Inte ett öga va torrt :)

Sitter och pratar med Therese om fotbolls em..
Ha ha ha...fattar inte att vi överlevde första kvällen. Sjukt packade båda två :)



Håret har aldrig stått så mycket som då :)

So long

Gott som tusan :)



Inte illa va???

So long

Diggar :)

Har hittat en till favvis låt :)



Fick en ovän innan när vi va ute och körde. Vi spelade högre musik än dom :)
Moahahhahhahahaha

So long

Kaputt

Jag e helt slut. Det tar på krafterna att smyga runt i hela stan :)
Men vi fick fixat allt som skulle fixas. Så det va ju bra.
Handlade lite öl och vin så det ska korkas upp snart. Ska även göra korv med bröd...och inte att förglömma bostongurka :)

So long

Bränd

Jag e lite varm på mina kinder :(
Tror bestämt att jag har bränt mig :)



Ser ni????

So long

What a day

Imorse när jag kom till Marie så hade hennes ena fisk dött. Vi gjorde allt vi kunde för att rädda den. Ringde tom förstärkning men det hjälpte inte. Ingmar va stendöd.
Sen pluggade vi i ungefär en timme.......resten solade vi eller åt nån form av mat.



Efter ett tag va det dags för mig att bege mig hemåt sen tog jag min cylla och begav mig mot stan för öl och fotboll. Hade bestämt att vi skulle sitta på en uteservering och dricka öl och kolla men ingen visade den jävla matchen så vi gick till matchen istället. Där kunde man både va ute och se på fotboll på samma gång :)
Man fick inte ta med sig handkräm in på matchen??????But why undrar jag????? Jag hade både handkräm och tandkräm med mig :)
Mitt Salzburg pax va där idag igen :)

So long

Inte gladare???

Dom säger att pengar inte gör en lycklig.
Det tror inte jag ett dugg på.
Zlatan blir erbjuden 160 miljoner i årslön.
Tro fan jag hade varit glad då till skillnad från 6500 kr i månaden från Csn.

So long

Slut i bollen

Nu har jag pluggat. I tre hela timmar. Känner mig dö duktig faktiskt.
Va på gymmet imorse och sprang 3,6 km. Hade kunnat springa lite längre men jag hade inte lagt på mer pengar på bilen :)
Så nu blir det nudlar och fotboll. Iaf tills Desperate börjar :)



So long

Mad

Snart kommer Marie och Liza och hämtar mig. Vi ska käka falafel :)
Blev ju inte jättemätt av salladen :)



So long

Monkeymüde :)

Nu har jag pluggat. Blev skittrött så jag har tagit en paus :)
Den pausen ska nog vara hela kvällen :)
Gick igenom min nulägesanalys med läraren idag....jag ska strukturera om den. Crap :(
Men det går snabbt och lätt :)
Nu måste jag vila lite till.
O fatta hur snabb jag va idag på cykelbanan. Jag kom liksom först fram :)

So long

Lovade ju :)

Här kommer lite bilder för er som inte har Facebook :)























Det va allt för denna helgen :)
Nu ska jag gå och lägga mig....kan sova en kvart längre imorgon.
Jag ska ju cykla :)

So long



Milooooooo

Hittade en bild på Miloo.se



Sniiiiga :)

So long

Stolt

Jag har en cykel :)
Marie och jag va i Lödde innan och hämtade mammas cykel.
Vi va tvungna att låna hennes bil också....så den inte står och rostar liksom :)
Vi handlade vars 4 par skor....det behövs liksom :)
Så nu har vi precis käkat apmycket mat.....svinmätta blev vi.

Igår blev det Möllan en sväng sen Etage. Ska lägga in bilder nu så nu får se :)

So long

Theme song

Ha ha ha....jag och Marie gjorde världens pinsammaste sak igår.
Men vi fick vad vi ville iaf :)



Lämnade allt vind för våg och gav järnet.
I lööööve this song :)

So long

Po de igen

Ja då satt man här igen :)
Cicci ringde och ville ut. Marie e redan lite halvpackad :)
Så utgång blir det...jag har liksom rakat benen nu :)



Gött....jag e naken :)
Shit plattången e igång....luktar bränt :)

So long

Ska man??

