Jaha ja....

Då va man himma igen.
Hade en mysstund i La. Vissa va ju brunare än andra :D
Ska snart kasta in handduken. Upp kl åtta imorgon och tvätta och gå min morgonpromenad.
Sen blir det plugg hela dan. Kanske ett spinningpass på kvällen. Vi får se!!

So long


Grattis till mig

Idag fyller mitt körkort 9 år. Ja jag säger då det.



Dom här tulpanerna fick jag av Josy i fredags. Himla fina.
Passar bra på min bemärkelsedag :)

So long


Utvilad

Nu har jag sovit i 13 timmar. Det va dajligt.
Tänkte köre ett pluggrace nu till halv fem sen blir det ett spinningpass.
Sist men inte minst blir det mys i LA. Tjohooooooooo!

So long


Glasklart

Lite bilder från gårdagen.



Vin e gott



Lite hårspray ja :)



Did I tell you....



Snygga så snygga.



Hittade Liza också :)



Dricka fanns det gott om



Ha ha ha....



Josse du ser lite rädd ut :)



Mina nya skor.....



....som va luriga att gå med i denna snön :)

So long


En sån dag

Mår väl som jag förtjänar idag.
Trist när man ska behöva göra det.
Men det va det minsann värt för fy fan va roligt jag hade igår :D
Bilder kommer när jag börjar må bättre!!!

So long


Det börjar verka....

Josy va lite missnöjd med bilden jag la in innan.



Denna va mycket bättre....enligt henne iaf :)

So long


Tonight its party



Ha ha ha....tre år sen typ.
Ikväll e det dags igen!!!

Nu ska jag in i duschen och härja.

So long


There is a new girl in town





Jag har lika mycket hår kvar på huvudet som hon klippte av.
En extra peruk kanske :)
Nu måste jag ladda. Eller dammsuga egentligen men jag laddar med en Red Bull innan vinet :)

So long


Det rullar på

Har precis varit på spinning och sen tog jag en kvart i solariet. Ser så blek ut annars.
Mina aktier gick upp 34 kr per aktie idag :) Im happy. Ända tills jag fick reda på att om jag säljer dom så kommer Csn att vilja ha en del av kakan. Nej nej nej this håller inte. Så jag ska säga upp min bekantskap med Csn och låna pengar av mamma och pappa istället. Mycket bättre. Ingen ränta och sen kan jag jobba hur mycket jag vill utan att behöva tänka på hur mycket man får tjäna.

Imorgon e det party party med Josy :) Ska bli sjukt roligt....

So long


Dark it is

Ja då va man mörkhårig.





En klippning på det + att mina ögon kan börja se normala ut så tror jag det blir bra :)

So long


Ett vitt glas vin tack

Nu e jag hemma från lite after school.
Skolan drog ihop nåt som faktiskt va ganska trevligt.
Sen när jag och Marie skulle hem så råkade vi hamna på Mosaik. Ja och efter det så blev det ju Max. Man blir dö kurrig av att dricka öl :)



Adelina och Marie



Lisa, Emelie och jag



Ett glas vin har ingen dött av



Försökte vända bort mitt cp öga



Va tvungna att pröva isbanan



Stabilt



Morötter e nyttigt minsann :)

Nu ska jag kasta in handduken. Plugg imorgon. Och så ska Marie färga mitt hår brunt tydligen :S

So long


Money money money

Idag kom decemberlönen.
Tack säger jag.


Rakt in på New York kontot :)

So long


Open eyes

Idag i skolan får jag köra utan mascara.
Kul kul!
Mina ögon klibbar ihop annars.



Får sitta såhär hela dan :)

Jag skulle ut och gå imorse på min lilla morgonpromenad. Kollade ut och kom fram till att jag nog stannar inne.
Ikväll e det after school. Ihm har hyrt Mello yellow (eller hur det nu stavas) där elever, lärare och andra som har med Ihm att göra får komma. Ska faktiskt bli roligt :)'

Nu ska jag topsa öronen och göra det bästa av min situation....

So long


Det kom ett.....

