Aptråkig match

Det hände inte mycket mer än det här:



Dom låg ner mest hela tiden kan man säga!!!
Domaren va lite speciell också.....men maten, drickan och sällskapet va det minsann inget fel på :)

Läste att några ålarens hade gått lös inne på en kyrkogård.....ett skott i pannan på dom tack!

Nu e det dags för sängen. Heldag imorgon igen :(

So long


Back on track

Ja då satt man här igen.
Va på barnkalas igår....ingen hit att va bakis på ett barnkalas med 13 barn!
Men det va trevligt ändå.
Sen blev det La med töserna. Kollade film och käkade pizza!!!!



Snygga vi e :)

Nu blir det skolan ett tag....ikväll kommmer söta Sara in till storstan.
Vi ska käka T-bone och kolla Mff-Hif :)

So long


Här kommer det

Här kommer lite bilder från igår.
Började hemma hos Marie, sen blev det Thank god och till sist Etagé.
Bilderna får tala för sig själv :)























Äsch nu orkar jag inte mer!!!

Med nöd och näppe lyckades jag ta mig ner til Mc Donald´s.
Tusan va gott det va. Nu mår jag apilla :(

So long



Aj aj aj

Mitt lilla lilla huvud har så ont!
Ligger på soffan och koncentrerar mig på att överleva.
E svinhungrig :(
Måste fixa mat nu!!!

So long


Smarrigt

Ikväll e det party!
Blir lite sånt här.....




Lite sånt här......



Lite sånt här....



Och mycket sånt här....



Nu ska jag iväg och shoppa skor :)

So long


Min nya sambo

Jag har fått en inneboende!!!!



Snygg va????
Och ingen hyra betalar den.

Shoppade ett par jeans idag....ska testa dom här hemma och se om jag ska behålla dom.
Blev en ögonskugga och lite nytt krafs så jag kan göra nya örhänge :)

Vet ni????
Imorgon e jag ledig :)

So long

Ikväll Berglund :)

Ska snart bege mig hem till Hanna och Martin. Vi ska kolla Baksmällan :)
Har längtat efter att se den filmen.....



Vet ni vad????
Jag e ledig i helgen :)

So long

Långsamt långsamt

Tiden går sakta när man har tråkigt och inte vill va på ett ställe!
Hade hellre varit hemma i min säng och sovit i hundra år.
Eller jag kunde vaknat 11 juni för då går vi ut skolan :)

So long

Jag har det

Jag har hittat min favoritlåt med Michael Jackson
Visste inte att den hette såhär



Men det gjorde den visst :)

So long

Check

Skorna e beställda.....råkade komma med ett linne också :)
Har beställt lite andra saker också.....julklappar kan man säga :)

Kollar på Extreme home makeover.....varför e dom alltid helt speedade och högljudda???



Rätt så sugen på en sång här :)

So long

Nerförsbacke

Stack till gymmet efter skolan. Stod lite på crosstrainern, sprang lite och gick lite!!!
Snart dags för en dusch och lite nudlar. Avslutar kvällen med lite plugg :)

Oh förresten.....nu e jag rik på riktigt :)

So long


Slår nog till

Tänkte beställa ett par skor på Ellos....vågar man det tro????




Dom kostar 449:- men jag har 50% på valfri vara :)
Så det kan det väl va värt ;)

So long

Somnade in

Så svårt som jag hade för att komma upp imorse va längesen jag hade.
Fick sms i natt som jag vaknade av och kl halv sju ringde dom från G4S om att larmet hade gått i butiken......butiken som jag e tjänstledig från. Dom undrade om jag själv skulle köra dit och ta det eller dom skulle skicka nån. Dom kunde ju fetglömma att jag skulle sticka dit. Måste ringa dom på jobb och säga att dom ska ta bort mitt namn från den listan!
Tänkte att en dusch skulle hjälpa men höll på att somna i duschen.
Så nu sitter jag med en Mocca i handen och hoppas på att det ska hjälpa :)

