Asså

Fy jävla fan säger jag bara.
Först power i en halvtimme sen spinning i en halvtimme. Trodde jag skulle dö...på riktigt asså.
Vi ska se hur vi känner oss imorgon. Om vi pallar ett pass till då....
Vi e lediga från skolan imorgon men jag ska jobba....fast bara halva dagen tänkte jag :)

Snart blir det sängen....har blivit aptrött på morgonen...värre än innan alltså :)

So long

Till dig :)

Denna låten e till Josy :)
Vassego....



Lyssna och njut

So long

FIFU

Ha ha ha....vi håller på med först in först ut metoden i skolan. Så jag körde det i min garderob också.
Rensade ut en papperskasse med gamla tröjor som bara hängde. Så nu får det nya plats. Kan tom handla lite till :)
Hann även med att sola och plugga lite. Snart dags för träning. Ska hämta kusin om 40 minuter :)

So long så länge :)

Nervarvning

När vi skulle varva ner på spinningen så spelade hon denna låten



Hur skön som helst ju....hur kan jag ha missat den????

So long

För första gången..

.....tyckte jag det va roligt att ljuset slog om till rött precis när jag kom fram.
Jag hade kunnat köra runt i flera timmar i detta vädret. Ingen tjock jacka utan bara en hoodtröja.
Älskar att köra bil.
Blev ett spinningpass idag. Maskade inte en enda gång :) Börjar komma i ordning nu :) Imorgon blir det challenge :)

So long

So long....

Såhär gör jag till denna boken nu



För jag klarade ju tentan :)
På håret men det räknas ju också.

Alltså idag har jag varit död. Och det e flera än jag som har sett det.
Denniz sa att han va trött, och att han kände sig som jag såg ut.....
Asså det va ju inte så snällt sagt.
Fast jag har ju sett ut som ett vrak idag.....snoooozade hela morgonen men det hjälpte ju inte mig.

Snart ska jag iväg på spinning....eller jag kanske ska springa lite istället.

So long

En ny....

Jag har hittat en ny favorit låt....sällan va?? :D



Min kille tydligen....fast nu e det ett tag sen :)

So long

Oh höll på att glömma....träffade mannen i mitt gärta....han blev glad kan man säga!

Hang in there

Bra sex dagar kvar tills jag e ledig.....
Redan nu avlider jag :(
Men det va roligt att jobba på Entré. Gick hem en timme tidigare. Det va skönt iaf.
Jag  har precis gjort sallad.....ska äta det snart men först ska jag läsa lite Extern Redovisning....Tjohooooooo

So long

Flabbar ihjäl mig

Mina tårar har runnit.
Shit va vi skrattade.













Mycket nöje :)
Nu ska jag gå och lägga mig.....tvätt kl sju :(

So long

Helt fel

Fick sms imorse av en som jag inte hade inlagd i min telefon.
Skrev att han nog hade fått fel nummer. Han bad om ursäkt och det va inte mer med det.
Men sen när jag va på jobb fick jag ett till, såhär stod det:
Jaha vad gör du annars då? Jobbar, pluggar??? Förutsatt att du vill prata med mig alltså.
Asså trodde han på allvar att jag skulle vilja prata med han.

Nu ska jag göra mig redo för fotboll....min kille e ju med :)

So long

WTF

Asså va fan e det för fel på alla som röstar??
Magnus och Annika av alla människor???
Nu ska jag gå och lägga mig och sura:

So long

Heja Bagge

Jag hejar på Laila ikväll. Gillar inte Annika alls.
Så go Laila.



Fick skattebeskedet också. Säger bara en sak:
Kaching :)

Det blev ingen träning förresten. Dom stängde en timme tidigare än vad jag trodde så jag hann inte.
Blev en pizza istället :)

So long

Hej och hå :)

Ja det hade varit skönt om denna veckan hade varit slut nu. Men nä nu ska man jobba två dagar till :(
Handlade en skjorta på Entré för att trösta mig.
Jag gillar denna låten.
Den handlar om mig.....



