Den röda faran

Snart ska jag kasta mig på Sofies cykel och bege mig ner mot Douglas. Tänkte shoppa lite :)
Hittade ett par Gant solglasögon igår som va skitsnygga men jag handlade inte dom så jag hoppas dom e kvar idag :)

Igår va vi ute och gick en sväng....här e himla fint men backarna e i en klass för sig själv. Trodde jag skulle avlida några gånger.
Nu blir det frulle sen cyklen :)

So long

Framme

Nu e jag här :)
Har snott Sofies data...hon jobbar.
Kom fram till Manchester igår och fick hjälp av en snäll kille som visade mig hela vägen till Sofie i Liverpool.
När vi hade lämnat ifrån oss min resväska så gick vi bananas inne på Primark. Typ som Ullared fast utan crap :) Bara billigt liksom :)
Handla en del kan man säga....och jag som hade lite övervikt på vägen hit. 1.8 kilo godis va det tydligen....men det lämnar jag ju här och en systemkamera....måste ju ändå väga lite kan man tycka :)
Nu ska jag äta frulle sen ska jag ut och gå en sväng....ska gå till Sofies jobb sen ska vi handla lite dricka och käk och sätta oss på en klippa och bli stupfulla....ha ha ha!
Ska fira at jag fick Vg på tentan :)

So long


Klassfest

Här kommer lite bilder fårn klassfesten igår...väntar på att min kamera ska laddas färdigt :)















Det va allt jag orkade.....
Nu drar jag till en plats långt härifrån.
Kanske gör ett gästspel nån gång under tiden :)

So long

Skryter lite :)

Det måste man få göra ibland :)
Läs detta kära vänner.....

So long

Det du har, har jag redan sett



Cypern 2002
Den ön kommer aldrig bli sig lik. Imorgon e det dags för nästa.

Nu ska jag packa vidare :)

So long

Fejar hela dan

Idag ska det hinnas med mycket.
Ska packa, hämta pengar, växla pengar, handla saker till Sofie som inte finns over there.
Så jag har lite att göra kan man säga :)
Jag har sån grym träningsvärk...vaknar varje gång jag ska försöka röra mig i sängen. Har nog aldrig haft träningsvärk under bröstet innan men det kan man tydligen :S
Så det blir ingen springning för mig idag. Kan iofs va ganska skönt. Måste ju va uppvilad tills på onsdag när jag ska träna igen :)

So long

Typiskt

En halv poäng från godkänt!
Rätt så störigt kan jag säga.
Ska se vad jag kan göra åt det....kanske kan snacka mig till den där halvan.

Har hängt hela kvällen hemma hos Emelie. Grillat och sjungit allsång :)
Mycket trevligt!
Nu ska jag kasta in handduken.....har mycket att stå i imorgon.
Har inte ens börjat packa än!

So long


Vingar för pengarna

Nu e jag klar med potatissalladen och jag måste ju själv få säga att den blev svingod :)
Kom just på att jag har lite bråttom.
Ska va hemma hos Emelie om en timme och innan dess ska jag hem till Isabella och göra tzatsiki. Och här sitter jag i bara mässingen :)



Fotbollsskada :(



Snygg bränna jag fick....en timme på S:t knuts torg!!

So long

First time

Ja nu ska jag slänga ihop en potatissallad. Får väl se hur det går.
Ska väl inte va så himla svårt :)
Dags att skrubba potatisarna....



So long


Ja det gick ju att jobba med dom också

Matchen gick bra.....jag överlevde mao :)
Släppte bara in ett mål. Man kan säga att jag e ganska nöjd.
Vi vann med 4-1 :)

Nu blir det snart sängen för mig.....tenta imorgon :(

So long

Sassa brassa

Man kan säga att  jag laddar för matchen ikväll.
Ligger på Maries balkong och läser lite och solar :)
De e la semester!
Bara en dag kvar i skolan sen sommarlov :)

So long

Kanske inte helt hundra

Tirre ringde mig precis....jag ska tydligen spela match imorgon.
Det va ju inte igår jag gjorde det direkt :)
Men det ska nog gå bra. Så länge det inte kommer några bollar :)

So long

Svidur

Jag har bränt mig.
Tar på krafterna att plugga :)
Synd att man ska börja jobba snart....men först blir det en liten tripp! Tjohoooooo



Lite lätt röd om kinderna!