So long

Take a walk on the wild side

Jag tog en liten promenad efter skolan. Gick ut till Hanna och Love i Västra Hamnen och hem igen. Jag va lite svettig.
Sen kom Tessan och hämtade mig.
Hon berättade vad Antwone hade sagt till mamma.
Antwone ville inte gå på dagis för han har börjat på en ny avdelning. När mamma skulle lämna han så frågade han om han inte kunde följa med henne hem.
Antwone: Kan jag inte följa med dig hem?
Mamma: Nä jag ska jobba.
A: Var jobbar du?
M: Jag jobbar med gamla människor.
A: E dom döda????
M: Nä dom e gamla bara.
A: Ska du slänga dom????
Asså jag undrar var han får allt ifrån. Fast man slänger ju gamla saker....men inte människor kanske :)



So long

Snark

Sitter i skolan.....vi fick göra om allt vi hade gjort :(
Men nu e det inmatat!!!! Bara till att köra vidare. Ska faktiskt snart gå hem. Får bli en runda till gymmet.....har svullat lite idag :)
Filmen igår va apbra.....lite otäck ibland men dö bra. Jag va lite skraj när jag cyklade hem men jag va först på varje väg så ni kan tro att jag va snabb ;)

Nu blir det mer bokslut :)

So long

Blev ett par :)

Marie gick bananas på Entré.
Jag handlade bara ett par skor, lite gummiband och presentpapper.
Vill ni se mina skor??? Dom va nyinkomna för dagen :)

    

Rätt så sniiiiiga tyckte jag!!

Jag har precis förberett för tvättningen imorgon kl 07.00!!
Ska snart bege mig hem till Marie. Vi ska käka sushi och kolla Män som hatar kvinnor!
Ska se om den e så bra som alla säger :)

So long

Det snurrar i min skalle

Jag e rik :)
Bara så ni vet ;)



Asså hur skön e inte denna låten???
Plus att det har kännts såhär hela morgonen och eftermiddagen :)
Nu blir det lite shopping för vi har varit så duktiga idag :)

So long

Simba!!

Har hemtenta i Excel för tillfället!
Skönt att sitta utan kläder och göra det i sitt eget tempo. Har till kl 15.00 på oss :)



Snygg va???
Idag e det 4 månader tills julafton....visst känns det bra :)

So long

Det e dags :)

Snart smäller det :)



Zlatan värmer just nu upp.....snart e det match!!
Ni missar väl inte????

So long

Sjukt kul

Satt hemma hos mamma och pappa och läste tidningen......hittade detta :)



Shit va jag skrattade......maskotar e så jävla fula :)

So long

Tillbaka i soffan

Nu har min rumpa landat i soffan.
Gårdagen blev tokig som vanligt!
Bilderna får tala för sig själv :)


Tur att en ser normal ut iaf :)



Kvällens sällskap!!!



Mycket mycket oklart



Charterresa 2009



Vatten/Tequila race



Tokstollar!!



På bussen på väg till Hbg!!



Dans på Harrys



Normala för en gångs skull



Inte så normala :)



Snygg som få ;)



Ja jag säger då det :)



Vatten stod framdukat när vi kom hem :)



Choklad på kudden....inte dåligt det inte :)



Bakiskäk på SeVen :)

Tack för en trevlig kväll töser.......och tack för inatt Jonas ;)
Ha ha ha ha!!!!

So long

Huvudet upp och blodet ner

Ja vi lever.....har precis varit ute på en promenad och käkat lite. Nu e det tydligen vilodags.
Sara har redan knoppat in så jag ska gå och göra henne sällskap nu hade jag tänkt :)

So long

Reunion

Nu har jag äntligen lagt in bilderna från i onsdags.....igår va jag snudd på medvetslös ju :)























Allt för idag....kommer tas fler bilder imorgon för då e det party igen :)

So long

Gott

Lite godis fick följa med mig hem idag!



