16:36

Ja just vad klockan e nu :)
Och jag e färdig. Väntar bara på Annika att hon ska ringa och säga att hon e i landet igen. Ja så nu väntar jag!!!



Ja såhär ser jag ut idag :)

So long

Klockan är 15:47

Och jag dricker min första öl :)
Detta kan bara sluta på ett sätt......ett bra sätt :)



Nä jag har inga kläder på mig ;)
Notera även mitt nya nagellack....lila!
( Fastnade precis på s tangenten så det flagnade av. Crap)

So long

Då kööööör vi :)

Ikväll ska vi slå klackarna i taket. Slut´s r us ska ut på galenskaper.
Först ska vi dricka vin och käka hemma hos Hanna. Efter det blir det Slagthuset för lite stand up! Sen e vi nog lite sugna på Glasklart. Vi får väl se hur det blir. Ska orka en fest imorgon också :)
Men vid fem kommer jag befinna mig hemma hos Annika :) Tjohoooooooooooo



So long

Skit smart

Jag gjorde precis ett IQ test.
Jag hade 116. Över medel :)
Asså jag vet att jag e smart! Ha ha ha ha ha!

So long

Vem hade tur med vädret???

Fy fan vad kallt det e. E rätt så glad över att jag inte behöver lämna bygget just nu.
Men det hade varit sjukt gott med varm choklad.



Imorgon kommer Annika hem :)
Då blir det party minsann!!!!!

So long

Inga pengar....va ska jag göra????

Jaha det va dom pengarna.....
Har typ en tusenlapp kvar eller nåt. Känns skitbra!
Och så kollar man ut så öser det ner. Jag fick vita fingrar idag när jag gick hem också. Sviiiiiinkallt!

So long

Sviiiiiiiiiiin goda

I fredags när jag och Annelie satt på biblioteket så hade vi bilar som va doppade i choklad med oss. Och idag fick jag ett sjukt sug efter dom. Så jag, Tessan och Antwone körde ut till Ica Maxi och handlade nya Tingeling filmen och Bilar.



Fy fan vad jag har handlat många julklappar nu :)

So long

Najs

Imorgon e jag ledig.....har inte varit ledig en enda dag mitt i veckan på hur länge som helst. Förutom i torsdags och fredags men då va det ju tentaplugg så det räknas inte. Och ingen läxa behöver man läsa heller. Ska ha data lektion på torsdag så vi slipper det.
Men kom precis på att jag har skit mycket att göra imorgon. Hoppas jag hinner med allt....busy busy :)

So long

Lillgangster

Idag efter skolan gick jag och käkade lunch med knasbollen.
Efter det hängde jag med kusin, Nadja och Camilla lite. Kusin skulle tvunget ut till Västra Hamnen för att handla på Ica Maxi. Hon hade tydligen aldrig varit där :S
Där mötte jag upp Hanna och Jonathan. Sen körde vi och hämtade Love. Och sen dess har jag hängt med Jonathan på hans fotbollsträning. Jag hatar sånna barn som inte kan ta för sig. När jag själv spelade fotboll blev jag så jävla irriterad om nån inte tog i allt vad dom kunde. Jag kan säga att det sitter i fortfarande. Hade lätt kunnat bära ut några barn och bett dom att aldrig komma tillbaka igen.
Men det e ju bara jag :)



So long

Höll på att avlida

Idag asade vi med oss datorerna till skolan. Tror ni att vi behövde dom????
Nope!
Helt onödigt att asa på det möget fram och tillbaka. Slet på ryggen gjorde jag iaf.
Nu ska jag läsa lite extern redovisning innan jag somnar.
Tentan gick nog bra iaf. Hoppas det iaf. Det märker vi om en vecka ungefär!

So long

Till dig :)



So long

Bilder från gårdagen















Kvällens roligaste:

- Asså jag har dö god parfym på mig :)
Korv vagnen som rullade iväg
Farbror blå :) Ops
Saras "ragg" på Swing inn ha ha ha ha

So long

It´s alive

Ja jag lever. Men det e knappt. Kommer nog lite bilder sen. Måste bara fläta lite i håret först!

So long


Snart dags

Om tolv timmar kommer jag va sjukt nervös.
Hoppas jag klarar det. Hade varit skönt att ha det avklarat.
På kvällen blir det ju fest. Min klass ska komma hit. Och som jag har städat. Har tom satt upp tavlor!

