Då var det dags igen

Ska snart bege mig mot Lund för att hämta Patricia sen vidare till Max för att handla glass och därifrån till Lödde.
Lämnar bilen och pappa kör oss till Sturup. Där blir det väl en öl och en åksjuketablett sen sover man som en stock hela flygresan :)



Ikväll blir det en Rape me!
Tjohoooo håll ställningarna här hemma tack!

So long


Hela veckan lång

Jag har nog aldrig i hela mitt liv spenderat så mycket tid på Malmöfestivalen som jag har gjort detta året.
I tisdags blev det bio med Caroline, Patricia och Elin. Vi såg Bridesmaids och den var exakt lika rolig som förra gången jag såg den. Verkade som att alla gillade den.
Sen blev det festivalen med Adelina, hennes syrra och hennes fru.
Orup stod på schemat.

I onsdags kom Tessan, Antwone och Josh in för då var det Saade som stod på scenen.



Har nog aldrig sett så många barn på samma ett och samma ställe.
September spelade lite senare men vi lyssnade bara på tre låtar.
Min sjukgymnast hade provocerat min axel så den var åt helvete.

Igår var det Rix Fm Festival. Döm om min förvåning när dom sa att Danny skulle komma. Det har dom liksom inte sagt något om.



Pax pax pax han är min :)

Mohombi uppträdde också. Det var ett jävla drag på han.



Bra bra mycket bra :)

Sen får vi ju inte glömma Chris Medina. Han var också duktig.

Man kan säga att det har åkt ner en och annan langos också.
Efter semestern är det jag som är på gymmet varje dag :)

Nu ska jag till Center Syd med Patricia, Sara, Ida, Sofie och kanske Tessan.
Lite shopping är ju aldrig fel ;)

So long


I just wanna make me sweat

Hamnade på ett spinningpass idag. Fan det är jobbigt när man precis har börjat efter ett uppehåll för att man har tappat så mycket och det är jobbigt när man har varit med ett tag för då kör man ju på det hårdaste kan man.
Gillar det sistnämnda mest i alla fall.
Svettig blev jag och det är ju det som är meningen.

Imorgonbitti väntar tandläkaren och sjukgymnasten.
Lika bra att ha alla tråkigheter avklarade på samma dag :)

So long


Två uppdrag

Har hittat två saker jag ska hålla ögonen öppna efter i NY



Marc Jacobs väska



Tommy Hilfiger stövlar

Hoppas hoppas jag hittar dom :)

So long


Ögonstenarna

Antwone kramade mig idag och så sa han:
-Josse, jag gillar dig.
Det värmde ända in i hjärtat även om det bara var för att vi stod utanför Toys´r us och han ville ha leksaker.



Lillebror



Storebror

So long


Lugn eller olugn....

I fredags skulle vi ha AW med jobb. Några öl och lite festivalmusik tänkte jag.
Ja ja. Kl tre ramlade jag, Therese och Elin ut från Etagé.
Kul som vanligt. Inte lika kul att jobba igår.



Började med sushi på Koi



Sen en tur inom Friday´s



Underhöll oss själva kan man säga.



Här hängde Therese



Lyssnade på Peter Jöback



Roligt ser vi ju ut att ha det iaf :)



Perikles is the shit



Smyger...



Kylie kom på besök!



Ordningen är återställd :)

So long


The True

I lördags efter jobb mötte jag upp med Adelina, Linn, Andre och ett annat gäng.
Satt ute på Moriskan och njöt av en cider och fantastisk musik.
Adelinas kompis hade spelning.
Helt fantastiskt sjunger han. Inte ofta jag hör en låt och gillar den direkt. Måste ofta lyssna in mig först!



Varsågoda att lyssna.
Lördagen bjöd även på en tur till Nyhamn och ett skruvat besök på Båten.
Herregud vad roligt det är att larva sig när alla andra är dödsseriösa.
Dansa i Converse är det bästa man kan göra faktiskt.