Chokladdoppade mandlar med kanel och kaneläpple med yoghurt!

Just nu orkar jag inte äta nåt iaf.....tryckte alldeles för mycket mat :)

So long

Bokslut?????

Vi har ett projektarbete i skolan där vi ska göra ett bokslut och en årsredovisning......lätt som en plätt ju :S
Det går framåt men väldigt långsamt.

Nu ska jag faktiskt kvista iväg till solariet, köpa mat, laga mat, duscha, lägga in bilder från i onsdags och sist men inte minst avlida på soffan :)
Vi ses om ni har tur ;)

So long

Klubbad

Jag ligger helt stendöd på soffan.
Sov precis en stund men en viss knasboll envisas med att skicka sms.



Hade velat kolla The Sounds på Stortorget men dom har nog slutat spela vid det här laget :(
Nu ska jag avlida vidare.
Snart dags att kasta in handduken!!!

So long

Det bultar och det bankar

Jag lever men det e knappt kan man säga :)
Illa däran kallas det......

So long

Vi e på G



Stan ska känna sig osäker idag :)

So long

För roliga

Mamma ringde innan och snackade lite.
Jag berättade att jag hade varit hos tandläkaren.
Jag- Jag va hos tandläkaren i fredags
Mamma- Gick det bra då??
Jag- Ja jag hade inga hål
Mamma- Det va ju bra, då sköter du dina tänder bra
Pappa i bakgrunden- Det kan ju va värt en liten peng!!

Det e ju inte mer än rätt....eller vad tycker ni??????
Ja jag tycker det iaf ;)

Oh vinet kallar.....va nog två minuter sen senaste klunken :)

So long


Pumpa pumpa

Jag och Marie cyklade till Statoil efter skolan för att pumpa hennes cykel. Tydligen så har hon en bilventil på sitt cykeldäck :S





Hon höll på att smälla bakdäcket....det gick snabbt att pumpa :)

Nu blir det duschen med ett glas vin i väntan på att Sofie ska komma hit :)

So long

Om, om igen



Lena va grym!!!!



Marie va nöjd med sin dejt :)



Jag med TVÅ glas vatten :)



Oroväckande mycket vatten på bordet!!!



Lika charmiga som vanligt ;)

So long

Entertainment

Lena och Orup underhöll jävligt bra igår.....Det svängde rejält kan man säga!
A Camp va däremot ett riktigt nerköp!!!
Vi delade en flaska vin i pausen.....det va gott.
Inga bilder än......orkade inte hålla på att fixa och trixa med det igårkväll :)

Nu har vi Excel.....det e råååååååålet :)

So long

Kvällen e full

Ha ha ha...bokstavligt talat.
Nä men allvar.
Om en timme ska jag möta upp Marie och Angelica. Freddan gäddan kanske också gör ett gästspel.
Först ska vi dricka lite på Tgif´s sen blir det Lena och Orup. Hade velat se Östblocket men orkar inte ta mig ända bort till Folkets park :(



Hur kan man klökas av att rensa sitt avlopp????
Det e liksom mitt eget hår som ligger där.....fy fan va äckligt.
Jag förtjänar en öl nu :)

So long

Snart dags för käk

Jag och Liza ska ut på festivalen och käka lunch.
Undras vad det blir för nåt. För ikväll blir det langos så det kan jag inte äta nu också!
Förslag på bra festival mat tack.....lägg ert tips i kommentarerna innan tolv :)

So long

Många herrans år sen

Precis när jag hade fått min bil så övertalade jag mina föräldrar till att jag ville ha en baslåda också.
Detta va den första låten jag spelade i min bil när baslådan va installerad......så jävla bra bas i den :)
Ni måste lyssna högt...riktigt högt :)




Ni som va med mig redan då minns va?????

So long

Det e inte regn

Det e svett!!!!



