara :(
Nu e jag svintrött och imorgon ska jag upp aptidigt. Men sen e det party på kvällen :) Tjohoooooooo!!!!

Jag tänkte börja med en ny sak här i bloggen :)
Jag ska lägga upp en låt i vecka hade jag tänkt och så ska jag skriva en liten berättelse om vad den låten betyder för mig eller vad jag tänker på när jag hör den låten. Roligt va???

So long

Olé

Ha ha ha......en tango man :)
Han låtsades iaf. Och skrillorna va inte helt stabila :) Snöberget va halt...vem hade kunnat ana det.
Ja jag e bra på två saker iaf.....lyssna och suga ;)

Nu ska jag kasta in handduken. Ska ju faktiskt jobba imorgon :)

So long


Mina löfte

Jag har aldrig riktigt haft nåt nyårslöfte så detta året tänkte jag att jag ska ha.

♦ Jag ska börja tänka mer på mig själv. Inte va så jävla snäll mot alla som egentligen inte förtjänar det. Hetl enkelt sätta hårt mot hårt.

♦ Våga prova saker. Igår tex så provade jag en snitt med olivkräm på bara för att va våglig. Och sen visade det sig att där även va ansjovis på. Hade jag vetat det så hade jag aldrig ätit det. Det man inte vet har man inget ont av. Eller va e det killar brukar säga om man frågar om deras tjejer???

Nytt år nya möjligheter helt enkelt. 

So long 

Pics :)

Här kommer kvällen i bilder :)



















So long for now :)

Lever :)

Asså skulle bara säga att jag lever. Och min kamera kom hem med mig denna gången.
Ska bara vila lite till sen ska jag lägga in lite bilder :)

So long

RSS 2.0