Mer död

E liiiiiite sliten.
Antwone kom halv tio imorse sen har det varit hajlife hela dan.
Fikat och ätit e nog det enda vi har gjort idag.

Gårdagen va sjukt rolig.
Cardinal va mycket trevligt :) Går gärna dit igen....
Tur vi fick skjuts hem....vissa mådde inte så bra!!!!

Nu blir det fotboll på teve :)

So long


Det e dags

Nu ska jag åka kollektivtrafik :)
Ha ha ha
Marie kör mig till Centralen sen ska jag åka tåg till La sen blir det utgång i Hgb ikväll :)



Jag kan flyga....



Nu e det dags...ska bara hämta lite sushi på vägen :)

So long


Räser fart

Klockan e inte ens två och jag har redan hunnit med:

  • Tvätt
  • Spinning
  • Shopping
  • Solning

Nu får man vila.
Ikväll kör vi all in och imorgon har jag hört att Sara och Jonas ska va barnvakter :)

So long


För rolig

Mamma och pappa e i Tyskland.
Mamma ringde precis och undrade om jag kunde smsa när Idol va slut och berätta vem som åkte ut.
Ha ha ha ha.



So long


Oh yes

På söndag kommer Andreas Carlsson till Entré.
Jag ska ta Antwone i ett släptåg och gå dit och glo på han :)



Idag va jag nog nära han.
Det gled förbi en vit limosin utanför oss så jag va helt hundra på att Idol-juryn anlände till Centralen.
Jag va tvungen att springa ner och kolla men limon bara passerade :(

So long


Rinner till

Asså ICA´s nya reklam!!!!!!!
När Danny säger: Dom går åt som smör. Och så gör han sådär porrigt med sitt ansikte.
Jag dör varje gång!



Jag måste köpa skivan :)

So long


Inte så sugen

På söndag ska jag va barnvakt till Antwone.
Sådär sugen eftersom jag ska ut på lördag. Sa jag att Tessan kommer och lämnar han typ halv tio på morgonen :S



Han e inte så snäll som han ser ut :)

Idag fick jag tid till ortopeden. På tisdag ska jag dit :) Jippie!!!!!

So long


Hmmmm

Tycker det känns som det e lite mycket nu.
Jag vill bara sova, sova och sova.
Orkar knappt gå upp på morgnarna och när jag väl kommit upp så känns det som jag går i koma.
Kassaflödesanalys, skola, praktik, jobb, julsklappsskit.
Ja vi får väl se hur det går....

So long


Sugen

Vet ni hur sugen jag e på en sån här just nu???



Hade varit apgott.
Vad fick jag istället????
Två kanelknäcke med ost på :(
Tänkte kränga lite blomkål med dippa också :)

So long


Det kommer mera
























So long


Busy

Sitter med kassaflödesanalysen.
Har liksom inte tid med det här.
Skulle bara kolla lite :)

So long


Ompysslad

Maries föräldrar har tagit hand om oss hela kvällen.
Mat och efterrätt och SAFT som jag va så sugen på :)
Jag och Marie gick ut en sväng i Hököpinge också.
Kollade in alla sevärdheter :)

Nu blir det häng på soffan sen lite Paradise hotel.
Tjohoooo

So long


308 st

Gårdagens skörd av bilder :)
Här kommer några medans jag väntar på att Marie ska få tummarna ur röven och hämta mig :)



Allt ska ut....



Veronika fick ett sugrör



Emelie och Lisa



Adelina, jag och Isabella



Veronika och Sandra



Madde och Linda



Tjusiga töser



Sverige håren åkte fram



Snygga



Sen kom fler utstyrslar fram



En till



Kaninerna...ha ha ha

Nu orkar jag inte mer...
Kommer fler vid ett annat tillfälle :)

So long


Vad tycks?

Morgonens frilla :)



Ha ha ha!
Nu ska jag gå hem till Marie..kan behöva lite frisk luft.
Sen ska vi hem till hennes mamma och äta.
Vi e som en familj :)

So long


God morgon



Frukost :)

So long


Tonight

Såhär ser jag ut ikväll:



Fast jag kommer ha ett linne på mig :)



Jimmy Choo e också med ikväll :)

So long


Paus

Jag håller rast här hemma.
Har fixat med mina skor och härnäst åker dammsugaren fram.
Hade behövt vila lite efter spinningen men det e där nog inte tid till :(
Liza skötte sig utmärkt....hon va tom lite svettig på tröjan när vi gick därifrån :)

Nä dammasugaren e nog redo för mig nu....

