News

Va på Vip-kväll på Center Syd igår kväll! Dom hade 20 % i massa butiker. Öppet till elva hade dom också! Trött som ett aber idag men vad gör det när det är helg snart! Fick med mig en ny tröja från Gina!


Hänga upp sig....

Köpte en ny krok på Tiger för 40 kr! Perfekt att hänga upp min rosa dräkt och morgonrock på :)


Snälla Josse kom fram

Har en sträckning i ljumsken så jag kunde inte gå ut och gå min mil idag.
Vad gör man då???
Jo man slänger ihop en chokladkaka till sina arbetskamrater!!



Får se hur pass den uppskattas :)

So long


Varje kväll

Det här är min utsikt på kvällen när jag går och lägger mig! Kollar ut vad jag ska ha på mig till dagen efter :)


Uppe i ottan

Blev uppjagad imorse i tro om att klockan var elva. Men nej klockan ställde om sig själv plus att jag ställde om den. Störigt. Började ana ugglor i mossen när det var glest med folk på stan plus att alla affärer va stängda!
Ja ja jag kom upp i tid iaf så snart är det jag som går och lägger mig.

Har även hunnit med våffelbjudning hos Adelinas mamma och en fotbollsmatch.
Vi vann med 5-2 så på söndag spelar vi final. Det vore väl fan om vi förlorade den med tanke på att vi inte har förlorat en enda match under hela serien!
Kom gärna och heja på oss. Tjugo i åtta på söndagskväll!

So long


Om ifall att....

Ska jag någongång gifta mig så har jag hittat min klänning!!


God morgon Malmö

Trist att taxibilen pajade bilden!!!!


From this moment

Från och med idag och en månad framåt är det jag som inte dricker någon alkohol.
Måste ha en paus.
Känns helt meningslöst att träna som fan hela veckan sen supa bort det på helgen. Jag har ju en tendens till att äta allt onyttigt jag kommer över när jag är full plus att alkoholen i sig inte är världens nyttigaste!
Heja mig!

So long


Blått ben

Mitt högerben är väldigt ömt! Förstår inte varför???


Bestämt och klart

Att få ihop en fest var lättare sagt än gjort.
Datum är bestämt nu och denna gången ändras det inte!
30 juni blir det av!!!! Skriv upp och boka in!!

Helgen var annars intressant.
Ramlade ner för en stentrappa i ett trapphus, lämnade min väska öppen i cykelkorgen på Stortorget medans jag pinnade iväg, glömde bort att jag hade pommes från Max i väskan så jag cyklade inom Mc på vägen hem. Ja jag cyklade hem.....helt sjukt att jag överlevde den färden. Sist men inte minst så var det en man på Mc Donalds som erbjöd mig 2000 kr för att han skulle få sova hos mig!
Mitt högerben är helt manglat och blått!! Ska aldrig mer dricka....inte innan fredag iaf :)

Sommarens plåga kommer här. Det är ingen plåga än men jag har en liten känsla av att det kommer att bli!



So long


Dagens lunch

Svårt att äta det här när tanden är knäckt :s


Nya pjux

Invigning i helgen måntro :)


Vemodigt!

Idag slänger jag in mina skidor och pjäxor :)


Bambi på väggen

Äntligen kom tavlan upp på väggen som Jessica har gjort!


På lördag smäller det!

Jag ska ha fest på lördag.
Det är bara jag som kommer.
Har iaf handlat jordnötter. Ska handla morötter och dippa också! Det kommer bli ett jävla drag.
Jag ska ha Patricia på Skype!
Kommer bli fantastiskt!!!



Bruna och granna.

Om det är av något intresse för er så har jag tränat fem dagar i rad. Nu blir det vila i två innan det är dags igen.
Ingen fotboll på söndag! Vilodag. Gud vad jag ska vila :)

So long


Ett bröllop och 28 tänder!

Idag firar vi :)


Det var fantamej inte igår

På spinningen idag spelades min favoritschlagerlåt.
Blev väldigt sugen på att hoppa av cyklen och dra igång min dans men jag hejdade mig!



Alltså det där med min fest var inte det lättaste.
Hoppas jag kan ha det den 2 juni men är det någon som inte kan då så blir det den 5 maj.
Passar det bättre??

So long


Tatuerad

Är detta något jag ska satsa på tycker ni???


Invigning....

Nya skorna på!!!


Change of plans!

