Shopping

Nu har jag varit på Center Syd en sväng...och Entré :)
Hittade ett par jeans och två julklappar :)
Ganska nöjd faktiskt.



Och såklart Jossekatter handlade jag också :)

Snart blir det duschen för mig...ska till T-bone med lite brudar ikväll :)

So long


Helt fantastisk :)

I måndags på spinningen så drog dom av denna gamla dängan :)



Man kan inte annat än att ryckas med :)

So long


Idag......

Jag sket i spinningen....sov istället för det behövde jag. Håller på att tvätta nu sen blir det att köra till Lödde. Hittade ett par fina byxor igår som jag tänkte pröva och så måste jag handla rakhyvlar :)
Ska även till kyrkogården och tända ett ljus till Emmah och ett till farfar. Tycker det e himla fint om man kommer dit på kvällen och tänder ett ljus för då e där ljus överallt. Kan ju inte ikväll så jag tar det på dagen istället......



So long


Örk och piiii

Asså inatt drömde jag att jag skulle ligga med en kille som jag har legat med innan.
Till saken hör att jag tycker han e apäcklig och rälig.
Hade inte velat ta i han med tång ens.....och så har han tjej!
Så drömmen slutade med att jag gick därifrån för jag inte ville :)
Bra va?????

Fy fan va skönt det va att sluta tolv idag :)
Blev fika med Josy, Jakob, Hanna, Jonathan och Björn.
Va nästan på väg att köpa ny telefon men 24 månader e väldigt länge....då e jag nästan 30 :(



Jag undrar vilken full fotograf som har tagit denna bilden :)

Funderar på att gå på ett spinningpass kl kvart över nio imorgon.
Va tror ni??? Att jag kommer upp???
Jag e tveksam men ska försöka :)

So long


Så ja

Nu jävlar händer det saker här :)















Det va alles...finns fler på Face ;)

So long


In med ett par, ut med ett par

Fick mina skor igår och dom va skitsnygga. MEN jag fick lämna in mina Fred Perry skor för dom visslar när jag går. Om en vecka får jag tillbaka dom...funkar inte det så ska jag få pengarna tillbaka :)
Jag och Marie va på Triangeln efter jobb...dom firade 20 år idag. JIPPIE



På Ladies night :)

Asså imorgon slutar jag tolv :)
Skönt att jobba på kontor ibland.... :)

So long


Hujeda mig

Fan jag e helt död på morgnarna.
Handlade en julklapp igår...ska iväg nu och handla en till.
Sen blir det träning med Marie. Ska hämta mina skor också som jag har beställt....hoppas dom passar :)



Tänk er två Antwone här....hade ju blivit gråhårig inom en snar framtid :)

Vet ni vad jag e sugen på????
Pepparkakor med ädelost.....så jävla gott :)

So long


Har besök

Kolla vem som har kommit hit :)

So long


Fick några

Tirre skickade några bilder så här kommer dom :)







Ha ha ha...det va allt jag orkade :)

So long


Inte idag heller

Nä jag orkar inte idag heller.
Ni får faktiskt vänta på korten.
Jag och Marie har varit och tränat....fy fan va jobbigt det va :S
Trodde ett tag att jag skulle avlida :)

Nä bannemej nu ska jag avlida vidare på soffan :)

So long


Snark

E fantastiskt trött nu...
Va inte jättepigg imorse när jag skulle upp och jobba.
Gårdagen va riktigt rolig. Fastän där jobbade en surkärring i baren på arenan och jag blev ovän med en gammal jävla gubbe på Swing inn så hade jag aproligt :)
Nu måste jag avlida lite...

So long


This is the night



Pink Ladies is in the house :)

So long


Kör viiiiiiii

Sitter och väntar på att gänget ska komma hit.
Sen blir det mat, Ladies night och sist utgång :)
Ska inte må bra på jobb imorgon :)

So long


Jag har en känsla....

......av att jag inte kommer må så bra på söndag :)
Vad tror ni???
 
So long


Underbar måltid

Skulle göra kyckling men orkade inte!!!
Så det blev:



Kanelknäcke med ost



Bärry med Jordgubb :)

Smarrigt....

