Yesterday hade jag inga bekymmer :)

Jag och Berglund började här hemma. Sen gick vi vidare till Koi. Fick bära iväg Hanna till Thank god it´s friday. Drack lite strawberry daiquiri. Sjukt goda. Sen blev det tyvärr en sväng till Harrys. Och sist Max. Alltid lika gott :)
Här kommer bilder :)























Idag hängde jag, Hanna, Henke, Love och Jonathan nere i Västra hamnen. Sjukligt varmt. Alla fick solsting :)

So long


Visa ord

Hanna: Asså inte för att jag e påverkad men jag hade nog kunnat ligga med han :)



Asså det hade inte jag kunnat kan jag säga :)

So long

Party ;)

Dags för utgång för två heta tjejer ;)







So long suckers ;)


Mys :)

Jag har hängt med Sara på Entré hela dagen :)
Shoppade lite...åt mycket. Väldigt mycket...apmycket :)
Fick present....ska bli skitkul. Tack så mycket :)

Nu ska jag bege mig till Lödde för kalas. Ikväll blir det utgång för mig och Berglund :)

So long

Gissa djuret

E det nån som kan gissa vad detta e för djur....ingen som jobbar på Br får gissa :)



So long

Hur tänkte hon???

Asså jag fattar inte????
Gör ni???



So long


Med en enkel tulipan :)



Idag fyller Tessan år.
Grattis grattis :)

So long

Lagom pigg

Jag mådde inte så bra imorse. Blev lite väl mycket igår.
Men jag hade roligt tror jag :)
Fick lite presenter. Blev himla glad :)



Två av mina presenter. Måste korta in klockan....den va lite stor :)

So long

Marie kallar ;)

Nu drar jag hem till Marie för lite vin sen blir det vidare till Möllan och sen vet jag inte :) Det märker vi :)



So long

Varför inte göra det två gånger????

Asså innan när jag skulle tvätta så va det nån som hade slagit av strömbrytaren till maskinerna. Så när jag skulle tvätta va dom dö märkliga men jag fick igång dom till slut. Trodde jag iaf. När jag kom ner och skulle hämta tvätten så va allt helt dyngsurt och inget tvättmedel hade använts. Så vad fick jag göra???
Jo tvätta allt en gång till. Himla roligt tyckte jag.
Nu e jag färdig med möget iaf. Ska stryka lite skjortor bara. För det e ju så himla roligt.
Men några öl väntar som belöning när jag e klar ;)



So long

Asså jag gillar det

Jag ska bara skriva en liten sak innan jag går och lägger mig.
Jag tycker att jag e ganska rolig faktiskt. Om man får lov att va självisk :)

So long

Fix och trix

Jag och Tessan va och köpte knappar innan.
Vet ni hur många olika det finns????
Sjukt många.
Vi hittade några iaf så nu ska jag göra örhänge :)



So long

PAX

Asså jag paxar Ronaldo ;)
Sorry Sofie :)
Men han e min och ingen annans punkt

So long

Nytt på väggen







Min nya hammare som jag fick av Hanna när jag fyllde år :)

So long




Bilder.....

















Som vi dansade till halv två på natten. Undras hur glada mina grannar va när vi spelade aphög musik :)

So long

Avliden

Asså jag e toktrött.
Har kutat rundor i Ullared hela dan. Gick upp 05.30....det e inte okej.
Så nu ska jag vila och fundera på om jag ska orka gå på aw eller jag ska skita i det och avlida i soffan istället :)

So long

Singel och sökande :)



Ha ha ha ha...

So long

Lite impad faktiskt

Asså jag har precis käkat sushi :)
Det va faktiskt gott.
Jag valde en med tigerräka, avokado och gurka :)
Nu ska jag lägga mig starx....nån ska hämta mig kl 06.15 imorgon.....

