I´m a cowgirl baby

    

Om jag nån gång skulle bli en cowgirl så skulle jag sett ut såhär.....ganska söt tycker jag :)

So long


Micket märklig helg

I lördags blev det ju utgång. Först försökte Annika bränna ut mig i hennes lägehet. Men jag fick tag på en scarfs att andas igenom. Så lätt blir man minsann inte av med mig.
Sen traskade vi ut i natten. Gick till Moriskan men där va inte en jävel. Så vi ordnade så att vi skulle slippa stå i kö när vi kom tillbaka. Dö bra. Det blev Cuba café och dit skulle vi aldrig ha gått. Nån snodde alla mina pengar och tjuven hette inte bartendern. Helt plötsligt låg min plånbok på golvet tom. Ja det va trist.
Sen gick vi tillbaka till Moriskan där vi blev hatade av alla i kön för att vi gick före dom. Ibland gäller det att va smart. Men där stannade vi inte så länge. Dels för att vi inte fick beställa nåt att dricka och dels för att det va en fritidsgård där. Så vi tog en taxi till Koi istället. Där gled vi också förbi kön. Fantastiskt. Så där hängde vi ett tag. Sen fick jag bråttom hem så jag delade en taxi med en dansk och en från Ghana. Fråga mig inte hur det gick till men jag kom hem till mig.....det va det fler som gjorde....mer än en gång :)
Kan inte lägga in bilder i datan för den e full så ni får en gammal på partyrävarna.



Och ja det va trevligt igår.

So long

Det goda vägde över

Just nu hinner jag inte skriva så mycket....har lite bråttom.
Ska äta pizza och kolla fotboll och kanske dricka öl om en timme. Hos ett span :)
Alles för idag.
Over and out

So long

Då kör vi :)

This is the night :)
Säger inte mer ikväll :D

So long

Love...

Ja den filmen va ju sjukt bra.
Träffade Sara utanför jobb och sen blev det Lilla torg för en Cosmopolitan så klart och lite käk. Efter det traskade vi till bion. Där va inte många killar. Kön till tjejernas toalett va så sjukt lång.
Jag grät bara två gånger. Trodde det skulle bli fler men ikke. Fantastisk film. Så fantastisk så att jag ska se den i veckan igen :)
Efter bion blev det Fagans för lite bier. Smakar alltid lika bra :)



Om jag nån gång kommer gifta mig så vill jag att han ska fria på det sättet som Big gjorde :)
Helt min stil......

So long

Kom och ta mig långt härifrån :)

Den låten e väl för jävla dålig!
Fast det va ju inte därför jag skulle skriva....nu minns jag faktiskt inte vad detta inlägget skulle handla om. Crap!
Imorgon ska jag handla iaf......sjukt skönt att få pengar igen.....har ju levt på existensminimum ett tag :(
Snart ska jag gå och lägga mig...måste bara snacka färdigt här, börjar bli intressant nu och sen så ska jag spara bilder på min telefon som jag har fått skickat till mig så inte dom försvinner. Hade ju varit förjävla tråkigt!!!

So long

You´re just like a pill

Har precis varit i joggingspåret :) 3 km på 17 minuter....e det bra eller dåligt??

Och den där telefonen jag vill ha...nu finns det en till som jag också vill ha! Crap, men det blir nog den jag såg först..den va finast i färgen :)



So looooooong


Rataratada

Ja nu va man ensammen igen.
Blev mycket mer vin och öl än vad vi hade tänkt oss. Funderade tom på Tisdagsklubben men där fick vi styra upp det lite. Plus att jag inte har några pengar. Va kanske bra att va fattig, annars vet jag hur det hade varit imorgon :)

So long

Skåne i mitt hjärta :)

Ja jippie idag börjar Allsång på Skansen. Det måste man ju kolla på.
Jag va och hämtade öl i Lödde innan....man måste fira.
Man har alltid nåt att fira :)

So long

Lite större, lite bättre

Ja då va den nya teven på plats. Sjukt stor blev den. Men jag gillar stora saker :)
Mamma och pappa fick bära upp den till min lägenhet. Bara fyra våningar. Jag fick inte hjälpa till för mamma för jag va hos sjukgymnasten imorse. Så jag glodde på dom när dom svettades.
Nu e jag nöjd och glad iaf. Fast det e jag ändå :)

So long

Bråkig :)

Igår kväll va jag på mitt kivigaste humör. Sjukt roligt! Tror inte att vissa andra tyckte det bara. Men det tyckte jag och det e det som räknas!
Idag va jag själv i spåret och sprang. Gick bra...fick lite håll men det va bara till att bita ihop och fortsätta ända in i mål. Inget fusk och inget stannande. Micket bra!

