Det var inte igår....

....som jag gick upp halv nio en söndag.
Det var faktiskt idag :)
Adelina messade lite innan nio så då traskade vi ut på en tvåtimmars promenad. Sen blev det dags för frukost.
Efter frullen visste vi inte riktigt vad vi skulle göra.
Så vi hoppade i en trampbåt och trampade runt i kanalen.



Sjukt jobbigt. Blev värsta träningspasset!

Nu ska jag hoppa i lite kläder och bege mig till Lund för att äta sushi med Patricia.
Vi ska jämföra brännor :S

SO long


Det går i ett

Dagarna rullar på i sitt snabbaste tycker jag.
Helt plötsligt är det helg fast man precis tycker det har varit helg.
Fast det är ju skönt iofs!

Var och tittade på Baksmällan 2 med Sofie och Sara innan. Fy fan vad jag garvade.
Nu har man mycket att leva upp till. Jag som tycker att jag kan göra galna saker på fyllan men fan alltså, där ligger man i lä!

Tänkte passa på att tipsa om en bok. Eller jag vet inte om jag vill tipsa om den för den var inte så jävla bra.
Blev lite besviken. Det är ju ändå Liza Marklund som har skrivit den. Fast nu med en amerikansk författare.



Inget att hänga i julgranen tyvärr.
För er som gillar att läsa så kostar alla pocket på Ica Maxi bara 39 kr nu.
Slog till på två stycken. Återkommer om vilka när jag har läst ut dom.

Fick ett ryck nu när jag kom hem från bian, gav mig ut och sprang 5 km. Gött när det regnade.
Trist bara att hörlurarna gled ur öronen :S

Det var nog allt för idag.
Imorgon blir det jobb...tjofuckinghoo!

So long


Litta av varje ;)

Alltså igår forslade jag min bil till Lödde....det var inte det lättaste vill jag lova.
Varje litet gupp i vägen så drog hela skiten i. Livskraj var jag för att fastna på ett farthinder.
Men ta mej fan det gick hela vägen.
Så nu är skiten lagad också.

Idag har jag och Adelina sorterat bland mina cd-skivor.
Hittade en del godbitar.



Vad sägs om dessa tre. Lite kass bild men jag skrattade så jag höll på att pinka i brallan :)

Sen blev det färgning av mitt hår.



Syns kanske inte så mycket men nu är hela håret en färg. Innan var det lite utväxt, solblekt, klorgrönt och råttfärgat. Klar förbättring :)

So long


Inga vettiga ord

Har inte så mycket vettigt att säga.
Bilen är paj.
Patricia och Anna är i Turkiet hos Anna utan mig.
Jag måste rensa ur min garderob. Både kläder och skor.
Jag är inte ledig förrän på söndag.
Det jobbigaste av allt är att Hanna med familj har åkt.
Sa hej då i lördags....tårarna rann men vi kommer ju ses igen. Det är jobbigt att det är så lång tid tills dess bara.



Hela familjen ♥

So long


Tokigheter

Igår blev det utgång lite spontant.
Skulle ju egentligen köra Hanna och barnen till Kastrup men min bil mår ju inte helt hundra så dom fick ta taxi.
Det betydde att jag inte skulle gå upp kl sex idag så då passade jag på att dricka lite.
Var hemma hos Adelina med ett gäng och drack lite cider sen tjatade Marie mig till Hipp.
Jag är ganska svårövertalad faktiskt.



Ha ha ha ha bästa dansmovesen.



Lika glad som vanligt!



Snyggot i egen hög person.



Oklart som vanligt!

So long


Nytt på väggen

Fick ett ryck igår efter spinningen. Spikade upp en ny tavla och ljusstakar på väggen bakom soffan.
Zebrorna som var där innan hade gjort sitt.



Tavlan fick jag av Sofie i påskpresent och ljusstakarna fick jag av Sara, Jonas och Ida när jag fyllde år.



Från andra hållet!

So long


Linslusarna

Fick ett kort på Antwone och Josh i måndags.



Sötnosarna.

So long


Firar semester

Ja inte min egen utan Patricias.
Två veckor på jobb utan henne. Får se hur jag reder mig!

Nu blir det sushi i Lund!

So long


Hulk??