Nu funderar jag på att sticka och träna faktiskt. Ska bara kolla öppettider.

So long

Hejsan hoppsan

Idag har det varit jobb hela dan. Men alltså på lunchen åkte vi till Entré och shoppade :)
Idag blev det
Ett par jeans
Två linnen
Två skjortor
En T-shirt
En scarfs/ halsduk

Ja det va det jag fick ihop. Patricia hade gjort våfflor som hon hade med sig till oss. Apgott.
Nu har jag precis varit på spinning. Sjukt jobbigt.
Käkar en macka nu :)



Gott va???
Nu blir det lite plugg :)

So long

Ticket please :)

Nu har jag bokat två biljetter till mig och Annika till Mffs första hemmamatch i den nya arenan :)
Ska bli roligt att kolla hur där ser ut.



So long

Liten och svag

I morse va jag inte mycket för världen.
Men innan jobb blev det en falafel så då tuffade jag till mig.
Efter jobb blev det en runda på Entré med Annelie. Shoppade en jacka och en skjorta :)

So long

Time to say goodbye

Off i go :)



So long

Studentlivet e livet :)

I lööööööv att va student. Lite synd på pengarna bara :)



Jag gör mig redo för en kväll med Harry :)

So long

Min tur

Nu e det min tur att sno låtar från dig ;)



Bra låt som jag gillar iaf :)

So long

Done

Då va den tentan avklarad. Hoppas bara man klarade den också :)
Jag och Marie va på cykeljakt idag. Det gick inte så bra för oss. Bättre lycka nästa gång :)
Nu ska jag äta lite M&Ms och plugga.
Det blir nog Nice till sommaren förresten :) Har hittat resa :)

So long

Vill mötas :)

Jag vill träffa den här...väldigt snart.



Kollar resor nu med Hanna.
Längtar att få komma bort.

So long

Happy

Jag fick precis ett sms som gjorde mig glad :)
Väldigt glad :)



So long

Snark

Shit va jag va trött imorse.....va ju nån som började skicka sms kl halv sex.
Och det blev ju inte bättre i skolan för årsredovisningslagen e ju inte världens roligaste. Nån somnade tom :)
Lämnade in min analys också. Så nu e jag hemma. Har satt igång diskmaskinen så nu e det dags att börja plugga. Tenta på löner imorgon.

So long

Lööööv

Jag har hittat en ny favvis låt.
Här har ni den :)



Imorgon börjar jag skolan igen. Kommer kännas konstigt att inte gå till New Yorker. E ju van vid att hänga där nu :) Det tar väl en dag sen e man inne i det igen :)

So long

Snart

Sitter och väntar med spänning på det här



Kommer pinka i brallan.
Och så e jag lite sugen på en glutenfri dajmtårta......:)
Du med Liza????

So long

Idiots

Fy fan va folk e otrevliga. Kan räkna dom trevliga kunderna på mina tio fingrar idag. Och dom som gav mig pengar i handen kan jag räkna på min ena hand. Skönt att slippa dom en vecka nu.
Nu ska jag bege mig iväg med Marie och Liza. Vi ska gå igenom våra analyser. Kanske lite i sista sekunden men bättre sent än aldrig.

So long

Ja då sitter man här

Har precis kommit hem från Lödde.....jag, Hanna och Love åkte dit :)
Vi fick grillat....svingott!
Så nu e jag liksom hemma. Ska alldeles starx gå och lägga mig :)
Upptäckte att det va American pie på teve nu :) E aldrig tråkigt!

So long


Nån som minns???

När jag va liten så älskade jag att lyssna på denna låten. Gärna på högsta volym.