Blev en helkväll med Marie igår....började 17.00 på Koi med Marie, Isabella och Eva.
Kl 01.00 traskade jag och Marie från Harrys :)
Bilder kommer. Nu måste jag nog göra mig i ordning igen :)
Ingen vila ingen ro :P

So long

Galej :)

Ikväll ska jag, Marie, Isabella och Eva ut på Lilla torg och leva livet.



Party :)

So long

Asså??

Såhär skulle min dag se ut idag:
Plugg hela dan

Såhär såg min dag ut idag:
Gick 5 km med Marie sen sprang 2.5 km
Va hemma och pluggade i två timmar
Solade på balkongen
Pluggade lite lite till
Hämtade Marie och körde till Västra Hamnen och åt lunch...man måste äta :)
Åkte till Lilla torg och drack och solade oss
Åkte hem till Marie och pluggade i ca 1 timme
Åt falafel och snackade skit.
Och nu e jag hemma.

Men asså några poletter hann ramla ner :)



Inte så jag hade tänkt min dag riktigt :)

So long

Inget planerat

Asså inga dagar blir som jag planerar längre.
Idag fick jag pluggat lite efter skolan. Sprang först 3.2 km :)
Sen kom Marie hit. Vi pluggade fyra uppgifter :) Dö duktiga va vi :)
Och nu e jag hemma från Hbg med knas. Käkade kebab. Svingott va det.....va liksom aphungrig :)

Snart blir det sängen. Ska upp imorgonbitti och gå halvmilen med Marie och sen springa 2,5 km :)

So long

Helt ärligt

Asså va fan håller dom på med i Rosengård.
Jävla trams att hålla på att kasta sten på brandbilarna och ambulanserna.
Hoppas dom slutar åka dit för att släcka bränder. Då kan dom ju stå där när det helt plötsligt börjar brinna i nåt annat än en container. Tänk dom som e sjuka...ambulanserna kan ju för fan inte åka ända fram till dom. Sjukt e det.
Jävla idioter rent ut sagt.



So long

Borde egentligen

Ligger nog lite efter plugget.
Skulle ju göra det idag men så fick jag köra Hanna och sen helt plötsligt stod jag på Hansa. Körde rally själv i deras
P-hus. Marie jag saknade dig där. Inte alls lika kul när man e själv :)
Asså nu ska jag avlida :)

So long

Skolan :(

Har varit här sen lite över nio och e redan trött på det. Lektionen har inte ens börjat :)
Men nu e det dags att bruka lite allvar :)

So long

Helt okej :)

Igår såg jag min första X-men film. Wolverine hette den nog. Blev nästan tvingad :)
Gillar inte sånna filmer men den va helt okej faktiskt.
Den va tydligen inte färdig för där va vissa saker som inte ve helt okej.
Men godkänd blev den. Och ett pax va med :)



Paxxxxxxx

So long

Bara jag eller??

Asså denna mannen e så sjukt jävla porrig.
Fast han e apgammal.



Jag hade inte bangat en sekund iaf :)

So long

Hide

När jag och kusin gick ut från gymmet idag så kom ett gammalt hångel.
Kul att han ska träna på samma gym som mig.
Får väl börja träna i Staffanstorp eller nåt.
Man kan ju inte gå nånstans längre :)



So long

Orkade :)

För första gången sen jag började träna kände jag idag att jag pallade hela passet utan att behöva dö :) Det va nice.
Imorse fick jag ta sovmorgon. Somnade vid halv tre inatt efter en trevlig kväll....så sju va liksom inte läge för mig att gå upp.
Ställde om klockan till elva och kom till skolan lagom till efter lunch :)
Så nu har jag precis varit på spinning och känner mig dö duktig.
E det nån mer än jag som längtar tills det kommer pengar på fredag???
Och en sak till:
Jag fattar barret....asså verkligen ingenting.

So long

Lite gladare :)

Slut´s r us e det enda jag tänker på när jag hör denna låten :)



Klockren :)

So long

Rövhål

Jävla skit.
Skulle spela på Mff-Tff idag. 1-1. Vad blev resultatet. 1-1.
Fan också. Lovade mig själv igår att jag skulle spela när pappa sa att han trodde resultatet skulle bli det.
Och oddset??? 7.85. Hur mycket skulle jag spela?? 100 kr. Fuck va arg jag e. Tur det kommer släppa snart.



Fan

So long

Ser framför mig

Jag och kusin ska snart iväg och käka. Vi ska till Möllan....fi fan. Och jag som precis har tränat. Skadar inte med lite träning till faktiskt.
Så nu ska jag platta håret och göra mig sniiiiiig.