Fan va bra Abba e. Tror dom e mina favoriter när det gäller musik. Kan lyssna alla deras låtar hur många gånger som helst. Hur många artister kan man göra det med????



So long

No air

Tjohoo jag har hittat en som vill finansiera min klänning :)
Så imorgon blir det till att hålla andan!

So long

Ingen mer info tack.....

Nu snurrar det hej vilt i huvudet. Vi satt på biblioteket och jag satt nog mest och kollade på annat. Tror att all info som finns i mitt huvud snart sprutar ut ur öronen :)
Iaf så tröttnade vi på bibblan så vi körde till Ikea och åt korv istället :) Skit gott.
Och så va vi på Willys och handlade lite snacks tills imorgon. Och plastglas. Orkar liksom inte diska hur mycket som helst :)




Nu e det dags att dra fram dammsugaren från sin lilla vrå och disken ska få sig en omgång också!

So long

Studerings flams :)

Jag och Anneli har suttit från kl nio imorse till klockan sju ikväll och pluggat. Eller vi har försökt iaf. Två timmars lunch blev det också. Och mycket flams och trams :)
Så man kan säga att allt snurrar i mitt lilla lilla huvud nu.

Igår va jag och knasbollen och åt kebab i Hbg. Hälsade på en annan dryg också. Luktade inte hallonbåt när jag åkte hem men jag lärde mig ett och annat :)

Och äntligen hittade jag en klänning som passade. Först blev jag sur för att jag provade en XL som jag inte ens fick över brösten. Kul liksom. Men sen klämde jag mig i en stl 42 i en annan klänning. Tessan sa att jag fick en klyfta på ryggen men den klämde jag bort :) Så nu har jag en klänning tills på lördag. Ska bara lösa ut den också. Eller kanske nån annan e sugen på att göra :) Nån kanske ;)

Nu måste jag städa. Hela min klass kommer hit på lördag. Hur fan ska vi få plats??? Ja ja det märker vi :)

So long

Co co

Fy fan vad jag har gått idag. Hela stan upp och ner typ fjorton gånger kändes det som. Träffade Sabina för lite käk sen blev det shopping. För henne då alltså. Eftersom en klänning i 42 inte passade mig över brösten så surade jag. Men Sabina tvingade mig att pröva den i 44....och gissa vad....den va också för liten över brösten. 44????? Hallå!!!
Och sen när jag gick hem från stan så gick jag förbi en cykel affär. Och vad står och sprutar snö i fönstret???? En stor jävla julgran! I oktober??? Kom igen! Vem fan stal julen???



So long

Kunde inte somna

Igår när jag inte kunde somna så låg jag och kollade gamla bilder som jag hade i mitt nattduksbord. Man framkallar ju inte bilder längre. Lite synd för det e väldigt roligt att kolla på. Hittade från när min bror gifte sig för fem år sen. När vi va på Cypern samma år. Sen lite bilder på mig i olika frisyrer. Där va en när jag va mörkhårig och hade ganska långt hår och lugg. Gillade färgen så jag ska nog ta och färga mig lite. Lite trött på det här ljusa.
Nu börjar Färjan igen :)

So long

Redan stressad

Hittade jättefina klänningar på Gina Tricots hemsida. Hittade två potentiella :)
Hittade även några på Vero Moda när jag jobbade i lördags. Nu ska jag bara ha tid att handla dom också!

So long

Drömmer

Inte ens när man sover kan man släppa alla formler som snurrar runt i huvudet. Har typ femton stycken som vi ska kunna utantill tills på lördag! Och jag kan kanske fem.
Varje natt drömmer jag om dom iaf. Vaknar helt svettig och försöker somna om utan att tänka på det, men så kommer dom upp i drömmen igen.



Nåt för er kanske????

Jag har bara tagit en liten paus förresten. Ska snart återgå till räknandet :)

So long

Himma från jobb

Ja då va man hemma. Kul att va hemma kl sju en lördag!
Nu  ska jag hoppa in i duschen sen beger jag mig hem till Hanna. Hon e barnledig så vi ska plugga tillsammans. Tjohoo. Roligt lördagsnöje!

