Avreagerings dags

Måste avreagera mig lite om kunder på jobb!
Vissa tror ju att dom e lite bättre än alla andra och kan gå före i kön för dom har ju bara en liten sak. Varför skulle man få göra det???? Ställ er sist precis som alla andra!
Vill man ha min uppmärksamhet som kund så ska man inte vissla, klappa händerna eller säga hallå. För det lyssnar jag inte på. Har slutat med det! Vill man fråga mig någonting så får man faktiskt säga ursäkta. Det hör väl för fan till folkvett?
Och sen finns det ju vissa som tar sig friheten att kalla mig för tant. Jag e 25 år. Alltså ingen tant. Oftast så e det gamla människor som själva står med ena foten i graven som säger det. Det e ju för fan dom som e tanter. Inte jag!
Finns ju tusen saker till man retar sig på men nu e pausen i Idol slut så nu måste jag kila!

So long

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vet hur det är....många kunder är riktiga asholes! Puss

2007-09-27 @ 21:16:45
URL: http://aliceiunderlandet.webblogg.se
Postat av: Jirre

Caroline: Ja verkligen. Tror att dom e viktiga på något sett! Idioter! Puss puss

2007-09-27 @ 21:29:38
URL: http://jirre.webblogg.se
Postat av: Pirre

å vad ja känner igen allt d där!! fan va man kan störa sig på dom alltså. dom kan verkligen konsten att förstöra ens dag. kramis

2007-09-27 @ 23:24:23
Postat av: Bus

Detta är ett ämne man skulle kunna prata om i en evighet... Varför är det så svårt att uppföra sig? Man har vissa kunder som man bara suckar över när dom kommer in.... Sen finns det ju dom kunderna som man blir helt glad över att dom kommer in, fast dom inte handlar ett skit.
Men det som jag tycker är värst är när kunderna inte har koll på sina ungar... Dom lever rövare som fan, men föräldrarna går bara lugnt omkring som ingenting. SUCK!!!

2007-09-28 @ 08:57:37
Postat av: Tirre

Ja jag kan väl inte annat än att hålla med er alla.
Man borde få ha en fallucka i butiken, bara att trycka på en knapp och tjoff så försvinner personen!!!
Vilken affärsidé ;)
Puss

2007-09-28 @ 12:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0