Tydligen så var den 9 juni en poppis dag för giftemål.
Eftersom jag vill att alla vänner ska närvara så blir festen den 2 juni istället.

Ist ok mit alles oder????

Nu är det dags för match. Svarta stjärnan står för motståndet idag!
Återkommer med resultatet.

So long


C c c curly......

Va hos frissan igår! Hon lockade hela mitt hår!


Vart tog våren vägen????

Tur man har vattenfast mascara :)


Det närmar sig

Ja då var det snart dags att ta klivet över till 20+10!
Kommer inte vara hemma på själva dagen men tro inte att ni slipper fira mig för det!

Den 9 juni är det fest i hela huset!
Kommer komma inbjudningskort men boka in det redan nu.
Vill ju inte att det ska missas på något sätt!



So long


Nyfärgad....

Lätt och smidigt med moussen! Jämt blev det minsann också :)


Dödstråkigt utan.....

Igår tränade inte jag. Hade dötråkigt.
Lagade mat och bar upp lite saker på vinden.
Slutade med att jag gjorde plankan och armhävningar till slut.
Idag tog jag en powerwalk på en mil. Skönt som tusan med bra musik i öronen.

Just nu färgar jag håret med sån där mousse dom gör reklam om på teven! Återkommer med resultatet!

Kolla in tanten som dansar zumba till Laugh my fuckin ass off........



So long


Födelsedagsgris

Josh fyllde 2 år i söndags!


Gårdagens sportaktiviteter

Bästa sporthelgen på länge måste jag säga.
Började med spinning kl åtta på morgonen för att sen gå i mål tjugo i tolv. Lagom mör. Är jävligt glad att jag köpte spinningskor iaf.
Kom hem och däckade. Vaknade när klockan ringde halv fyra. Begav mig hem till Adelina för pizza och sen vidare till fotbollen. Match mot förra och förrförra årets vinnare. Blev 0-0 förra matchen men igår piskade vi skiten ur dom. 6-0 slutade det och det var så jävla gött!
Såhär skrev dom på sin hemsida efter matchen:

 

Matchreferat
Vad ska man säga!!! De vann rättvist då de var mycket bättre än oss idag. De är ett ungt lag som är snabba i fötterna och hittar varandra på små och stora ytor.

Det vi främst fattades idag var orken och konditionen. Även om vi har ett par riktigt tekniskt duktiga tjejer så räcker inte det när vi andra inte kan möta dem och hjälpas åt.

... Det är alltid surt och förlora och det ska det vara. I fotboll så finns det en vinnare och en förlorare efter matchen. Men det ska ge oss mer energi nu för vi är ännu inte utslagna ur slutspelet och vi ska sikta på att möta dem i finalen den 1:a April.

Något som är viktigt under matchen är att man inte ska vara helt fokuserad på sig själv utan se sina medspelare och redan innan du fått din boll veta vad du ska göra med den och se din medspelare och göra en rätt och lätt passning till henne.

Tyvärr tappade vi energin och humöret lite väl mycket in på halvtidsvila då de hade gjort 3-0. Men som man har sagt innan. En match är slut EFTER att domaren har blåst och absolut inte innan. Vi ska aldrig och återigen aldrig ge upp när vi ligger undan. Motståndarna märker det så lätt och kommer utnyttja det till max.

Tungt är det men nu ska vi se framåt och släppa denna matchen helt och hållet. Vi tar dem i finalen brudar. Stretcha väl och ta hand om kropparna.

Ska bara tillägga att jag har släppt in minst mål i serien. Det tackar jag backarna och resten av laget för då de är grymma!

So long

Liket

Väck inte den björn som sover!


Helgens aktiviteter

Idag har jag redan hunnit med ett spinningpass, tvätta och städa hela lägenheten.
Snart blir det kalas för Josh som fyller 2 år imorgon sen en tur till Adelina för pyttefest.
Jag ska inte dricka, bara dit och visa min nuna.
Imorgon är det nämligen dags för Vasaloppsspinning kl 08.00!


Har en viss känsla om att jag kommer ha problem att gå efter att ha suttit ner i 4 timmar.
På kvällen är det fotbollsmatch.
Vi vann ju serien och nu är det slutspel :)

Ha en underbar helg i solen ♥

So long


Dagens

Ny kofta från New Yorker!


Lunch

Sallad från Gogogreen på Värnhem!


1 mars

Firar in våren med ett par färgglada brallor :)


RSS 2.0