So long

Wiiiiiii

Jag blev sjukt sugen på falafel så jag kutade bort till Värnhem och köpte en och sen gick jag hem till Liza. Så där har jag hängt ett tag nu. Vi kollade Robinson :)
Igår hände en sjukt rolig grej. En viss person eldade upp sitt öra :) Jag sa att tändaren inte funkade....då skulle han såklart pröva den....mot sitt öra. Smart. Poff sa det så va alla hår i örat borta :) Såg sjukt roligt ut :)


Snart ska jag gå och lägga en sväng. Passa på att sova medans man kan :)

So long

Prickig

Jag ser fan ut som Pippi.
Solade lite i mammas och pappas trädgård :)



Snyggt :)


Cyklop

Jag hade kunnat dränka nån nu :)
På ett bra sätt.....fortsättning följer på söndag ;)

So long

Stackare

Sara skickade en länk till en blogg om en kvinna som precis hade förlorat sin man.
Fy fan va jag bölade. Tycker så jävla synd om henne.
Och det hjälpte ju inte att dom skulle ha samma låt på hans begravning som det va på Emmahs.



Sitter och bölar...

So long

Tjusigt

Nu har jag vårstädat här hemma i min lägenhet..och nu e det dags för mig själv :)
Hörs kanske sen...vi får se hur busy jag e :)

So long

Påskbilder :)



































So long

Kluven

Asså Marie e nog världens mest veliga person. Va inne på Telenor i en timme och på Telia i en halvtimme. Till slut bestämde hon sig.
Har nog aldrig haft så roligt i ett parkeringshus. Hur kan man aldrig ha kört i ett innan???
Nu ska jag lägga in lite bilder från helgen :)

So long

Slit

Har varit i skolan och sen jobbat idag. Mitt suddi har aldrig varit så använt som nu :)
Ska snart kolla Greys också :)
Imorgon blir det badminton sen plugg ungefär hela dan. Sådär roligt :(

So long


Löööööve

Jag älskar Malmö.
Hade jag orkat så hade jag gått i tre timmar till.
Höjer man blicken från gatan och tittar upp så finns det sjukt mycket fina hus.



Västra Hamnen.
Väldigt mysigt på sommaren :)

So long

Schlaufen gut

Nu har jag varit ute i tre timmar och vandrat......ett litet pitstop hemma hos Berglund. Blev lite pinkig.
Helt slut e jag nu faktiskt.....kommer somna gott inatt.

Här kommer ett tips från mig till er :)



Om ni har handsfreen i så kan ni inte prata i mobilen såhär....bara så ni vet :)

So long

Najs

Ibland undrar jag varför jag e så jävla blind. Ser liksom inte saker som alla andra ser, som jag hade behövt se för att fatta.

E hemma från skolan nu iaf. Så nu blir det en sväng i stan. Ska väl gå i en timme eller två :)

So long

Jävla drag

Sjukt mycket folk va där. Kom varken fram eller tillbaka. Träffade mitt lille pax från Salzburg :) Malmeeeee. Sniiiig va han.
Ap drog igång stället sen kom Nisse Hellberg och pajade det igen. Tipiskt. Men där va sjukt ös och arenan va jättefin.
Så där blir det nog fler besök :D
Snart ska jag kasta in handduken....skola imorgon igen :(

So long

Lite sugen

Hade suttit fint med en öl nu. Får väl vänta i en timme till iaf :)



So long

Snart dags

Har precis varit på gymmet. Fick inte med mig kusin idag heller. Latmask :)
Sitter mest och väntar på att det ska bli dags för fotboll. Kolla Ap och dricka öl....kanske äta korv också.
Men först ska jag till Entré och kolla om där finns några snygga solenbriller :)
Nån som vill köpa ett par förresten??? Ysl som knappt e använda.

So long

För jävelen

Har kollat i ungefär fem minuter. Ligger redan och bölar.....



So long

Long time no sea :)

Ha ha ha....fattade ni????
Kollar Titanic  nu....den går på dansk tv.
Va liksom inte igår.



