Sluts R us





So long


Hörde jag fest??

I helgen ska jag fira att jag är ledig två dagar på rad :)
För att ingen ska kunna ringa in mig så befinner jag mig på annan ort.



Hoppas det smakar.

So long


Fiiiiina färger

Köpte två nya nagellack på Kicks.



Gillade det mintgröna dö mycket!

So long


En helt vanlig vecka....

Trodde att jag "bara" skulle jobba 40 timmar denna veckan.
Tji fick jag :(

So long


Pannakagor

Jag drog med mig Therese ut på Sightseeing igen.
Hon har ju aldrig varit i Rosengård stackarn.
Så vi tog en runda till ÖB, Özen och City Gross.
Handlade på mig lite ingredienser så jag kunde göra pannkakor a la Therese.



Pannkakor och mosad banan.
I pannkakorna hade jag i ägg, havregryn, kli, grahamsmjöl och mjölk.
Gott.

Nu ska jag placera om lite pengar!

So long


Nä, jag känner inget

Hör ni nån skillnad på henne och mig???



Det gör nämligen inte jag!!

So long


Money for nothing



Pengar rullar in som det ska, det går bra nu :)

So long


Skåneresa

Jag och Therese körde ner till Höllviken.
Hittade en del fynd!



Två jeanskjolar, en tröja som jag har spanat in länge, två par trosor och ett par leggings!



Köpte ett halsband på Möllanfestivalen!



Snygga leggings.



Fick ett armband av Antwone.

So long


Ja men gissa vidare

Gissa vilket äventyr jag ska ta Therese på :)




Får se om vi hittar dit!

So long


Kändisresorna fortsätter

Jag tävlar lite med Therese om att se flest kändisar.
Igår såg jag Linda Sundblad, Robin Paulsson och Mikael Wiehe.
Då kontrade hon med att hon skulle leta upp Kirsten Dunst som tydligen va i Vänersborg....
Så ikväll letar jag efter Zlatan typ!!!

So long


Gissa vart jag ska...



So long


Svettas ihjäl

Det kvittar vad man gör. Svettas som en gnu ändå!
Sov skitdåligt inatt, drömde väldigt märkliga drömmar som innehöll bland annat:
Slagsmål på Kapp Ahl
Fotbollsmatch med benskydd under fötterna
Nyårsaftonsfirande i en källare/lager
Gåendes på en tågräls
Blodiga snea händer utan fingrar

Hoppas på bättre drömmar inatt!

So long


Det va alldeles för länge sen vi sågs

Snart ska jag iväg och träffa Liza och Marie.
Har inte sett Liza på över en månad. Ska bli kul att se hur hon ser ut nuförtiden!





So long


Bästaste bästa

Apgillar denna låten!
Svänger bra och PAX för Ricky :)



So long


Som det kan gå

Va inne på New Yorker på Entré för att lämna av lite varor som av misstag hade blivit levererade till kontoret.
Väl inne så va jag tvungen att ta en titt.
Hittade minsann en skjorta helt otippat :)



En herrskjorta men det kan ju kvitta!

Sen när jag kom hem upptäckte jag ett sparkonto med 3700 kr på!
Fickpengar till Turkiet. Bra skit!

So long


Fredagshäng

Här kommer lite bilder från i fredags.
Jag e så snabb med att lägga in dom :)



Hanna och min dejt Sema :)



Martin spexar...



Jag och Berlund. Syns det att vi inte kollar in i kameran???
Vi fick ett tips nämligen :)



I baren på Swing inn.



Det va dom små shotsen :S



Snyggo. Hon som sjöng hade fantastiskt dålig sångröst och så gav hon sig på The Rose.
Fy fan va illa det lät!!



Samuel sjöng Backstreet Boys och gjorde det riktigt bra!!!



Martin hade gjort sig fin i håret!!



Så man vet vad man ska sjunga liksom!

So long


Show off

* Om jag minns rätt så va du grym *

Jo men man tackar :)

So long


Vänta vänta vänligen

Jag har hängt med Marie mest hela dan.
Varit i varenda affär i hela Malmö som kunde tänkas sälja ugnar eller kakel.
Hittade till slut ett som passade damen.
Sen har vi vilat, börjat bygga ihop kök, blivit uppraggade på City Gross och burit och monterat sängar.
Känns som jag kommer somna gott inatt!

