Inte som alla andra

Har ni sett Elsa och Doris?





Vet inte vem som e vem men dom va väldigt söta plus att dom hade sex klor på varje tass!
Coolt.

Va hos doktorn idag, har haft en knuta i läppen men det va inget farligt.
Bara typ ett blåmärke.

So long


Ett litet besök

Jag och Therese stack och solade efter jobb sen tog vi en tur till Entré och vårt jobb.
Shoppade lite :)



Spetskavaj och ett grått linne.



Ett likadant svart linne, ett par gröna leggings och ett par spetsleggings.



Ett par nya vita skor eftersom mina andra luktar apa :)
Ska bara byta skosnöre!

So long


Finns det nåt godare??



Nypotatis, gräddfil och gräslök.

So long


Söt när hon sover

Igår när vi körde hem från Orust så spelade dom Something like a phenomenon med LL Cool J.
Jag sjöng med och Therese försökte kan man väl säga.
Efter halva låten frågar hon mig vad han sjunger.
Jag säger då -Something lika a phenomenon.
Therese svarar -Jaha, jag har alltid trott att han sjöng Something like a bananana.

Sen spann vi vidare på hur musikvideon hade sett ut om han hade sjungit om bananer!



Man har aldrig tråkigt med henne iaf :)

So long


Resten av min "semester"!

Här kommer lite fler bilder från helgen!



Langos i Grebbestad på midsommardagen



Kollade läget längst med vattnet



Åkte till Orust hem till Lisa och Johan



Dajligt i solen.



Korna rymde så vi fick jaga efter dom.



Tog färjan över till Lysekil, där va det raggarcruising.



Therese va på hugget.



Fanns gott om raggarbilar och raggare



Sjukt coola bilar.



Motorhaveri



Therese tog bilden därav lite suddig...hon va inte helt hundra :)



Ni ser ju själv....



Här ska Lisa och Johan bygga hus...lite gropig tomt :)



Sista bilden innan jag och Therese begav oss hemåt..

So long


Sweet home Skåneland

Nu har jag gjort saker som jagf aldrig gjort förr!
Ett väldigt litet urval av bilder kommer nu...det andra urvalet kommer en annan dag!



Lunch bak i bilen i Halmstad



Hälsade på Sandra i Varberg på Bodegan



Lite stor krans kanske!



Lisa, Linn och Wilma på tipsrunda



Ha ha ha...



Dans runt stången med 80 pers va inte det lättaste!



Jag och Lisa inne i logen



Linn och Therese, snyggon



Polisen kom på besök och fick lite käk.



Im the king of the world.



Linn lekte lite Baywatch



Hälsade på grisarna.



Hade femkamp



Spika va ingen speciellt bra på.



Sjukt rolig lek. Man va inte snygg!



Fick följa med ut på en löprunda efter tårtbuffén.



Come inside.....



Väckte grisarna mitt i natten, blev ett jävla liv.



Rekvisita har ingen dött av.



Fick hålla i kjoltyget.



Tjohoooooooooo



Man kunde inte ha pumps på landet...



Herregud va vi dansade...jag tom buggade :)



På väg hem i natten till granngården.

Det va fredagen. Lördagen och söndagen kommer kanske imorgon för nu e det fotboll på teve :)

So long


Snabba puckar

Kom precis innanför dörren.
Jag, Tessan, Antwone och Josh har varit i Ullared.
Nu blir det packning för imorgon bär det av mot nordligare grader.
Ska visst sova på en grisfarm, sånt man får leva med! Har köpt luftmadrass iaf.
Har en viss dragning till luftmadrasser :P

Hörs på söndag!

So long


Taskig pappa

Titta på detta klippet, så synd om pojken :)



Stackare...

So long


Normal eller inte normal?

Såhär ser en vanlig armbåge ut



Såhär ser en onormal elementskadad armbåge ut



Lite mer blå i verkligheten dock.....

So long


Stor påg...

Lillebror börjar bli människa!!



Ha ha ha....



Han e lugn när han sover!

So long


Lördagen

Så kom lördagen.
Lite bilder på det???



Tjusig tårta fick jag av Therese :)



Prins korv...lite internt :)



Lisa, Sofie och Therese.



Synd att säga att jag va lessen



Cicci och Jessica



De lånade min kamera.



Sofie sprayade sitt hår lite.



Annie, Sofie och jag



Sofie blev lite varm och gick bananas



Kolla vad katten hade släpat in...



Jag, Marie och Madde



Jag och Therese



Annie va het..



