Mycket mycket besviken

Va så himla glad innan. Hade fått en försändelse om att jag hade ett brev som jag skulle hämta. Hade ingen aning om vad det va för nåt så jag fantiserade ihop värsta grejen. Kanske nån som skickade mig nåt stort fint. Men icke!
Döm om min förvåning när jag kommer dit och det e ett litet litet brev. Med en jävla kod till banken på. Så där stod jag med svansen mellan benen! Det va ju bara till att gå hem med mitt lilla brev. Funderade till och med på att köra dit för det kanske va nåt stort. Tur jag inte gjorde det!

So long

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hatar när det händer. Just nu går jag och väntar på ett paket men det vägrar tydligen komma, it sucks. Puss puss

2007-09-20 @ 10:16:55
URL: http://aliceiunderlandet.webblogg.se
Postat av: Jirre

Caraoline: Vänta dig inget stort. Kommer världens minsta säkert. Puss puss

2007-09-20 @ 21:37:07
URL: http://jirre.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0