Kiss me and smile for me

Imorgonbitti åker jag till Liverpool över helgen.
Shopping står på schemat.



Har bokat bord på en restaurang imorgon.
En gammal kyrka som dom har byggt om.
Mycket spännande.

Åter till packandet!

So long


Josefine tipsar

Ge dig aldrig ut i löpspåret när du är bajsig.
Jättejobbigt!

So long


Ut och kuta

Snart ska jag och Therese ut och springa i Pildammarna.
Jag tar två varv men hon ska nog köra tre...det pallar jag inte!!



Heja oss.

So long


Long time no seeee

Efter jobb cyklade jag som en idiot hem.
In med tvätt i maskinen och sen cykla tillbaka till stan.
After School vill man ju inte missa hur som helst!
Mycket trevligt, har nog aldrig varit så mycket folk där.
Nya småglin som ville visa sig väl :)

Snart är det Kungarna....väntar med spänning!

So long


Skönt att datan förstår en



Sånt gillar jag!!

So long


Jiiiihaaaaaa

Då kör vi!!!



En Rape me nu hade gjort susen!

Bli inte förvånade om jag lär er dansen på fyllan.... :P

So long


Klickade hem dom

Skulle ju köpa ett par skor på Håkanssons som kostade 1200 :-
Sofie tipsade mig om ett par nästan likadana på Ellos för samma pris, så jag gick in och kollade på dom!
Fick dessutom hem en rabattkupong på Ellos där man fick 50% på valfri vara!
Då va saken biff!
Så nu är dessa stövlar mina för 599 :-




Rätt så nöjd faktiskt :)

So long


Inte så högt på listan

Min käre kusin som skrev ett så fint inlägg till mig i söndags sa en väldigt taskig sak till mig idag!
- Saker slinker väldigt lätt in i dig!!!!

Va fan!
Taskmört :(

So long


Som jag brukar

Lördagen är lite oklar även denna gången!
Tog ungefär 5 bilder så jag lägger väl upp dom.
Hamnade på Skeppsbron. Va lite oroliga i början för där va inget folk men det kom tillslut sån tur va :)
Fast vi hade ju trevligt fastän där inte va nån :D









Världens sämsta fotograf måste jag va!!

Fotbollen igår va dålig.
Göteborg hade världens sämsta målvakt och straffskytt.
Det kunde dom gjort lite bättre!

Men gud vilken rolig helg det va!
Helt otippat!!!

So long


Gästinlägg

En liten skåning som bor i göteborg är hemma på besök. Blod är tjockare än vatten hörde jag en vis kvinna tjata om ganska mycket.... Vår kusin Sandra!!! Blod är faktiskt tjockare än vatten och därför som när man är himma måste man umgås med sitt blod!

Hur vi däremot kan vara släkt tror jag många har disskuterat! Vi har ingen likhet mellan oss överhuvudtaget , spritintaget möjligtvis! Annars är jag väldigt lik båda (sandra o josse) deras mammor om det räknas?! Fast det vet jag egentligen inte om jag vill skriva ut, inte jätte häftigt!! jaje.....

Det jag egentligen ville få ut av detta inlägget är att jag har världens bästa kusin, Josefine Erica Olsson heter hon.
En söt, knäpp och världens snällaste kusin. Hur man kan vara så snäll som hon är kärleksfullt och värmer i ens hjärta. Igår fick jag en present... presentkort på Willys. Hon tänker till så jag kan handla lite mat! =) Sen hade hon spelat på lite spel också så jag kunde vinna lite stålar. Ni hör ju, världens bästa kusin.

Tror ni alla håller med mig om att hon är världens bästa tjej. Glöm inte bort o berätta det för henne, passa på o skriv ett inlägg nu till henne och berätta hur go hon är, för det förtjänar hon att höra.

bara en massa tjöt från mig, riktigt bakis faktiskt, så nu får det räcka!




Sådär ja

Gårdagen va lite oklar.
Sitter i soffan och väntar på kanellängd och glor på 8 Mile.
Mellan 13-14 ska jag va med på städardag i huset....längtar som fan :S

Sen blir det fotboll.
MFF-Göteborg!
Jag hejar på Landskrona :)

So long


Nu kör vi....

Ikväll är det party....sitter och väntar på pizza nu!
Snart så!
Vi e laddade :)

So long


Städartagen

Titta va fint jag har gjort :)



Inte så dåligt va??

So long


Redo för vintern

Köpte ny vinterjacka idag!



Mycket skön...nice med mudden på som går över ändan :)

So long


Så jävla het

Tänkte gå ut såhär imorgon :)



Vad tror ni om det ;)

So long


Hello hello

Jag lever, för er som undrar alltså!
Va på lite villovägar igår men nu e jag här igen!
Uppdaterar lite under kvällen. Ska va hemma och städa!
Kusinligan plus några andra kommer imorgon och inkräktar :)

So long


I wish....

Hade gärna varit den här damen idag på teve iaf.



Hon ska förminska sina bröst!
Något som jag hade velat göra!