So long

Ute i fiiiiiina vädret

Nu ska jag ut och cykla. Ska träffa Marie, Eva och Madde på Chill out vid Södervärn.
Ska liksom cykla dit....behöver röra på mig :)
Va med kusin på Ikea innan. Alltid hittar man nåt :)



Idag fyller min mamma år :)

So long

Vilar :)

Jag va aptrött imorse. Tänkte jag skulle vila nu men jag ska ut och köra en sväng istället.
Höll på att avlida i skolan. Fattade barret :)
Asså det skulle bli fint väder idag....jag ser inget sånt????

So long

Sniiiigast i hela Malme



Snygga och fulla :)

So long

Mycket nöjd :)

Då va denna dagen snart slut.
Hämtade Annika och körde hem till mamma och pappa och fick mat och presenter :)
Jag gillar presenter :)
Så nu klarar man sig ett tag till.



Här sitter jag i min nya badmössa som jag fick igår :)

So long

Sjukt ful

Cicci visade mig denna igår

.

Så nu e det bara till att ta på dansskorna och börja :)
Sjukt roligt e det iaf

So long

Hopp om det :)

Skulle bara säga att jag lever :)
Fall ni undrar liksom :)

So long

Skål och välkomna....

.....till min lilla bjudning ;)



So long

Fardi :)

Nu sitter jag bara och väntar....eller jag dricker ju såklart :)
Roar mig med webcam så länge ;)









Nog snackat....drickat kallar :)

So long

Laddar

Sitter i soffan och tar det lite lugnt nu. Ska ut i köket och skära grönsaker.
Och ska nog dricka en öl eller cider under tiden :)
Sen blir det fest. Ja jävlar va det blir fest :)

Hörs kanske sen om ni har tur ;)

So long

Gott :)

Jag va på systemet innan.
Handlade Licor 43.
Så imorgon ska det bli goda shots minsann. Tänkte bjuda på det istället för bål :)
Mina fötter värker och jag e svintrött.
Ska bara platta håret sen blir det sängen. Börjar tydligen 9 imorgon. Trodde det va 10 :(



So long

Inte mycket med det

Doktorn va inte till så mycket hjälp.
Skrev ut ny medicin och skickade iväg mig på magnetröntgen.
Får väl se hur det går.
Nu håller jag på att städa...har tagit en liten paus.
Men jag måste handla lite....hade liksom hela dagen planerad. Så ringde dom från jobb så nu ska jag jobba.
Hinner egentligen inte men va ska man göra. Måste handla alkohol och blommor och lite annat crap.
Så nu har jag inte tid med detta längre...måste käka nåt också :)

So long

Klockren

Ha ha ha ha.....hittade en sjukt rolig bild till :)



Ha ha ha ha ha.....

So long

Rotade lite

Jag kollade igenom gamla bilder och hittade den här :)



Ha ha ha.....fy fan vilken sjuk kväll.
Och kolla mitt hår!
Jag minns exakt vad som hände den kvällen. Sjuka saker.
Men fy fan va roligt det va :)

So long

Sömnpiller

Jag och pappa körde och kollade på Landskrona Bois innan. Det va det värsta möget jag har sett på länge.
Solade lite i deras trädgård också och så handlade jag ny bikini av Tirre.
Och så gjorde mamma korv med bröd till mig.
Nu e jag svintrött men jag måste kolla på Draknästet som börjar kl nio på ettan.
Imorgon ska jag till Citykliniken...får se vad domen blir :(

So long

Sayonara :)

Nu ska jag iväg och handla kött.
Blir grillning ikväll hos Siv-oliv :)
Fast jag e körandes....kom på att jag e för fattig för att dricka idag.
Då e det illa :(



So long

Gammal som gatan ;)

Idag fyller ju Tirre år...den gamle räkan.
Hittade en perfekt bild.