När Marie skulle köra mig hem så stannade vi till lite på Industrigatan.
Gissa vem som körde upp bredvid oss och ville snacka???
Socialtanterna. Vi fick ett nummer fall i fall vi behövde hjälp nån gång...tack som fan :)

So long


Glad att inte jag bor här

Marie rensar sitt avlopp.
Kan ju säga att jag e glad att det inte e jag som måste göra det. Fy fan va det e obehagligt.

Jag e lite solbränd.....eller mer röd :)
Man vill ju inte gärna va inne idag....

So long

Slapp tenta

Det känns som att denna tentan hade man kunnat klara utan att plugga en enda gång.
Men vi ska ändå plugga lite idag.
Först tänkte jag dra med mig Marie ut till Ikea för att äta köttbullar för 16 kr :)
Sen ska jag hänga med henne till verkstaden för att laga hennes bil. Asså vi ska inte laga den :)
Och till slut blir det plugg :)
Kanske en sväng på Möllan ikväll :)



So long

Asså :D

Fi fan va bra dom va :)
Vi hejade vårt mesta kan man säga.
Jag och Marie cyklade och handlade sushi och sen cyklade vi hem till Fredrik...men hans teve visade tyvärr inte fotboll...han gillade visst inte det.
Så vi cyklade till Gustav men där va helt fullt. Så vi begav oss vidare till Boomers. Där va minsann plats för våra ändor :)
Kollade fobollen där....som kära pågarna vann...
Sen åt vi falafel :)
Skrattade lite..har ni också myror hos er :P
Sen cyklade vi till Industrigatan...fanns ju en del bilar man kände igen....dö o behagliga....
Men vi klarade oss helskinnade.



Nu ska jag sova....måste ju plugga imorgon :)

Sov gott alla

So long

Så jävla snygga

Jag och Marie va i fanzone efter skolan.¨
Vi köpte en Aftonbladet för en tjuga så fick man med en T-shirt och ett Sverige hår :)
Tror ni vi va snygga när vi cyklade runt i dom i stan sen???
Vi cyklade snabbast genom Rosengård iaf :)

Nu ska vi fortsätta plugga innan vi ska hämta sushi och kolla fotboll :)

So long

E du nöjd???



E vi lika nu Sara???

So long

Midsommar på Ven

Här kommer bilder som jag precis har lagt in....måste ju hitta på en anledning till att inte plugga :)
Kommer dock inga nakenbads bilder :P



Midsommarväder



Fiskefjäs :)



Fin i håret



Lirade lite kubb



Gruppfoto



Spelade krocket



Tjusiga



Så jävla bra :)



Ha ha ha



Båten va midsommarpyntad



Helt normala



Så kära ;)



På väg för att kasta vattenballonger



Oklart



Snygg som få ;)



Mördarbacken



Kulturella



Överkörd groda



Grill på kajen



I båten på väg hem :)

Tack för en sjukt rolig helg allihopa :)
Puss puss

So long

Fiiiiii fani

Sitter i skolan och avlider.
Excel e inte skitkul men lite intressant ändå.
Har tenta i projektledning på fredag så det e kanske dags att öppna den boken :)

So long

Festen som spårade ut :)

Fy fan va roligt vi hade det. Gjorde allt som man gör på midsommar.....dricker lite (läs mycket ) spelade kubb, spelade krocket, käkade nypotatis, kastade vattenballonger och till sist ett litet nakenbad i havet. Tappade nog andan där ett tag....fy fasiken va kallt det va :S
Nu e jag hemma hos mamma och pappa och solar mig....kände mig lite röd om snudan så jag har intagit soffläge :)
När jag kommer hem så ska jag lägga in bilder så ni får se på galenskaperna :)

So long

Det man inte har i huvudet

Ja det får man ju ha nån annanstans :)
Kom precis hem och hade hittat en parkeringsplats, vilket inte e det lättaste här, så kom jag på att jag hade glömt hämta kameran hos Hanna. Så det va bara att hoppa in i bilen igen. Men jag fick en mobil på köpet :) Himla snällt.
Och dessutom va där en parkering ännu närmre än den jag lämnade :)
Slutet gott, allting gott.
Nu måste jag snart lägga mig. Ska nog bara kolla färdigt fotbollen först.
Sen e jag på hemlig ort över helgen :)