.....vykort på posten.
Det va från Thailand :)



Himla kärt av er ;)

So long


För första gången.....

......kändes det skönt på spinningen. Och det gör ju inte saken sämre att instruktören e sketasnygg.
Pluggade med Marie idag. Vi hann med ett kapitel på ca 4 timmar.
Fy fan va det tar tid att hitta i lagboken.
Nu ska jag minsann fortsätta plugga. Affärsjuridik tänkte jag spexa till det med.


En sån här i choklad blir det till middag sen när jag e färdigpluggad :)

So long


Nu ser ni kanske??







Visst e det liiiiite synd om mig :(

So long


Helt ärligt

Lite roligt får jag ha såhär i sjuktider. Mitt andra öga börjar klia nu också :(



So long


Stackars stackars mig :(

Jag har fått nån form av ögoninflammation.
Fy fan va det kliar och rinner.
Försökte ta en bild men det syntes inte...men det ser ut som jag har bölat i 3 svåra år, på ena ögat.
Ikväll ska jag kurera mig :(

So long


Yesterday

Gårdagen spenderades här hemma med Annie, Sophie och Annelie. Sen blev det Hipp. Min lilla kusin va ninja och karatefull.

















Nu har jag pluggat färdigt som ni kanske har fattat.
Dags för lite tevetittande.

So long


Kvällens outfit



Naw visst e jag söt

Tröja: Nån random affär
Byxor: Footlocker
Duntofflor: Present

Älskar inte ni när ni får saker hela tiden för att ni e så kända. Nä just det ni e ju bara vanliga människor. Jag har så mycket pengar så jag bryr mig inte om vad ni tycker. Jag kommer ändå alltid va lyckligare och snyggare än er.

So long

(Läs med mycket mycket mycket ironi)


Ni vet var jag finns

Ja det e dags att börja läsa igen :(
Lyxar till det med en Sprite. Det får jag lov idag.....



So long


Är det sant???

Ibland undrar jag om vi i vår släkt verkligen e släkt :)
Man kan säga att det va en viss liten person igår som blev apfull och skulle upp och dansa på bardisken på Hipp och sen på ett barbord. Sen kan man ju alltid ligga lite på golvet också ;) Det har ju ingen dött av liksom :)
Ha ha ha...nog tur att hon åkte hem i tid.
Idag mår hon som hon förtjänar :)

So long


Party tajm





Snygga som få :)

So long


Bowling

Mötte upp mamma, pappa och Antwone på Entré. Antwone skulle bowla tydligen.









So long


After school

Efter skolan igår gick jag och Marie i rask takt till Rasoir.
Där slöt både den ena och den andra upp efter hand.























Det va alles....ni vet det vanliga :)

So long


It´s alive

Blev masssa öl igår.
Alltså återkommer jag :(

So long


Fötternas outfit



En duntoffel och en julstrumpa :)

So long


Nära skjuter ingen kanin :)

Ja jag gillar att hitta på egna ordspråk.
Men asså fy fan va trött jag e. E liksom inte van vid att gå upp mitt i natten.
Nu ska jag laga mat till mig själv. Mamma och pappa hade inte direkt nåt att bjuda på :(
Har suttit i en timme i mammas bil utanför deras hus. Glömde mina nycklar hemma. Men jag fick plugga iaf.

So long


Dont want to

Imorgon ska jag gå upp kl halv sju :S fiiii fan va tidigt.
Måste lämna bilen i Lödde innan skolan börjar kl nio.

Så nu e det jag som ska gå och lägga mig :)



So long


Mja kanske

Tror jag ska ta en tur till gymmet idag igen.
Bara för att spinninginstruktören va så snygg :)
Nä men på allvar så behöver jag röra på fettet lite.
Skulle ju egentligen på dejt ikväll men vi sköt upp det, mycket på jobb tydligen :P

So long


For hilvede Mads

Gick precis förbi speglen. Blev fan rädd för mig själv.
Ser ut som Lejonkungen :)



Va tvungen att stanna upp och kolla om jag verkligen såg ut så.
Det gjorde jag :(

So long


Så ja

Nu har jag en ny kamera.
Blev en nästan likadan som innan. Men denna e blå.



