I´m leaving on a jetplane

Ska packa det sista, betala räkningar, vattna blommorna och plocka ut ur diskmaskinen.
Sen blir det Lödde.
Klockan ringer 03.00 inatt!
Jippie!



So long


Crap

Danny va på Skeppsbron i Lördags.
Var va jag??

På jävla Hipp och gjorde bort mig som vanligt :(

So long


Man har mått bättre

Vad som hände i lördags är lite oklart.
Har träningsvärk i vänster ben.
Gjorde av med mina byxor. Marie hitta dom i sin cykelkorg sen.
Sen stänger Hipp fyra och jag va hemma halv sex. Hur gick det till kan jag undra.
Det enda jag vet är att jag va snortrött igår när jag jobbade!
Lite bilder på det!



Så jävla het.



Hon är så söt :)



Wohoooooooooooooo



Jag skulle ta pidestalen med mig hem.



Marie dansar!



Hon tog tillbaka den...



Skam den som ger sig!



Ha ha ha ha...läckra!



Det bjöds på kasedans....



Dags att gå hem...



Nån bartenders rumpa...



Vem har tagit bilden undrar jag???



Bra fotograf :)



Fint avslut ♥

Nu måste jag packa...

So long


Överraskande

Träffade upp Br på La Roche igår.
Va mycket trevligt.
När vi hade käkat färdigt gick vi till Stortorget där Perikles spelade.
Jävlar vilket drag det va. Folk stod upp på kräftskiveborden och dansade.
Avslutningen med Sveriges nationalsången va spiken i kistan.
Helt fantastiskt!



Kvällens outfit



Sandra, Ida, Madde och Jannike.
Ida va på G.



Bra ös i gubbarna!!

Nu ska jag göra mig redo för ikväll...slå klackarna i taket ska jag göra!

So long


Geni....

-Mamma, varför är jag jag? Vad är det som gör att jag är i min hjärna?



Tessan undrar om någon har ett bra svar??

So long


Motto

Har varit med om det en gång...aldrig igen hoppas jag!



So long


Inspiration av Marie

Nu har jag lagat mat.
Eller jag har kokat potatis :)



Potatis, kassler och sås gjord av ärtor, morötter och salladsdressing lightversionen!
Lätt som en plätt och dö gott!

So long


Snark

Asså sover man till halv ett på dagen så ska man inte kunna somna kl nio på kvällen.
Trodde jag iaf.
Det går tydligen :)

So long


Törstiga

Det gick ingen nöd på oss i Köpenhamn :)



So long


Helgen....

Känns som jag har sprungit in i en vägg, ramlat ihop och inte kommer upp!
Iaf så tänkte jag bjuda på lite bilder från helgen.



Patricia fixade till min dubbelhaka!



Inne på Hard rock, fick ju visa var vi hade varit :)



Nån form av fotografering...



I väntan på Medina...



Antwone tvättar sin bil!



Grodan va glad...



Tvålen gick åt när han va i farten...




Fiskarna fick bo i poolen när mamma och pappa rensade dammen..



Antwone tog en bild på himlen....fattar inte hur han gjorde bara!



Sen fick Antwone släppa ner fiskarna i nystädade dammen!



Det gick bra för han....



Glad som få....

Nu ska jag avlida vidare, detta är sjukt!

So long


För säkerhetsskull

Gör som jag gör varje lördag...rakar benen! Man vet ju liksom aldrig var man hamnar!

Igår va jag, Therese och Patricia i Köpenhamn.
Va i NY butiken på Ströget sen blev det en runda på Hard rock cafe....eller Hard Core cafe som vissa kallade det. Iaf så va det happy hour, ingen va gladare än vi :)
Sen blev det Tivoli. Therese kompis kom så vi fick gå i Vip kön. Grymt skönt att slippa den kön. Medina skulle uppträda så där va en del folk.
Bilder kommer en annan dag.
Nu har jag fullt upp med att va ledig ända tills måndag!

So long


Middagsmys

Idag blev det T-bone med Sara, Sofie och Caroline!
Lika gott som vanligt och lika trevligt som vanligt :)



The gang från i somras!

So long


Fussball

Fotbollsdags, det firas med popcorn och dippa!



So long


Semestern är räddad

Va inne om på Br och handlade bästa ateraljen till badet!



Hittade även lite presenter :)

So long


Folk måste undra

Adelina skickade precis en bild till mig från Hipp i början på året!



Asså :S

So long


Barbeque fest

Jag va på fest i lördags.



Vi va några stycken kan man säga.



Jag och Patricia...min sko fastnade i bänken.



Axel fixade brödet...som jag snodde :P

So long


Best ever



Dom spelade den i helgen på Bodegan och jag har inte lyckats efterlysa den på nåt sett.
Men idag spelade dom den på Hipp.
Tjohooooo!!!


So long


Finns det nåt sötare??





So long


V som i Varberg

Lite bilder från helgen kanske?



Party i soffan



Lajbans...



Kusinvitamin va bra i gasen!



Jenny, Jennie och Annie!



Passande strumpor i skorna!



Som ni ser så e inte Therese med....



Kusin.....



Sandra upptäckte att Annies behå hade åkt av!!



Shots här va det shots!!



Annies behå hängde fint där i hörnet!



Här har vi hämtat Therese också, sen va det stup i sängen :)

So long


Malmöfestivalen

Där är 3 stycken som kommer till Malmöfestivalen som jag gärna vill se!



Anna Hertzman



Melissa Horn



Lars Winnerbäck.

Hade velat se Million Stylez också men då sitter jag antagligen och dricker drinkar i Turkiet :)

So long


The only one

Jag och Annika hamnade på Etagé i fredags.



Hon har alltid drömt om att få stå där och dansa.
Så när där inte va nåt folk så passade hon på :)

So long


Ägg, bacon och rock n roll

Gick och och la mig tio i nio igår.
Det behövdes men jag va fan lika trött imorse ändå.

Har precis varit ute och gått en sväng, blev en liten löprunda också helt otippat!



Lite glansig i huvudet...har en ansiktsmask!

So long


Maj gad

Sleten e bara förnamnet på mig just nu.
Therese somnade på förfesten och Annie gav sin behå i dricks.

Tanken på att jag inte är ledig förrän den 14 augusti gör mig illamående!

So long


RSS 2.0