So long


Vaknade med han

Tuppen så klart :)

Vakande av ett sms men jag trodde att jag hade försovit mig...det hade jag inte.



Nu blir det spinning....Liza försöker slingra sig men jag e hård :)

So long


Fick med mig en

Imorgon ska Liza följa med mig på spinning.
Det ska bli råååålet :)



Snygga så snygga ;)

So long


Galenskapare

Tessan har ju varit sjuk i influensan.
Hon har mest legat ner för hon har haft feber, så igår låg hon ner men hade benen högt.
In enters Antwone.
Antwone: Mamma vad e problemet?
Tessan: Jag har ont i benen och i kroppen.
Antwone: Jag kan ta bort kroppen till dig, vänta jag ska bara hämta min magnet.



So long


Städar :(

Why en fredag....jo för jag har inte orkat göra det innan :)
Så nu blir det städ ett litet tag innan Tessan och Antwone kommer.
Vi ska till Ikea. Jag ska bannemej ha en korv med bröd.

So long


På lördag



Såhär såg det ut sist.

Vi får se hur det blir på lördag :)

So long


Nära ögat

Asså fy fan vilket spinningpass.
Trodde jag skulle avlida på plats. Han körde skiten ur oss :(

Jag och Marie har hunnit med att handla tills på lördag också...då e det fest :)
Wihoooooo

So long


Vad gör du nuförtiden??

Den 20 mars spelar Tomas Ledin på Konserthuset här i Malmö.



Nån som e sugen på att hänga med???

So long


Surapa



Antwone byggde pussel häromdan...tror ni jag fick hjälpa till???
Absolut inte, bara morfar!!



So long


Stackars mig

Jag fick lämna tillbaka mina skor...dom gick inte att laga :(
Så nu e jag ett par skor fattigare men 800 kr rikare :)

Nu ska jag göra varma mackor med tomat, mozzarella och pesto....hoppas det blir lika gott som det låter...



Vad tror ni om dom här skorna förresten???
Dom va väl snygga :)
Ha ha ha

So long


Nytt nytt

Har fått en ny gren i mitt hem :)





Ja jag tror den trivs bra där i hörnan ;)

So long


<3

♥ Idag går alla mina tankar till dig ♥





Litta bilder

Lördagen passerade inte utan att kameran användes.



Rockfest



Eva va tydligen singel



Står och smyger



Nånting va jävligt roligt :)



Bambi va lite retlig :)



Cicci fick dricka vatten....

Det va lördagen :)

So long


Nåt som aldrig hänt förr

Jag  har precis dammat av mina blommor....när jag flyttade hemifrån trodde inte jag det va saker som man va tvungen att göra :S

Har städat lite här hemma också....klassen kommer ju på lördag :)
Ska bli rååååålet!!
Ikväll e det Paradise igen....wihooooo!!

So long


Love

I believe in angels
The kind heaven sends
I am surrounded by angels
But I call them my friends




Seasons fly

Låter lite som Gone med N´sync.
Bra låt :)



So long


Snart snart

Om exakt 49 minuter börjar Paradise hotel :)
I like it alot



Tjohooooooo

Bion va mycket bra....lite smårolig.
Bra film helt enkelt.

Nu måste jag ladda lite :)

So long


Efter natten

Fick fixat till min frilla.
Det va inte det lättaste jag har gjort kan jag säga.



Nu drar jag till Center Syd :)

So long


Morning-day-night

Guten morgen :)
Blev precis uppdragen av Sara. Hon ville till Center Syd visst :)
Så det blir en sväng dit.

Jessica gjorde en fuck me fast frilla på mig igår....
Då ser man ut såhär dagen efter då :)



Snyggt :)

Ikväll blir det bio med Liza och Marie.
Ska kolla på Så olika.
Får la se om det e nåt att hänga i granen :)



Spännande.

So long


Fick ett fynd med mig

Va ju på H&M. Min kusin smugglade ut ett armband till mig som jag hade sett på nätet.
Så det fick följa med mig hem :)
200 spänn så det va inte så farligt :)

Nu ska jag duscha för att se var kvällen tar mig sen....just nu ingenstans med tanke på armen. Men man måste ju va redo :)



Tjusig liten påse fick man med!!

