Sick in head

Varje onsdag på spinningen kör Johanna en låt som heter Sick in head.
Har aldrig hört den innan men nu kommer jag aldrig glömma den.
Varje gång dom säger Sick in head ska man öka motståndet samtidigt som man står upp.
Jävla jobbigt!
Ni kan ju räkna själv hur många gånger dom säger det!



So long


Skiner ikapp med solen...

Hittade mitt älskade body butter på The Body Shop i New York.
Ännu bättre var att jag fick hela mitt köp för halva priset!



Idiottullmännen tog ju dom för mig i Chicago sist.
Sur var jag ska ni veta!

So long


Lördagen i bilder

I lördags hade Isabella och Marcus inflyttningsfest. Tror vi var där till halv tio sen drog Marie med mig på en annan fest.
Resulterade i ett antal bilder som vanligt!



Marie med en Didjarido på ryggen!



Frida blev kär i min pengapung.



Ha ha ha jag vet inte vad som hände här??



Man får ju inte vara dum....



Det gick men det va lite ostadigt!!



Är det fest så är det :)



Bäst att ha munskydd på Swing inn....



Man fick ha det som man ville tydligen!



Såhär går det till!

Ni kan ju tänka er hur jag mådde när dom ringde från Br i söndagsmorse och undrade om jag kunde jobba :S
Ja jag jobbade plus att jag cyklade både dit och hem. Håller fortfarande på att tina upp mitt skelett!!

So long


Helt ovetandes

Jag och Adelina drog ut till Burlöv Center idag av alla ställen. Marie var inte så sugen.
Där var sjukt mycket folk och en jävla massa bönder. Även Idol gänget var där. Konstigt där var så mycket folk.
Hittade en julklapp till mormor och en klänning till mig själv. 30 % på Cubus gjorde att jag inte kunde motstå ;)

Nu ska jag göra mig klar för inflyttningsfest hemma hos Isabella och Marcus.
På återseende!!

So long


Kör vi igen...

Ska se om det fungerar bättre att lägga in bilder nu.
Här kommer några fler!



Demonstranter på Brooklyn Bridge!



Antwone tog en bild på mig och Hanna.



Lite shopping...



Ute på Woodbury.



Frihetsgudinnan från Brooklyn Bridge!



Kaffepaus i Central Park.



Värmde gött i solen...



Uppe i The View och snurrade runt!



En sista bild på Times Square innan vi åkte hem!

So long


Skor och väskor

Jag anser att det är livsviktiga saker!
Så jag köpte lite nytt i New York. Otippat va?



Michael Kors väska.



Marc Jacobs väska.



Två par Timberlands och tre par Converse.
De bruna Timberlanden är barnskor men det sket jag i :)

So long


Ny NY pyjamas :)

Kolla in hur het jag är just nu!



So long


New York 2011

Slänger in lite bilder från resan!



På Magnolia Bakery



På Planet Hollywood. Fantastisk bild faktiskt :)



Varsågod Rihanna.....



Turisterna i tunnelbanan!



Jag och Antwone när vi skulle gå över Brooklyn Bridge. Vi fick vända igen för det skulle demonstreras av några idioter.



Antwone tog bild på en polis i väntan på demonstranterna.



Lite fler som väntar!



Ground Zero!



9/11 Memorial



Hanna träffade Batman på Times Square!



Antwone inne på Hard Rock Café

Nu är det något som strejkar här. Får lägga upp fler bilder i ett annat inlägg!

So long


Örnen har landat

Då var man tillbaka på svensk mark igen.
Har varit en fantastiskt rolig resa med mycket shopping.



Här hängde vi på Brooklyn Bridge!
Kommer mer bilder sen. Måste bara försöka bli människa igen!

So long


Auf wiedersehen asholes ;)

Imorgon bär det av.
Skumpan är inhandlad så på tåget korkar vi upp. Sen att klockan bara är åtta på morgonen spelar faktiskt ingen roll!



So long


Vad ska man göra?

Har kollat vädret i New York för nästa vecka.
Det ska vara allt mellan 9- 19 grader. Vad fan ska man ha med sig liksom?
Så lite som möjligt såklart men det är svårt när det är så stor skillnad på graderna.



Från förra gången när vi tryckte muffins på Magnolia Bakery :)

So long


3 timmar senare

Såhär i efterhand är jag jävligt nöjd med mig själv.
Jag orkade hela passet fastän det var jävligt tungt på slutet.

3 st entimmes pass efter varandra. Det var inte att leka med vill jag lova.
Kom precis ut ur duschen...ser ut som ett russin nu :)

Ikväll blir det T-bone och Melissa Horn. Fantastisk lördagkväll!

So long


Present från staterna

Fick ett litet paket idag.



Gissa om jag blev glad?

So long


I köket

Har hängt ute i köket ett tag.
Först skulle jag steka ägg när detta albatrossägg dök upp.



Asså frågan är om man vågar kläcka det?

Då går vi vidare.
Har fikat på jobb imorgon. För det första skulle jag göra Dumlepepparkaksgrädde. Hittade inga på Coop så det blev en mixblandning med vanliga, lakrits och apelsin/ mango.
Tänkte att jag skulle göra lakrits och apelsin/ mango.
Trist att där bara var två av apelsin/ mango med :(



So long


Idag mina damer och herrar....

Det vi alla har väntat på!



Oh jag blev helt svettig nu när jag såg han :)

So long


Hoo hoo hoo

Nä men här är ju jag igen :)
Det går några dagar mellan gångerna men jag har fan inte haft tid.
Jobbat som ett as, varit ute på galej, sovit till fyra...igen!
Slänger in lite bilder från lördagens party!



Linn hittade min pyjamas!



Vi hittade en spindel som vi spökade ut Adelina med!



Spexade till det lite!!



Snyggast på stället!



Oklart!!



Ralle tog en bild på oss :)



På dansgolvet!!



Så jävla charmiga!!!

Nu har jag inte tid med detta. Zlatan är på teve :)

So long


Busy busy

Alltså jävlar vad det ska hända mycket just denna veckan.
I måndags skulle vi ju kollat på sop-Rihanna.
Fy fan vad besvikna vi blev. Riktigt dåligt!

Gårdagen bjöd på inventering på H&M till kl tolv på natten :S
Var lagom pigg idag.

Ikväll blir det dejt. Måste snart hoppa in i duschen.
Skynda skynda.

Kul att läsa om vad jag gör för ointressant om dagarna va :)

So long


RSS 2.0