Igen och igen och igen

Varför tar vissa en för givet? Tar ledigt från jobb för att träffa mig. Men jag kanske inte vill träffas. Har du tänkt på det någon gång?Nä du, va du hemma med din fru och dina barn istället. Det passar nog dig bättre.

Jag har ett skitroligt kort som jag så gärna vill visa men jag kan inte. Personen som e med på bilden förutom jag kanske inte uppskattar det. Kan ju bli sååååå fel.

Jag ska söka nytt jobb.
Som slemsugare på en tandläkarmottagning. Har hört att dom tjänar ganska bra där.
Nä fy vad äckligt. Inte för några pengar i världen!

Nu ska jag slänga ihop lite käk. Sen blir det Idol och Greys Anatomy.
Imorgon kommer lönen. Som jag har längtat. Ska klippa mig på fredag. Och handla en ny partyoutfit tills på lördag. För då jävlar smäller det!!! Eller hur??? Ingen som spottar i glaset då hoppas jag.

So long

Kommentarer
Postat av: sara

det är inte lätt att vara eftertraktad =) ja på lördag ska pumorna ha galaj =) jag ska inte spotta i något glas piiiii. Det är bara alkoholpoliser som gör det tror jag hehe. Men det ska bli trevligt på lördag. puss puss

2007-09-26 @ 21:15:52
URL: http://habibi.webblogg.se
Postat av: Jirre

Sara: Nä jag vet..skitjobbigt. Bra att du inte ska spotta i glaset. Det ska inte jag heller göra. Ska bli sketasköj. Puss puss

2007-09-26 @ 22:00:44
URL: http://jirre.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0