So long


Utnyttjad :)

Nu ska jag ner till H&M och lösa ut min stackars kusin från Jimmy Choo kaoset.
Vi va där vid halv elva i morse men då va det fullt överallt men nu verkar det ha lagt sig och hon har äntligen fått tag i sin zebra väska :)

So long


Kurrig

Jag e fantastiskt hungrig.
Har inget hemma så det fick bli kanelknäcke med ost och ett glas mjölk. Det kallar jag fredagslyx :)
E ju inte så att man vill gå ut frivilligt....

Kollar Idol nu....jag älskar Someone new. Tycker det e en fantastisk låt :)

So long


Sömnlös i Malmö

Inatt va ingen bra natt.
Låg och tryckte i samma ställning till två tror jag...slumrade nog till ett tag och vaknade vid kvart över tre igen.
Messade lite med Hanna, som va snäll och höll mig sällskap, och vid fyra gick jag ut och la mig på soffan och kollade teve.
Vid sex så messade jag Marie och Sara :) Båda svarade...LYCKA
Kl sju höll jag på att somna...trist att klockan ringde kvart över sju :(
Släpade mig till jobb. Ju längre dagen har gått desto tröttare har jag blivit.
Så kvart i fyra stack jag hem....och nu ligger jag här.



Armen gör fortfarande sjukt ont...:(

God natt allesammans...

So long


Asså va fan...

Jag kommer aldrig kunna somna om det gör såhär ont :(
Sitter och funderar på hur jag ska ligga.....magen eller ryggen....vilket e skönast????
Hatar båda två :(

Nu ska jag sura vidare....jag har inte feber iaf :)

So long


Kan inte lyfta

Min arm min stackars arm :(
Fy fan va ont det gör.
Känns ungefär likadant som när jag stoppade in armen i en brevlåda och inte fick ut den :(



Ser ni hur ont det gör :(

So long


Tokigt

Jag har visst köpt fel färg till mitt hår.
Tog en förpackning som jag trodde att jag använde. Tydligen inte.

Så numera e jag mörkblond och ser ut såhär :)



Nu ska jag till Entré

So long


Lite uppfräschning

Nu ska jag färga håret.



Samma färg som jag har nu men utväxten e sådär just nu.
Sen blir det en sväng till solariet. Har nog aldrig varit vitare.
Ska till Filmstanden också och hälsa på Isabella :)

So long


Mer död

Avliden e rätta ordet för mig nu :)
Jag och Marie började med ett gympass, sen stack den latmasken hem.
Så jag fortsatte med intervaller på löpbandet och sen avslutade jag med ett spinningpass.

Nu ska jag hänga i soffan ett tag innan jag går och lägger mig.

So long


Tala är silver, tiga är guld

Det budskapet har inte gått hem här, som Tessan sa igår :)



Kan du va tyst?
Nä jag kan inte sluta prata.

So long


Orättvisa

När jag och Hanna va på La roche så beställde jag in världens godaste efterrätt. Hanna missade att den fanns och beställde in en liten tryffel :)



Hon va inte alls avis på mig...
Jag lät henne smaka lite...snäll som man e :)

Vit chokladcreme med hallon.

So long


Some news

Köpte två ljusstakar igår.
Redan idag kom dom upp...nytt rekord tror jag :)





Ska bara fixa med lite ljus också.

Såg precis att Andreas Isaksson fick pris som årets målvakt......hur fasiken gick det till??????
Jävla stolpskott...

So long


Jag förstår inte hur man kan.....

  • röka inomhus eller i sin bil
  • lyssna på hårdrock
  • välta gravstenar på kyrkogårdar
  • plåga djur
  • använda bindor och inte tamponger

Ja det va lite saker jag tänkte på igår när jag inte kunde somna :)

Har precis lagat svingod mat....kyckling med purjolök, svamp och bandpasta :) Ja jag blev nöjd.
Har hämtat en julklapp men jag hade nog själv velat ha den :(

So long






Reser sig

Vilken röst....kollade på Ensam mamma söker när dom spelade denna låten.
Hon e så liten men har så stor röst.