Grattis på fölsedagen ;)

Och gissa hur långt jag sprang idag då???
5,2 km :)
Blir längre nästa gång :)

So long

Wihooooo

Nu e vi lediga tills måndag. Fast det hjälper inte mig för jag ska jobba hela helgen. Borde va förbud mot att jobba på sin födelsedag :(
Idag fyller Tirre år iaf. Ska hitta en ful bild på henne sen. Måste iväg till gymmet nu :)

So long

Planenligt?????

Asså när jag hade hämtat min cykel så cyklade jag hem till kusin. Hon behövde hjälp med att måla sina dörrar.
För det första va hon inte hemma när jag kom så jag fick vänta. För det andra så blev det ingen målning utan jag fick följa med på styrelsemöte där hon bor. Det va dö spännande. Varför ska det alltid finnas nån överallt som har något att säga om allt????
Men hjälp med målningen fick hon inte....jag stack hem efter mötet :)

So long

Fick rätt på det till slut

Skickade in min analys igår.
Och nu va den godkänd :)



Nu ska jag hämta cyllan :)
Och sen ska jag nog cykla en sväng bara för att testa liksom :)

So long

Effektiv som attans :)

Inom loppet av en timme har jag bokat tvätttid, bokat tid till Citykliniken, lämnat in min cykel på lagning och plockat undan min julljusstake :)
Och min cykel ska jag hämta om tre kvart....snabba puckar minsann :)
Tid till Cityklinken fick jag på fredag....där gick det minsann undan också :)

So long

Like like :)

Varför kunde inte Island vinna???



Skitsöt tjej och apbra låt :)

So long

Sträckt

Jag har sträckt mitt högra lår.
Hade glömt hur ont det gör för jag har inte gjort det sen jag spelade fotboll.
Men det gör apont :(

So long

Kanske den största ;)

Jag tror jag hittade världens största mozarella inne på Willys.
Kolla liksom



Nu ska jag göra sallad till mig och Marie. Vi har heldag i skolan imorgon :(

So long

Inga sladdar inkopplade

Jag skulle ju skicka in min analys förra måndagen.
Det gjorde jag också.....bara det att jag skickade in den gamla som jag inte hade gjort några ändringar på.
Smart.
Men nu e den nya ivägskickad iaf :)

Och nu ska jag ut på balkongen och sola lite :)

So long

Svettigt värre

Tog mig i kragen innan och stack till gymmet.
Sprang 4 km.
Bra va Josy ;) Närmar mig 5 km nu :)

Nu sitter jag i soffan och gör ungefär ingenting. Funderar på att göra korv med bröd :)

So long

Fredagen i bilder

























Det va den kvällen :)

So long

Alle taler norsk

Ja det va ju dö spännande i Melodifestivalen. Jag hejade på Island.

Kollade Ps I love you innan. Bölade lika mycket som sist jag såg den. Fast då va jag på väg hem från Argentina. Annika kollade på mig som att jag va dum i huvudet som satt där och grät. En halvtimme senare kommer hon till samma scen i filmen och då sitter hon och bölar. Så den e faktiskt rätt så sorglig.



Nu blir det sängen för min del.
Ska försöka att inte sova till två imorgon :)

So long

Slö som få

Ligger på soffan nu. Blev väckt kl två idag.
Aptråkigt väder ute så jag vet inte vad jag ska göra riktigt.

Igår va skitroligt.
Middag på La roche. Va ju inte det godaste jag har ätit direkt.
Sen blev det Centiliter och Gram en sväng. Blev av med Liza på nåt konstigt sätt.
Till slut drog jag och Marie till Etagé. Dansade så svetten rann. Sjukt roligt hade vi :)
Jag blev upphånglad av nån. Ja det va rätt trevligt :)

Ska lägga in bilder sen :)

So long

Starx ;)

Snart kommer Lollo och hämtar mig. Sen blir det hem till Marie för att dricka vin och efter det La roche :)
Har på mig en av klänningarna jag fick av mamma och pappa.
Ni ser inte så mycket men det kommer fler bilder ;)



Nu ska  jag bege mig ut i natten ;)

Fröken Liza har nåt i kikaren....jag känner det på mig ;)

So long

Firas i massor :)

Idag fyller Liza år :)



Herregud va jag ser svullen ut :S
Ja ja. Liza fyller år iaf.
Så snart ska vi till Lilla torg och käka och fira :)

So long

Presenter :)

Nu ska jag hem till mamma och pappa.
Mamma har handlat tre klänningar från Forever 21 till mig :)
Hoppas dom passar. Ska käka lunch med Tirre också...får ju passa på när man e in da hood :)

So long

Jag trodde jag hade stora



Men fy fan för att ha så stora....