So long

Blir nog en sån

Ja jag ska nog köpa en sån här....blir nog skitbra :)



Eller förhandla mig till en kanske :)

So long

Ägga mig hit

Ja nu ska jag ge mig på konsten att koka ägg. Berglund har precis försökt att hjälpa mig. Vi får la se hur det går :)



So long

Det va lugge :)

Fan va denna helgen har varit lugn.
På midsommarafton hängde vi hemma hos mina föräldrar. Snyltade lite mat och dricka. Provkörde mammas nya bil också och spelade lite fotboll. Kvällen avslutades på Hofterups dansbana. De ni :)

Igår va ännu lugnare. Jag och Annika gick ut till Västra hamnen och käkade lunch sen satt vi och kollade människor på bryggan. Sjukt kul. Efter det blev det en runda på stan. Vi gick till Hemköp och handlade korv med bröd som vi lagade......och så drack vi mousserande vin till. Ja det va gott.

Och idag har jag jobbat. Sen va jag tvungen att åka hem till mamma och pappa och fixa lite mat. Ja jag fick ihop en del :) Hämtade Tirre i mammas bil också. Hann precis få upp taket när det började ösregna......himla tur.
Nu ska jag kolla fotboll :)



So long

Sjukt roligt

Jag och Annika har precis kollat hur vi ser ut i olika frisyrer.
Och vi kom fram till att om jag och Danny ska ha barn så kommer det se ut såhär :)



Sådär snygg kan väl jag tycka.....men det e ju en smaksak :)

So long

I´m in :)

Jag kom in på IHM. Så nu ska jag bara fundera på om jag vill gå där eller inte.
Känns sådär att leva på typ hälften av det man har levt på nu ganska länge. Men men, vi får väl se.
Jag kom in iaf :)

So long

Så jävla duktig

Ja om nån undrar vad jag gjorde efter jobb så sprang jag 3 km idag igen.
Gick lite lättare idag. På lördag e det tydligen dags igen!

So long

Helt ärligt

Asså jag måste lägga in ett inlägg till.
Hur dåligt kan man spela??? Jag fattar inte. Till att ha det i sina händer och sen bara spela bort det. Nä det finns fan inte på världskartan.



Jag ville så gärna ut idag också....men inga pengar...va ska jag göra?????

So long

What the fuck

Alltså helt ärligt!
Jag tror fan att jag hade spelat bättre än vad Sverige gjorde idag.
Hur i helvete kan man bli utspelade mot Ryssland. Det finns ju inte på världskartan!
Nu undrar man ju om det e lönt att köpa en biljett till Sydafrika för att kolla på dom där??
Shit vad jag har ansträngt mig för att skriva rätt här. Nu ska jag gå och lägga mig. Jag ska liksom kuta efter jobb :(

So long

Hårdare än hårdast

Varför har man inte ett hjärta av sten.
Så att man inte har några känslor alls överhuvudtaget. Okaj till kompisar och familj men sen kunde det varit stopp tycker jag. Allt hade varit så mycket enklare då!



So long


Helt knäckt

Fiiii fan säger jag bara.
Jag kommer få rulla ur sängen imorgon. Kan ju inte va hälsosamt att springa. Men på torsdag ska jag på det igen. Fast då utan min livsstilscoach :)

So long

Cool utan sol

Antwone har ett par "ögon" på sig!!!!
Hur cool som helst!



So long

Jippie :D

Nu har jag äntligen fått en ny teve :)
E betald och klar...ska bara hämta den!
Såhär ser den ut


So long

Ångrar mig

Jag har lovat Josse att jag ska hänga med henne ut och springa kl nio imorgonbitti i Pildammarna. Nu vill jag inte längre. 3 Km e rätt så långt för en otränad Josefine Olsson :(
Nu ska jag laga korv stroganoff :)

So long

M som i muffins

Nu har jag fått mina muffins...luktar dögott:)



Åt precis en polkagris som smakade turkisk peppar. Jävlar vad det brann i flabben :)

So long

Sjuka bilder

Här kommer lite bilder som jag nu har lagt in :)


Vi hängde i vår trädgård :)

Vem fan e han????

