Lasersyn

Jag och Annika va på systemet och handlade lite öl och vin idag! Blev ganska mycket. Vi fick babianarmar när vi bar hem det till henne! Men ska man fira så ska man göra det rejält! Jag hann även med att handla lite julklappar! Ja ni såg rätt! Får ju börjas i tid. Känns ju som det e flera hundra man ska handla till!
Sen va vi ute en sväng på Toftanäs också. Blev lite skoshopping! Hittade inte dom jag ville ha i min storlek så jag blev lite lessen men sen sökte jag av området med mina skolaserögon och då hittade jag ett par! Vilken tur! För hur skulle jag kunna klara mig utan dom skorna?
Nu e det dags för duschen. Ska snart va hemma hos Annika. Och dessutom har jag inget att dricka här hemma så jag får köra en vätskekontroll när jag kommer dit!

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0