Ska ösa på här hemma nu så dom andra tavlorna också ramlar ner :)

So long

Stressad

Borde verkligen inte sitta här nu.
Borde sitta och plugga. Men jag har gjort av med mitt övningshäfte. Så va fan ska jag öva på. Teorin kan jag redan så boken e inte till så stor hjälp. Crap.
Va iväg en sväng innan iaf. Va och lämnade smörgåstårta på Hansa. Gjorde nån glad iaf. Sen va jag på.....trumvirvel....Entré :)
Bara en lite sväng idag....handlade inget :)
Nu ska jag väl fortsätta leta :(

So long

Just me???

E det bara jag som undrar varför tjejerna i Let´s Dance har så fula skor på sig????
Dom borde va förbjudna :)

So long

Cyklop och gummistövlar

Hade här varit nån nu så hade den personen drunknat ;)



Kärare påg får man leta efter :)

So long

Grym

Helen Sjöholm e apbra. Helt fantastisk röst om man nu får säga så :)

 

So long

Glömde :)

Jag glömde skriva vad jag har handlat.
3 hoodtröjor
2 koftor
1 linne
1 par trosor
Imorgon måste jag nog handla ett par skor. Ett avbrott i pluggandet har ju ingen dött av :)



I lööööööööööv att shoppa :)

Tack för alla gratulationer igår förresten ;)

So long

Livsigt

Igår va vi på invigningen :) Blev insläppta bakdörren och blev bjudna på skumpa. Starkt som attans. Butiken va jättefin iaf :)
Sen på kvällen blev det Entré igen :) Handlade lite med Tirre.
Va tvungen att hämta smörgåstårtan som jag skulle bjuda på idag i Lödde. Träffade knas där och hängde rundor lite.
Idag blev det jobb hela dan. Jag och Patricia drack öl efter jobb sen gick vi till Entré och handlade lite.
Asså detta kommer bli skitdyrt att bo så nära.
Såg även när Kevin Borg kom springades med två vakter i hälarna för att försöka fly från 200 skrikande småtjejer. Jag skrattade iaf....:)

Förresten jag slipper nog va Br-gubben imorgon verkar det som :)

So long

Vill ha

Dom här skorna vill jag ha :)


Kanske köper dom imorgon :)

Undra hur ont det gör att bryta sin penis????

So long

Kick asssss

Asså fy fan va hon knäckte mig på body pumpen. Sjukt jobbigt. Jag kommer ha sån sjuk träningsvärk igen. Jag som tänkte va fräsch imorgon på invigningen....
Nu måste jag fila lite på min analys...

So long

Kärlek

På hög nivå



So long

Längtar

Snart e det dags :)



Coolt ser det ut iaf :)

So long

Coolt

Hela Entré e upplyst med olika neonfärger. Ska visa en bild sen som jag tog. Måste fixa lite krubb först.
Ni vet dom fåglarna man hör när man traskar ut från Etagé kl fem en sommarmorgon. Solen har gått upp och det e sommar. Dom hörde jag nu när jag va ute och gick :)

Såhär låter dom:



So long


Ålarens

Idag när jag gick hem från jobb så kom det tre snorungar åkandes på skateboard. Dom hade ingen susning om hur man skulle styra utan bara åkte. Den första höll på att åka in i mig. Den andre klarade sig förbi. Men vad gör den tredje. Åker rakt in i mig. Jag såg att det höll på att hända så jag spände mig och han flög sin väg. Han kravlade sig upp och bad om ursäkt. Jag sa att det inte va nån fara. Nu har jag apont i axeln. Lönt att åka in i den ondaste liksom. Kunde väl valt andra sidan.
Nu ska jag ut och gå i solen sen laga lite mat :)

So long

Jubb

Jag jobbar lite, och så jobbar jag lite till. Kan ju inte säga nej heller så då jobbar jag lite lite till.....
Ja det e vad dom två närmsta veckorna kommer bestå av för mig. Kanske ledig nästa söndag om jag har tur.
Nu ska jag gå och lägga mig....