So long

Pizza e gott

Såhär blev vår pizza :)







Använde en Red Stripe som kavel :)



Den blev svingod faktiskt :)

So long

Wish me luck

Nu ska jag göra nåt som jag aldrig har gjort innan. Jag ska baka pizza.
Vi får väl se hur det går med det. Lovar att fotta så ni får se sen.
Det här kan bli nåt ni aldrig kommer glömma ;)

So long


I like :)



Bra gung :)

So long

Rekordsnabb

Jag tror jag slog nytt rekord i morse.
Gjorde mig i ordning på typ 4 minuter. Marie hämtade mig, sen åkte vi till Jensen´s och käkade lunch med Madde och Petra.
Så nu e jag mätt. Funderade på att sticka och träna men jag ska nog gå ut och gå istället :)

So long

Whats the problem??

Kollar Grey´s nu. Gissa vad som händer. Börjar gråta så klart.
Så jävla sorgligt.
Och när jag gråter så börjar jag tänka på andra saker.  Personer man saknar, vill vara med eller bara på livet.
Sjukt att ett tv-program kan få en att bli så ledsen.

So long

Soffa ljuva soffa

Fan va skönt att va hemma.
E sjukt trött. Blev inte mycket sömn inatt.
Har precis varit på Lilla torg och käkat. Bara käkat, inte druckit öl :)
Blev klickad när jag ringde ett samtal. Högst otrevligt ;)



Idag har pappa åkt helikopter över New York. Mamma vågade inte följa med.
Hon e flygrädd....men till New York kan hon åka :)

So long

Hmmmm

Ibland undrar man över vissa saker.
Just idag undrar jag varför jag va nykter i morse :)
Och varför jag inte har borstat tänderna än....så nu ska jag borsta dom.
Sen ska jag följa med Jonathan till fotbollsträningen.
Och efter kanske en liten runda på Lilla Torg. Fast jag kör idag :)

So long

Kärlek ;)

Det e kärlek när man frivilligt går med på att pussa på nån som har dansat som en galning i två timmar ;)
Salt och gott....



So long

Wihoooooooooooo

Jag klarade tentan.
Ett poäng från Vg. Lite surt men va fan :)
Glad e jag iaf, så ikväll ska jag fira :)



Jätteglad, nytränad och svettig :)

So long

We did it ;)

Oh yeah yeah yeah......



Analysen e färdig.....ska bara mejla den också :)

So long

Gottis :)

Mitt favvisgodis e Polly.
Kan trycka en hel påse utan problem :)



Gott som tusan :)

So long

Gottis :)

Mitt favvisgodis e Polly.
Kan trycka en hel påse utan problem :)



Gott som tusan :)

So long

Hade nästan glömt

Kom på innan idag att jag skulle göra om min analys och den skulle lämnas in idag :) Hoppsan!!
Så nu får jag väl börja fila lite på den.
Har kört Tessan till Lödde och så har jag och Marie varit i Staffanstorp.
Så nu e jag hemma och ska börja med mitt projekt.

So long

Trodde det va över

Jag mår fortfarande apilla.
Trodde jag va på bättringsvägen men Marie kom hit med godis och jag åt nog för mycket. Chockade kroppen liksom.
Va i Landskrona en sväng innan. Sofie e hemma över helgen så henne ville man ju träffa. Så jag, Sara och Jonas mötte upp henne på Tycho. Smakade sådär.
Snart ska jag gå och lägga mig. Ska tvätta imorgon och sen ska jag och Marie till Tiffanys hemstad :)

Har kommit på en sak.
Det e nog inte meningen att man ska fatta allt!!!