So long


Varför va ledig???

Jag skulle va ledig hela helgen.
Men vissa har ingen arbetsmoral så nu får jag sticka till jobb ändå och jobba!
Ja ja, bara till fyra så jag överlever nog.
Fast jag har lite ont i huvudet.
Blev lite hyss igår :P

So long


The night is young

Har en typ blind date med en tjej tjugo i tio!!
Spejnannde!
Ha ha ha...hittade precis detta tecknet ½. Letade efter det idag på jobb :)

Såhär ser jag ut ikväll iaf:



Fläta i håret!



Shorts dress från New York!



Mot Lilla torg och alla squashspelare :D

So long


Just gonna stand there......



So long


Så sugen

Jag vill ut och galeja i Malmö.
Ingen som vill hänga med mig bara :(

So long


Fri som en fågel

Jag känner inte längre nåt behov av att uppdatera bloggen varje dag.
Känner heller inget behov av att uppdatera min status på Facebook hela tiden!

Just nu lever jag i min lilla bubbla och jag trivs fantastiskt bra!

So long


Amistad



So long


Winnerbäck i LA

Va ju och tittade på Lars Winnerbäck i lördags.
Riktigt trevligt va det minsann. Perfekt väder och fantastiskt sällskap :)



Kvällens outfit dagen till ära.



Close up!



Jag och Sara i gräset.



Det va en mysig kväll!

So long


Besök

Har hängt lite med skitungarna.
Antwone tyckte att jag hade det väldigt fint här hemma :S





So long


Olidligt

30.2 grader hade vi på jobb idag.
Vi va knappt svettiga!!!

Duschen stod först på min lista när jag kom hem.

Nu ska jag äta sushi med Marie sen blir det lite fotboll.
HEJA HOLLAND

So long


Solsting

Jag har tyvärr avlidit.
Återkommer en annan dag!!



So long


Holiday hägrar

Den 25 augusti åker jag och Patricia till Turkiet.
Så nu har jag nåt att längta efter i sommar.

So long


Undrar ni???

Ja jag lever :)
Bor i Lödde och passar ni vet vad. Vill inte nämna den vid namn.
Ikväll får jag ledigt. Ska till Folkets Park med Therese och kolla fotboll. Har hört att man får dricka öl då :)
Hon kallade mig för Grosse valross igår. Det va inte så snälllt :(

Dags att pipa iväg!


So long


The shit

Skaffade precis Spotify Preminum.
Så nu kan jag ha det i mobilen :)



So long


Nyfrillad

Har precis varit och gjort slingor.





Jag har precis satt på en majskolv som jag ska äta nu :P

So long


Trevlet, mycket trevlet

Skulle egentligen jobba idag men jag fick va ledig. Inga kunder :)
Så mina 20 dagar blir bara 14!
Körde raka vägen hem till mamma och pappa när jag fick reda på att jag va ledig.
Solade med måtta för jag är inte röd! Bra bra.
Kl fyra va det dags för fotboll. Vilket jävla nerköp. Hade ju Argentina som vinnare, men nu får jag väl hålla på Holland. De ger dessutom högre odds så det skadar ju inte :)

Snart kallar sängen. Jag e aptrött.

So long


Chocolate starfish :)

Här sitter jag med huvudet inkletat i choklad och tycker synd om mig själv av ingen anledning.
Jo det finns anledningar!



So long


Tradera

Tessan har hängt på Tradera och köpt Thomas Sabo hängen till mig.



En väska som är som ett hjärta och en skolåda där det står my favourite shoes på!

So long


Snopet

Gissa vad jag köpte igår???



Tjohoo



Sur jag blev när jag upptäckte att mitt simkort är för gammalt för denna telefonen.
Måste skaffa ett nytt snarast!

So long


Om jag har tur

Blir kanske Turkiet den 25 augusti, om jag får ledigt.
Flygresan dit kostar 48 kr...sånt gillar vi :)
Hoppas hoppas jag blir ledig!!!

So long


RSS 2.0