Nån som gav bort min tröja till en polis :(

Har nästan inte druckit nånting alls....

Lite segt dan efter men efter en ramlösa så va vi på hugget igen

När vi håller på att vinna :D

Her name was Lola

Ölhävartävling på gång

Jag har värsta festen i bastkjolen

Tirre och Sofie

Födelsedagsgrisen och Tirre :)

So long





Lack :(

Just nu e jag så jävla irriterad....har gjort en sak som jag antagligen kommer att ångra imorgon men då får jag ju göra det.
Jävla Spanien också....eller jag ska nog säga jävla Petter Hansson. Hur fan kom han in i landslaget.  Det e skottpengar på han. Lätt!!!
Nu ska jag gå och lägga mig!


Vi e inte så fulla :)

So long

Utkast: Bara tre ...

Bara tre bilder får ni för nu har jag ont i min musarm :(







So long


På teve

Linslusarna e i farten.....finns på fotbollskanalen för er som e intresserade :)
Nu ska jag nog knoppa in. Har sovit tre timmar i morse :S
Ha ha ha ha....jag kan inte smälta allt. Drog igång hela Salzburg för att leta efter min ring som jag hade tappat. Drack fantastiskt mycket öl. Spelade fotboll kl ett på natten på hotellrummet, nog inte så uppskattat :)
Ja va fan, listan kan göras lång. Helvete nu börjar det gunga här. Dags att knoppa in kanske.
Ser ni nån gång en tysk polis i en Sverige tröja så e det min :( Det av nån som gav bort den.
Det finns många fina hus i Salzburg :)

So long

Himma igen :(

Ja det e fan knappt att man lever. Fantastiskt trött e jag och så har jag öl i mitt blod. Trodde inte att det gick att slå Vm i Tyskland gällande att dricka öl och hitta på bus men det gjorde det tydligen.
Lägger in bilder sen. Och filmer om det går.
Tack Tirre för en fantastisk resa :)
Vi har cyklat över bron ;)

So long

Jävlar i havet

Ja då va det dags att lämna detta landet för att åka till Österrike och kolla fotboll. Ska bli sjukt kul.
Sara har fyllt år också. Grattis i efterskott :) Igår va det hennes fest och jävlar vilken fest. Micket roligt. Kommer bilder sen när jag kommer hem. Orkar inte lägga in dom nu.
Nu ska jag bege mig ner till stan för lite Subway sen ska jag till Lödde för att sen ta bussen till Österrisch. Jippppppie!
Nu måste jag kila :)

So long

Unna das troll :D

Just nu ser jag verkligen ut som en trollunge. Mitt hår står åt alla håll. Känner mig sådär sniiig.
Tacka vet jag plattången. Min räddning i vardagen :)

So long

Studentdags

Ja jag säger då det.
Igår blev det After work i Folkets Park och lite på Debaser. Va fantastiskt kallt. Men roligt.
Nu ska jag köra en liten snabbstädning innan Grey´s. Ska upp dötidigt imorgon. Har en dejt klockan sju :


So long

På begäran

Såhär ser det ut till slut:

273497-352
Flamingon ska inte ligga där....jag håller på att limma den så det e därför!
273497-353
Min groda!!!!
273497-354
Myggljus på bordet :)

So long


Ho ho

Ja här har inte jag varit på några dagar.
Vore ju synd att missa detta underbara väder :)
Idag har jag och Tirre handlat lite saker. Presenter och partygrejer till vissa. Och massor av kläder till mig själv. Och lite balkong saker. Så nu e jag nog färdig med den. Om nån vill komma hit och inviga den med mig så e det bara att knacka på. Jag finns i hemmet. Och nu har jag ju en grill också för det fick jag i present igår :) Dö bra va det!
Nu ska jag bädda min säng så att man kan sova i den sen ska jag slänga ut lite gräs på balkongen!

So long

RSS 2.0