So long

Smarrigt

Va nere på Konsum och handlade en pizza, ett kexchoklad och en Nogger mint. Det satt fint :)



Jag e jävligt glad att jag har diskmaskin :)

So long

Från igår :D

Här kommer lite bilder från gårdagen:













Bästa kommentaren igår la Snadra av:
Ursäkta mitt vinkelseende e inte så bra i den här schäfern?????
Asså vad gick snett??

So long


Hittade mer

Kolla nu vad jag hittade.



Försökte få hitkört brieost också men det va ingen som ville :(

So long

Gott

Finns det något godare??



Pickles en sån här dag :)
Svingott
Har precis röjt lite från kaoset i köket.....så nu är det organiserat kaos istället :)

So long

Dunk dunk

Asså mitt huvud is exploding.
Berättar mer sen...håller liksom på att tvätta nu.....boring

So loong

Klirr i kassan :)

Kollar på Tv4 nyheterna. Tramadol e tydligen hett eftertraktat. Polisen hade gjort det största narkotika beslaget i Sverige mot människor som skulle köpa just Tramadol. Va fan jag har ju en hel förpackning här hemma....kanske skulle ta och tjäna en hacka.
Eller inte....nä dom får minsann ligga kvar i mitt skåp orörda.
Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig :)

So long

Redo :)

Nu e jag laddad för imorgon :)
Ska bli karatefull. Synd att jag ska jobba bara.
Micket trist. Men mycket roligt väntar på kvällen :)

So long

Butter

Jag e lite arg. Kanal 5 och kanal 3 e borta från min teve. E det fler som har det problemet eller har dom blivit snåla i huset??? För då måste jag köpa nån form av tillägg.....



En sak jag såg idag som fick mig på bra humör va att dom har börjat sätta upp uteserveringarna på Lilla torg :)
Tjohoo va jag längtar...

So long

Whats this???

Asså va fan hände med vädret????
Sol igår, snö idag?????
Hmmm, mycket märkligt.
Nu ska jag städa lite och förbereda mig för min lilla 12 timmars arbetsdag imorgon :(

So long

Boring

Såhär tråkigt e förmåner och traktamente......



So long

En jävligt bra dag :)

Today is a goooooood day :)
Hela familjen e samlad igen :)
Våren e typ på väg känns det som.
Fest i helgen
Jag har blivit erbjuden jobb :)



Detta fick jag av mamma och pappa :)



Dom här fick jag av Tessan bla

Tyvärr ska jag förstöra denna dagen med att begrava mig i den här boken



Mindre kul....

So long

Gött

Kolla min mat :D
Inte så mycket...ska räcka till jobb också :)



So long

Jeeeerk

Nu e jag tillbaka och jag lever idag också :)
Va inte alls lika jobbigt idag. Nu lagar jag Lasagnette iaf som jag kan ha med mig till jobb i vecka :)



En sjukt galen kväll i somras....jag saknar sommaren :(
På lördag e det dags för en ny sjuk kväll hoppas jag....kanske inte lika sjuk som denna :)

So long

Dead

Inatt klockan tolv fick jag ett sms och jag svarade på det utan att minnas det. Tänk om man hade skrivit nåt tokigt. Lite tokigt blev det nog ändå men inte så farligt. Då e man fan trött. Och värre blev det när klockan ringde. Trodde nån skämtade med mig. Men tyvärr inte :( Bara till att masa sig upp.
Nu ska jag iväg på body pump. Får väl se om det går bättre än spinningen :)

So long

Ingen skön känsla

Denna bilden skickade marie till mig.



Undra hur han känner sig???