Sjukt jobbigt men himla skönt nu när man har gjort det :)

So long

Bye bye

Nu drar jag på spinning :)



So long

Tradet

Tänkte försöka mig på att öva lite på Excel. Har ju tenta på måndag och jag e ju inte världens vassaste på det direkt.

Blir nog lite spinning sen och sist Malmöfestivalen.
Ska kolla Leslie och Rebstar tänkte jag!

So long

Inte så konstigt kanske

Ibland undrar jag vad jag håller på med.
Inte konstigt att tjejer inte gillar mig!
Jag hade heller inte gillat mig!!!

So long

Jo det gör jag

Jag gillar visst dig ;)



So long :)


Så jävla elakt

Hur kunde mina föräldrar låta mig se ut såhär???
Det e ju att uppmana till mobbing :)


 

So long


Som gubben i lådan

Ja där dök vi upp i Landskrona!

Det verkade va uppskattat iaf :)



Sara och Elly



Fölsegrisen :)



Här va det shots :)



Vattenskalle :P



Städade och tjusiga!!!



Färggrann i flabben!

När vi körde hem svängde vi inom Statoil för lite käk.
Det gjorde även fyra epatraktorer. Dom som körde va världens bönder. Kom från Veberöd och använde ordet trätollor!
Ja vi va chockade :)

So long


Ville så gärna

Hade velat kolla Alcazar idag men när jag e färdig här hemma lär ju klockan va apmycket.
Så det blir lite lugnt här hemma sen öser jag på med gasen i botten :)



Varför vann dom inte????
Mycket bättre än det dära operamöget :)

So long

Det va snällt gjort

Idag va jag hos tandläkaren.....inga hål! Snyggast tänder på mottagningen kan man säga.
Passade på att beställa en tid till Tirre också eftersom hon inte får tummarna ur röven att göra det själv :)
Hon blev inte så glad men jag tyckte det va dö roligt!!!

Nu har jag precis kommit hem från Malmöfestivalen.
Åt en Langos och chokladdoppade vindruvor och ananas.....dögott!
Kollade Calaisa också men det va väl inget att hänga i julagranen!

Ska just precis nu kasta mig i sängen och sova tills elva imorgon!!

So long

Liten roadtrip

Jag, Tirre och Sara har varit i Ullared idag :) Pappas nytankade bil och mammas kort :)
Ja vi hade det bra kan man säga.
Hittade väl en del mög som man bara kan hitta där!



Imorgon ska jag till tannaläkaren :(
Fiiii fan.....vet att jag kommer få laga en tand iaf!!!
Piss och lort.

So long

Sjuka man

Helt sjuk film.
Men den va sjukt rolig....pinkade nästan i brallan :)

Nu ska jag sova....ska på en roadtrip med pigerna imorgon ;)

So long

I like to move it move it

Nu har jag precis kommit hem från skolan. Körde inom systemet och handlade hem lite proviant :)
Ska hoppa in i duschen sen blir det lite dricka och bio lite senare.



Gissa vilken film vi ska se :)

Och snälla Liza säljer av mina böcker nu...har ju ingen nytta av dom ändå :)

So long

Rena rånet

Gick och hämtade min satans bok.....326 spänn.
Jag hade säkert kunnat skriva den själv ;)



Jag ville så gärna va med på ett litet hörn :)

Min granne försöker lära sig spela nån form av blåsinstrument....det låter inte speciellt bra kan jag tillägga.
En piprensare i röret röstar jag för. Så slipper jag höra på möget :)

So long

Rätt så nöjd

Jag klarade tentan...fick ett halvt poäng till :)
Och min bok har kommit så jag kan börja plugga......nåt annat som ska gå min väg nu när vi ändå håller på :)

Ska ut och gå en sväng och sen hämta boken!!!
Ska nog slå ihop klackarna i ett litet skutt när jag e ute :)



Glad som tusan :)