So long

Luften gick ur mig :(

När tentan va klar så blev jag så jävla trött. E fortfarande lika trött.
Skulle vila lite på soffan men så va det dom sista avsnitten från Sex and the city.
Tror ni jag somnade????
Och nu ska jag gå ner i stan och käka. Ingen vila ingen ro :)



Så här pigg e jag ungefär :S

So long


Mög

Det gick sådär kan jag säga.
Men jag hoppas på det bästa....kanske klarar det precis om jag har tur.
Nu ska jag sticka och tröst shoppa.

So long


Alla som vill

Ni får gärna hålla tummarna mellan 9-12 imorgon.
Kan ju säga att just nu känns det sådär.

Ska snart kasta in handduken och sen bege mig till sängen för lite mer plugg :(



So long

Slöfock

Nu har Marie somnat brevid mig i soffan. Ska sätta på Spotify på högsta volym snart så jag skrämmer skiten ur henne :)
Detta e så tråkigt nu....längtar tills imorgon vid tolvsnåret :)
Nu har vi ätit falafel iaf....ikväll blir det sushi :)¨
Marie ligger lite efter så det e därför jag kan sitta här nu :)

So long

Va fan Josy

Jag sitter här och blir tårögd för din skull.
Grattis grattis grattis :)
Puss puss

So long

Wihoooooo

Min kille skötte sig kan man säga :)
5-1 till Sverige :)
Jag gillar det.
Och jag gillar Sveriges "nya " landslag :)

So long

Kunde inte sagt det bättre själv



So long

Dags igen

Såja då va det dags att gräva ner sig i böckerna igen. Tills klockan halv sex iaf....sen e det ju fotboll :)
Nu ska jag ta tag i skatterna.....va tydligen fel i facit. Konstigt man inte fick ihopa det :S

So long

Tårarna rinner

Kollade lite bloggar och vissa länkar till andra bloggar och till slut hittade jag denna.

Fy fan vad jag tycker synd om dom. Vet precis hur dom känner.

So long

En liten parantes

Jag har sjuka koncentrationssvårigheter.
Och då menar jag sjuka.
Ska det va såhär i fortsättningen????
Ja det e ju jag själv som väljer.
Gillar inte att ha det såhär iaf.

So long

Blev tvingad

Liza fick mig att gå till affären och handla Ben & Jerrys glass :)



Denna blev det....så nu kan jag  plugga i lugn oh ro.

So long

Kan tänka mig....

....att jag inom det snaraste kommer stå och dansa till denna låten nånstans :)



Nu har Liza tvingat mig att gå och handla glass....och jag som va så duktig precis och sprang 4 km :)
Men lite glass dör man inte av ;)

So long

Kuta järnet

Har precis gått igenom alla anteckningar i solen på balkongen :)
Nu drar jag till gymmet och springer lite. Behöver tänka på annat just nu.
Mycket som snurrar runt...inte bara tentorna.



Innan träning.....efter lär jag va mer röd i huvudet :)


So long


Kapisch :)

Tillbaka i mitt hem. Va ju på kalas hos Jonathan. Mycket trevligt.
Sen blev det att hämta upp Tirre, inom mamma och pappa. E lite pank :P
Och sen till LA för pizza och film med Sara och Jonas :)
Men nu e jag tillbaka här. Funderar på om jag bara ska gå förmiddagen i skolan imorgon och sen hem och plugga. Blir nog så. Måste komma upp annars ligger jag och sover hela dan.

So long

Trodde jag inte

Hade ingen aning om att det va Kelly Rowland som sjöng denna.
Jag gillar den :)



Nu blir det kalas :)

So long

Uppe med tuppen

Vaknade kl ett idag....finns inget skönare än att sova hur länge man vill och utan att ställa klockan :)
Så nu blir det plugg ett litet tag. Ska på kalas till Jonathan kl tre. Sen blir det nog till att köra hem till mamma och pappa och hämta lite alkohol :)

So long

Obehagligt

Herregud vad jag inte gillar att köra bil i Lund. Man kommer ingenstans och alla jävla cyklister borde dom avskaffa.
Till slut hittade vi sushistället efter att våra tupeér hade blåst bort :)
Kittlade dödsbra i kistan :)
Va och hälsade på Molly också. Har ju inte sett det lilla livet än :) Och liten va hon!