Spinningen va en nära döden upplevelse.
Det va bara ett 45 minuters pass men dom e oftast jobbigare för då kör man järrnet hela tiden. Och fy fan vad jag mådde sen...va nära att allt vatten jag drack kom upp igen.

So long


Måtte det gå snabbt

Har hittat världens partylåt och jag längtar så till helgen.



So long


Uppiggande dag

Idag e ingen rolig dag.
Ska plugga till halv tre ungefär, sticka ut till Media Markt och hämta min nya kamera, köra ett spinningpass, köra hem och fortsätta plugga.



Fantastiskt rolig bok.....

Ja det e väl bara till att sätta igång. Ska bara äta frukost först :)

So long


Kusinmaffian

Nu kommer det lilla brevet som jag lovade.

Såhär stod det:

Vad händer?!
Sammy vill ligga...Mini vill ligga och Josse kanske får ligga på onsdag men bara om hon har fina trosor på sig. Men akta, inte för fina, då får man aldrig ligga!!! Min erfarenhet talar för sig!! Sammy kan man säga att hon betalar 5000 kr för att komma ner till Tykland...hmm Josse ska iofs bjuda på öl på hennes dejt så hon kommer droga till sig ett ligg...men Mini, hon drogar sig själv. Hon e duktig hon!!! Då är man aldrig i stånd för att ligga, man somnar.
Nästa resa blir till ett ställe där vi är populära av grabbarna så vi får ligga.
Heja kusinmaffian



Sandra va ganska packad på denna bilden :)

So long


Lätt som en plätt

Ringde Media Markt imorse. Har ju inte fått tillbaka min kamera än.
Hon som svarade tyckte det va konstigt för hon såg på sin data att den va färdigreparerad. Men hon skulle mejla företaget som har hand om reparationerna och sen återkomma till mig.
När jag satt i skolan hade dom ringt och pratat in ett meddelande.
Dom har gjort av med min kamera så jag ska köra ut till butiken och få ett tillgodokvitto på min "gamla" kamera, som inte finns mer, och kan sen hämta ut en ny :)
Jag klagar inte. Får en helt ny kamera med garanti i ett år till :)

So long


Dig dig dig



Nu ska jag sticka till skolan.

So long


Nya tag

Filmen igår va skitbra. Han som spelade huvudrollen hade jag gärna satt tänderna i :)
Jag och Liza förstod inte riktigt slutet men vi får fråga runt i skolan och se om det e nån som vet.

Kusin va kvar när jag kom hem vid kvart i tolv inatt. Hon och den andre kusinen har skrivit ett litet brev. Ni ska få ta del av det sen.
Nu måste jag plugga. Har precis kommit hem från min morgonpromenad :)

So long


Mys söndag

Har två kusiner på besök. Dom lagar mat just nu :)
Ska bli jävligt smarrigt.
Sen bio med Liza. Vi ska kolla Snabba cash.
Och äta popcorn och dricka läsk. Det får man idag när jag har varit så duktig hela veckan :)



So long


Inte varje dag

När jag körde hem från Lödde så snöade det. Det blåser jättemycket också.
Så på motorvägen såg det ut som om älvorna dansade på vägen.



So long


Så ofräsch

Imorse glömde jag borsta tänderna.
Kom till jobb när jag kom på det och då va det inte läge att köra hem och göra det.
Har nog aldrig tuggat så mycket tuggummi i hela mitt liv.



Nu ska det borstas....

So long


Har aldrig sett det förr

Slog över från Let´s Dance till ett mycket bättre Skavlan.
John Mayer va med idag. Innan har jag aldrig fattat vad alla tjejer ser hos han.
Nu fattade jag...shit va porrig han va.



Hello........
Carolina Gynning va också med. Hon va så jädrans snygg i håret.
Kort och mörkt...blev lite sugen faktiskt.

