Packar :(

Shit va tråkigt det e att packa. Jag har tagit en liten paus kan man säga. Har lagt in min och Annikas frukost på kylning. Två starköl. Klockan halv åtta imorgonbitti. Ska bli gott. Funderade faktiskt på om jag skulle ta en nu när jag packar men jag hejdade mig i sista sekunden. Stod och kollade på dom i kylen men jag slog mig själv på fingrarna. E nog glad för det imorgon.
Nä jag ska väl mögla vidare här hemma med min packning. Har precis strykt en jävla skjorta. Och den ser fortfarande skrynklig ut men nu orkar jag inte stryka mer. Skittrist. Sa jag att jag har strykt???? :)
Om nån har missat det så hade jag skitkul igår. Bara fall ni inte märkte det!

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0