So long

Rååååålet

Sådär va.
Sitter i skolan med Excel och efter det så e det tentagenomgång från den tentan jag inte klarade.
Så jag hoppas att han har missat nåt så att man kan håva in ett halvt poäng :)
Nu blir det diagram....sådär kul :S

So long

Lite tidig

Kom till gymmet i godan ro om att jag skulle på ett spinningpass. Men jag va visst där en timme för tidigt :)
Så det blev 30 minuter på Crosstrainern, 1 km gång och 2 km snabb snabb löpning. Jag va snabbast på hela gymmet....jag tog nämligen åt mig vad Josy sa till mig, och nu citerar jag :)
- Ju snabbare du springer desto snabbare kommer du fram :)
Så jag gjorde det. Hade velat springa längre men min axel gjorde cp ont så det blev stopp där!



Har precis duschat och drog på mig mina PL shorts :)

Nu blir det lite Ecxel.....förlåt att jag inte hoppar av glädje men jag har dålig rygg ;)

So long

Lite i taget

Ni får några stycken....tar så jävla lång tid!



















So long

Håller på för fullt

Lägger in bilder från i Lördags....så dom kommer snart :)
Måste nog vila lite....känner att jag e dötrött.
Eller kanske gå ut och gå och få lite frisk luft :) Kan va en idé.
Och så e jag sugen på sushi...men ingen verkar vilja joina mig :(

So long

Jag andas.....

...alltså lever jag!
Ja skulle bara säga det. Har sovit två timmar inatt......så nu e det liggläge på soffan som gäller!



So long

Hilfe hilfe

Asså vilken förg ska jag ha på mig????
Rött eller gult???????



So long

Smet iväg :)

Jag stack lite tidigare från jobb. Sov i 13 timmar inatt....så jävla skönt.
Nu ska jag tydligen göra mig i ordning igen....Cicci ska ta med mig ut på nån form av äventyr.
Trist bara att jag ska upp kl sju imorgon och tvätta och sen jobba efter det!!!!
Men det fixar jag...sova kan jag göra när jag e pensionär :)
Måste tydligen raka benen också......vi ska på raggrunda ;)

So long

Bjöd in mig

Ringde till mamma och pappa och frågade vad dom skulle äta.
Grillad kyckling :)
Tror ni jag va snabb på att bjuda in mig själv :)
Så jävla gott......tog med mig hem också som jag kan ha på jobb imorgon :)



Snart kastar jag in handduken....ska ju jobba imorgon :(

So long

Skallgång

Ja man va visst eftertraktad....
Alla ringde rundor och undrade var jag va.....kul att va saknad ;)
TIll slut löste sig lilla problemet iaf!

Igår blev det mycket vin.....minns inte hur jag cyklade hem!
Men jag har pratat med Marie och Liza på vägen hem iaf.....Marie ringde och väckte mig och tur va ju det för jag hade inte ställt klockan.
Min lärare undrade om jag inte mådde bra....såg nog inte helt frisk ut :)



Här e jag för er som undrar :)

So long


Lite sur

Igår va jag lite sur....Lil jon skulle spela i Stockholm.
Tror ni jag va irriterad eller?? Kunde ingen sagt det innan liksom???
Då hade jag lätt åkt upp :)



So long

Allt föll på plats

Efter en lektion med en lärare idag så fattade jag helt plötsligt allt som vi hade förra kursen som en annan lärare hade lite svårt för att lära ut.
Känns helt plötsligt som att man e med igen :)
Blev lite jbbb efter skolan och nu har jag flängt rundor efter mitt Mastercard.....gjorde visst av med det men jag hittade det.
Så nu e vinet och ölen på kylning...duschen kallar :)

So long

Inspektion

Jag och Marie begav oss hem till Eva för att kolla deras nya lägenhet....tjusigt va där.
Snackade lite och dom åt lite.
Mycket trevligt och alldeles lagom för en vanlig onsdag :)

So long

Minns ni???

