Some more bitte

Bjuder på lite fler bilder innan jag svettas bort i soffan.



På Best med min lille pojkväns pappa.



På QG med den lilla drinken :)



Klassiker



På Garage....jag tror inte Patricia är så nöjd med mitt sällskap :)



Sugen???



Patricia och Anna som livade upp stämningen :)



Smörjer min stackars läpp :(



Stadigt grepp!!!!



Törstiga så törstiga!



Patricia snodde ett par öron till mig...oklart!

Nu orkar jag inte mer i värmen.
Ska snart ut och gå med Adelina. Får se hur långt vi orkar! 

So long


Sådär ja!

Nu har jag fått tag på Patricias kamera.
Så här kommer lite bilder från de sista dagarna.



You had me at hello....



På Queens garden I think.



På The Doors.



Skulle sno en Vespa men det gick tyvärr inte så bra.



Patricia och Anna på Garage.



Dans till Number one på QG.



Oklart....kan va på The Doors faktiskt!




Lite dans...fick även syn på mitt hångel uppe till höger :)



Höjer ett varningens finger redan här....



Sådär tuff när bussen kom och hämtade oss kl 9 på morgonen :S

So long


Bjuder på två!

Tänkte att två bilder har väl ingen dött av.
Det är från Patricias kamera eftersom min gick sönder dagen innan midsommar....jag och kameror!
Men imorgon får jag hennes bilder också och då jävlar ska ni få se.



Här hänger vi på The Doors.
Sista kvällen men ack så roligt vi hade det!



Fick en ny sopkompis. Snodde den av någon stackare som antagligen aldrig har haft så roligt i hela sitt liv.

Var hos doktorn idag. Fick tigga mig till en tid för enligt hon i växeln va det nog bara en vanlig förkylning.
Vad fan vet hon om det??
Hade jag haft hennes nummer nu hade jag fantamej ringt upp henne och sagt att det va min diagnos som stämde och inte hennes!

So long


Vill höja ett varningens finger......



Herpes och halsfluss.....frågor på det????

So long


Bye bye fest :(

Igår var vi hemma hos Martin och Hanna på hej då fest.
Var längesen jag skrattade så mycket faktiskt.
Kommer sakna det :(

























Ja herregud jag säger då det.

Nu ska jag packa för om typ tre timmar ska jag vara i Lund hos Patricia sen bär det av :)

So long


Hur lätt??

Alltså vi får bara ha 15 kg i vårt bagage, och 5 kg i handbagaget!
Hur lätt är det att bara packa 15 kg?
Själva resväskan väger ju för fan hälften.
Ska packa i Ica-påsar. Får man det??

Ja ja tvätten och promenaden är klar.
Snart kastar jag in handduken!

So long


Uppsnofsad

Köpte två fina klänningar i LA som jag har glömt visa.



Denna ska jag ha på lördagkväll + hatten :)



Den andra gillade jag inte först men ju mer jag kollade på den och när jag väl prövade den så älskade jag den.
Ska bara hitta ett fint tillfälle att ha den på!

So long


Alla heter Glenn i.......

Var ju i Göteborg i helgen.
Började resan upp med en bussresa från himlen. Fasiken va nice det var!



Kul sällskap man fick tag på!

Uppe i Göteborg blev det lite shopping. Handlade sushi på rullande band.
Sen blev det glass hemma hos Annie. Hon fick äntligen hämtat sin Onepiece som det var mycket tjat om.



Kul sällskap hon var!

På lördagen blev det mer shopping och utgång.
Har ingen aning om var vi va men det va roligt :)



Här var vi på Familjen iaf. Det minns jag :)

Söndagen blev det inte mycket gjort.
Bussresan hem var inte lika rolig. Trångt och jävligt.
Fast vi överlevde det också.

Nu längtar jag till helgen.
Det vankas Annika, hejdå fest hos Hanna och Martin och den dejt.
På söndagen bär det av mot varmare breddgrader!

So long


Partytricks

Man kan säga att jag ligger i lä när man kollar på denna videon!



So long


Imperfectly perfect

Hoppade i min nya shortsdress från Forever 21 i La.



Dödsskönt!

So long


Snart så snart, men först.....

Om 9 dagar är det jag och Patricia som åker till Turkiet.
Satan i gatan vad skönt det ska bli att sola, bada och dricka öl.