So long


Dajligt

Imorgonbitti e det tvättdags...min tvättkorg svämmar över. Får se om jag kan ta mig ner i tvättstugan.
Under tiden jag tvättar ska jag ut och gå en timme. Har hållt mitt nya liv ganska bra än så länge :)


Ska jobba hela helgen. På söndagkväll blir det bio med Liza.
Ska bli rååålet :)



So long


Lejter

Måste ta en paus.
Skolan nio till fyra sen jobb fem till kvart över åtta.
Så nu e det På spåret.
Stör gärna inte ;)

So long


Shopping

Har hängt lite överallt idag.
Lite i Bulltofta, lite hemma hos Marie, lite i stan och lite i Lödde.

Handlade ett par skor och ett par jeansleggings.
Gjorde ett försök med att fota skorna jag fick med mig hem. Webcameran blev det eftersom jag inte har fått tillbaka min vanliga kamera.
Hoppas ingen såg mig när jag studsade rundor här framför datan :)



Denna blev ju sådär...ser ut som STORA pjäxor på fötterna.



Här ser man ju inte alls mina skor.



Inte här heller.



Ja denna blev ju toppen.



Denna då???



Nu då...kass kamera men det kan inte jag rå för :)

So long


Lättövertalad

Konversation mellan mig och mamma:

Mamma: Vi åker den 10:e februari, bor du här i Lödde då?
Jag: Ehh nä!!
Mamma: Då får du betala din resa till New York själv.
Jag: Okej jag bor väl här då :)

Ja där va jag ju inte så svår....

So long


Långt långt in

Längst in i garderoben hittade jag denna tröja.



Snygg va???
På tal om snygg....spinninginstruktören va ruskigt snygg idag :)

So long


Imorse va det annorlunda

Hela dan har mitt hår varit platt.
Ända tills efter spinningen.



Nu e det lockigt igen...och lockigare kommer det bli efter duschen :)

So long


Från hemtrakterna

Frågar ni mig så tycker jag det e riktigt coolt.
En kille som e från Lödde e med i So you think you can dance i England.
Va lite hemligt förälskad i han när vi gick på högstadiet :)



Här e hans första dans.

So long


Boring

Asså fy fan vad beskattningsrätt e tråkigt.
Höll på att somna 13 gånger, och det va inte bara jag som gjorde det.

Kl sju ska jag träffa Marie för lite träning. Det kan hon behöva :)
Först ska jag kolla rundor lite här och kanske vila en sväng.
Just det våra böcker har kommit. Två av dom iaf. Dom andra avbeställde jag för jag blev sur.

So long


Har verkligen problem

Ja det e allvarligt.
Jag har en sjuk fobi för ormar.
Det jag går och grubblar på mest nu i livet e att gå till jobb. Vi har fått in plastormar. Har inte haft det på sju år kanske.
Varje natt innan jag ska jobba så drömmer jag om ormar. Jag vaknar och e helt kallsvettig, gråter och kan knappt andas. Ännu värre e det om nån ska handla en i butiken. När jag ser att dom kommer med en mot kassan så lägger jag benen på ryggen och springer. Kallar på nån annan som får ta kassan sen får dom stå där tills mitt hjärta har hoppat på rätt plats.
Det e sjukt jobbigt. För att inte tala om när man e utomlands. Jag e på helspänn hela tiden.
Va tvungen att få ur mig det....ska jobba hela helgen nämligen :(

So long


Ingen lycka

Va ute i stan en sväng innan. Men hittade inget av värde.

Visst vågar man gå på dejt hemma hos en kille som man aldrig har träffat innan??? Liza säger att man inte får det.

Kan det inte bara sluta snöa och bli fint väder. Mina skor läcker in :(


Annars???
Jo beställ aldrig böcker från Lycknis. Dom tar sjukt lång tid på sig att leverera.

So long


Asshole

Det finns svin och så finns det SVIN.
Du e ett av dom.



Må era barn bli fula och ludna.

