Babyshower

I fredags hade min kära kusin babyshower. Det dracks en del skumpa. 30 flaskor fick jag höra i efterhand.
Jag och Salsa drog till Glasklart vid två...en aningens sent. Men vi fick komma in ändå. Hinkade i oss shots och drinkar. Helt onödigt!
Huvudet höll på att explodera igårmorse men det va det värt.
Gött att man är ledig i fyra dagar också!



Kunde inte vända bilden...störigt!

So long


Vad är det där???

En liten muskel som tittar fram måntro???


Ett brak så var det mesta på golvet

Min garderob föll sönder innan.
Sån tur var så var jag inte hemma när det hände. Hade jag legat och sovit så hade jag antagligen skitit på mig!



So long


Ännu mer letande

Ska gå raka vägen in på Bloomingdales och köpa Marc Jacobs väska och plånbok!




Pax för dom!
Kan man beställa extravikt på Sas för det här lär gå överstyr :)

So long


På jakt

I Usa ska jag hålla mina ögon extra öppna för dessa Converse:






Hoppas jag hittanågra av dom iaf!

So long


Stranden here I come

Ny bikini inköpt på Halens


Så lite kan göra så mycket

Fina blommor!!!


Dagens sommaroutfit

Idag kör jag färgglatt :)


Bästa mellanmålet

Kesella med passionsfrukt. Så in i helvetes gott!!



So long


Back in the days

Hittade en bild från 2003! Shit pommes frites :S
Har ju hänt en del sen dess, syftar mest på mina bröst :)


Ballen är redo

Har gjort klart på balkongen....nu är det bara solen och värmen som saknas!





Lila blev årets färg :)

So long


Frukost

Nytt i hyllan. Smakade bra som fan!


Takata....

Skruva upp volymen och dröm er bort till sommaren!!



So long


Det närmsta jag kom

Har varit på jakt efter en onepiece i Usa flaggan! Verkar svårt om man inte vill betala allt för mycket för den! Men i fredags köpte jag minsann ett par nya leggings....närmre än såhär kommer man inte!


Trekamp

Jag och Adelina har inget liv när vi inte dricker.
Första suget kom igår. Blev så jäkla sugen på en kall öl. Måste ha varit vädret.
För att fördriva tiden satte vi ihop en trekamp.
Minigolf, biljard och vem vinner mest på fyra Tia-lotter!
Jag vann minigolfen, Adelina vann biljarden och jag vann Tia-lotterna :)



Så jävla ball bana i Folkets park.
Man gick liksom runt i Malmö.
Pildammarna, Zlatan court, Turning Torso, Vattentornet i Hyllie och Öresundsbron var några av hålen.
Jättefint. Klart värt ett besök!

So long


Man tackar, man tackar :)

Ungdom....inte illa!!!!!


Lillskiten blir stor

Igår fyllde Antwone 6 år! Sjukt vad tiden går snabbt!!!!


Nytt i kylen

Testar nya Loka nu på lunchen!


PAXAR

Oooooiiiiooooo, Zlatan o ja, vi e från samma stad!!!


Utsikt

Kaffe på Espresso house


Invigning

Drog på mig dom vita Conversen idag! Tyckte det va dags!!


Sorgligt....

Igår lämnade en trogen vän till min syster denna jord för att få åka till himlen.
Select blev 29 år i helgen och har funnits hos oss så länge jag kan minnas.



Mina tankar är hos Tessan ♥

So long


Påskägg

Patricia kom med ett påskägg idag. En dag för tidigt men det var precis vad jag behövde idag!


Mästarna

Här har ni oss! Vinnarna i korpen Malmö!!!!! :D


Taggade

Dags för final


RSS 2.0