So long


Mardröm

Jag vaknade kl sex i morse och kunde knappt andas. Kudden va helt blöt för jag hade gråtit och jag fick inte luft.
Drömde om att jag jobbade på Br men det va butiken i Lödde. Marie och Liza jobbade också där. Drömde att där va ormar överallt i hela butiken och jag minns att jag grät som fan och hyperventilerade.
Hade ont i huvudet imorse för jag hade gråtit så mycket :(
Det va högst obehagligt iaf :(

Nu måste jag dammsuga....snart Idol ju :)

So long


Syns det??

Ser man att vi e kusiner????



Nä jag ser då ingen likhet mer än att Annie e lik min mamma :)

So long


I wish

Jag har alltid velat ha en jordglob...och nu har jag hittat en :)



So long


Gammal favorit

Sjukt bra :)



So long


Det fanns

Mina byråer fanns.....aptunga va dom så kusin fick hjälpa mig :)


Två såna här blev det :)

So long


Har tagit plats

Kolla vem som hänger i min soffa :)



Ha ha ha...sjukt ful....

Asså jag måste köra tillbaka till Ikea imorgon när dom öppnar.
Min byrå va slut som jag skulle handla :(
Får sticka ifrån praktiken en liten stund :)

So long


Ja vi gjorde det

Jag och Marie stack till Ikea...trodde det skulle va kaos men det va ganska lugnt :)
Handlade min kära ram eller va det nu e.
E inte så säker på att jag gillar det bara.
Vad tycker ni????







Köpte en "sköldpadda" också :)

So long


Hey hoe

Ja det va ju trevligt....synd att man inte pratade med nån.
Men man kan ju inte få allt :)
Skulle kolla Zlatan men jag har ju inte den kanalen :(

Minns ni att jag har brillor???
Fick ta på mig dom när jag skulle se vad det stod på teven....kände mig ganska gammal då :)



So long


Öldags

Nu ska jag iväg och bowla.....vi e 36 stycken.
Ska bli roligt....och man får dricka öl då :)
Hörs sen om jag lever ;)

So long


Mauuuud

Sitter och väntar ivrigt på att få mat :)
Kanske lite vin också om man har tur.
Fy fan va många poliser det av idag utanför vårt fönster....kom ju gangstrar från Göteborg.
Mycket roligt att sitta och kolla på :)
Nä nu får jag skynda på maten :)

So long


Back home

Ja nu har jag landat med röven i soffan.
Va ju och kollade hockey innan....Jonathan va jätteduktig och gjorde mål men dom förlorade ändå :(
Sen va jag och Antwone och letade efter en godisaffär i en timme typ.
Och nu har jag blivit omhändertagen av Sara och Jonas :)













So long


Close up :)

Ha ha ha...pinkade nästan i brallan precis :)



Skulle bara visa min nya mascara :)
Ha ha ha..shit va ful :)

Nu ska jag till Lödde...måste bara bli av med en svans först....

So long


Hockey dags

Idag ska jag kolla på Jonathan när han spelar hockey.
Ska först hämta Antwone också...han vill ju hänga med och snacka lite :)




Jag och Love!!!!!



Jonathan och Love :)



Antwone och jag :)

Nu ska jag fixa mig färdigt sen blir det Lödde :)

So long


Ska jag eller inte???

Här sitter jag i bara handdukar :)



Funderar på att gå ut men vet inte om nån vill hänga med mig :(

So long


Inget går säkert

Badrummet fick sig en omgång också.
Hade säkert 25 paket med tamponger...så nu vet jag att jag inte behöver köpa det iaf :)
Tio deodoranter hittade jag nog också.
Mycket skit man samlar på sig :)

So long


Vi må pröve ;)

Jag köpte en ny mascara idag....Rimmels.
Har sett några tester där den har sopat banan med dom andra lyxmärkena :)
Så nu ska vi se om den håller vad den lovar.
Trodde på allvar att jag bröt mina tre främre tår innan idag...fy fan i helvete vad ont det gjorde :(



Mina studentskor....kan ju undra varför jag har sparat dom i åtta år :S

Nu blir det slapphäng på soffan med lite fotboll :)

So long


Vilken pärs....

Fy fan vad jag gick barsärk eller vad det nu heter!

Detta va vad jag rensade ut!



Så här ser det ut nu i min garderob...sommarskor mest!!