So long


Uppe i ottan

Hanna körde upp mig imorse.
Hennes rygg hade hängt sig. Så jag fick köra dit vid halv nio och klä på henne och Love. Köra Love till dagis och Hanna till skolan. Kände mig lite som färdtjänst.
Så nu har jag och Marie precis gått en halvmil. Sen blev det frulle. Marie hade bakat bröd imorse...att hon orkar våra storkar :P

Nu ska jag snoka lite...fick reda på lite smaskiga saker innan :)

So long


Some news

Jag e lite sugen på ett nytt bord i vardagsrummet.


Lutar lite åt det här....men jag har inte bestämt mig än :)

So long


Har svårt att förstå

Kollar på ett program på femman. Handlar om folk som snattar.
Jag har aldrig snattat något i hela mitt liv. Lite saker på fyllan bara men det räknas inte :)
Men alltså jag förstår inte hur dom vågar. Det hade lyst snattare över hela mig om jag skulle gjort något sånt. Svetten hade runnit och jag hade varit skiträdd. Och bara tanken att bli påkommen gör mig avskräckt. Vilken förnedring.



Helt rätt taktik det här. Häng ut jävlarna!

So long


Det suger...

....i min shoppingtarm :(
Gick förbi Din sko idag och hittade dom här:



Dom vill jag ha men min plånbok ekar just nu.
Skickade in papperna till Csn idag så jag hoppas det dimper ner en slant innan helgen.

Va precis ute och gick i en timme....satan va kallt det e.
Imorgon kl nio ska Marie och jag träffas ute på Bulltofta för att gå 5 km.
Sen kl tolv e det spinning tror jag...satsar på att köra ett pass där också.

Nu e det dags för spagettisoppa.

So long


Filmmys

Har precis kommit hem från LA. Kollade in deras packning och godkände den ;)
Käkade pizza och tittade på film.



Inglorious bastards blev det.
Va väl inte direkt nån hit. Trodde den skulle va skitbra av det man hört från folk som har sett den men icke. Lite sömnpiller faktiskt.

Ja ja nu ska jag snart kasta in handduken. Ska upp i ottan imorgon, dags för skola :(

So long


Ja tack

Vill ha, vill ha, vill ha........



Cool tröja....lär ju inte finnas kvar när vi kommer till NY :(

Funderar på om jag ska sno en rulle toapapper hemma hos mamma och pappa....lär ju inte dom märka!

Nu blir det snart LA :)

So long


Last goodbye :(

Ikväll ska jag till Sara och Jonas och säga hej då.
Dom ska till Thailand ett litet tag.
Hade inte varit fel att få lite värme på sig.



Ikväll blir det kramkalas :)

So long


Jättestora

Det blev tigerräkor till käk.
Fan va stora dom va. Och mycket goda.
Marie vill gärna bli av med mig runt tiosnåret men jag hängde kvar som silvertejp tills nu :)
Så lätt e det inte att bli av med mig.



Ser ni skillnaden ;)

Imorgon ska Marie ge ingen för att jag inte vill gå hem. Vi ska nämligen och träna. Kanske. Vi får se.

So long


Middagsbjudning

Jag har precis blivit bjuden på middag.
Mycket trevligt.
KomPiff lagade värsta brakmiddagen till mig. Inte fy skam.
Snart ska vi kolla Vinterviken. Sjukt längesen man såg den.

Idag hade jag kändisresor på jobb. Timbuktu va på besök.

So long


Back on track

Jag e så sugen på att messa nån nu. Men jag har inte rakat mig så det vore dumt.
Får bli en annan dag minsann. För nån dag ska det bli av. Det e faktiskt frivilligt ;)

Jag e hemma igen iaf. Marie och jag hamnade på nån jävla scen inne på Tusen2. Vi såg ut över alla.
Sen körde vi en runda. Kollade lite horor. Det va roligt ända tills dom jävla socialtanterna kom. Då körde vi.

Snyggepuff säger over and out....

So long


Middag....

Har kusin hemma på besök nu.
Snart kommer Marie...vi ska käka på Tusen2 senare. Världens godaste burgare och mycket billigt.