När jag körde hem skulle jag köra inom Västra Hamnen för att kolla om dom hade uppror därborta. Mötte en himlans massa poliserpikeér och en massa ridande poliser. Och hela tåget. Jag låste dörrarna på bilen och låtsade som att det snöade....gled förbi lite snyggt :)

Nu e det dags för sängen.....om inget annat roligt dyker upp. Man vet ju aldrig....klockan e ju bara barnet :)

So long


Lack

Nu ska jag iväg till Vellinge och spela på hästar...tänkte liksom vinna 44 miljoner idag :)

Jag e rätt så irriterad....tänkte nästan räcka finger men kände att det kanske va lite omoget så det kommer en anna bild på mig när jag e arg....



Då ser jag ut såhär.....när jag e arg alltså!

So long sucker

En hyvens prick

Jag gillar den där Keri Hilson :)
En hyvens prick kan man säga :)



Gillar denna låten skarpt...

So long

Räliga människor

Shit va vi hade roligt igår.
Jag och Marie pluggade ju först. Sen kom vi på idén att vi skulle jaga prostituerade på kvällen. Så det gjorde vi. Eva slöt också upp :)
Blev lite läbbigt ibland men fy fan vad jag skrattade. Fick byta bil några gånger också för dom började känna igen oss :)
Skrattade så jag höll på att kissa på mig :)

Nu e jag uppe och tvättar iaf. När jag e färdig med det ska jag köra till Vellinge och spela på hästar. Sen blir det träning och sen Lödde för lite plugg. Det e skönt att det e så dåligt väder ute. Finns inget som lockar att gå ut direkt :)

So long

Pluggar :)

Jag och Marie sitter hemma hos henne och pluggar. Det går ganska bra om jag får säga det själv :)
Vi hade en lite paus precis och körde till Systemet och Ikea. Så nu blir det plugg igen innan vi ska äta pölser :)

So long

Hade man haft råd tro??

Asså undras vad Christiano Ronaldo tar betalt i timmen???
Nu har han Real Madrid erbjudit Man U 1 miljard för han :S
Om man hade samlat ihop alla pengar man hade tjänat i sitt liv....tror ni man hade haft råd att hyra han en timme då???
Värt att tänka på :)



So long

Gött ibland :)

Asså ibland e det ganska skönt att inte få bära....speciellt när det e soffor som ska flyttas ;)
Jag bar soffkuddar iaf...så lite hjälp va jag :)
Och Marie...jag vet hur man backar med en bil ;)
Ha ha ha ha.....

So long

Kändes lite bättre

Vi hade vår sista lektion idag innan tentan på torsdag. Kändes lite bättre faktiskt. Vi har nog gjort det mycket svårare än vad det egentligen e.
Fy fan va tråkigt väder det e ute....ösregnade såklart precis när jag cyklade hem. Marie hittade glassbilen också. Ska sno en glass när jag e hemma hos henne :)

So long

Mycket bra

Det va ett jävla jobb att få reda på vem han va :)
Men när jag väl fick det :P



Nu e han paxad av mig iaf :)


So long

Wihoooo

Det ser ljust ut på Sveriges avbytarbänk :)
Vi har precis käkat sushi och ätit glass...och lagat mat till skolan imorgon :)
Sverige vinner....jag känner det :)

So long

Jag känner det

Idag vinner vi :)
Eller vad tror ni????



Fin jag e va???

So long

Döööööööör

Detta e så svårt och tråkigt :(
Känner just nu inga framsteg överhuvudtaget.
Hoppas det kommer snart :)

So long

Sjuka människor

Hur kan man få ett högre straff om man begår ett ekonomiskt brott än om man begår ett mord. Jag förstår inte det.
Dom två 16-åringarna som har dödat en tjej i Stockholm. Hur kan man göra nåt sånt???
Hur långt straff kommer dom få??? Två år i ungdomsfängelset????

Hjälporganisationer har jag aldrig varit ett stort fan av. Och det e ju tur det. Försvinner ju pengar till höger och vänster. Har aldrig trott på sånt. Man undrar hur mycket av pengarna folk skickar in som kommer till användning???