So long

Helt slut

Barnkalas och lite fest igår. Jag och Annika åkte ner till stan sen bestämde vi oss för att bara käka och sen åka hem.
Vaknade halv tio av den värsta mensvärken ever. Har aldrig haft det förr. Låg fyra timmar i fosterställning och frös och svettades. Helt sjukt.
Idag har vi varit på lekplatsen. Mest hela dan faktiskt. Annika kom en förbi en sväng. Vi skulle mata äckelfåglarna i Pildammarna. Det slutade med att Tessan tog Antwone under armen och sprang och jag ooch Annika sprang åt varsitt håll :) Så jävla äckliga.
Men nu e jag hemma iaf. Ska bara hänga i soffan och glo på teve. Imorgon e det ju fotboll :)

So long


Den nya Paul

Shit pommes....det här förväntar man sig inte av henne kan jag säga :)



So long

Dags...

Halv nio imorse stod jag på löpbandet. Blev 3 km sen fick jag håll.
Har precis tvättat färdigt och handlat presenter. Så nu ska jag bege mig iväg och hämta tårtan och ballongen :)
Ses sen.



So long

Rosa moln

Det är ett spel men jag har gjort av med reglerna.
Trodde jag hade koll men jag tappade bort mig helt.
Förnekade tills nån sa till mig hur det låg till.
Vet hur utvägen kommer bli men vill inte förstå det.
Tror att nån gång ska det väl gå min väg.
Jag tror aldrig att det kommer göra det.
Aldrig nånsin.



So long

En räcker

Som Sara sa idag när vi lekte med Antwone. Det räcker gott och väl med en :)
Mötte Sara och Jonas ute i Borstahusen för att kolla på båten. Den va skinande :)
Antwone va lite blyg för en gångs skull....
Sen blev det Karslund för att mata alla djuren. Dom va fan lite kräsna. Blev lite lek på lekplatsen också.
Fick ett påskägg också :) Tack så mycket. Hoppas jag vinner nåt :)

Imorgon blir det fullt upp. Ska tvätta, träna, hämta tårta, handla presenter och hämta en ballong. Allt detta innan ett. Sen blir det att gå på kalas. Antwone fyller tre imorgon.
Så snart blir det sängen :)

So long

Partajjjjjj

Så e det dags.....hittade Annika på vägen så nu har vi delat en flaska vin och är på väg ut i natten :)



So long

Glad påsk :)



So long

Kontorslyx :)

Igår hängde vi på Lilla torg..drack lite öl, snackade skit och bara njöt av att sitta på en uteservering. Ända tills det började spöregna. Då klädde jag och Marie ut oss till påskkärringar. Fy fan va fula vi va :) Skrattade så jag höll på att pinka i brallan :) Vi hade kändisresor också :)
Va inte så tuff imorse när klockan ringde 07.00. Men fy fan va skönt att bara jobba halv dag....och så skönt väder det e nu. Har öppnat balkongdörren så nu ska jag vila på soffan innan jag ska hämta Annika på flygplatsen som gud glömde :)

So long

Litta bilder















So long

Plugg :(

Nu ska jag ta mig samman och börja plugga. Ska bara kolla mina dagliga bloggar först :)
Blev erbjuden sommarjobb idag också. Känns nice.

Nu ska jag gräva ner mig i böckerna :(

So long

Mager :(

Jag e så jävla sugen på en falafel.
Och hon körde skiten ur mig på spinningen. Fast jag orkade hela tiden utan att fuska. Lite stolt blev jag över mig själv. Synd att inte axeln pallade....
Nu ska jag äta nudlar :)



Ser ni så spinkig jag e????

So long

Tillgångar och mög

Satt precis och löste uppgifter om det egna kapitalet. Klarade dom två första sen gick det käpp rätt åt helvete kan man säga. Så nu la jag ner det :)
Kl halv sju e det dags för spinning. Behövs efter helgens bravader :)
Jag hittade sex fiskar på marken när jag gick hem. Dom va lite läbbiga faktiskt.

So long so länge

Nice dag

Fy vad jag har shoppat idag. Asså tokmycket.
Ett par jeans
Två klänningar
Två linnen
Två T-shirtar
En skjorta
En tröja
En tygpåse :)
Och två halsband
Så nu ska jag nog klara mig ett tag till....för nu får jag faktiskt sluta med detta vansinne :)
Har precis kommit hem från Sara och Jonas. Vi käkade pizza, kollade Marley och jag och bölade. Den va dö sorglig....kunde knappt sluta :( Men det va mysigt ändå :)

Nu blir det bingen för min del....om en kvart ungefär :)


So long

Japp japp

Skulle liksom bara säga att jag lever :)
Blev Moosehead och Hipp igår :) Mr Big jobbade.......och helt plötsligt skulle alla beställa av han.
Men jag undrar var solen tog vägen. Min lediga dag liksom. Ska snart bege mig till Lödde för lite shopping. Måste nog föra över lite pengar först.

