Freitag

Jag och mamma ska åka till Tyskland i helgen.
Självklart ska ju Obama också dit vilket innebär att dom kommer stänga av bron i två timmar på morgonen.
Vi kommer ju garanterat bli sittandes nånstans på vägen....så typiskt oss.

So long


VG eller inte...

Jag e glad att vi fick G på projektet. Nu återstår bara att se om vi fick VG.
Jag tror då inte det men man vet ju aldrig :)



Jag e glad att slippa Chipset AB i framtiden.
Va på en liten shoppingtur idag.
Mamma gav mig sitt kort utan att jag sa nåt...då får hon faktiskt skylla sig själv.
Handlade tv-bänken iaf....Marie ska hjälpa mig sätta ihopa den nästa vecka.
Det blev även ett par skinnhandskar, en stickad tunika och ett linne :)

Snart e det Greys :)

So long


Blev anställd

Ja numera jobbar jag som hushållerska hemma hos Marie. Hon e en jävla typ den där.
Hänger mest i soffan nu faktiskt. Liza får sina naglar fixade av henne. Så jag får sitta här och glo under tiden :(

So long


Skön som tusan

Störtgillar denna låten.
Ja jag gillar Duffy helt enkelt!




Hon gör bra hängmusik......fattar ni????
Om man sitter ett gäng hemma och snackar e det bra att lyssna på :)

So long


Slår nog till

Imorgon ska jag köpa en ny tv-bänk!



Ja denna blir det....hyllan och den andra tv-bänken ska ut :)

So long


Två saker

  • Jag har varit ute och gått....det va svinkallt...tror jag fick halsfluss :(
  • Min kille komme på tv ikväll :)



Snart e det 2 och en halv män....det e rååålet!

So long


Lättad

Fy fan va skönt att den jävla redovisningen e över.....helt fantastiskt.
Njöt faktiskt av en öl efteråt för det tyckte jag att jag va värd.

Men nu blir det en runda till gymmet :)

So long


3 saker....

  • Jag e hemma från Hbg
  • Jag luktar solarie om mina fingertoppar
  • Jag har fem rivmärken på min axel......

So long


Inte långt kvar

Imorgon eftermiddag kommer den största stenen att lätta från mina axlar.
Ska bli så skönt när redovisningen e klar och man kan släppa det.
Snart ska jag iväg för lite kebab i Hbg med knas.....ska bli riktigt gott. Jag e redan hungrig :(
Ska nog trycka en chokladpudding nu :)



Här e jag och en lite överförfriskad Liza på Etagé i lördags....snodde bilden från henne eftersom jag inte har några :(

So long


Snart snart

Längtar så jävla mycket tills på fredag.....
Borde fan ha Nobelpriset i tålamod också!!!
Herregud säger jag bara....

So long


Hoppsan

Av misstag råkade några sånna här ramla ner i min korg inne på Willys :)


Va ju inte alls meningen :)

So long


Den överlevde

Det va denna som gömde sig i lådan med lufthålet:



Den levde tills sist jag såg den....igårkväll :)

So long


:(

Jag va på så bra humör igår....borde ha Nobelpriset i snällhet.
Och vad fan får man för det????
Jo att jag råkade radera alla bilder i min kamera :(
Sen va jag inte på så bra humör längre!!!

So long


Tillbaka i hemmet

Jag e tillbaka.
Va en mycket trevlig kväll hemma hos Isabella. Sjukt god pizza på Lazio :) I like :)
Nu blir det sängen.....ska ju på dop till lilla Molly imorgon!
Då måste man va pigg.
Sen ska jag på fest på kvällen....det ska bli kul :)

So long


En till present

Jag fick en present av Antwone som han hade köpt hos Musse i Paris :)



En penna som jag ska ha i skolan :)

Nu ska jag köra och hämta pizza sen blir det party party all night long :)

So long


Aj aj aj

Asså en bebis på 8,7 kilo och 62 cm!!!
Känns sådär va :S



Fetto......

