Tack för oss :)

Ja nu ska jag väl ta mitt pick och pack och ge mig iväg härifrån :)
Har packat ur väskan två gånger för jag kom på att jag hade ganska mycket med mig! Och nu har jag läst på att det e skit billigt där så väskan har blivit lite tommare!
Nu säger jag adjö för ett litet tag. Vet ju aldrig om man hittar en data som man kan uppdatera från men håll utkik!

273497-312
Sniiiiiiiiiiiga!

So long :)

Shit

Hur fan ska man hinna med allt???
Tror jag börjar få lite koll på det iaf.
Håller på att packa nu. Ska snart iväg en liten sväng och sen får jag väl fortsätta när jag kommer hem.
Varför måste allt ske i sista sekunden???

So long sålänge


Olé

Nu e hotellet bokat. Allting måste ju ske i sista sekunden!
Har inte ens börjat packa och imorgon finns det knappt tid till det heller. Måste ju utreda vissa saker.
Har jag sagt innan att det ska bli så jävla skönt???
image311
Coolt område i Buenos!

Idag såg jag en uggla förresten och igår såg jag en råtta!

So long

Ännu mer crap

En jävla nackspärr smög sig på mig när jag klev ut ur duschen.
E inte alls skönt just nu!
Och så ska jag tvätta klockan sju imorgon bitti. Vill ju gärna ha lite rena underkläder tills vi åker på lördag!
Fan va skönt det ska bli. Hoppas att det e ganska varmt!

So long

Vi tog det om igen

Ja crap dagen har ju fortsatt till stor del.
Men nu börjar jag få lite klarhet i det tillskillnad från vad jag hade innan.
Måste få mer klarhet innan jag sticker bara. Så att man vet liksom!

So long

I´ll stand by you

Fan vad jag e glad att jag har mina vänner.
Hade inte velat byta ut dom mot nånting i hela världen.
Ni vet vilka ni e!


So long

Crap dag

Idag har det inte varit nån bra dag.
Känner för att lägga mig ner på golvet och dö. Men jag ska inte göra det.

273497-310
Så här glad e jag inte iaf!

So long

Skor skor skor :)

Innan åkte mamma och jag och hämtade la familia på Kastrup. När vi kom fram så va planet försenat så jag kom på den utmärkta idén att åka till Fields sålänge för att kolla skor.
Och jag hittade ett par bruna sandaler som jag fick. Sen så fick jag ett par vita gympisar av Tessan också.
I love skor :)
Nu ska jag kuta ner till Coop och handla lite käk. Försvinner snart i min stol!

So long

Ja jippie!!!!!

Idag kommer min syster, Jason och Antwone hem!
Som jag har saknat dom. Ska hämta dom vid tre på Kastrup. Jippie!!!!

So long

Ruskigt roligt

Idag har det inte hänt mycket på jobb.
Va nån form av Sm-semifinal i boll trixning. Så dom spelade skithög musik och det va bara att tacka och ta emot. Och dansa lite.
Sen hade vi så tråkigt så vi va tvungna att hitta på lite roliga saker.
Så vi kom på olika saker man kan säga till olika personer. Bland annat:
Blåkulla ringde och ville ha tillbaka sin häxa.
Fågelboet ringde och ville ha tillbaka sin skata.
Slaktaren ringde och ville ha tillbaka sitt kötthuvud.
Ja listan kan göras lång. Vi hade fantastiskt roligt.
Så roligt så att jag bjuder er på en skitful fyllebild på mig :)

273497-309

So long

Timmen e slagen

Nu ska jag kasta in handduken.
Har varit i Landskrona idag med pumorna :)
Vi käkade lite...eller hälften av oss och sen åt vi glass. Blev att vi kollade på en halv film också!
Så nu sitter jag här i min ensamhet. Sängen kallar på mig!

Och sen måste jag säga grattis till en. Det kommer bli en snygg Melker ;)

So long

Sorry

Jag måste bara spy lite galla!
Fy fan vad danskar e stökiga när dom befinner sig i en butik. Helt sinnessjuk. Om dom river ner saker. Tror ni då att dom tar upp dom igen???? Naaaaj! För varför skulle dom göra det när det finns personal som gör det. Ja det kan man ju fråga sig.
Tror inte att det är nån dansk som läser detta. Om det e det så e det ju trist!

So long

Tjo och tjim :)

Eftersom det e lite synd om mig för att jag mår jävligt illa så ska jag och Annika gå till Debaser idag och dricka Strawberry daquiri.
Världens godaste drink :)
Så nu kör vi uppvärmning med öl och Så ska det låta!

So long


Nån som inte vill

Jaha då brinner det i Buenos Aires. Flygplatsen e avstängd!
Verkar som att nån inte vill att vi ska komma iväg.
Ja ja, dom har en vecka på sig att fixa det.
So fix it!!!!!!