So long


Gjorde mitt bästa

Tyckte jag lyckades ganska bra :)







Tog inte så mycket bilder...koncentrerade mig på att överleva :)

So long

Mer avliden än levande

Jag mår fortfarande så jävla dåligt.
Fick även reda på att jag drack en flaska vin hemma hos kusin i fredags. Konstigt man blev full.
Igår kväll fick jag ner två drinkar och en öl......det gick jävligt segt kan jag säga. Träffade vissa trevliga personer :)

Nu måste jag käka frukost. E aphungrig :)

So long

Mer död än levande

Igår hade ju vi tenta....den gick nog bra.
Sen skulle vi gå och dricka lite öl.
Asså lite öl vet jag nog inte vad det e för nåt.
Det blev en öl på Koi, Delade en flaska vin med Lisa och Marie, drack två öl till på Moosehead, stack hem till kusin och drack lite mer öl. Nu e klockan åtta ungefär och då hade jag börjat halv tolv. Och ingen mat sen lunchen. Min kusin beskrev mig som nattklubbsfull när jag kom hem där. Tyckte jag skulle va projektledare för deras tapetsering men jag va nog mest ivägen. Drack öl gjorde jag iaf.
Cyklade tillbaka till Lilla torg. Träffade knas på Mello. Åkte till Prins Bernard. Fortfarande utan mat.
Hade en mycket trevlig taxitur hem. Vet knappt hur jag kom hem. Cyklen fick jag leta efter imorse. Den låg mitt på Lilla torg :)
Ska även tillägga att jag har jobbat idag. Och kräkits på toan :)

Så nu ska jag in i duschen och iväg på nästa fest....sådär sugen på alkohol just nu faktiskt.

So long

Mer död än levande

Igår hade ju vi tenta....den gick nog bra.
Sen skulle vi gå och dricka lite öl.
Asså lite öl vet jag nog inte vad det e för nåt.
Det blev en öl på Koi, Delade en flaska vin med Lisa och Marie, drack två öl till på Moosehead, stack hem till kusin och drack lite mer öl. Nu e klockan åtta ungefär och då hade jag börjat halv tolv. Och ingen mat sen lunchen. Min kusin beskrev mig som nattklubbsfull när jag kom hem där. Tyckte jag skulle va projektledare för deras tapetsering men jag va nog mest ivägen. Drack öl gjorde jag iaf.
Cyklade tillbaka till Lilla torg. Träffade knas på Mello. Åkte till Prins Bernard. Fortfarande utan mat.
Hade en mycket trevlig taxitur hem. Vet knappt hur jag kom hem. Cyklen fick jag leta efter imorse. Den låg mitt på Lilla torg :)
Ska även tillägga att jag har jobbat idag. Och kräkits på toan :)

Så nu ska jag in i duschen och iväg på nästa fest....sådär sugen på alkohol just nu faktiskt.

So long

Ångest :)

Blev en öl och nu har jag ångest inför imorgon.
Tror det kommer bli en svår tenta nämligen.
Men men vi får väl se....efter tentan kommer jag befinna mig på Lilla torg med en öl i handen. Man får börja dricka öl kl 11.00 i Sverige :)

Snart sängen och lite läsning :)

So long

Tog en paus

Vi gick iväg på paus till Entré och köpte lite skor....



Jag ska ha strumpor i alltså ;)

Nu dansar Marie för mig...lite obehagligt ;)

So long

Till Liza :)

Kolla vad vi äter Liza :)
Eldorado ketchup....smakar exakt likadan som "vanlig" :)
Smarrigt ;)





Förresten...ser ni hur snygga vi e????

So long

Jag vill också

Mamma och pappa ska bada här idag...det vill jag med :)



So long


Ny kompis???