So long


Väntar och väntar

Just nu sitter jag och väntar på Isabella. Vi ska till Willys och handla lite tills ikväll.
Sen blir det nog en liten shoppingtur med mig själv, om ingen annan vill hänga på såklart :)

So long


Het som tusan

Kollade lite gamla inlägg i bloggen.
Hittade denna ;)



E jag snygg eller ;)

So long


Det va det

Ja då ska väl vårt lilla projektarbete lämnas in imorgon....ska bli så jävla skönt att slippa det.
Blir alldeles strax sängen för mig.
Jag och Isabella ska handla imorgon....blir en liten shoppingtur på eftermiddagen också. Lön imorgon ju :)
Lovade att hälsa på knas och diskutera diverse saker!
Sen blir det galej hos Isabella på kvällen :)
Wihoo :)

So long


Drygt

Sitter i skolan och håller på att fixa det sista med årsredovisningen.
Svinroligt!
E aptrött just nu så jag hade hellre legat hemma och degat :)
Ska jobba sen......ännu roligare :)
Känner ni hur positiv jag e????

So long


En present

Fick precis ett pocketogram.
Beställde denna boken :)



Älskar hennes böcker :)

So long


Vilken reklam

Efter inte så mycket letande hittade jag den som jag hade letat efter :)



Gissa igen :)
Gud va mycket gissande det blir här :)

So long


Plugghästar

Såhär ser Marie och jag ut när vi pluggar :)









Det e lite så vi jobbar :)

So long


Guess what???

Gissa vad som har blivit hemskickat till mig????

En liten ledtråd :)



Gissa på ni :)

So long


Lite sent

Här kommer några bilder från i lördags...fick nyss tummarna ur röven att lägga in dom!!!









Nu e jag helt död....va ute och gick med Liza innan.
Solade lite...höll på att somna i solariet.
Men nu blir det käk iaf :)

So long


Tillbaka :)

Ja då va man hemma igen.
Bion va bra....sket på mig några gånger!
Synd att Lisbeth dör....ha ha ha!!
Nu blir det lite avslappning på soffan....va liksom ett tag sen :)

So long


Finally found what I´ve been looking for

Jag har hittat mina skor :)

I skinn...så jävla snygga!
995 kr på Shoenation :)

So long


Väntar

Sitter och väntar på att Marie ska vakna....men nu börjar mina ögon hänga :(

Slänger in lite bilder från fredags :)









Ha ha ha....

Asså jag och marie va inne på H&M innan idag.....men asså vem har möblerat om i hennes ansikte :)

So long


12 november

Ja då e det omtenta så jag hoppas det går bättre på den :)
För idag gick det apdåligt :(

Snart kommer Marie och hämtar mig...vi ska till Ilva och Jysk. Jag ska handla ny tv-bänk :)
Lite senare ikväll blir det bio med Marie och Liza.
Vi ska kolla Flickan som lekte med elden!



Hoppas jag överlever bara....har tagit en pilla :S

So long


Imorgon gäller det

Dags för tenta imorgon....önska mig lycka till.
Nu blir det Svenska Hollywood fruar :)

So long


Sängen kallar

Så nu har vi pluggat färdigt för idag :)
Imorgon e sista chansen att lära sig nåt....och då börjar dom nya företagssäljarna så dom måste man ju kolla in :)
Marie låg och juckade på golvet innan.....sa jag det????
Idol juryn ni vet ;) Ja hon e lite tänd på Andreas. Men hon såg mest ut som en padda som hade fått en hjärtinfarkt eller nåt!!!



Bjuder på lite kusinkärlek på Lilla torg från i fredags :)

So long


Lugn kväll

Igår blev det himla lugnt..ingen kände igen mig :)
Drack en drink.....EN :)
Vi käkade lite på Tgif´s och fyllde Sabina....hon verkade gilla det :)
Träffade på Björn i baren....snygga skor ;)
Nu blir det plugg hela dan förutom en runda till Vellinge....da hood :)

So long


Kvällens outfit

Nu sitter jag och Sabina och vänta på Cicci, Pernilla och Anna.
Ska ut och käka och fira Sabinas 25-årsdag som va förra sommaren :)



Såhär ser jag ut ikväll om ni skulle va av med mig :)

So long


Borde egentligen

Jag borde plugga men jag kom fram till att jag ska ha en vilodag idag :)
Ska alldeles strax gå till Filmstaden och hämta biobiljetter tills på tisdag....måste komma ut i det fina vädret :)