So long

Inte så ofta

Det händer inte jätteofta att jag skrattar rakt ut när jag kollar på teve.....men nu gör jag det.
Shit va roligt Wipeout e. Och va fula dom e. Roligt att kolla när andra skadar sig :)

So long

Hujedamig

Fy för i helvete.
Det va inte av denna värld. Skönt när det va färdigt men apjobbigt när man satt där.
Imorgon e det tydligen body pump :S
Men jag överlevde iaf.
Nu duschen....mitt nackhår har lockat sig :(

So long

Lika som bär

E det bara jag eller finns det fler som blandar ihopa dom här två??





Nu ska jag iväg på spinning :)

So long

:(

Kollade igenom mina bilder som jag har på webcameran.



Denna va från precis när jag hade fått min data i augusti tror jag.
Fan va brun man va.....måste sola lite nu i veckan :)

So long

Bankar

Mitt huvud känns ungefär såhär stort just nu :)



Ha ha ha ha....shit va ful jag e :)

So long

Bänkad

Ikväll e det premiär för Wipeout. Ska lätt kolla på det. Ser sjukt roligt ut av det man har sett.
Och så e dom i Buenos Aires. Jag vill också dit.....

Nu har jag beställt brieost av min kusin. Hoppas hon vill komma hit och lämna det :)

So long

Eskorterad

Ha ha ha ha...jag fick eskort ut från Koi igår för det stod ett gäng med tjejer utanför som skulle slå mig. Idioter!!!
Här kommer lite bilder iaf....mest från Ciccis hall :)

 
Tjusigt :)


Christine Meltzer


Moi


Sniiiiiga


Vi snodde taxichaufförens wunderbaum :)

So long


Aj aj aj

En Resorb och en Ipren gör susen hoppas jag :(

So long

Det e klös i klarinetten :)

Idag blir det fest :) Som jag har längtat.....
Blir nog utgång med Cicci....vet inte riktigt var vi kommer hamna men det märker vi. Kusin jobbar på Plockepinn så vi kanske går dit rentutav :D
Har handlat två nya klänningar idag så nu har jag en tills ikväll och en tills nästa lördag :)

För rolig

Jag pratade precis med Antwone och Tessan i telefon.
Såhär sa han:
Mamma har en stor stor rumpa :)
Ha ha ha ha.
Och så sa han att pappa hade slått han....men egentligen så hade han ramlat på en Blixten Mc queen bil. Sanningen kom fram till slut.
Iaf så sa han att jag hade en liten rumpa :)



So long

Sjukligt

Jag e sugen på att dricka mycket alkohol....kanske imorgon.
Sjukt sugen e jag...fall ni undrar :)

Tessans väska har kommit....med mina presenter i!!!!

So long

Oj oj oj....

Asså den där Danny :)
Jag hade kunnat ligga med hans röst bara :)



So long :)

Arg....

Såhär ser jag ut när jag e arg....riktigt arg alltså!
Som nu kanske....



Eller irriterad passar nog mer in faktiskt

So long

Kom inte så långt

Hamnade under min filt. Kollar på Så ska det låta med Martin Stenmarck. PPPPPPAAAAAAAAAXXXXXX......



So long

Spännande

Nu har trailern till The Hills säsong fem kommit. Mycket mycket spännande :)
Vil ni kika så kan ni kolla HÄR :)

So long

Ett 30-tal

Sjukt många poliser har passerat förbi jobb idag. Hela Davis Cup laget kom också i ett entourage. Jisses va detta kalaset kommer kosta. Imorgon ska jag och kusin åka förbi Baltiskan. Vi ska spela badminton så då måste vi nog förbi där. Jag vill se vad det finns för idioter :)

Jag e dö sugen på öl. Funderar på att sticka ner till Hanna men nu har jag dragit på mig mjukisbrallorna och gjort mig hemmastadd i soffan :)

So long

Fiiiiiiiin

Jag har målat mina naglar :)



Jag går bananas här på bloggen. Har ju inte kunnat lägga in bilder på så länge så nu kör jag all in :)

So long

This is it...


Såhär ser den ut...katten alltså :)



Asså min stereo e skum. Varje gång jag e hemma så startar den. Har stängt av den tre gånger sen jag kom hem idag. Sjukt konstigt.
 
