Bra skit

Köpte Polly charter idag. Det skulle jag aldrig gjort! Svingoda!!!


Vilodag???

Shopping med Patricia hela dagen lång!!


Kompis

Min bästa vän idag :)


Glasklart

Ikväll blir det fest! Rafsade fram en gammal trasa ur garderoben och slängde upp håret i en donut! Funkar :)


Hulken

Kör med gröna granna ben idag!


Jag tror.....

.....hoppet är ute för denna stackaren!


Huliganerna i baksätet


Tips mottages gärna

Någon som har ett bra tips på vad jag kan göra i denna hörnan?? Är lite sugen på något nytt :)


Barnvakt

Ligger på soffan helt utslagen nu! Att passa Antwone och Josh är ingen dans på rosor! Vi var nere på idrottsplatsen i Lödde två gånger. Jag är knappt sugen på att spela :S


Kalasdags

Idag var det dags för kalas! Min brorsdotter fyller 11 år idag! Sjukt god tårta....prinsesstårta fast med marabou mjölkchoklad istället för marsipan!!!


Frossa

Vi är inte så hungriga idag ;)


Magic Mike

Mötte upp Sara efter jobb för att sagla lite! Herrejävlar säger jag bara!!!!


Äntligen i mitt hem

Köpte Gant-stövlarna idag! Eller Marie köpte dom till mig för jag hade "glömt" mitt kort hemma :)


Lite nytt

Här sitter jag i mina nya inneskor och i min nya pyjamas :)


Hemma igen

En weekend går fruktansvärt snabbt! Men inte så snabbt så att man inte hinner fylla en hel resväska med saker :)


Hajen

Antwone köpte ny pyjamas igår!


Alla krämerna

Köpte nytt resekit på Tiger igår! Så nu har jag gått loss i badrummet och fyllt på med diverse krämer!


Gapar tom

Funderar i mitt huvud på vad jag ska packa ner....det går sådär! Kollar efterlyst samtidigt och blir förbannad på vissa som verkar sakna skam i kroppen!


Miljövän

Jessie får alltid följa med mig när jag handlar!!


Gangnam style

Tror jag kan klassa denna som den sjukaste musikvideon jag nånsin sett!
 

Svettigt

Körde två spinningpass idag! Riktigt gött när det är färdigt.


Nyfriserad

Alla Joshs guldlockar rök igår!


I mitt finaste

Ibland är man så jävla grann!!


Ja vem annars???

Liza skulle såklart sjunga karaoke på Swingan. Inatt e jag din med Tompa!!!


Kunde inte sagt det bättre själv!!


Värre än ett träningspass

Har precis rensat ut min garderob! 41 par var det som fick vika hädan denna gången! Men nu är det ordning på torpet igen :)


Om åtta månader!

Gud vad vi ska frossa :)


Mallig

Någon som är nöjd med sin cykelhjälm!


RSS 2.0