Väntar

Patricia blir klippt och jag tittar på. Och ja, vi är på Emporia idag igen :)


Någon är glad

Josh har äntligen fått sin rosa barbiebil!


Emporia

Kl halvsju imorse vaknade jag, när klockan va åtta och jag fortfarande inte hade somnat om så gick jag ut på powerwalk en mil. Så himla skönt. Sen va det hem och färga håret och göra sig iordning för Emporia. Patricia, Josh och Tessan kom hit sen tog vi tåget ut där! Så där har vi hängt i sex timmar. Nu ligger jag utslagen i sängen.


Filminspelning

Dom spelar in Bron 2 hemma vid mig...mycket spännande :)


Här hänger jag

På Emporia finns det massa "häng" ställen!


Handlarnas VIP

Idag besökte jag och Patricia Emporia! Himla tjusigt och klart värt ett besök!


Svett+ lugg

Ingen bra kombo.


Humor på hög nivå!


Chelsea in action!

Sjunger hjulen på bussen snurrar runt runt runt!


Man kan ju undra??

Annies huvud var för litet för hörlurarna så hon fick pallra upp dom med Lion-choklad! Är vi verkligen släkt???


Förberedelserna är igång

Gör oss redo för en dag på stan!


Middag

Vi föredrar pizza, vin och öl framför öststatisk mat :)


I'm leaving on a jetplane.

Då var det dags igen!
Mot Tallinn med Annie, Sandra och Chelsea :)


Wohooooo

Tror jag väckte hela grannskapet igår när Sverige gjorde 4-4!
Klädde mig i fina färger imorse!


Erkänna???

Inte mycket att snacka om där! 1500 kr i böter låg innanför dörren när jag kom hem. Vidare gick jag ner till bilen där det satt en p-böter på 800 kr!
Jag hoppar verkligen av glädje!


Partybild

Tog fantamej en normal bild! Jag och Jannike i vårt esse :)


Dagen efter...

Man mår som man förtjänar :)


Kalla mig nörd

Jag har börjat sticka! Går ganska bra för mig.


Synpunkter???

Hittade dom här på Lagerhaus! Ser inte ut som det är samma gul men det är det.


Nobelpriset nästa

Köpte en pytteplattång! Mitt bästa inköp på länge :)


Nya pjux

Slog till på två par nya skor som jag kan lufsa runt i på jobb!


Halvan

Såhär blev det i halvan! Har inte kommit underfund med vad jag ska ha på bordet än. Funderar på gula ljus :)


Storarummet

Efter lite fix blev det såhär i storarummet:


Sovrummet

Efter ett besök hos tippen och Ikea med mamma och pappa så röjde jag loss här hemma! Såhär blev det tillslut i sovrummet:


Sista dagen

Idag slutade Therese på jobb! Hon tog med sig två tårtor som hon hade gjort! Imponerade???


Det kommer mera

Organisation på hatthyllan!


Vilken dag??

Kanelbullens dag såklart!


Nystruket

Ställde mig och strök mina nya gardiner! Blev två nya blommor också. Mer är på gång :)


Middag på Ikea

Tessan har också klippt sig!


Nyfrillad

Körde på lugg igen!


Födelsedagsfirande

Idag fyller Marie år....det firades på Vapiano!


RSS 2.0