So long

Hejrå :)



Hej svejs grus och gnejs...nu drar jag :)

So long

Sleten...

Nu e jag aptrött.
Efter ett 14 dagars arbets/skolpass så e jag ledig imorgon :) En endaste dag :) Tjohoo.
Fick börja två timmar tidigare imorse. Jag va inte glad och pigg då.
Nu har jag tryckt en falafel och ska snart bege mig in mot duschen. Sen blir det en runda till kusin....får se om jag pallar följa med ut. Ska till Center Syd imorgon med Patricia och shoppa :)
Nu duschen :)

So long

Himma

Nu e jag hemma igen. Jag och Mini delade taxi :)
Jag glömde berätta innan. När jag jobbade så fick jag sitta vid Gustavs skrivbord för Patricia hade snott mitt. Och han har två skärmar på sin data. Det va som att sitta vid en tennismatch. Fick fan nackspärr av att sitta där.
Asså nu ska jag gå och lägga mig :)
E aptrött och ska jobba imorgon, men jag lär ju vakna vid nio som vanligt :(

So long

Mot Möllan

Nu drar jag :)



So long

Das balkong







Utsikten :)

So long

Starx klar :)

Det e felstavat med vilje :) För er som har sett Hipp Hipp så fattar ni va??
Då va man klar men e tydligen inte välkommen hem till kusin förräns åtta. Funderar på att äta en falafel innan jag går dit. Farligt att dricka på tom mage :)

Såhär ser jag ut när jag nästan e färdig iaf :)



Har en karamell i munnen...fall nån undrar liksom :)
Och flamingos i öronen :)

So long

Attan Zlatan

Antwone och Tessan va här hemma i lördags....Antwone tog min kamera och tog lite bilder.
Här e resultatet. Jag tog några på han också :)





















Linslus :)

So long

Njuter

Fy fan vad detta vädret e skönt. Har hängt undan alla vinterjackor och nu ska jag dra ut gräsmattan och pyntet på balkongen :) Det e dajligt att sitta där ute på sommaren.
Igår blev en spännande tillställning. Hängde på Koi. Åt sushi men jag gillade det inte. Drack lite öl och lite till öl :)
Skulle ta bussen hem men vips så stod jag i kön till Burger king. Åkte buss hem och när jag kom hem va maten kall och smakade apa men den slank ner ändå. Kollade på Sex and the city också :) Knas skickade sms halv fyra....då visste jag knappt var jag va :)
Men jag klarade av skolan och jobbet. Gick halv fyra för då va jag klar med mitt. Solade på vägen hem. En i parken solade i bikini....kanske lite väl magstarkt :)

Nu balkongen sen öl :)



Liza tog kort på mig när vi käkade på Entré :) Snodde bilden från hennes blogg :)
Moahahhahaha

So long


Lämnar er :)

Asså nu beger jag mig :)



So long

Åhhhhhhhh

Fan va skönt väder det e. Det tog emot att gå in och sätta sig på ett kontor när det va så fint väder :(
Jag och kusin skulle egentligen och träna men vi kom på att vi ska träna på annat sätt istället :) Högerarmen :) Ha ha ha. Asså dricka öl för er som inte fattade :)
Så snart blir det ut i solen igen :)

So long

Lite pax

Han e lite porrig faktiskt :)



Mourinho

So long

Off we go :)

Hit ska jag och Hanna i sommar :)



Gissa vart :)

So long

One more..

Plattade till luggen. Frisören rullade den på en borste så den va lite vågig :)
Ni ser kanske ingen skillnad men det gör jag :)



So long

Ny frillad :)

Nu e jag hemma :)
Jobbade imorse, tog en lunch med Hanna och kollade resor och klippte mig.
Sen gick jag till Entré och mötte upp Liza. Fast jag shoppade inget. Väntar tills söndag. Tessan har hängt undan klänningar till mig :)
Så nu ska jag läsa lite i vår jätteroliga bok som vi har i skolan :)



Detta e det mitt nya jag :)

So long

RSS 2.0