Jag tog en liten paus igen.....va tvungen att skriva av mig lite.



Liza såhär ser jag ut. Som ett troll alltså!
Har inte fönat eller plattat :)

So long

Gillar pengar :)

Skattepengarna kom in idag :)
Det gillar jag. Så nu e dom undanstoppade till en liten resa till mig :)

Jag har så tråkigt just nu. Fattar knappt nåt av det vi pluggar. Det e så jävla mycket konstiga saker som jag inte får ihop.
Men men, bara till att fortsätta.
Håller väl på till nio iaf :(

So long

...........



Grattis på födelsedagen

Missade tiden

Jag hade ställt klockan på tio, snoozade lite och stängde av. Vaknade kl ett. Jag som skulle plugga hela dan.
Ska börja med det nu istället. Har precis varit på gymmet och sprungit 3 km. Det va allt jag orkade idag :)


So long

Förklarar det hela

Denna bilden kanske förklarar varför jag va så trött efter After worken. Snodde den av Beata :)



Ha ha ha.
Ser ju ut som vi har roligt iaf :)

So long

Kastar in

Gick nog inte att få in mer i mitt lilla huvud nu :)
Så nu blir det teven istället. Tror bestämt att det e finalen i Project runway ikväll :)



Jag äter knäckebröd :)

So long

Mycket oklart

Asså dagens lektion va inte jättegivande. Dessutom va jag aptrött imorse. Men jag kom upp iaf. Annars hade jag sovit hela dan.
Nu har jag en paus i pluggandet. Har pluggat i två och en halv timme. Jobbigt värre. Och jag e inte e ett dugg klokare nu än vad jag va när jag började.
Så nu ska jag kolla lite bloggar innan jag fortsätter :)

So long

Om mig



Denna låten handlar om mig.
Folk har gjort saker mot mig. Elaka saker. Både fyskiskt och psykiskt.
Men det har jag blivit starkare av. Och det har gjort mig till den jag e idag.
Så på ett sätt e jag glad för att det har hänt.
För jag gillar hur jag e nu :)

So long

Sjukt jobbigt

Jag har vatten i örat och jag vet inte hur jag ska bli av med det.
Tips någon???


So long

Kameran e min bästa vän :P

Lite bilder från igår :)



Sjukt god banana split



Blev mer mat på Koi



Martin höll koll på kön



Snyggt



Vi drack lite



Dansade lite



Hittade en ny kompis :)

Nu kallar pizzan på mig :)

So long

Vill se

Jag vill skitgärna kolla på Baksmällan. Den verkar jätterolig.



So long

Malmö i mitt hjärta

Solen går upp över Möllan
över stånden och statyn
Malmö i gryningen strålar
bokträden oss leder i skyn
Med ljudet från skrikande måsar
och ett hundratal olika språk
rör vi oss genom rondellen
mot Folkets parks ljuva stråk

Malmö i mitt hjärta
låt mig få sjunga för dig
sången om parken och havet
du räddar livet på mig
världens bästa stad måste firas
kom till Debaser ikväll
låt oss sjunga oss igenom natten
låt mig älska dig lite till

Ser solen gå ner över sundet
det speglas i Kallis och bron
en rosfontän ropar från söder
vi skyndar oss för att ta ton
genom slotts- och kungs- och
pildamms- och jesus christ superstars park
samlas Malmös alla vänner
i en enorm allsångs-ark

Malmö i mitt hjärta........

När mörkret faller på Torson
pariserhjulet slutat gå
när råttorna vaknat på Möllan
är det tid att sjunga hej då
så drick nu det sista ur glasen
vingla till Bergsgatan ni som kan
vi avslutar med stor falafel
efter allsång number one

Piss och lort

Mikael Nilsson och Kim Källström. Tack för att ni pajade min examenspresent.
Det va roligt ändå igår. Hängde på Tgifs. Käkade och drack :)
Sen blev det Koi en runda. Vi satt och funderade över kösystemet. Mycket intressant. Funderade lite på andra onödiga saker också. Drack såklart under tiden :)

Nu ska jag ta mig i kragen och börja plugga. Ska bara kolla lite bloggar först :)

So long

Heja heja :)

Håll alla tummar och tår :)
Nu kör vi.



