Lugn men rolig lördag

Jag jobbade hela lördagen. Sådär roligt med tanke på vädret! Hade hellre legat och glassat med en öl nånstans! Men men, sånt e livet.
Efter jobb så va det direkt hem och duscha och lite sånt för sen va det dags för myskväll i La! Jag och Tirre kom för tidigt för en gångs skull! Har nog aldrig hänt innan! Men nån gång ska va den första!
När vi kom till Sara så hade hon gjort tacos. Va mycket gott. Lite torrt bara ;) Vi skulle hyra film men kom aldrig så långt. Vi satt och snackade istället. Ända till halv ett tror jag. Mycket skit vi pratade om. Men det va väldigt roligt.
Tack för en trevlig kväll brudar.Alltid lika roligt med er!
273497-113
Vi ska ju alltid va värst!
273497-114
Tirre kör en fuling med gäspningen
273497-115
Bus va också med :)

So long

Kommentarer
Postat av: Sara

Hey såga inte ;) det var torrt för att du inte ville ha varken salsa sås, tzatziki eller guacamole. så det så..... hihi! ja det var super trevligt puss puss

2007-09-24 @ 07:28:18
URL: http://habibi.webblogg.se
Postat av: Bus

Tack själv gumman!!!!

2007-09-24 @ 09:27:09
Postat av: sara

Tillägg: fy vad jag sert ut på det kortet =( puss

2007-09-24 @ 14:10:21
URL: http://habibi.webblogg.se
Postat av: Jirre

Sara: Ha ha....jag bara skojade ju. Det va jättegott. Puss puss
Bus: Ja vi fick ju oss lite skratt. Puss puss

2007-09-24 @ 18:36:03
URL: http://jirre.webblogg.se
Postat av: Bus

Ja, jag skrattade så mycket att jag fick ont i magen!!!!!! Jag trodde verkligen inte att jag skulle kunna sluta skratta, för det kändes inte så... Fick knappt luft! Sara...du är rolig du!!!
Å Jirre...tack för Kitty...nu hänger hon å bollen på min mobil...jättefin!!! Å Tova blev väldigt imponerad när hon såg henne! Hon har ju ärvt Kitty-genen av sin moster!!!
Puss puss

2007-09-24 @ 22:24:18
Postat av: sara

hahaha, ni garvade när jag sa: min mammas bror,& sen viskade jag... Björn hahahahaha. Får väl bjuda på det =) hihi på lördag smäller det =) tjoho all night long
puss puss

2007-09-25 @ 07:47:17
URL: http://habibi.webblogg.se
Postat av: Jirre

Bus: Ja jag hade nog träningsvärk i söndags. Skit roligt va det.Jaså hon blev avis på den. Kanske får handla en till henne också då nu när hon ska bli storasyster. Puss puss
Sara: Ja shit va det va roligt. Ja fy fan vad jag ska bli full. Längtar i massor tills dess. Puss puss

2007-09-25 @ 19:45:59
URL: http://jirre.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0