Funderar på om jag ska köra till Lödde en sväng. Va år och dar sen jag va där :)

So long


Jobbet

Nu e jag färdiglärd :)
Sitter och väntar på att Marie ska lösa en uppgift men det kan ju ta hela natten...hon har inte alla sillar med på julbordet om man säger som så :)
Snart blir det hemgång sen blir det after school ute i Limhamn på Nama :) Och kanske en tur till Lilla torg sen :)
Nu ska jag dra hemåt på min röda fara :)

So long


Så jävla fula

Asså kolla in detta....pinkar i brallan varje gång jag ser det :)



Riktigt bra!!!!!

So long


Tillbaka i tiden

Kommer ni ihåg Hemglass Pralin???



God va den....men vet ni vad???
Saknar ni smaken av den så pröva detta:



Vi pratade om det i skolan idag...smakar exakt likadant bara det att det inte e lika kallt med choklad som med glass ;)

So long


Tankarna rensade

Fy fan vad jag e trött nu...funderar allvarligt på att gå och lägga mig.
Har suttit i skolan från kl nio till fem. Kom hem och gick ut och motionerade i en timme. Behövde lite frisk luft!
Handlade lite mat och en behå!



Bra att ha om man som jag oftast går ut i tubtoppsklänningar.
Ett tips till alla e att alla behåar kostar 99 kr på KappAhl!
Återstår bara att se om den passar. C e inte riktigt min storlek :)

Igår hade vi världens bästa föreläsning..
Får ni någonsin chansen att lyssna på Barbro Fällman så ta den. Den va värd varenda minut.
Riktigt grym...alla i klassen satt som ljus :)



So long


Lite hängig

Shit va jag e trött nu....längtar till när vi börjar vår praktik och man kan jobba 8 timmar om dagen. Nu e det lite för mycket faktiskt. E man inte i skolan så pluggar man själv....tar på krafterna.
Nu ska jag sticka hem till Marie...det blir sushi :)

So long


Någon som vill byta??

Visst ser detta roligt ut????

Har mycket att göra dom närmsta dagarna :(

So long


Kom hem

Annika det e dags för dig att komma hem :)
Det va längesen vi hade en extravaganzakväll :)



Hittade en sjukt gammal bild...två år för att vara exakt :)

So long


Tjo och tjim

Höll på att få tuppjuck idag i skolan....men det löste sig till slut!
Har inte sovit ett piss inatt....tog en pilla igår för jag skulle kunna sova hela natten men den hade visst motsatt effekt just inatt. Jobbigt när klockan ringde!
Nu blir det lite mer plugg för mig sen kl sju e det spinning. Kusin och jag ska träna :)

Så liten Antwone va här...lite mer än ett år :)
Jag och mamma ska köra och hämta dom på Kastrup ikväll...dom har hälsat på Musse i Paris :)

So long

 


Överlevde

Jag tog en tablett igårkväll för att jag skulle kunna sova en hel natt.
Tror ni jag sov hela natten???? Har nog aldrig sovit så dåligt i hela mitt liv!!!
Så nu ska det bli roligt att se hur denna dagen går!

So long


Det kommer till en gräns...

....när man inte orkar mer, den gränsen e nådd nu!!
Va precis på spinning...fick parkeringsböter. Tack för den. Såg liksom inte att det va en förhyrd plats....500 spänn åt helvete.
Sen va jag på Willys. Stod bakom ett kinesiskt par i kön som hade en jävla massa Kronfågel kycklingben i sin vagn. Jag va tvungen att räkna dom! 90 st paket á 1000 g??
Asså vad ska dom med alla dom till????
Hur ska dom få hem dom???? Det va liksom inte det enda dom handlade.
Var ska dom frysa in dom????
Frågorna va många :)



Snart blir det plugg....jippie :(

So long


Någon som vet

Behöver hjälp med vår kassaflödesanalys......nån som kan nåt om sånt så får ni gärna höra av er med tips!
Vi har fastnat kan man säga :)

So long


Helgen

256 bilder från helgen....vilka ska man välja????
Jag gör ett försök :)



Katarina och Jannike



Lilla jag



Ser allvarligt ut



Max försöker sig på nåt.....oklart vad???