So long

Sniiiiiig

Jag tycker att Lauren Conrad e så jävla snygg. Har blivit helt beroende av The Hills nu när man slutar senast fyra på dagarna. Nu har man ju en chans att se det :)



En annan hade ju sett ut som en kassler i denna baddräkten :)

So long

Beroende

Höll på att ramla av pinnen när jag upptäckte att mitt nässpray hade tagit slut. Och då hade bara en timme av lektionen gått. Crap.
Så det va bara till att bege sig mot apoteket. Känner sig som värsta narkomanen. Så fort jag hade köpt den så rev jag upp den ur förpackningen och tryckte in i näsan. Tog inte många sekunder.
Hittade även Försvarets hudsalva i ny cool förpackning. Annelie sa att det va det bästa lypsylet så jag litade på henne.



So long


Sov som en stock

Igår somnade jag mitt tidigaste på länge.
Låg under mina två duntäcke i sängen. Hade dragit dit datan och snackade lite med knasbollen. TIll slut kunde jag inte hålla ögonen öppna längre. Så halv nio gick jag och la mig. Och somnade.
Vaknade fem i morse och gick upp och kissade sen sov jag till halv åtta när klockan ringde. Sjukt skönt va det.
Minns att jag drömde om finansiering. Kan inte ens släppa det när man sover.
Nu ska jag nog köra hem till mamma och pappa. Ska se om dom vill tycka synd om mig.

So long

Såååååå synd om mig

Här ligger jag....och håller på att dö av köld.
Sjukt kallt och sjukt förkyld e jag :(



So long

Hilfe bitte

Låt oss anta att man ställer sin bil på en gata där det inte står nåt om hur länge man får stå där. Så man ställer sig där på måndag kväll och kollar inte bilen förrän på torsdag. Och under dom dagarna bilen har stått där så har dom satt upp en skylt om att man inte får stå där mellan 7-16.
E det då rättvist att man har fått böter under den tiden. Finns det nån lag som säger att man måste kolla sin bil varje dag?

So long

Öl i stan

Snart e det dags för AW. Jag har gjort upp en plan. Såhär ser den ut.
17.04-17.30 Stryka min skjorta
17.30-18.00 The Hills plus måla naglar
18.00-19.00 Duscha, sminka mig, platta håret. klä på mig och dricka två öl :)
19.00-19.20 Försöka ta en buss och ta mig till Triangeln

Så det e det jag ska göra nu :)

So long

Crap

Jag har två sjuka bilder som jag vill lägga upp men inte kan. Sååååå störigt....för dom e sjukt roliga.
Nu sitter jag och väntar på mat. Luktar så jävla gott. Funderar på om jag ska gå på toa först. Imorgon e det AW förresten. Tjohoo. Lite sugen på öl e jag allt :)



Kanske blir några sånna här. Sjukt god japansk öl!
Brukar dricka den på Koi :)

So long

Jag e dyr

Det kommer kosta lite för det arbete jag la ut igår. Ska räkna ut vad min timpeng e :) Inte billig iaf!
Fy vad vi pluggar. Ja jag och Annelie då. Imorgon ska vi va i skolan fyra timmar innan vi börjar. Idag va det bara tre. Tentan närmar sig. Nästa lördag e det dags.

Jag har ont i sånna muskler som jag inte visste fanns. Helt sjukt e det. Det tog på krafterna att gå till skolan och hem igen. Varje trottoarkant va jobbig.
Nu ska jag göra lite lasagnette som jag kan ha med mig till skolan :)

So long

Ont det gör ont

Varenda liten muskel i min kropp värker. När jag nös trodde jag att hela kroppen skulle gå i bitar. Har så sjukt ont.
Inte klokt vad lite träning kan göra med en!
Nu e det The Hills kom jag på . Faaaaaaaaan!

Jag åt precis en jossekatt. Den va nog gammal men den va god :)
So long

Trött som tusan

Fy jävla fan säger jag bara. Helt slut.
Fick blodsmak i munnen och trodde att jag skulle spy. Men det klarade sig. Tog nog ut mig lite väl i början. Hade lite väl höga tankar om mig själv. Men annars gick det bra. Jag gjorde flera mål :)
Blev en pizza i Arlöv av alla ställen också. Den va faktiskt god förutom att dom glömde ägget. Fick skjuts till min bil för jag orkade inte gå. Det va cirka 20 meter :)
Nu stretching sen läxläsning och sömn!



