30-årsfest

Ja då va det bara till att bocka av en till fest på schemat.
Rasse fyllde 30 och firade med en fest. Jag och Tirre kom väl sist dit tror jag och vi fick stå med skägget och skämmas. Blev en lite rolig lek med bordsplaceringen och jag hamnade bredvid Giri som vanligt. Vi drack i massor och min hand höll på att frysa till is i öl och cider lådan. Kallt som fan va det. Blev lite lekar och presentöppning sen öppnades dansgolvet upp. Där va det många som svängde sina lurviga medans mina vapendragare och jag satt och drack. Jag och Sara hann även med en runda ut i gungan för att koppla av lite. Blev lite åksjuk så vi fick gå in igen med sand i skorna. Chichi åkte hem först sen åkte Tirre också hem så det va jag och Sara mot Tages. Va rätt så roligt där faktiskt. Men det blir ju inte roligare än vad man gör sig. Träffade även Sofie. Roligt att se henne. Va ett tag sen sist ju. När klockan blev tre så tog vi en taxi hem. Lämnade av Sara på vägen och sen åkte jag hem.
Va inte så roligt att jobba idag men jag överlevde :)

273497-87
Hela gänget e samlat! Med våra lila handskar på.
273497-90
Vi tog en liten paus inne på toaletten!
273497-89
Mina handskar och jag. Plus Chichis handske tror jag!
273497-91
Ja vad ska man säga.....inte mycket!
273497-88
Amen Sara....du ska alltid va så grov ;)
273497-86
Handsken åkte fram igen......jag har sparat den fall i fall!

Ja det va allt för den här gången!

So long



Kommentarer
Postat av: sara

Hehe, ja vi är lite galna =) wild & crazy tack för igår gumman puss puss

2007-09-09 @ 20:05:22
URL: http://habibi.webblogg.se
Postat av: Jirre

Sara: Ja det kan man väl lugnt säga. Tack själv. Hade skitroligt. Puss puss

2007-09-09 @ 20:20:33
URL: http://jirre.webblogg.se
Postat av: Caroline

Attans att min handske gick sönder men nu vet jag ju att du har din kvar om jag skulle behöva någon i framtiden ;) Tack för en trevlig kväll! puss puss

2007-09-10 @ 16:50:07
URL: http://aliceiunderlandet.webblogg.se
Postat av: Glenn

Du skulle kanske kunna adda mig på MSN och skicka bilderna på mig från i Lördags?!?
Kram kram

2007-09-11 @ 00:49:34
Postat av: Jirre

Caroline: Ja det e bara att hojta till om du vill låna den. Puss puss
Glenn: Ja det skulle jag väl kunna göra....står din adress på facebook eller??? Kram

2007-09-12 @ 21:58:08
URL: http://jirre.webblogg.se
Postat av: Glenn

Vet inte?!?
Här e den iallafall: [email protected]

2007-09-12 @ 23:56:08
Postat av: Jirre

Glenn: Jag hittade den igår på facebook så jag har addat dig nu! Kram

2007-09-13 @ 12:11:56
URL: http://jirre.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0