Jannike och Elena



Ni ser ju hur chockad jag ser ut :)



Snyggt?????



Livsfarligt att ligga under nån som bowlar :)



Charmiga



Efterfest



Emelie och Marie



Lisa tyckte det va dålig krut i drinkarna :)



Party party



Lika snygga som vanligt



Lite dans blev det också :)



Göran va hetast på Lilla Torg :)

Snart drar jag hem till Marie för lite plugg....rååålet

So long


Vad hände???

Hur hamnade denna tidningen här hemma undrar jag????



Ja det kan man ju bara spekulera i :)

Nu ska jag snart ner till stan...ska träffa Lisa och Emelie på Tgif´s!

So long


Underbart


Mitt lilla huvud gör så himla ont.
Blev efterfest här igår efter bowlingen....till fem!
Tror inte mina grannar gillar mig, men det ligger en Moore tidning på mitt bord....oklart hur den hamnade här :)
Iaf så slapp jag jobba idag...va på väg dit på min cykel men Micke ringde och sa att jag kunde cykla hem igen om jag ville....OM jag ville det :)
Där e en snygg som flyttar in i min trapp nu....jag ska nog gå ner och bjuda på hemlagade bullar...då måste jag baka, jobbigt, jag bjuder han på en öl istället :)

Nu ska jag avlida vidare på soffan :)
So long


The Green Lion Inn

Det va en mycket trevlig pub!
Och trevligt sällskap såklart :)
Bilder någon ;)



Petra och Emelie



Adelina och Isabella.....oklart :)



Tre söta töser



Snygg piller och Red Stripe!



Lika charmiga som vanligt :)



Lisa va med och tokade sig!



Lite snygga som vanligt



Vi cyklade dö rakt hem :)

Nä snart blir det bowling...

So long


Långsamt

Jag har en fuck me slowly frilla....min frisör sa det iaf :)
Jag gillar det!





Blev ingen fest..jag har alltså städat hela min lägenhet i onödan!
Fast det behövdes men jag hade ju hellre vilat lite eftersom gårdagen blev lite hårdare än vad jag hade tänkt.
Nu sitter jag och dricker en Norrlands guld och käkar chips...om en timme ska jag gå!!

So long


Det sved

Jag har slängt fyra par skor :(
Stackars dom!!!!!
Nu har jag städat färdigt iaf....ska tydligen ha fest ikväll.
Så nu kallar duschen :)

So long


Gick vägen

Ja det gick ju bra....min kille gjorde ju mål ;)
Stannade hos Isabella och kollade England-Kroatien också...mycket bättre match :)
Somnade gott inatt.
Nu blir det lite Chipset arbete. Har precis börjat med årsredovisningen.
Ikväll blir det öl med klassen :) Ska nog först ta en shoppingrunda....behöver lite nya kläder och skor :)

So long


Himla sorgligt

Försök hålla tillbaka tårarna till detta!
Jag lyckades inte iaf!
Det e klippet när morbrodern läser ett brev.

(Verkar inte funka med länk...här e adressen iaf
http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/inrikes/article5766093.ab)

So long


Gör det igen

Ikväll ska det hejas.
Har varit på systemet och köpt lite öl.
Ska hem till Isabella och kolla.....heja heja!!!!



Dom här ska nog också heja tror jag....från EM förra sommaren :)

So long


Oförståeligt

Ser ni nån likhet????



Ja jag ser då inte det ;)

So long


Glömde nästan

Asså jag kom helt av mig.
Glömde säga att jag har fått praktikplats.
Ska va på New Yorker igen...tror bestämt att dom har saknat mig :)

So long


Äntligen balans

Fy fan va skönt idag när vår balansräkning stämde!
Kändes som en sten lättade från hjärtat.
Körde hem till mamma och pappa när vi hade slutat. Fick lite pengar så jag stack och handlade mat. Vill ju inte gå hungrig :)
Hämtade Antwone också....lämnade han hos pappa :)



Nu kollar jag lite Idol och lite Wipeout....väldigt bra underhållning båda två :)

♥ I never thought i fall for you as hard as i did ♥

So long


Alla heter Glenn :)

Har precis varit på spinning...så jävla skönt.
Fixat mat har jag också hunnit med :)
Klarade Excel tentan....det va skönt!!!
Nu e bilderna inlagda från helgen så här kommer dom :)




Lite skumpa på morgonkvisten



Födelsedagsgrisen



En till kusin innan festen



Fattas minsta kusinen :(



Två kusiner och en bordsdam!



