Var ska jag börja??

Finns så mycket jag vill berätta om från Usa, men då kunde jag suttit här och skrivit hela natten.

Mesta tiden i Palo Alto gick åt till att umgås och shoppa. Spela fotboll och baseball med Love och Jonathan.
Hann även med en tur till Napa Valley och en tur in i San Fransisco.
Vegas blev mest sol och party. Begav mig ut en morgon ensam för lite shopping. Men då träffade jag en orm så det gjorde jag inte om. Kutade iväg tills den var utom räckhåll.
Partyt var fantastiskt. Helt sjukt. Vill inte gå ut någon annanstans faktiskt!
I New York blev det bara shopping. Hade redan handlat nästan allt så jag hängde mest med Tessan och letade efter det hon var på jakt efter. Hittade ju såklart lite själv också!

Snabbt sammanfattat av vad vi har gjort. Alla bilder finns på Facebook som ni kanske har sett!



So long


Tillbaka :(

Då var man tillbaka i verkligheten igen.
Hade gärna stannat några veckor till!



Utanför vårt hotell i Vegas!
Alla som inte har varit där måste åka dit. Det är helt sjukt.

So long


Lite försenade

Landade precis i NY! Fyra timmar försenat! Nu blir det taxi till hotellet för att möta upp Tessan och Antwone!
Btw, Las Vegas var fantastiskt! Ett måste på saker att uppleva!


Love passar upp

Fick sällskap av Love när jag låg och solade!


Ny outfit

Hade ju bara två ombyten med mig men nu har jag köpt upp mig kan man säga! Ett par shorts från Tommy Hilfiger och linne från Forever 21!!


Terrassen

Här ligger vi och lapar sol om dagarna! Poolen har vi inte vågat använda än! För kyligt!


Spårvagn i storstaden

Herreminge vad det är backigt! Min gubbvad tålde inte att gå uppför! Så vi tog spårvagnen istället :)


Födelsedagsmiddag

Idag blev det middag på en restaurang där man fick middagen gjord vid bordet! Mycket trevligt och fantastiskt gott!


Cinnabon

Äntligen fick jag min kanelbulle :)


Inte synd om oss nu

Hänger i trädgården och dricker lite vin!


Då har vi börjat

Shopping stod på schemat idag :)


Framme

Är just nu i San Fransisco! Igår var vi i Napa och provsmakade viner, mycket trevligt! Idag blir det en heldag med shopping, Gilroy Premium Outlet står på schemat!
På återseende ;)


Överraskad till tusen!!!!

Fick den bästa överraskningen igår!


Glassar till det

Daimstrut med päron. Så in i vassens gott :)


Påväg....

Mot Stockholm med bästaste Patricia...


Vårruset

Igår bar det av för massa tjejer! Årets vårrus! Jag, Antwone och Josh hejade såklart på Tessan och Adelina!


In a da sun

Helg, klämdag och helgdag har mest spenderats i solen. Så jädrans skönt.
Känns lite i huvudet nu. Lite lätt svidd!



Bra att börja grunda brännan inför min resa :)

So long


RSS 2.0