So long

Svettas lite

Snart ska jag iväg och träna lite fotboll. I två timmar.
Kanske äta lite kebab efteråt. Vi får se.

Jag har haft Tila Tequila race på teven idag. Och i pauserna har jag pluggat. Gick sådär kan jag säga.
Och fotollen igår va ju över förväntan. Synd att dom inte kunde göra mål.

Dags att svira om till träningskläder. Har iofs mysisbyxor på mig men jag tror inte det skulle bli så uppskattat om jag kom utan nånting på övandelen :)



So long

Bråkig

Fan va denna sidan va bråkig idag.
Klockan e halv fyra och jag har ungefär inte gjort nånting :)
Kollat på A shot at love with Tila tequila :) Kära nån!!! Sen blev det lite läxläsning. Ska eventuellt träna fotboll imorgon så jag körde på med det idag.
Snart blir det hem till mamma och pappa för lite käk sen hem till Berglund. Dags för fotboll....hoppas Sverige inte släpper efter för mycket. Typ blir förnedrade.....tror den chansen e ganska stor nämligen :)

So long

Rätt så slut

Kom precis hem från Berglund/ Granström. Blev bjuden på middag. Hanna hämtade mig från Sabina. Va och hälsade på henne. Mycket trevligt va det.
Annars har jag bara gått i skolan idag. Och varit hos sjukgymnasten!!!
Nu snart blir det sängen. Ska sooooova ut imorgon :)

So long

Kissade nästan på mig :)













So long

Så jävla redig

Jag och Annelie stannade kvar fyra timmar efter att vi hade slutat. Vi försökte plugga in marknadsföringen eftersom det inte e helt självklart. Snart tenta ju :( Går snabbare än vad man tror!
Nu ska Tessan och Antwone snart komma och hämta mig. Tessan ska hämta sin mobil så jag får väl hänga på jobb så länge.

So long

Sugen

Jag satt och kollade en klasskompis bilder på Facebook.
Hon hade varit utomlands och satt på en balkong och drack Smirnoff ice och åt chips.
Så sugen jag blev på det.



So long

Sorgligt men sant

Världen e fan inte rättvis.
Det e det enda som behövs sägas.

So long

En liten nap

Efter skolan gick jag och Hanna och käkade på Koi. Sen blev det en runda till banken. Vi (läs Hanna) måste ha varit dom drygaste kunderna på stället. Va där i över en timme. Sen blev det 7elven. Världens mäktigaste brownie hittade vi där. Hann även in en sväng på iiSA. Hittade ett par skitsnygga True Religion jeans. Känns inte så aktuellt att lägga ut 3500 kr på ett par sånna nu!

Jag läste finansiering och kalkylering på soffan innan. När jag va färdig satte jag på Lejonkungen. Kollade klart på den sen somnade jag. Inte hårt. Jag va bara väldigt långt borta. Hade ställt klockan så att jag inte skulle missa The Hills. Skitbra nu när jag kan se det.
Efter det så fick jag sån kraft att jag läste läxan en gång till plus att jag läste morgondagens läxa också.
Jag och Annelie har startat en studiegrupp. Kan bli lättare att plugga då så när vi slutar skolan imorgon så e det direkt till biblioteket och läsa in den marknadsföringen vi har haft. Avslutade den kursen idag. Längesen man hängde på "bibblan" minsann!
Nu blir det lite fil och teve.

So long

Matten går inte ihop

Jag ser och vill skydda mina vänner när dom far illa men jag ser inte det när jag själv gör det!
Mycket mycket konstigt.

So long

Bajs igen



Jag vill också sagla över han på lördag. Live alltså.
Hur tror ni det går för Sverige???

