Skön söndag

Idag har jag jobbat hela dagen. Efter jobb så åkte jag hem till mamma och pappa och hälsade på. Hämtade lite cider när jag ändå va där! Och mamma lovade mig min vinterjacka. Tjohoo!
När jag hade snyltat färdigt hemma hos dom så stack jag och Tirre till Tessan, Jason och Antwone! Vi fick åka en sväng i hennes nya vrålåk till Landskrona för att hämta kebab. Jag handlade en Red Bull också. Har börjat dricka alldeles för mycket sånt!
När vi kom tillbaka till dom så va gangstern vaken. Han hade highlife i kageburken kan man säga! Vände ut och in på min väska. Hällde ut allt i plånboken, och då menar jag ALLT. Tog min tamponger och stoppade dom i munnen och sen snurrade han tills han blev yr. Dom va inte använda så klart :) Man blir helt slut när man har varit där. Han leker ju ihjäl en.
Och nu e det dags för mig att kasta in handduken. Ska upp om sju timmar tror jag.
273497-116
Min lille prins!
273497-117
Så här ser det ut när allt i min plånbok ligger på golvet!

So long

Kommentarer
Postat av: sara

Vad stor han börjar bli nu =) den lille gangstern.
Jasså har tessan ny bil??? vad blev det för nån då?
puss puss

2007-09-24 @ 07:30:49
URL: http://habibi.webblogg.se
Postat av: Jirre

Sara: Ja han växer sån tur e! Hon har köpt en nissan almera. Med fyra dörrar så dom slipper trängas. Puss puss

2007-09-24 @ 18:34:23
URL: http://jirre.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0