So long


I´m alive

Blev precis väckt...inte så snällt.
Funderar på vad jag ska göra idag. Hem till Lödde en sväng blir det iaf, men det e lite senare.
Måste hämta öl hos Annie på hennes jobb. Dom ska va kalla när hon kommer hit ikväll. Därmed basta.

Nä jag får väl ta och masa mig ut i det fina vädret på nåt sätt.

So long


Vill ha

Va precis inne och kollade Forever21´s hemsida.
Hittade några klänningar som mer än gärna hade fått hänga i min garderob.
















Ja det va några som jag hade velat ha med mig hem :)

So long


Besök

Antwone och Tessan va här precis. Dom hade med sig semlor.













Vi roade oss kan man säga :)

So long


En fråga??

E det nån som vet vad jag ska göra den 29:e januari???
Jag har nämligen glömt men vet att det är nåt.....


So long


En bit på vägen

Hotellet är bokat.



  • 200 meter från Minskoff Theater
  • 800 meter från Manhattan
  • 1,9 kilometer från New York West 30th Street Heliport (JRA)
  • 1,1 kilometer från Grand Central Station
  • 200 meter från Broadway
  • 200 meter från Circle in the Square Theater
  • 300 meter från Gershwin Theater
  • 400 meter från Toys 'R' Us Times Square
  • Låter väl inte så tokigt :)
    4-9 maj vet ni var jag kommer befinna mig iaf.

    So long


    Jävla mög

    Ja jag får väl börja om från början då.... :(

    So long


    Skolan kallar

    Imorgon i tio minuter ska jag va i skolan.
    Kul kul. Ska få reda på hur det gick för min kassaflödesanalys som jag gjorde på min praktik.
    I värsta fall får man göra om den....hoppas inte.
    Det enda positiva med att jag ska till skolan e att jag kommer komma upp i tid och inte sova bort hela dan.

    So long


    Kurr kurr

    Kusin och jag sitter och glor på varsin data här hemma. Har kommit fram till vem vi ska flyga med och var vi ska bo.
    Kommer bli skitbra.

    Snart ska Sandra köra mig till Marie.
    Det e sushi dags. Kanske vin också men det vette tusan.



    Så gott......

    So long


    Sno sno sno

    Nu har Liza lagt upp bilder och jag har i vanlig ordning snott :)













    Mer än så blir det inte...

    Snart kommer kusin hit...vi ska planera NY resan ;)

    So long


    Naken

    Här sitter jag helt utslagen på soffan.
    Hade riktigt roligt igår. Fick ta hand om Liza några gånger. Hon hade fått lite för mycket innanför västen :)
    Roligt hade vi iaf.
    Bilder kommer när Liza har lagt in dom så jag kan sno ett par ;)

    So long


    PARTY



    So long


    Nu kör vi

    Sitter här med en öl nu.



    När jag har druckit upp den kommer Liza.
    Sen ska vi röka vattenpipa, dricka vodka Redbull och kolla Paradise Hotel :)

    So long


    Ser ljuset

    Har precis monterat ihop vattenpipan.
    Ska laga lite korv stroganoff nu sen blir det en runda i duschen och sist party.
    Liza kommer hit sen och förhoppnigsvis några till...annars fixar vi det bra själv :)

    So long


    Loading loading

    Ikväll e det dags för lite party.
    Söndag imorgon ju för er som har missat.



    Eva kanske följer med



    Liza ska definitivt följa med



    Hanna ska nog också med



    Kanske Cicci också hänger på



    Adelina verkade lite sugen. Marie får inte, hon ska jobba imorgon :)

    So long


    Inneboende

    Sa jag att jag har blivit sambo???



    Liksom inte den lilla.
    Och jag som ska ut imorgon :(

    So long


    Your love tonight

    Ikväll börjar Paradise Hotel igen :)
    Dubbelavsnitt. Jag e gladast i världen just nu ;)



    So long


    Börjar bra

    Jag har fått en bra början på året.

    Uppdragsbeskrivningen idag gick bra. Vi e klara nu, så resten av denna veckan e vi lediga :) Gillas...