Denna boken ska jag begrava mig i nu :(
Tyck lite synd om mig iaf....
Snart kommer Marie hit...då blir det lite roligare iaf :)



Ha ha ha...jag ser lite enögd ut :)

So long

Går inte ihop...

Jävla skitskatter. Jag får fan inte rätt på dom.
Marie slet sig i håret när hon skulle förklara för mig. Lite bättre blev det men mycket jag inte fattar av det fortfarande.
Men men...bara till att fortsätta på det imorgon :(
Jobbade innan också. Upptäckte att jag hade kollat fel på mina helger. Så jag ska jobba på lördagen när jag ska ha min fest OCH så ska jag jobba på min födelsedag :(
This håller inte...det får vi styra upp :)
Nu e det Greys:)



Till alla tjejer:
Största tecknet på att er kille e otrogen e att han aldrig e hemma.
Jag har kollat på Oprah :)

Och idag fyller Love 2 år :)
Stort grattis.....

So long

Va hände??

Jag skulle köra och träna. Vad hände????
Jo jag och Sandra hamnade på Hornbach. Sen målade vi hennes hall.
Va ju inte riktigt det jag hade planerat.
Men jag fick besiktigat bilen iaf....inte en endaste anmärkning.
Va fan....hur svårt kan det va att bli av med den???

Och mamma och pappa stack till Island och Usa idag :(
Ja ja vissa har det bra.
Nu blir det sängen.....imorgon blir det plugg och jobb för hela slanten :)

So long

Studiebesök

Jag och Marie va på studiebesök på Grottan :) Hittade på det ena och det andra. Det mesta va rätt så obehagligt faktiskt :)
Asså vem njuter av en hand uppstoppad i röven???
Kollade massageolja iaf. Luktar gott på mina händer :)

Och sen undrar jag en sak.
När man ligger med en kille. Varför slutar alltid ligget med att killen kommer????
Utan att tjejen e "färdig".
Kanske inte e så för alla men tror fan alltid att det har varit så för mig.
Killar i ett nötskal ;)

So long

Plugg :(

Imorse va jag lite trött så jag struntade i skolan. Va nog inget viktigt ändå.
Men när jag väl steg upp vid tolv-snåret så stack jag och sprang 3,2 km.
Kl två började jag plugga och har pluggat ända tills nu.
Så nu e jag slut i huvudet. Man kan liksom inte ta in hur mycket som helst på en dag :)
Snart blir det Bulltofta och 5 km med Marie och förhoppningsvis efter det en falafel :)

So long

Imorgon e en annan dag :)

Jag orkar faktiskt inte plugga idag. Får göra det imorgon istället....och resten av veckan :)
Har jobbat hela dan.....gick faktiskt ganska snabbt.
Så nu har jag slängt in pizzan i ugnen. Dags för käk :)

Ett litet tips till vissa människor:
Man behöver inte berätta allt om sig själv.
Vissa saker vill inte andra höra.



Jag vill klappa en giraff :)
Dom e så fiiiiiiina.....

So long

Flashback

Nu e jag äntligen hemma efter två kalas.
Först Loves 2-årskalas och nu sist Jannikes 35-årskalas.
Där va en hemma hos Jannike som luktade likadant som en jag gillade innan. Han e ett svin och kommer antagligen alltid att vara det. Men fan va gott han luktade.
Imorgon skulle jag plugga men jag åkte på att jobba istället. Får ju dra in lite stålar till hushållet :)

So long

Jävla mög

Har varit i Lödde hela dan. Pluggade i mammas och pappas trädgård. Så skönt.
MEN....
Fick reda på att jag ska va kattvakt när dom åker till New York.
Och så har jag glömt min mobil där hemma. Hur ska jag komma upp imorgon???
Jag får hoppas att jag vaknar av mig själv.
Ska ju på kalas så jag hoppas min inre klocka ringer :)

So long

RSS 2.0