Nu när jag väl är hemma en kväll går jag bananas här på bloggen.
Man får ju passa på liksom!
För utanför dörren går jag inte idag.
Fick vrida ur mina byxor i badkaret när jag hade cyklat hem från jobb.

I alla fall så undrar jag hur han här tänkte:



Ha ha ha så jävla ful.

So long




Hur gör djur?

Hur gör ni när ni solar?
Såhär gör Adelina iaf:



Lite speciell den där :)

So long


Vilosemestern i bilder

Här kommer lite bilder från Spanien.



Den här skylten möttes vi av på flygplatsen.



Hurtiga var i också!



Krampan kommer upp ur havet!



Solade på takterrasen.



Slushpuppie med vodka...starka så in i helvete.



Inte synd om oss!



Firade lite på planet.



Kaffe med Baileys...vilken skräll!



Var ute och shoppade med kundvagn.



Sådär trevligt mitt i affären.



Solade igen.....livet va bra skönt där!

So long


Shopping från Spanien

Passade på att fota lite av sakerna jag köpte i Spanien när jag ändå packade upp min resväska.



Blåa skor har jag inte sen innan.



Gråa sandaler.



Ganska coola men jag vet inte när jag ska använda dom.



Två fina klänningar.



Byxdress på sne!

So long


Back in business

Tjohoo då var jag tillbaka.
Kanske inte på heltid men då och då!



Passar på att visa mina tänder. Elin på jobb tycker det är roligt när jag gör det :)

Nu ska jag bege mig till Debaser med Adelina.
Alltså vi har haft en fantastisk semester.
Återkommer med bilder.
Har lite bråttom nu!

So long


Har gjort om en låt!

Jag har gjort om Lady Gagas Alejandro. Man sjunger Alicante istället :)
Blev ju genast så mycket bättre!

Nu är det dags att ta mitt pick och pack och bege mig till Kastrup.
Öl och korv står på schemat. Massa öl tydligen.
Adelina är flygrädd så jag får ju passa på att hinka in!



Då kör vi!

So long


One day you´re in.....

.....and the next day you are out.
Lite så kände jag med min frilla som jag hade imorse när jag vaknade.



Snelugg var väl inne på 90-talet :)

Förresten, nu har jag en veckas semester!
Så idag skulle jag behöva packa faktiskt. Ja ja Manjana manjana!!

So long


Blundar för en stund



Prutt och kolikanfall :)

So long


Skärpning Olsson

Alltså idag ringde det ett turkiskt nummer till min mobil.
Tror ni jag blev svettig eller?
Trodde det var typ turkiska myndigheten som skulle berätta att jag inte var välkommen in i landet igen för jag hade smittat någon med herpes.
Så var inte fallet....det var bara någon stackare som jag hade lämnat ut numret till på QG. Han trodde väl att jag fortfarande befann mig i landet. Trist för han!

So long


Enkelt och gott

Marie tipsade mig om att man kan köpa Kesella Hallon och smula i Digestivekex. Vips så har man typ en cheesecake. Testade precis och det var apgott.



Gissa vad jag ska göra nu.
Cykla hem till Adelina och boka resa.
På söndag sticker vi till Alicante :) Tjohoooo

So long


Platt fall

Idag blev det ett spinningpass. Kunde inte hålla mig längre.
Men det gick bra. Tog ju inte i för kung och fosterland direkt men det kändes skönt ändå.

Köpte ny kamera igår. Var en liten tur på Center Syd och shoppade.



Tror jag har prövat alla andra märken så denna gången blev det en Nikon.
Dessutom köpte jag en försäkring. Tappar jag den så får jag en ny!

So long


Raj raj på Wonk

Då var man här igen.
Det har inte varit mycket med mig denna veckan. När jag kommer hem på kvällarna går jag och lägger mig.
Träna får jag heller inte göra. Blir snart galen....känner mig som en uppblåst flodhäst.

Det öser ner och åskar sjukt mycket.
Har jobbat hela dagen så nu blir det lite nervarvning innan jag tar Adelina under armen och drar till Wonk.
Det är någon form utav nyöppning i nya lokaler. Ska bli intressant och se om det är lika roligt att vara nykter där som att vara packad :)
Återkommer med resultatet.

Ha en trevlig lördag alle leute :)

So long


RSS 2.0