    Jag har en ny dejt förresten...en nattdejt. Gärna kl fyra på morgonen ska vi träffas :)



    Trevligt, mycket trevligt....

    So long


    I soffan igen

    Nu e jag hemma.
    Filmen va skitbra, va lite ovant att kolla i 3D brillorna men man vande sig :)
    Fick taxi skjuts hem. Hade gärna kollat fler funny videos med dig, och kanske tagit en eller två öl till ;)

    Nu e det snart dags för sängen...ska träffa examensgruppen kl tio imorgon för att göra en uppdragsbeskrivning...

    So long


    Ikväll

    Ska snart hem till Berglund och co.
    Sen ska jag hämta Knas.
    Först blir det sånt här:



    Sen den här:



    So long


    .........



    Man kan ju bara undra vad jag håller på med här...nån form av situps :)

    So long


    Snark

    Pluggar lite nu.
    Kände att det kan behövas. Fy fasen va tråkigt :(



    Tog en liten paus bara....

    So long


    Middag och rundvisning

    Det blev Tgif´s till slut.
    Käkade lite och snackade lite allmänt.
    Va trevligt faktiskt.



    Sen körde vi några varv i stan. Jag visade han allt jag vet om Malmö :)
    Till slut kom vi fram till att han har jobbat för min pappa. Hur stora e oddsen???

    So long


    Dejt eller utgång

    Det blir en dejt.
    Blir upphämtad kvart över åtta. Så man kan säga att jag har lite brådis!!!

    So long


    Finally

    På söndag ska jag gå och se Avatar....äntligen!
    Hoppas den e bra. Ska dricka öl innan men inte för många för då blir man pinkenödig.

    So long


    Snott lite

    Jag har varit inne på Lizas blogg och snott bilder, eftersom jag inte har nån kamera själv :(






    Jag va själaglad över mina tomtebloss.....

    So long


    Finns det nåt mer att säga?

    Mitt huvud går mig på nerverna.
    Fick sån jävla huvudvärk nu på kvällskvisten :(
    Känns som ett Jas 39 Gripen har landat på mitt huvud.

    So long


    Sliding doors

    Har ni tänkt på hur ert liv skulle se ut om ni hade valt en annan väg i livet.
    Jag tänker ofta på det.
    Om jag hade valt att gå gymnasiet i Lund istället för Landskrona. Då hade jag inte träffat alla underbara människor i Landskrona.
    Om jag hade valt att inte praktisera på Br. Då hade jag inte träffat alla härliga människor där. Inte börjat på Ihm och träffat alla sjuka människor där :)
    Undra vilka vänner jag hade haft nu och vad jag hade jobbat med???
    Man kan ju aldrig få veta. Lite tråkigt tycker jag. Hade varit kul att se :)



    Jag e glad för mitt val iaf :)

    So long


    Klantskalle

    Igår va sjukt roligt.
    Men Marie e världens klantskalle. Vet inte hur mycket hon spillde och tappade överallt.
    Glassplitter i hela lägenheten och under mina fötter. Trött jag blev :)


    Det blev till att ta fram det tunga artilleriet dvs plåster.
    Och ingen taxi fick man tag på heller.

    Nu måste jag tänka på en sak :)

    So long


    Ja grattis

    Jag e fortfarande uppe och jag har fortfarande hicka.
    Men kolla vad Marie gjorde med min fot!



    Ser ni såret??
    Hon "råkade" tappa ett glas på golvet. Trist att det skar upp hela min fot :(

    So long.....okej nu ska jag sova....bara hickan går över :)


    Och klockan är

    Den e alldeles för mycket...
    Jag ska sova nu...tog taxi genom Mc Drive, och nu har jag fått hicka.
    Tog ungefär en timme att hitta en taxi. Jag och Marie låg under tiden.
    Mitt nyårslöfte är att INTE TA NÅN SKIT.
    Det kan ni fethaja.
    Nu måste min hicka gå över....annars kan inte jag sova.
    Nån som ska med ut på lördag förresten????

    So long


    RSS 2.0