Thank god it´s fridays väntar på mig.....ses i dimman ;)

So long

Hemmagjord

Nu e jag färdig med min tröja :)





Ett jävla jobb att sätta på dom pärlorna :)

So long

Laddar :)

Åkte på att jobba tre timmar idag :)
Gjorde inte jättemycket. Slapp ju plugga.
Men nu laddar jag.
Har precis målat mina naglar gula :)
Sen åker ett blått linne på!
Kommer kolla matchen på Tgifs. Hoppas dom vinner. Drömde att det blev 0-0!
Nu ska jag dricka upp min öl sen ska jag in i das dusch :)



Dom ser lite gröna ut men dom e faktiskt gula :)

So long

Måste nog tyvärr

Dags att börja plugga imorgon....har dragit mig in i det längsta men nu måste jag nog fan börja :(
Så imorgon e det jag som sitter nergrävd i böckerna....tills fotbollen iaf :)

Har precis kommit hem från Sara....hon fyllde ju år idag :)
Blev svinmätt. Så nu ligger jag i soffan och sväller :)
Snart dags för sängen :)

So long

Veckan i bilder :)

Först kusins student



















After work :)



























Nu orkar jag inte mer :)
Måste slå in presenter ;)

So long


Hipp hipp hurra :)

Idag fyller Sara år :)
Du närmar dig mig med stormsteg ;)

j

B som i bag ;)
Grattis grattis!

So long

Avliden

Jag mådde inte så bra imorse.
Blev ett jävla drag igår. Jag skulle bara dricka ett glas vin men det slutade med att jag hängde med till Debaser. Där va allsång :) Sen drog vi hem till Beata.....och sen hit här. Med lite sovsällskap :)

Nu ska jag jobba :(

So long

No time to rest



Fick ett nytt armband när jag fyllde år. Tyckte det passade bra nu när jag ska iväg och after worka :)

Har lovat en att jag ska tänka på han naken :) Ja det e inte så svårt :)

So long

Utan spaning ingen aning :)

Jag va dö liten och svag imorse :(
Hade skitroligt igår....förutom att jag blev utmålad till det svarta fåret i släkten! Jag förstår inte det :)

Nu sa jag läsa lite i boken som vi har tenta i om två veckor. Har inte öppnat den en enda gång innan så det e kanske dags nu :)

So long

Make over

Köpte en tröja i lördags och nu ska jag göra om den :)
Håller på att sätta i pärlor i fransarna :)



Tar nog ett tag.
Ska snart iväg på student också...party party :)
Kusinerna ska visa var skåpet ska stå ikväll.

So long

Kände inget

Asså innan va ju jag ute och gick.
Skulle ta på mig samma skor när jag körde och hämtade dom två packen.
Gissa vad jag hittade i min sko???
Mitt gymkort. Hur kan jag inte ha märkt att jag har gått runt med det i skon??
Tål att tänkas på ;)
 
Om ni undrar varför jag sitter uppe nu så e det för att danska Paradise Hotel börjar idag kl tolv. Mitt favvoprogram :) Måste se det även om jag kommer va aptrött imorgon :)

So long

Skönt som tusan

Jag har precis varit ute och gått i lite mer än en timme.
Så jävla skönt väder.



Har jag fått färg idag eller???
Nu ska jag köra och hämta Marie och sen ska jag hämta Sandra.
Min taxa e väldigt hög såhär på kvällskvisten :)

So long

Lite lätt bränd

Jag känner mig grillad.
Efter skolan stack jag och Marie till Ölcaféet och käkade. Sjukt otrevlig tjej som jobbade där så det va minsann sista gången dom fick pengar av mig.
Sen cyklade jag till Lilla torg där jag mötte Katta och Tirre. Jag lockade med dom till Tgifs. Vi drack strawberry daiquri och sen blev det lite vin. Men jag stack hem i precis rättan tid innan dom blev kalasfulla. Nån måtta får det ju va en måndag :)
Kom hem för en timme sen och gick upp och satte mig på taket med projektledningsboken. Sjukt tråkigt va det men mina ben måste bli bruna tills imorgon. Kusin tar ju studenten :)
Nu ska jag göra lasagnette. Heldag både imorgon och på onsdag :(

So long

RSS 2.0