So long


White trash

Nu e vi tillbaka hemma.
Hittade lite saker och julklappar.
En trevlig dagsutflykt va det iaf :)
Så nu ska jag hänga i soffan innan det e dags för sängen :)

So long


Äventyr

Nu beger sig Sara och jag mot norr.
Vi ska ut på lite äventyr :)
Kanske Tessan och Antwone också hänger med.
Och pappas bil :)

So long


Minns ni???

Ha ha ha.....jag hade glömt att jag hade Webcameran igång :)
Kom på mig själv att sitta såhär:



Minns ni när man fick sitta så på sitt skolkort?????

So long


Ut i kvällen

Nu beger jag mig ner till La roche :)



Nytt linne :)

So long


Stanhäng

Träffade Sara och Jonas på Tgif´s och käkade lunch...sen strövade jag lite själv i stan innan Hanna mötte upp mig :)
Blev lite shopping och lite besök :)
Kände mig så snäll så jag handlade en present.

Sen kom Tessan och Antwone och hämtade mig....så nu har vi varit och bowlat på O´learys.
Det va råååååålet :)
Nu blir det lite fix innan en liten liten utgång.
Kanske ska till Ullared imorgon :)

So long


Tomollow

Körde lite thailändska där :)
Imorgon e det fars dag.
Har ni köpt nåt???
Jag, Tessan och Antwone va på Hansa igår och köpte en Gant halsduk. Det passar liksom inte med vad som helst till han. Han e dyr i drift kan man säga :)



Pappa och Antwone förra sommaren :)

So long


E det dags???

Fick kallelse till vaccin....ja jag ska nog ta det.
Eller jag vet inte men jag har tills på torsdag på mig :)
Men det lutar faktiskt åt att jag ska ta det :)

So long


Back in da sofffa

Ja då satt man här igen.
Ganska skönt faktiskt om jag får säga det själv :)
Har varit ute med Marie en sväng. Tur det finns hjälpsamma människor :)
Nu ska jag för tredje dagen i rad försöka ladda upp bilder på Face...har gått sådär dom andra dagarna...



Kolla vad jag fyndade......79 spänn för hela kitet :)

So long


En gång i framtiden

Nån gång i mitt liv ska jag åka till New Orleans och va med på Marty Grass
Verkar skitroligt :)


Jag vill jag vill :)

So long


Lite till

Ikväll ska jag inte göra mycket.
Marie hänger inte mig i röven och jag kan göra vad jag vill :)
Ha ha ha

Ska faktiskt beställa hem lite julklappar :)
Bjuder på några fler bilder från i lördags!!











Nu blir det mat...

So long


Bilder från helgen

331 bilder fanns i min kamera från i lördags....svårt att välja men här kommer några :)



Turisterna på Stortorget



Angelica och Madde



Lite vin på Moosehead



Nån form av dans



På Hipp



Ha ha ha



Lite dans på det



Adelina och hennes kompis kom förbi :)



Vi va törstiga



Sniiiga



Snyggast på Hipp



Karlek :)



Party party



Charmig jag e :)



Såhär pigg va jag dagen efter



Mina kläder låg i ett litet sträck :)



Snygg som få dagen efter i mjukisbyxor och pumps :S



Sönderdansade skor!!!!

Det va allt....som vanligt finns det fler på Face :)

So long


Idag igen :(

Ja då va det dags för gymmet igen.
Marie kommer snart och hämtar mig.



Syns det att jag somnade med vått hår igår :)
Ha ha ha!

När jag kommer hem ska jag lägga upp bilder....dom som inte e censurerade iaf :)

So long


Still avliden

Ja asså jag va ju fortfarande bakis imorse och på förmiddan.
Och det har ju itne gjort saken bättre att jag och Marie har varit 3 timmar på gymmet.....fiii fan.
Imorgon kommer jag inte kunna gå :)

Vilka miffon i Ullared asså :S

So long


Ber om att få återkomma

Asså fy fan vad jag mår dåligt :(
Vaknade upp hemma hos Marie imorse helt ovetande om var jag va. Mina skor va söndersdansade. Kläderna låg i en ring på golvet där jag tydligen hade legat i mitten :) Mycket märkligt det där asså :)
Nu måste jag avlida lite till......
Jag va lätt snyggast i stan imorse....mjukisbyxor och pumps :P

So long


RSS 2.0