Discotaxin förra året!

Ja ja det är om 9 dagar det.
Nu ska jag laga spagetti och köttfärssås.
Får se om det faller herren i smaken!

So long


Förbereder mig

Måste packa idag. Ska till Götet i helgen med Adelina.
Annie ska ta hand om oss tror jag.
Lite shopping och fest var det tänkt.



Längtar ♥

Imorgon blir det tvätt och dejt.
Ska bjuda på Spagetti med köttfärssås tänkte jag. Har tvättid samtidigt och måste verkligen tvätta. Skippade ju sist och nu är jag inne på dom trosorna som man INTE vill använda.

Ja ja det ska nog gå bra :)

So long


Vad ska man säga??

Säger som en kär klasskamrat precis skrev på Facebook.
Prinsen sitter på läktaren men kungen är på plan.



So long


Sjukhus gånger två

Halv elva idag var jag på röntgen på Umas.
Fick vänta i 35 minuter innan jag fick komma in. Väl inne slutade röntgensaken att fungera, så jag blev ivägskickad till ett annat rum.
Man vågar knappt andas när man står där och så säger dom till en att slappna av. Sådär lätt.
När jag var klar på röntgen hoppade jag på min cykel och cyklade till Malmö Stadion.  Där skulle jag bli undersökt av en läkare/ sjukgymnast. Döm av min förvåning när det var samma läkare som jag gick till förra vintern.
Fick skämmas lite och berätta att jag inte hade gått till någon sjukgymnast som han rekommenderade.
Iaf så tryckte han fram kulan i min axel för den flyttas tydligen tillbaka av sig själv. Så nu är axeln rörligare. Det gör fortfarande ont i den men jag kan röra den fritt utan att något tar emot :)

Nu väntar jag spänt på fotbollen...måste bara duscha först. Kan ju inte visa sig ute utan att svetten börjar lacka.

So long


Ledighetens bravader

Det var ju ett tag sen man satt här.
Vad har hänt denna helgen då?
Vi kör en liten genomgång:

Torsdag:
Jag och Adelina var ute och gick i det fina vädret.
Gick inom hennes syrra och fru där vi blev bjudna på öl och snackade lite skit.
Sen blev det dejt på kvällen.

Fredag:
Jobbade fram till två.
Mötte upp Adelina i Rönneholmsparken och käkade lunch.
På kvällen körde jag hem till mamma och pappa och tittade på fotbollen.

Lördag:
Gick upp tidigt för att springa



Det var ganska varmt ute.
Jobbade hela dagen sen blev det utgång med Adelina.



Det där med Bag in box verkade lite lurigt.
Först gick vi på bögklubb.
Det var sjukt roligt och jag kommer lätt gå dit fler gånger.



En bild blev det.
Vi traskade vidare mot Hipp där Adelinas syrra fyllde oss.
När jag kände mig slut som människa mötte jag upp min dejt sen blev det hemfärd.
Vaknade i söndags med en aningens huvudvärk.
Vid tre snåret fick jag göra en walk of shame. Klänningen på och pumpsen under armen smög jag in i taxin med hopp om att ingen såg mig.
Sen blev det överraskningsmiddag för söta Sara som fyllde år.
Mötte upp lilla familjen i Borstahusen och käkade.
Till slut blev det BB final hemma hos Patricia.
Hejade ju på Martin :(

Måndag:
Dagen började med en promenad i det fina vädret. Främst för att hitta min cykel som jag glömde kvar i stan i lördags.
Sen fixade jag det sista med presenterna innan jag körde till Landskrona för namngivning för lilla Ida.



Såhär såg min present ut.



Marie hjälpte mig göra ett körkort till henne eftersom det var det som hon skulle få i present.
Namngivningen gick bra förutom att Ida började skrika när jag skulle hålla henne :(
Det blev inga catfight heller. Med andra ord så lever jag.

Det var alles. Väntar in åskan nu!

So long


Mot stan

Har precis varit på spinning. Idag tog det faktiskt emot lite så imorgon blir det vila.
Är ju faktiskt ledig imorgon också :)

Ska köra och hämta upp Marie nu. Möter upp Liza på Elysée.
Älskar deras salladsbord. Hade faktiskt kunnat tänka mig att bara äta det men en och annan köttbit slinker väl ner också.



Trevlig onsdag på er alla!

So long


RSS 2.0