Hörde denna idag på spinningen.
Va inte igår man hörde den :)



Nu ska jag till Eva i Västra Hamnen :)

So long

Nån som vet???

Vad är det här för fläckar på min vägg.
Precis vid huvudet på sängen!



Ser ni dom svarta sträcken????
Mycket märkligt :)

So long

Spinning.....

Jag åkte till gymmet i godan ro om att jag bara skulle springa lite. Men när jag kom dit så va det ett spinningpass, så jag tänkte att jag skulle köra på det.
Ångrar det bittert nu :)
Nä det gör jag faktiskt inte....men det va sjukt jobbigt :)



Såhär svettig va jag efteråt.
Låg även en pöl med svett under min cykel :)

So long

In a da skooool

Sitter i skolan och avlider.
Men vi ska tydligen sluta snart :)
Kvart över ett kastar vi in handduken och beger oss ut i solen.
Det jobbiga e att jag måste gå hem.....eller tar jag bussen :)

So long

Gratuleiren :)



Idag fyller Sofie år :)
Grattis grattis ;)
Pussssss

So long

Helt fast

Jag e så jävla fast i Paradise hotel.
Min favorit Nicoline åkte ut idag och jag började gråta lite :(
Hennes ligg Mads som e så jävla snygg blev dö lessen och då blev det ännu jobbigare :(

Ja det va bara det jag skulle säga :(
Att jag e lessen för att en i Paradise åkte ut.......illa gorilla!

So long


Snackemoster

Herregud va han kan snacka ;)













So long

Svetten rann

Det va sådär roligt att gå i skolan. Va så trött imorse när klockan ringde....tjugo i tolv :)
Fick lämna in min cykel för däcket har spruckit. Så till och med torsdag måste jag gå :(
Efter skolan träffade jag upp Tessan och Antwone på Entré.....vi hängde i leklandet.
Det va ganska svettigt kan man säga.....har ont i knäna.
Lägger in bilder sen...måste bara fixa lite käk tills imorgon...har heldag imorgon :(

So long

Helt ärligt

Just nu undrar jag om det finns några normala killar....överhuvudtaget!!!
Helt ärligt
Punkt

So long

Får man lov.....

......att avlida nu????
Fick mess av en full kusin vid sjusnåret i morse....jag e inte värst i släkten iaf :)
Fastän vissa tror det :)
Jobbade lite imorse. Det tog emot att gå upp. Sen hämtade jag Annika och så körde vi till Josy och Jakob och sa hej :)
Mycket trevligt. Jag ska sticka en gurka till han som har ketchup på ryggen och en svans. Ja jag ska börja sticka :)

Nu ska jag kolla lite Paradise Hotel och njuta av sista kvällen utan att känna press av att behöva plugga :)



Dom här två e mina favoriter på Paradise.
Jag känner nämligen igen mig i henne väldigt mycket...undras varför ;)

So long

Söt som tusan

Han e min favorit :)





So long

???????????



E det nån som begriper sig på detta???????

So long


Tog mig i kragen

La in bilderna från i helgen.
Igår blev det Hipp.....vi blev bästisar med dom som jobbar där :)
Smög mitt bästa hela tiden men Mr. Big va överallt hela tiden.



Party party



Stay the night



Come inside



Snyggast på mitt dansgolv



Charlies änglar



Så jävla fula :)



I taxin......Hanna har ett Intersport pannband på sig som hon hade på Lilla Torg :)



Kärlek på Koi



Hänger och slänger :)



Man kan ju undra ibland????



Respect



Gruppfoto :)



Läcker.......



Lagom fula



Cicci spelar fiol :)

So long








Fiiiii fan

Asså gårdagen spårade ut liiiiite.
Men fy fan va roligt det va. Bilder kommer imorgon. Nu e det fest igen.
Jag spelade squash hela natten.....sjukt snygg va han :)

So long

RSS 2.0