Sjukt god drink!



Anja Pärson och Martin Timell




Jag och Annie



Kusin dansar



Monica in action



Annie dansar salsa



Mys på Peacock



Så jävla bra :)

Det va allt för idag...finns fler på Facebook!!

Kollar Färjan nu, illa illa illa, fan va pinsamma dom e!

So long


En natt till tack

Jag hade behövt sova en natt till heeeela natten :)
Sjukt sliten idag......



Ser himla pigg ut, visst?????

So long


Ståpäls

Eftersom jag missade matchen igår så hittade jag ett fantastiskt klipp från Sveriges radio.
Håret reste sig och jag kan bara tänka mig hur det va att sitta i soffan och kolla :)

So long


Home sweet home

Jag e hemma....och aptrött.
Orkar inte lägga in några bilder än men det har varit en sjukt rolig helg.
Vår släkt kan :)

So long


Partyyyyyyyyyyyy

Sitter hemma hos kusin.
Ska hem till nästa kusin nu på förförfest. Sen blir det förfest och till slut vanlig fest.
Och då jävlar :)

So long


Katt åt....

Shit va vi skrattade innan när vi hittade detta :)

Mycket nöje...min favorit e Bob Marley :)

So long


Mot norr

Idag styr vi bilen mot Göteborg!

Kusin vitamin fyller år imorgon och hon ska firas minsann.



Hon e dö chamrig ;)

Blir ingen uppdatering dom närmsta dagarna....kommer ha fullt upp med annat ;)

So long


Slumrade till

Jag va helt slut i skolan....inte bra att tänka så mycket.
Körde hem kl två och somnade på soffan i två timmar. Va ju tänkt att jag skulle på spinning men jag hoppar det idag. Käkar sushi med Marie istället.
Imorgon sticker jag till Götet. Kusinligan ska visa var skåpet ska stå.



Hela ligan. Tessan ska inte med och tomten i mitten vet jag inte vem det e :)
Fy fan vad vi ska ha roligt...party party!!!

( E det bara jag som inte kan se nytillkomna objekt när man loggar in i bloggen...skitstörigt)

So long


SÅ TRÅKIGT

Asså bokslut e ganska roligt tills man kommer till skatterna :(
Då e det fan inte roligt längre....
Tur det snart e helg och party party :)

So long


Så klart

Tror ni inte det kliade på hela kroppen när jag åkte in i den där jävla tunneln???? Fick knappt blinka ju :(
Tipiskt och jobbigt!!!
Har klippt mig....fick en fuck me slowely frissa :)



Ser lite arg ut men jag e nöjd :)



Sniiiiiigt blev det :)



Nya skor....lite fodrade innuti!!



Ny tröja från New Yorker...



Ny halsduk från New Yorker.....ni kanske ser att jag har färgat håret också :)

Nu ska jag läsa om semesterlöneskulden i Lönehandboken....ser fram emot det himla mycket :(

So long




Stay the night

Undra om man får önska den låten när man ska röntgas????
Ligga blickstilla i en timme e kanske inte min grej direkt :)



En sån här maskin ska jag in i :S

Ska klippa mig kl fyra sen blir det nog lite shopping med snyggeMarie :)
Och halv nio ikväll e det dags för magnetröntgen.....hoppas det visar nåt!!

Nu ska vi fortsätta med bokslutet :)

So long


Det kallas backslick

Sitter och färgar håret just nu. Ser inte klok ut men det kommer bli bättre förhoppningsvis.
Snart ska jag sticka och hämta ut en julklapp på posten sen blir det solning, spinning och till sist käk hemma hos Marie!!!
Nu måste jag in i duschen!



Ser ut som jag har smör i håret :)

So long


RSS 2.0