So long


Leksaksinferno

Va på andra jobbet efter första jobbet idag!!!
Från torsdag till söndag ska vi ha 25% rabatt på allt i butiken!
Sen har vi ju vår personalrabatt efter det också!
Så idag plockades det ner en del från hyllorna och in på förvaring i personalrummet tills jag ska handla det på lördag när jag jobbar :)

Snart är det Kungarna av Tylösand!
Hur bra :)

So long


Skrattretande



So long


Ut i spåret

Ska ut och springa med Therese snart.
Hon ska försöka dra med mig två varv runt Pildammarna! Får väl se hur det går :)

So long


Vill ha....



So long


Hipp hipp

Tänkte slänga in lite bilder från lördagen!



Innan avfärd!!



Snyggo Adelina :)



Ett kvitto i pannan har väl ingen dött av!



Ha ha ha...spiknyktra!!



Helt normal!



Efterhängsen kille....



Sen dog kameran...kanske lika bra det :)

So long


Typiskt Sverige

Skulle gå ut och äta pizza med Adelina.
Vad händer på vägen tror ni???
Det börjar ÖSregna. Verkligen öste ner.
Jag blev blöt och kall.
Nu måste jag nog va hemma resten av veckan och tina!!

So long


Hur gott??

Pax för att äta denna snart!!



En liten bit kan väl inte skada :)

So long


Herreguden

Alltså!!!!
Nånting är väldigt oklart....

So long


Inatt inatt....

Nu ska jag hoppa på den röda faran och bege mig hem till Adelina!



So long


Nu är det pausvila

Va på spinning imorse. Mycket stolt att jag masade mig upp och att jag orkade hela passet faktiskt!
Sen drog jag och Adelina till Nova och handlade det mesta vi behöver tills ikväll! Alkohol, tandtråd, strumpbyxor, munvatten och Voltaren.
Är hemma i så god tid nu att jag har tid att vila innan förberedelserna sätter igång!

Ha en trevlig lördag alla ♥

So long


Konversationer som livar upp dagen

Jag och Therese har sjukt kul på jobb.
Tänkte lägga upp två konversationer som har varit i veckan. Kanske svåra att förstå men ni fattar nog :)

Jag tittar ut genom fönstret och ser en tjej som ser ut som Robyn och där börjar diskussionen.
Jag: Titta det ser ut som Robyn.
Therese: Robin Hodd???
J: Nä va fan skulle han göra här. Robyn!
T: Jaha Robyn med Y???
J:Jaaa
T: Wodelady wodelady hoppsan vilken dag.
J: Store John och Lille John springer runt i skogen wodelady wodelady hoppsan vilken dag.
T: Så går den faktiskt inte....Robin Hood och Lille John springer runt i skogen wodelady wodelady hoppsan vilken dag. Vem är Lille John liksom???
J: Men är det inte han som finns?? Store John finns väl inte!!!!
Sen dog vi av skratt!!!

Idag försökte jag mig på att prata göteborgska!
Therese: Du låter som Glenn Hysen.
Jag: Gör jag????
T: Asså vet du vem det är???
J: Ehhh ja men du får gärna förklara.....
T: Han är hockeyspelare...
J: Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha
T: Hockeytränare?????
J: Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha
T: Fotbollsspelare????
J: Ja väldigt gammal....ha ha ha ha
 
Robin Hood va nog bäst :)

So long


Trillade dit igen

Va inne om en sväng på NY på Entré efter jobb.
Köpte ett till par skor som jag suktade efter igår!



Ett par boots!
Här är gårdagens skoköp också men med bättre bild.



Dom ska på imorgon när jag ska dansa disco :)

So long


Shoppingtur

Jag, Adelina och Patricia stryde bilen mot Center Syd.
Hittade lite kläder.
Ett par jeans och två tröjor.
Ett par skor slank visst också med :)



Orkade inte ta en ordentlig bild.
Ska liksom egentligen sova nu!

So long


Blev ingen fotboll....

Jag och Therese skulle tittat på matchen idag.
Döm av vår förvåning när det va fullt på alla sportsbarer.
Så det blev ingen fotboll men vi gick till T-bone och ät istället.
Minst lika trevligt faktiskt, och antagligen dubbelt så gott som sportshaksmat :)



Henne har man då aldrig tråkigt med :)

So long


Vitamin Water

Idag utanför jobb fick jag syn på en Vitamin Water lastbil. Såg även att de stod och delade ut dricka till de som gick förbi.
Så jag och Patricia kutade ner och skulle ta varsin. Vi sa att vi hade sett dom från vårt kontor. Tjejen undrade hur många vi va på kontoret och Patricia sa 8, som vi faktiskt är!
Så vi fick en hel kartong.
14 st! Tack som fan!
Nu behöver vi inte gå törstiga på några dagar.



So long


Idol

Kolla vem som har mig som idol!



Tre bilder av mig och en snigel!



Come inside :)

Tjusig som få!!!

So long


Gud va längesen

Hittade en gammal bild!



Det va inte igår...