So long

Pappa gillar

Öppnade ett skåp i pappas badrum.



Tror ni att han använder Lypsyl???

So long

Cash is king :)

Kollar Lyxfällan....känner mig inte alls träffad :)
Bla bla bla......

So long

Det finns faktiskt folk...

......som tycker att jag e söt :)



Eller vad säger ni ;)

So long

Lite sugen

Jag har kommit fram till att jag vill ha en sköldpadda :)
Lena berättade idag på jobbet att dom inte e så svåra att ta hand om och man behöver inte kela med dom :) Dom bara finns där och så e dom jävligt söta.
Så jag ska faktiskt kolla upp det :)



By the way så e jag tillbaka i min lägenhet nu :)

So long

Guess?????

Jag har precis varit och lekt med Antwone.
Han lärde mig ett nytt ord.
Vissåklös
Gissa vad det betyder vet ja :)

So long

I like alot

Har alltid gillat Robyn tror jag men denna låten tar alla priser, Mycket bra.....




So long

Usch....

Läste precis Sydsvenskan och upptäckte att jag hade sett en död man idag.
Va en trafikolycka när jag körde till Kastrup fast i andra vägfältet då. Vägen va helt avstängd. Där va en bli i diket, två polisbilar och en bärgningsbil. Och så stod där en bår som va övertäckt....man såg ju att nån låg därunder.
Och nu så läste jag att det va nån som hade gått på motorvägen och blivit påkörd och dött.
Men jag fattar fortfarande inte var dom fick båren ifrån för där va ingen ambulans.......

So long

Äntligen

Imorse kom dom :) Eller i eftermiddags....körde i 130 hela vägen till Kastrup för jag tänkte att det skulle ju va synd om dom om dom fick stå och vänta på mig. Det blev jag som fick vänta istället....i en och en halv timme. Tessans väska hade inte kommit med. Men jag tog en Mocca på Starbucks sålänge :)
Och så såg jag nåt som nästan fick mig att börja böla. En kvinna i 35-årsåldern kom ut från där man kommer om man har varit och rest. På magen hade hon en liten pojke som man såg inte va hennes egen. Och så va där typ tio pers som stod och väntade på henne och när hon kom gåendes så såg man riktigt hur stolt hon va över den här lille pojken. Antagligen hade hon ju varit och hämtat han från nånstans. Alla skulle ta kort på dom och dom drog fram champagne och hade sig. Varje gång jag kollade på henne så blev jag helt glansig i ögonen. Hon va så jävla glad......och stolt.

Kollade precis min Facebook. Nån tönt hade skickat ett mejl och frågat om jag inte kunde skicka en bild på mig själv så tomten visste vad han skulle ge han i julklapp......amen kom igen för fan.

Sitter och äter min lunch som jag glömde ta med mig till jobb. Så det blev bara en apelsin till lunch :( Ska snart hem till Tessan och dom :)

So long

Ett tips till mig själv

Jag kollar på Den rätte för Rosing. Sjukt pinsamma men skit i det nu.
Hon va hos en livsstilscoach...tror det hette så??
En sån skulle jag nog behöva gå till. Styra upp mitt tänkande vad gäller killar i min omgivning. Skulle nog behöva sortera bort några av dom.....
På tal om Rosing så hade jag en retur från henne idag :)

So long

Svälter katten :)

Jag håller på att svälta ut katten. Den måste äta sitt p-piller så den får ingen annan mat förräns den har ätit upp den......basta :)
Tessan och dom e ett dygn försenade. Kommer imorgon istället så jag ska hämta dom kl nio på Kastrup. Om dom nu kommer iväg denna gången :)
Annars händer det väl inte så mycket....funderar på att gå ut och gå men det verkar jobbigt :)

So long

Ett tag sen sist

Har ju inte haft veckans låt på ett tag så nu kommer den :)