So long

Jippie :)

Jag och Hanna klarade matte och engelsk provet. Fan va grym man e då :)
Nu ska jag gå och avlida i min säng. Har inte mått så här dåligt ens när jag har varit bakis tror jag. Kanske nån gång :)

image308

So long

Auoch

Idag har jag mått så sjukt dåligt.
Dom jävla tabletterna alltså, aldrig mer! Kändes som man höll på att somna ståendes. Skulle kunna spy vilken minut som helst också. Nä fy fan!
Jag och Annika va och fick sprutor också. Kändes knappt :)
Sen va vi med familjen Berglund på Ikea. Eller jag och kidsen lämnades i bilen där alla tre somnade. Sjukt skönt. Blev riktigt åksjuk också! Aldrig kul!

So long

Dilemma

Nu sitter jag här hemma och funderar på om man ska ta en Tromadol eller vad dom nu heter.
Har aldrig tagit nån innan men nu har jag så jävla ont i axeln så jag e nästan tvungen. Annars finns risken för att jag inte kommer att sova nåt inatt!
Återkommer med resultatet!

So long

Mycket obehagligt

För några somrar sedan så roade jag, min syster och Tirre oss med att spana från en bil på prostituerade på Industrigatan.
Och när vi sitter i bilen så kommer det fram en busschaufför som har slutat sitt pass, och säger att vi får 2000 kr om vi typ följer med han. Han kunde inte göra nåt där för det va för nära hans jobb.
Va trodde han liksom. Han stod verkligen och väntade en bit bort på oss. Kötthuvud.
I alla fall, det jag ville komma fram till va att jag såg han på Coop precis när jag va och handlade mat. Har även åkt buss med han en gång. Läbbigt!

So long

Tar en paus

Nu har jag varit dö duktig.
Har plockat undan tvätt, diskat och dammsugit!
Så nu har jag bara kvar att göra:
Laga mat
Förbereda medarbetarsamtal

Mycket jobbigt.
Undra om Fredde tycker detta e jobbigt???

image307

So long

Arriva :)

Nu e resan beställd. Ska inom Ticket och betala imorgon innan jag börjar jobba.
Jippie!!!!!
Man måste handla en skinnpaj när man e där. Också måsta man äta kött och dansa tango!!!

image306

So long

Beställa resa :)

Nu sitter jag och väntar på korv stroganoff. Sen ska vi beställa resa till Buenos Aires!
Jippie!!!!!!

So long

Lättnad

Ni vet känslan av att se nån som man ändå har gillat lite men nu äcklas av.
Den känslan hade jag innan.
Ibland undrar man vad man tänkte med????
Som denna apan!!

image305

So long

Avbokat

Ja då va vår resa avbokad till Rio.
Så nu ska vi boka resa till Buenos Aires. Ska också bli sjukt kul. Fast där e väl inte lika varmt som i Rio men det e väl smällar man får ta.
Nu ska jag kolla fotboll!

So long

Nu vet jag

Till en viss full person:
Djuret heter alpacka....vet inte om det stavas så men nåt i den stilen!
Så nu vet du!

So long sucker

Kasta pannkakor :)

Har ett späckat schema idag :)
Har precis tvättat färdigt och nu ska jag ner i stan och käka lunch med Annika. Ska även sätta in pengar på banken och fråga om avbeställningsskydd via VISA.
Sen blir det nog Lödde och sen Landskrona. Sara och Jonas ska bjuda på pannkakor och sen ska vi kolla fotboll :)
Första matchen idag så det får man väl se. Hoppas dom e bättre än förra året.
Nä nu måste jag dra.....

image304

So long


Jävla idiot

Ja som ni alla vet så har dom ju hittat Engla.
Vilka jävla idioter det finns alltså. Så sjuka människor.
Man blir ju mörkrädd bara man tänker på det.
Mina tankar går till hennes familj och till en annan!

So long

Sassa brassa

Ja det va ju en jävla tråkig match.
MFF- Trelle 0-0
Men det va jävligt kul att kolla på folk. Såg en som så bra ut och han va nog 16 år. Men å andra sidan så såg jag också ut som 16 tydligen. Den kan jag leva på länge :)

So long

Liiiite bakis

Igår hade jag typ inget att göra förutom att köra vissa, och göra ett matte och engelskprov. Vet inte hur det gick än!
Sen va jag och pappa och kollade på division 3 fotboll. IF Lödde mötte IFK Trelleborg. Gick sådär för Lödde. Två utvisade och förlust med 1-0!
På kvällen hamnade vi på Koi. Där käkade vi. Eller jag försökte åtminstone. Man va tvungen att äta med pinnar. Men det gick till slut när Hanna hade lärt mig. Vi va ett litet gäng och fler blev det ju längre kvällen gick. Vet inte hur mycket drinkar vi drack men det av många iaf.....och goda va dom. Kvällen slutade på Etagé som vanligt och jag hade mycket trevligt hela kvällen. Ja förutom vissa incidenter då. Lika gott att Lamboughini snubben åkte fast :)
Nu ska jag försöka fixa biljetter till Trelleborg mot MFF. Hörde rykten om att dom va slut!