So long


Josse söker

De skorna jag hittade idag såg ut ungefär såhär:



Hittade dom här på Bianco!
Har ni sett något liknande får ni gärna hojta till :)

Tack på förhand....ha ha ha

So long


Ledig söndag

Så skönt att få sova ut idag.
Åkte en sväng till Väla med Sara och Sofie men hittade inget.
Jo ett par stövlar som jag inte köpte :( Måste leta upp dom här i närheten!

Drog vidare till Center Syd. Där vet man vad man får!
Det blev en jacka, två tröjor och en halsduk.
Bra skit!

Nu ska jag koka ägg och hänga lite med mig själv innan det är dags för sängen.

So long


Nya pjux

Köpte nya skor i förrigår!



Sniiiiiga



Ludd inuti! Lite för varmt nu.

Jag har faktiskt nästan inga stövlar :)

So long


On my lips

Fick ett nytt läppglans av Tessan.
Rött va det så jag va tvungen att testa.
Har liksom aldrig haft rött på läpparna innan men imorse innan jobb kände jag att det va dags :)





Syns ju inte så mycket men det va snyggt iaf!

So long


Ögonstenar



So long


Ett hjärta av guld

Titta vad vi hittade när vi åt nattamat!



Hur ful??
Kolla in hjärtat på magen.



Jag köpte en fisk till dom!



Glada blev dom...

So long


Kör vi sista

Här kommer några bilder till från Alanya!
Dom flesta finns på Fejjan.



Turkdans...jag va grym :)



Så charmig...



Kör vi...in i dimman!!



Mycket bra bild!



Missförstånd igen...han lurade mig!!



Coola glas.



Anna och min yngsta beundrare! Han va 11 år..lite ungt kanske!!



Drar ut ryggen på stackarn!!!!



Min räddare i nöden när Robotmannen blev lite för närgången :S

Behöver jag säga att jag vill tillbaka.
Helst igår :)

So long


Hur kul???

Tvätta en fredag kväll?
Sådär men ack så nödvändigt!
Sista gången man tvättar shorts detta året!

So long


Blomsterpojken

Har ni sett något fulare????



Skrattade så vi grät varje gång vi kollade igenom bilderna :)

So long


Leksaksaffären

Jag och Antwone va på Br i söndags och skulle handla något för en hundralapp som han fick av mamma.



Pengarna räckte inte riktigt men nästan ;)

So long


Zzzzzzzzzlatan

Dra mig baklänges vilken ståtlig man det är!



Här är han för nära för att jag skulle kunna sitta stilla!



Snart mål :)



Måååååååååååål.....



Kim Källström!

So long


Snabba puckar

Är bara hemma om lite snabbt. Ska snart iväg och titta på fotboll.
Slänger in lite Turkiet bilder så länge!



Har aldrig varit så koncentrerad när jag har ätit nattamat.



Beställde in ett akvarium.



Stabila på stolarna.



Verkligen stammisar. Fick ett eget bord vid baren :)



Fick äntligen min vattenpipa :)



På Garage!

Nu måste jag pipa iväg.

So long


Lucky me

Idag va jag ute och gick en sväng....traskade förbi Hilton och där stod Erik Hamrén.
När jag hade gått förbi så skickar kusin ett sms.
Vi ska kolla landskampen imorgon. Live :)



Paxar han nu fall i fall :)

So long


Mysterie

En dag när vi kom upp på vårt rum så hittade vi dom här:



Vi undrar fortfarande vem dom kommer ifrån???

So long


Goodlooking motherfucker

Jädrar va snygg han e!



Borde faktistkt va förbjudet.



Det blev ett litet missförstånd mellan våra tungor :P

So long


Stöldgods

I vanlig ordning va jag tvungen att sno saker.
Här kommer lite bilder på alla mina tjuverier :)



Toapapper behöver man alltid



Ett par flip flops!



En handduk och en paprikasås. Det dukade vi upp med när vi åt nattamat! Perfekt :)



En tegelsten, ett askfat och ett pepparkar.



Ett shotglas och en kondom.
I bakgrunden ser man även ett servettställ, lite drinkpinnar och sugrör! Bra att ha!



En utflyktsguide!



En palm.
Det va nog allt på den stöldturnen :)

So long


Queens...

Varje kväll hängde vi på ett ställe som hette Queens Garden.
Snygga bartendrar och goda drinkar!!!



Han till vänster gjorde jag bort mig för som jag aldrig har gjort bort mig för nån i hela mitt liv!!



Nån som är sugen????



Man blev blå på tungan av Rape me!



Patricia och Anna.



Jag och några av mina killar...



Jag och andra Anna..



Favoriterna i baren....

493 bilder att gå igenom. Det kommer fler, tro mig!

So long


Tillbaka :(

Ja då va man hemma igen.
Tråkigt men helt sant.
Funderar allvarligt på att ta in på rehab med tanke på att vi har festat 9 dagar i rad.
Nu måste jag städa lite här hemma.
Fest ikväll har jag hört....



Verkligen jätteglad är jag...

So long


RSS 2.0