Sofie håller utkik



Annie gör en Linda Bengtzing



Ja ja men, titta va jag hitta på scenen!



Adelina och Mia-Linn :)

Tjohoo va roligt det va!
Nu ska jag gå och lägga mig.
Inte ens Argentinarna kan hålla mig vaken :(

So long


Hipp hipp

Hittade tre bilder från Miloo i lördags



Sofie och Lollo



Madde, jag och Marie



Marie, jag, Annie och Therese.
Ser ut som jag e ett lik och varför har Therese en post-it lapp på sig???

So long


Diplomering

Här kommer lite bilder från i fredags när vi firade lite!



Fin skumpan kom fram



Adelina va glad i hågen



Marie fick diplom



Och jag fick mitt :D



Tjusiga damer



Berglund firade också sin examen!



Tessan va min +1



Me and Marie



Marie hade lite problem med att hålla sig på bänken



Marie fick en smaklös Mohjito



Ha ha ha ha



Förvånade



Vår lärare kom och bjöd på shots :)



Heliumballonger is the shit



Ha ha ha ha



Emelie höll på att kissa på sig så hon fick gå och sätta sig vid ett annat bord :)



Linda, Sandra och hennes kille va också med.



Veronika messade med Gunnar eller nån ;)

Det va allt för fredagen, snart kommer lördagen men jag måste han en liten paus :)

So long



Happy time



Så tjusiga och glada!!!

So long


Slutade inte så bra

Ringde doktorn imorse. Fick en tid direkt. Cyklade dit och hon skickade mig vidare till röntgen.
Så där hängde jag ett tag.
Inget brutet men nu måste jag gå runt såhär ett tag



Kul kul.

So long


Släkten e värst

Kolla in min kusin när hon showar på en fest :)





So long


Va i helvete hände

Igår ramlade jag in i ett element med min armbåge.
Idag kan jag inte röra den.
Måste ringa doktorn imorgon :(

So long


En liten parentes bara

Man mår som man förtjänar.
Men jag förtjänar inte detta :(

So long


EXAMENSDAG

Idag smäller det.
Har klätt upp mig lite extra :)





Har blommor i håret :)

Nu kommer Marie...dags för champagnelunch!

So long


Kära kollegor

Igår fick jag en present på jobb. Helt ovetande va jag!



En jättefin ros. Den blev lite hängig efter 6 timmar på Lilla torg.



Ny berlock till mitt Sabo armband.
Snart e det fullt!!!
I löööööööv it!

So long


Hårresande

Mitt hårspray va lite bättre än väntat :)



So long


Tvingade till mig en present

Mamma ringde precis och undrade om det va så att man skulle köpa present när jag tog examen.
Så jag sa att ja när det gäller er så e det tvång.
Det blev en resa till Liverpool, ett badrumsskåp och en duschslang :)
Jag e nöjd.



Ska se om det finns några matcher att titta på när vi e där.

Nu ska jag sova. Lever ett dö spännande liv för tillfället!!!

So long


Vi förlorade

Jag och Therese förlorade potten idag pga Portugal och Elfenbenskusten.
Vi på ekonomiavdelningen spelar lite vid sidan av på varje match. Potten va uppe i 75 kr och idag hade Gustav rätt.
0-0 satte han och det blev det.
Fortsätter med kvällens match. Då börjar vi om så nu ligger där bara 15 kr i potten. Inte lika kul att vinna!

I vår stora turnering som alla e med i ligger det 400 kr till vinnaren!

Så spännande e det!

So long


Nyklippt

Har precis kommit hem från Studio H2.



Lite kortare....ska dit den 5:e och göra slingor!

So long


Dagens shopping

Hamnade på Center Syd idag.
Belönade min hårda arbetsvecka med lite shopping.



Ett par vita pumps och ett par låga sommarskor



Hårspray och omvårdnad för mina vita skor.



Jeansshorts
Gråa korta träningsbyxor
Gult volanglinne
Vitt basic linne
Linne med blommor på och en söt liten rosett
Vit behå

So long


Last night

Cicci va glad för att ta kort.
Här kommer några:



Innan Cicci kom in i bilden



Snygg va hon



Och glad



Lite arg också



Helt normala



Arga som tusan



Lite ledsna



Jag va polis



Fotomodelll typ



Gardin



Domare



Gitarr



Bokhylla



Sen fick hon tag på Spike så då va det slut på fotograferingen :)

So long


No time

JAG ÄR LEDIG IDAG.
Så detta har jag inte tid med!