Ser lite stökigt ut med stövlarna men va ska man göra :)

So long


Nu jävlar

Nu ska det huttas skor minsann.
Har precis tagit undan mina saker på balkongen så nu e den vinterklar.
Men asså skorna...nu ska det fan rensas....inte lönt att spara sånt som jag har använt för 200 år sen :)

Hur många par tror ni det blir som kommer åka??????

So long


Wihooooo

Snart kommer fröken Annika till staden :) Om ca 30 minnuter för att vara exakt :)
Jag ska hem till henne och dricka lite öl...som vanligt när vi ses....



Snyggt.....

Jag kanske åker till Istanbul över nyår...det låter väl som en rolig plan :)

Såg Magnus Uggla när jag cyklade hem förresten...han e jätteliten :)

So long


Förvirrad

Ha ha ha....ja Liza så klart va det en företagsvärdering :)
Så en gång för alla...vi ska göra en företagsvärdering och inte en kassaflödesanalys :)
Och så gratulerar jag kusin också.....du e duktig du ;)

So long


Tror vi kom fram till nåt

Det blev en kassaflödesanalys till slut.
Mig hade det kvittat faktiskt men kan ju va skönt att ha bestämt sig :)

Så det blir väl till att gräva ner sig i denna boken :)

Nu ska jag nog mejla lite med ett pax :)

So long


Examensarbete

Ja snart e det dags för det. Och vi har inte bestämt oss i vår grupp vad vi ska göra.
Antingen en årsredovisning eller en företagsvärdering.
Det e de vi ska planera ikväll :)

So long


Vem e laddad??



Nästa lördag ska vi dricka upp detta :)
Okej kanske inte allt :P
Nu blir det öl och popcorn :)

So long


Har ni sett på maken???

Detta kortet hittade jag bland mina gamla fotoalbum.
Asså undra vad jag vägde???



Tror detta va -99 eller -00.

So long


Nån som e sugen

Rensade precis ut två påsar med jackor och två påsar med väskor....snart ska skorna få sig en omgång men inte just idag....har ju redan varit så duktig :)



Nån som e sugen på nåt????



Jag undrar vad detta svarta fåret gjorde i min ena väska :)

So long


Letar

Finns varken i Hbg eller Malmö....Malmö e ju inte så konstigt för dom flyttar snart. Kommer ju ta flera veckor innan man kan ta sig dit där. Kommer va apmycket folk.



En sån här e det jag vill ha...den ska hänga på väggen bakom teven :)

So long


Komaläge

Jag va snudd på avliden imorse när klockan ringde....ställde om den en halvtimme men det hjälpte fan inte. Kändes som mina ögonlock vägde 400 kilo :S
Jag smet lite tidigare idag :) Så nu ska jag sortera ut jackor här hemma....
Råååååålet :)



Här e min kladdkaka som jag bakade med vit choklad :)
Ja okej Tirre hjälpte mig lite :)

So long


Det här ska hon få fan för :)

Marie har kört med mig hela dan.
Först skulle vi hämta stolar på Jysk, sen skulle vi köra hem dom och bära dom upp till hennes lägenhet. Därefter blev jag tydligen kock för då skulle jag laga mat och när vi hade ätit så fick jag diska. Ja och vad fick jag göra sen???? Montera dom jävla stolarna.
Hon e le den dära Marie asså :)

So long


Lite nytt

Köpte nya ramar så nu har jag nya tavlor på väggarna :)



So long


Lördagen

Kom ihåg kameran tills vi gick från Fridays....sen glömde jag bort den..kanske tur det :)

Jag va törstig :)



Va vi fler som va :)



Jonathans tröja satt som en smäck på mig :)



Dans dans dans

Lite mer dans....



Goda drinkar :)

So long

 


Arma mig

Idag har det varit mycket tugnt.
Kom hem halv sex i morse och sen jobbade jag idag.
Pigg som en mört :)
Blev Tgif´s igår och sen Swing inn.....lite hångel hann jag också med :)

So long


Heja heja heja

Så nu drar jag hem till Berglund. Marie kommer starx och hämtar mig :)

Min vän just nu :) Snart blir det vinet ;)

So long


En sån vill jag ha

Har jag berättat att jag vill ha en liten liten tatuering precis under troskanten....en sån som Kelly Osbourne har!