So long


Start spreading the news!!

Igår var jag i Lödde på planeringsmöte.
Vi bokade flyg till New York.
Kan knappt bärga mig tills vi åker.
Ska handla massa julklappar....perfekt!



Vi vet ju alla hur det gick sist :)

So long


Whos da man??

Igår ringde världens bästa kusin och frågade om jag ville hänga med och titta på Mff- Milan!
Behövde inte fundera så himla länge på den frågan faktiskt.
Vi fick en egen loge med trerätters och fri dricka. Fint som snus.



Kliar sig lite i ändan!



Annie va på topphumör.



Herremingud!!



Gladast i Malmö!!



Han kollar upp på ståplats.



Fick syn på det här.



Och så började han garva!



Tack och hej....det var kul att du kom!

So long


Nerräkning

Bara två veckor kvar till nästa semester.
Då är fantamej hela gänget samlat igen. Ett år sen sist!



Här var man inte brunast i stan direkt, men det tog sig!

Nu måste jag återhämta mig efter spinningen, blev helt svitt i pälsen.
Havregrynsgröt is the shit faktiskt!

So long


Vad tror ni?

Får vi se lite sånt här ikväll?



Hoppas på det.
Har laddat med en löptur och som belöning blir det morötter och dippa!

So long


Anger management

Såhär är det.
Jag är singel, och jag trivs jävligt bra med det.
Jag vill inte ha någon kille. Inte just nu och kanske inte senare heller.
Har antingen träffat rövhål eller killar som har tjej (rövhål alltså) och det kan jag klara mig utan.
För mig går inte livet ut på att träffa en kille och skaffa familj och hela kitet. För mig går livet ut på att ha roligt och leva mitt liv. Mitt alldeles egna liv som jag själv bestämmer hur det ska vara, vad jag ska göra och hur jag ska göra det.
Träffar jag någon så lovar jag att berätta det. Det handlar inte om "när man minst anar det" som alla säger. Det handlar om när det är rätt. 100 % rätt ska det vara annars kan det vara.

Jag lever hellre ensam och lycklig än i ett halvtaskigt förhållande bara för att.
Klarar mig utan barn också. Vänners barn och syskons barn räcker gott och väl för mig.
Tänker inte sätta ett barn till världen som inte får samma uppväxt som jag har haft.
Barn förtjänar bättre och jag förstår inte de som skaffar barn för att rädda sitt förhållande. Det funkar inte.
Det är bara jävligt orättvist mot barnet.



Jag är inte arg på någon och det är inte något speciellt som har hänt.
Vill bara berätta hur jag känner.

So long



Bridesmaids

Alltså fy fan vad rolig den filmen var.
Skrattade nästan konstant genom hela filmen.



Så jävla bra skådespelat av allihopa.
Ska se den flera gånger till :)

So long


6-7 augusti

Igår var jag hos frillan. Fixade till min lejonman lite.
Blev riktigt nöjd.



Alltså det kommer en bättre bild när jag har fixat det.
Just nu sitter gårdagens läppstift kvar och håret är väl inte helt hundra efter en helnatt ute som avslutades med ösregn :S

Nu blir det pizza och bia!

So long


Fira fira

Idag har det firats födelsedag.
Bästaste Sofie blir gammal idag.
28 år....hur ska detta sluta :)



Såhär ska det sluta imorgon iaf!!

So long


Har gått på sommarläge

Det är så mycket annat man vill göra nu på sommaren än att sitta framför datan.
Har faktiskt inte varit hemma en enda kväll på hela veckan.
Varit ute och åkt rullor, tränat och varit på Debaser.
Alltså alla andras Strawberry Daiquri kan slänga sig i väggen.



Detta är lätt den godaste.

Ska snart ut och traska en mil.
Borde även städa men det blir inte mycket av det....kör en racerstädning på lördag :)

So long


RSS 2.0