So long


Ready to go



Har inte lyckats få bort brännan från NY än :(



Klänning från NY, jobbigt att det blåser!
Kanske blir en Marilyn!!!

So long


Sex timmar

Efter kvart över sex ikväll är jag ledig, ända tills måndag morgon.
Tusan va skönt det ska bli.
Igår efter jobben va jag och tittade på Sex and the city igen.
Denna gången grät jag en gång, gjorde jag inte sist :)
Plötsligt händer det.

So long


Kussemaffian

När Sandra fyllde år så bestämde jag och Annie oss för att vi skulle göra en tavla med alla oss tre på!
Såhär blev den:



Skitcool tyckte jag.

So long


......





So long


Heja mig

Va på Ica Maxi innan och spelade vinnare i VM.
Blev Holland och Argentina.
Ska ha en tävling på jobb också.
Hoppas jag vinner ;)



So long


Paket på posten

Låg ett paket till mig när jag kom hem!



Det va min behå som jag hade beställt!



Den kan även gå under namnet hängmatta, båt eller varför inte gunga :)

So long


Så där ja

Hinner va hemma i en timme och en kvart innan det är dags att sova.
Ska försöka va på jobb kvart över sju imorgon.

So long


Party in La

Igår firade vi lite olika saker.
Sara fyllde år och det va inflyttningsfest på samma gång.
Så här kommer lite bilder.



Började på campingen.



Skönt i solen.



4 snyggon....



Sara och Jonas.



Stövelkastning som vi vann!!



Trä snöret genom kläderna- tävling som vi också vann :)



Rasse trampade på mitt glas :(



Tjusiga...



Lite säregna.....



Jonglering på hög nivå!



Tages...mycket oklart????



Mer oklart....



Fantastisk dans :)

So long


Eine kleine pause

Måste fixa mat till veckan. Ska jobba 60 timmar så nån tid till att laga mat sen kommer inte att finnas!!
Slänger in lite bilder från igår sen också!
Jag och Sofie blev kallade för Cougars när vi skulle in på Tages :) Ha ha ha...tack för den liksom!

So long


I got a feeling

Ikväll kommer bli en bra kväll!
Ska snart köra till Billeberga, måste bara tvätta håret först.
Sen blir det vidare till Johansson/Bergström.



Sara fyller ju år idag.
Grattis snyggo ;)

So long


Redovisningsekonom

Kan man ha en tråkigare titel????
Här e lite bilder från idag i alla fall.



Emelie, Petra och Veronika!



Adelina och Isabella



Jag och Marie!!



Jag , Marie och Sandra!



Gott med Daquiris :)

So long


Fiskmat

Igår va Tessan, Antwone och Josh i Malmö.
Tessan skulle få sina fötter uppätna av ett gäng hungriga fiskar!!



Först va det tevespel som gällde.



Josh



Aja baja så får man inte göra!



Obehaglig.



Fiskar som äter av Tessans fötter.



Räligt!!



Det va väldigt intressant tydligen.

So long


Underbar dag

Fy fan va skönt!
Nu blir det ingen mer skola.
Vi fick VG på vårt examensarbete. Det va bara två grupper som fick det så det va skönt!



Helt fantastiskt.
Bara examinationen kvar...känns lite sorgligt!
Har haft sjukt roligt dessa år.
Efter åtta timmar på Lilla torg idag så kan ni nog fatta hur jag känner mig nu ;)

So long


Betygsdags

Nu återstår det bara att se vad man får för betyg!
Halv elva mina vänner, halv elva!

So long


Nu e det över

Redovisningen gick bra....bara lite nervös innan men det gick skitbra!

Efter gick vi såklart och firade....



På Siesta



Tjejerna läser vårt arbete



Varmt va det iaf :)

So long


Hände en liten olycka...

Jag slant med nagellacket så det flög över bordet och ner på golvet!





Det va svårt att ta bort....

So long


Uppblåst...vem jag???



Marie sa till mig att jag fick skyla mig för det såg ut som jag va gravid :)

So long


Då va det dags igen

Såg de första studenterna idag. Trist väder för dom!
Det e nio år sen jag tog studenten....shit va tiden går fort.

Såg en stackars tjej som satt i en Peugeot herrgårdsvagn med tre svenska flaggor på.
Fan va lack jag hade blivit om mina föräldrar hade gjort så mot mig!!
En cab hade väl varit det minsta hon kunde fått iaf!

Nu måste jag öva framför speglen. Redovisning på torsdag och jag är redan nervig :S

So long


RSS 2.0