Exakt en sån här vill jag ha :)

So long


God morgon Sverige :)

Ja då va man uppe med tuppen..underbart :)
Håller på att tvätta för det e så underbart kul.
Blir jobb sen och ikväll e det fest :)

Nu blir det lite slapphäng på soffan!
Just det, inatt drömde jag att jag va på en kryssning. Där va en kille som inte alls va snygg men bara för han hade tjej så va jag tvungen att flörta med han och lite senare ligga med han.
Vad e problemet liksom??????

So long


Dålet med det ;)

Kasst med uppdatering här ser jag :)
Men asså det tar på krafterna att jobba....inget man e van vid liksom.
Blev lite aw efter jobb idag med lite klassisar.
Sen hem till Marie för Idol. Kutade till falafel vagnen i pausen.....verkligen kutade. Såg fan inte kloka ut...
Nu har jag bäddat sängen. Ska tvätta imorgon och försöka slänga lite saker.



Sånna här ska jag dricka imorgon :)

So long


Just nu....

Sitter hemma hos mamma och pappa....ska nämligen baka!
Ska försöka mig på att göra en kladdkaka med vit choklad...vad tror ni om det????
Det e dom på jobb som har beställt det.

Jag tror bannemaj Tomas Ledin va på Börshuset idag.....det va nån som soundcheckade och det ekade på hela kontoret. Lät faktiskt som han...tipiskt att jag inte kollade om det va han :(

So long


Nya skor



Ett par Esprit stövlar



Och mina nya Buffaloskor :)

So long


Usch och piii

Har sån jävla huvudvärk....gör ju inte saken bättre att jag måste hosta hela tiden och då gör det ännu ondare :(
Här kommer iaf lite bilder på mitt "nya" hem :)



Före



Under tiden



Ser det rakt ut????

Såhär blev det



Ja såhär ser det ut!!!



Marie kollar in min nya matta :)

Tjusigt va :) Fattas bara lite saker som jag måste vänta med tills Ikea öppnar upp sitt nya varuhus :)
Och en annan sak men det verkar som att jag får bygga den själv :)

So long


3 saker idag

  • Vi började vår praktik idag
  • Jag och Marie har varit i Ängelholm och köpt ett nytt bord till henne
  • JAG KLARADE TENTAN :)

So long


Makeover

Jag har gjort om ganska mycket här hemma.
Ny tv-bänk, ny matta och nya blommor....ska på ny jakt imorgon :)
Och så kommer det lite bilder också.
Nu blir det sängen för mig.....praktiken börjar ju imorgon :)
Tror minsann dom har saknat mig ;)

So long


Tillökning

Fick en ny flaska till min lilla samling....



Absolute Rock :)

Nu blir det shopping och ihopmontering och frukost och lite annat :)

So long


Här e jag :)

Ja Tyskland hade nån jävla helgdag idag så ALLT va stängt...inte ens en liten korvkiosk va öppet.
Sån tur va så fick vi shoppat massor igår :)
Men vi stack hem idag istället. Inte lönt att gå där och dra rundor ju.
Så nu e jag back in business :)
Ska hem till Berglund och Co nu....bye så länge!
Just det....ambulansen va och sprang i min trapp nyss.....den ena ska komma hit sen :) Han va sniiiiiig :)

So long


Leaving

Imorgon sticker vi till sydligare breddgrader.
Ha en trevlig helg allihopa för här lär ni inte höra av mig :)

So long


Minns ni???

Kommer ni ihåg låten Too Funky med George Michael????

Ni kan kalla mig Emma Sjöberg :)

So long


Surprise

Fick precis en hemleverans....mat och kanelbullar.
Sjukt goda va dom :)
Tack kusin ;)

So long


Vad e det för dag???

Det e Maries födelsedag idag.
Har precis varit och hjälpt henne med hennes födelsedagsmiddag.
Blev nästan tvingad att stanna men jag känner mig inte helt hundra.
Börjar få ont i halsen...tror det e nu när man börjar slappna av från all stress :(



Ja jag e då normal :)
Grattis på fölsedagen spättan ;)

So long


Tjohooooooooooooooo

Det blev minsann VG på Projektet....så jävla skönt.
Har knappt kunnat sova inatt för jag har varit nervös tydligen.
Skulle ju tvätta idag....bara det att jag har bokat tvättid den 31 september....smart av mig för det datumet finns ju :)



Tirre skickade bilder från lördagen....här e jag på dopet :)

So long


RSS 2.0