Cypern 2002...fy fan va roligt det va.
Hela den resan va denna låten. Sjukt rolig resa.....fy fan va vi hittade på en massa jävla skit :)
Det som hände på Cypern stannar på Cypern ;)

So long

Imorgon hoppas jag :)

Tessan och la familia skulle komma imorgon bitti kl nio. Fick ett sms imorse att planet va försenat sju och en halv timme. Kul för dom. Jag som skulle få lite sovmorgon för jag skulle hämta dom.
Men jag vill träffa dom nu.....måste antagligen vänta ett dygn till :(



Min ögonsten :)

By the way.....katten trodde precis att mina bröst va en klösbräda :(

So long

Klart man hänger med

Blev inga fler rätt på tentan. Så det blir till att göra om den den 24 mars :(
På jobb e det många språk som pratas. Svårt att hålla reda på vilket man själv ska prata. Skulle berätta lite om mig själv på engelska...kan ju säga att engelskan borde nog uppdateras lite oftare :)

Jag funderade på att åka ner till Center Syd och shoppa lite men jag pallar nog inte....fastän det rycker i shoppingtarmen :)
Jag råkade klämma katten i dörren innan....ops :)
Och mammas blommor såg lite hängiga ut.....men nu har jag vattnat dom så jag hoppas dom återhämtar sig snart....
öllllllllllllllllllll
Asså katten ställde sig precis på tangentbordet och skrev öl här ovanför :)

So long

Tjohoo :)



Jag kunde ladda upp en bild :)
Hittade denna på Facebook. Det e Tessan och Antwone på Select när dom gick luciatåg i stallet i julas :)

So long

Miiiiiiiiisssssssiiiit

Jag blev bjuden på söndagsmiddag i Bergströms/Johanssons casa.
Mycket gott. Snackade lite skit och mös.
Kollar just nu på Americas best dancecrew....shit va grymma dom e på att dansa.
Sjukt roligt att kolla på :)
Snart ska jag kasta in handduken....bara snacka lite här först :)

So long

Kära nån :)

Igår va det haj life i kageburken :)
Började med att mata katten i Lödde :)
Sen körde jag till Malmö....jag och Hanna bytte tydligen presenter. Fast jag har inte fyllt år. Men jag fick mina efterlängtade flamingos örhänge :) Och en bok om skor. Jag blev dö glad :)
Vi vandrade bort till Robban som typ bor granne med Hanna i Västra Hamnen. Efter lite oklara diskussioner så gick vi till Twisted Torso. Det skulle va nåt nytt där igår. Typ 65+ eller nåt. Jag skojar inte om jag va yngst på stället asså. Jag säger bara en sak. Hellre unga fulla människor än gamla.
Jag, Hanna, Martin och Johan åkte till Koi istället. Där blev det ett jävla liv på Hanna i kön :) Va tydligen fullt men efter lite snack så kom vi in :) Tydligen så va det snack om att jag skulle ligga i trappan men det blev inte så :P
Vid halv tre så begav sig jag och Hanna hemåt. Jag körde henne hem och sen skulle jag hämta Therese och hennes arbetskamrater på Stortorget kl 3 utanför Sibylla. Ja där stod jag och väntade i 40 minuter. Tror ni jag frös eller???
Men jag fick lite hångelsällskap så det gick ganska snabbt ändå ;)
Till slut hoppade jag in i bilen igen och satte på värmen på allra högsta. Körde till Slagt för att kolla om dom va där, körde tillbaka till Stortorget och kollade men där va fortfarande ingen så då körde jag hem.
Gick ut och kollade till katten som hade manligt besök av Sune :) Ja det va ju lördagnatt :)
Det va min kväll :)
Och idag ska jag fixa lite. Åka och hämta post i Hofterup, tvätta, städa lite här, laga mat tills veckan och handla lite :)

So long

RSS 2.0