So long

Lite svettig där ett tag

När jag kom hem från skolan så låg där ett brev från polisen. Undrade vad det kunde vara så jag öppnade och i där så låg där lite kort som jag gjorde av med när jag va i Landskrona förra helgen. Det som e konstigt e att jag inte hade med mig korten när vi va ute utan jag har antagligen tappat dom nånstans mellan bilen och Sara och Jonas lägenhet. Förstår inte hur det går ihop. Kanske ska räkna med x eller nåt :)
Men nu e dom tillbaka på sin rätta plats. Och jag e glad att det finns människor som lämnar tillbaka saker.
Har precis läst 50 sidor marknadsföring. E inte helt hundra med på det ämnet.
Snart ska jag slänga i mig lite fil sen så e det ju Desperate kl nio. Vi har kommit överens i skolan att vi ska ha diskussioner om det programmet och om Greys. Man får ju hänga med.
Vilken som helst av dom här Oboyerna hade jag kunna svälja just mu :)



So long

Hur roligt kan man ha det???

Om jag ska börja pumpa muskler så kommer jag se ut såhär till sist :)



So long

Mitt liv

I fredags så skulle vi göra en mindmap om den som satt bredvid oss i klassrummet. Man fick inte använda ord eller siffror!
Såhär blev min som Annelie ritade till mig......jag gillade den så mycket så nu sitter den på mitt kylskåp!



Den är ju då jag i mitten! Om vi sen kör från prinsessan ovanför mig så e det året jag e född på och det e alltså Madeleine på bilden. Bredvid har vi ett skrivbord och det e att jag gick handelspå gymnasiet. Under där är Center Syd eftersom jag e uppvuxen i Lödde. Sen har vi min bil eftersom jag gillar att köra i runt i den. Under där är ett tåg och en snopp. Det är då det jag har jobbat med. Sen en fotboll och en handboll. Mina fritidssysselsättningar när jag va yngre. Bredvid sen är min familj. Mamma, pappa, Patrik, Tessan, Jason och Antwone. Sen har vi en ölflaska. Gillar  ju att dricka diverse alkoholhaltiga drycker med mina vänner. Ovanför e där jag bor. Bredvid en viadukt som ni ser. Och sist men inte minst träder en knasboll in.
Så det e mitt liv :)

So long

Som att elda för kråkorna

Idag har vi räknat med x på matten. Jag kan ju säga att jag inte fattade mycket där.
Det va jävligt lurigt iaf. Hoppas man fattar mer sen!
Nu e det dags för lite läxor igen :)

So long

Slut på möget

Då va denna ruttna helgen slut. Ska faktiskt bli skönt att komma till skolan så att jag kan koncentrera mig på nåt annat. Måste bara plugga lite till innan jag somnar. Och så ska Hanna ringa. Fick mig en blåsning av henne igår och det va med all rätt. Så nu ska vi snacka lite om vad som har hänt!
Sov gott allesammans!

So long

Bajshelg

Vilken skit helg detta har varit.
Jag har ju haft roligt men samtidigt har det varit jävligt jobbigt. Varför kan inte allt va lätt ibland?
Jag tänkte bli lesbisk iaf. Så ni vet.



So long

Ångest

Sån jävla ångest jag ligger inne med nu!
Gårdagen va rolig ända till när vi skulle hem. Då blev det kaos kan man säga.
Fan fan fan!!!!!

So long

Honey honey :)

Honey honey, how you thrill me, ah-hah, honey honey
Honey honey, nearly kill me, ah-hah, honey honey
I´ve heard about you before
I wanted to know some more
And now i know what they mean, you´re a love machine
Oh, you make me dizzy

So long

Varmt och gott

När jag slutade stod Hanna och hennes entrourage och väntade på mig. Vi gick till ett ställe på Lilla torg som hade thai buffé. Skit gott va det. Sen blev det en runda in på HM och där hittade jag detta!



Så nu behöver jag inte frysa i vinter :)

So long

En elefant balanserade

Jag ska nog bli tvättstuge polis. Nån har snott min tid. Bara för att tiden börjar kl ett och inte jag e där exakt då så betyder inte det att jag inte ska tvätta på min tid. Kötthuve!
Hur svårt e det liksom? Så nu måste jag gå upp kl sju på söndag och tvätta istället. Det e ju jävligt spännande!
Ska jobba på lördag. Tjäna ihop lite stålar :)

So long


In da dark :)

Ja här sitter jag i mörkret. Orkar inte tända.
Håller på att plugga just nu. Tessan kommer snart och hämtar mig. Vi ska till Mosaik och käka. Hinner egentligen inte men va fan. Lite roligt får man ju ha.
Måste nog gå på toa känner jag nu :)

So long

RSS 2.0