Gott nytt.....

Det är dags för 2012 att göra entré!

Önskar er alla ett fantastiskt nytt år med denna videon.
Sitter i soffan och skrattar lika mycket varje gång jag ser den.



So long


Frohe Wiehnachten

Tänkte precis skriva att det är skönt att julen är över.
Men inte än.

Har inte haft så mycket fritid senaste veckan.
Börjat jobba sju på morgonen och slutat halv nio på kvällen. Sen har det varit raka vägen hem, in i duschen sen sängen!
Kul liv!

Nu vill jag iaf passa på att önska alla en god jul!



So long


Äntligen....

Efter lite After work och julklappsspel så kom jag hem med en sån här:



Så på nyårsafton ska jag minsann skicka upp den högt högt upp i oändligheten!

So long


Kastar in handduken

Min sjukgymnast har gett upp hoppet om min axel.
Det har faktiskt jag också om jag ska vara helt ärlig.
Vad göra??
Såga av den, kan det vara ett alternativ?

Nu har jag slått in alla julklappar förutom barnens, måste ta papper på jobb! Vad är en jul utan Br- julklappspapper under granen :)

( Sara du får ha överseende med din ena. Det var inte så lätt förstår du)

So long


Perfekt julklapp

Hittade precis den perfekta juklappen till Antwone!



En klomaskin :)
Perfekt om jag får säga det själv!!

So long


Synkade??

Min och Adelinas telefon kommer inte överrens. Dom hittar liksom på egna sms och hittar på egna ord.
Det har hänt två gånger nu. Ni ska själv få se:

Adelina skickar:

-Att ragga på krogen är som att öppna en chokladask och upptäcka att alla godbitar redan är tagna och att det enda som återstår är några spritfyllda äckel i hörnen!

Jag fick:

-Nullörnen

Då undrar vi ju vad som hände där och vad fan är nullörnen?

Igår hände det igen!

Adelina skickar:

-Klart du orkar!! Skriv till honom och fråga rakt ut om ni ska ligga idag. Kommer du hem till mig eller ska jag komma bort till dig så att vi kan få till det där ligget ;)

Jag fick:

-Kommer du hem till mig eller ska jag komma bort till dig så att vi kan fättar imorgonbitti. I will fix. Du, jag kom på att jag hade glömt en jag hade legat med. Kram :S

Asså va fan!!!
Så kan ju inte telefonen hålla på. Hitta på egna meddelande. Livsfarligt ju :S




Partypatrullen är ute på äventyr.

Men allvarligt, har ni varit med om samma med era telefoner????

So long


Det är inte dagarna som passerar.....

....det är dagarna man minns!

Då var denna helgen snart slut. 12 dagars jobb framför mig vilket resulterar i 110 timmar! Återstår att se om jag orkar hålla mig vaken på julafton!

Igår var det dop för söta Noah. Han var så snäll och sa inte ett ljud förrän det skvättes vatten på huvudet. Vem hade inte blivit sur då liksom? Han hade ju fixat frillan för han skulle visa upp sig!
Inte ett enda kort tog jag...inte likt mig!
Men det var mycket fint och trevligt :)

Idag blev jag uppdragen i ottan....vid tiosnåret.
Somnade vid fyra och då hade jag inte ens varit ute. Sånt som händer :)

Nu ska jag ladda upp batterierna till dessa kommande två veckorna!

So long


Dop

Nu styr jag den blåa faran mot Landskrona.
Dags för Noahs dop idag.



Redo för avgång....

So long


Tjo och tjim och macadam.....

Imorgon kommer Anna till Skåneland!



Bara en Anna som saknas sen hade hela QG maffian varit samlad!

So long


Vad är det för dag??

Idag fyller bästa Frau Wessman år!




Ha ha ha grattis som fan!!!



So long


Nu är det jul.....

Har faktiskt pyntat lite här hemma.
Har tom köpt en julstjärna. Fast den är dö svår att ta hand om. Men jag gör mitt bästa!



Den ser redan lite hängig ut.

När det närmar sig jul ska jag pynta mig själv också.
Har precis gjort nya örhänge:



So long


Maffiakrig

Vill väldigt gärna läsa denna boken:



Den handlar om maffiakrigen i Malmö.

Fast jag vet inte om jag vågar. Kanske bättre att vara ovetande!

So long


RSS 2.0