So long

2 år idag

Idag fyller världens sötaste lille skit 2 år!
Han e inte hemma tyvärr så han får vänta med sina paket.

273497-204

So long

Ingen förstår

Fy fan i helvete vad jag e trött.
Jag och Annika kollade fotboll igår och drack öl och sen spårade det ju ut som vanligt.
Först va vi på Sir Toby´s. Sen gick vi hem till Annika och åt. Sen blev det invigning på Lilla Torgs uteservering. Hamnade på Moosehead och sen Centiliter och Gram. Nåt har hänt med vår drink. Den va inte alls lika god som vanligt. Ja och sen blev det ju Etagé. Så klart. Fast det blev inte jättesent. Rätt så skönt. Tror ni att jag blev glad när min sjukgymnast ringde imorse och sa att hon va hemma och va sjuk. Svar ja. Så jag kunde sova vidare lite till!
Nu ska jag läsa lite matte. Har ett prov imorgon som ska göras!

image303
So long

:)

This is the night!
Säger inte mer :)

So long

Stavfel a la knas

Jag va precis på Statoil och köpte glass!
Och när jag kollar på en skylt vid glassdisken så står där en skylt om att Laktritspuck e tillbaka....nä jag har inte skrivit fel. Det stod så! Ska det va så eller??? Undra hur mycket pengar GB har lagt på den reklamen och så e det fel!
Ja jag va inte den enda som tyckte att det va roligt!

So long


Kärring

En kärring på jobb idag sa att jag såg le ut.
Fan va taskigt sagt!
Jag ser väl inte le ut???? Ganska snäll tycker jag!

image302

So long

Ja vi kör på det :)

Det blir Rio ändå.
Vi kom fram till det idag att vi skulle åka :)
Nu ska jag kanske äta kebab...och kolla på en sak!

So long

Sulten

Jag e så hungrig så jag skulle kunna dö.
Sitter och väntar på Lasagnette hemma hos Annika. Nu ska den bara in i ugnen också :(

So long

Smarthuvudet

Håller på att göra spagetti och köttfärssås. Stod och gjorde köttfärsen och när den nästan va färdig så kom jag på att jag hade glömt spagettin....så nu sitter jag och väntar på den :(

So long

Apcrap

Jävla skit.
Dom varnar för att åka till Rio nu!
Så vi får väl se hur det blir med vår resa. Hoppas på en ombokning för jag vill så gärna iväg!
Så här sur är jag just nu:

273497-301

So long

Kollar fussboll

Sitter  och väntar på Sara så att jag kan få lite mat i magen. Hon e och kollar på Hif i Helsingborg och jag sitter hemma hos mamma och pappa och kollar. 
Men snart e det väl dags för lite käk.
Hittade precis en rolig sak på Facebook. Lite kul när man kommer på saker!
Nu börjar andra halvlek!

So long

K- K- K- Katie

Har precis kommit hem från fröken Berglund. Blev bjuden på tacos. Mycket gott.
Sen blev det lite Sing a long och Extra extra. Men till slut drog vi fram boxen. SATC!!! Kollade lite olika avsnitt. Till slut hittade vi favoritavsnittet förutom det sista då alltså. När Big har sitt förlovningsparty på Plaza!

Your girl is lovely Hubbell.
I don´t get it!
And you never did.

So long

Nostalgi

Dom här e en verklig nostalgi för mig.
Lyssnar på dom  varje dag när jag e på lagret. Och då diggar jag....speciellt till Det spelar ingen roll! Min favvis!

image300

So long

Ful så ful

Eftersom jag inte har nåt att göra ikväll så kommer här en fruktansvärd ful bild på världens fulaste hund.
Han lever inte längre men det kanske e lika bra!
image299

So long


Aj aj aj aj

Imorse när jag va hos sjukgymnasten så berättade hon en hemsk sak för mig. Eller hemsk och hemsk. Det beror ju på hur man ser det!
Hon sa iaf om att inte min axel blir bättre inom två veckor så ska vi börja med akupunktur. Fiiiiiiiii fan. Det e inte jag jättesugen på.

image298

Nu till nåt mycket roligare. Om exakt tre veckor åker vi till Rio de Janeiro! Jippie!!!!

So long

Spelar inte på samma nivå!

Hittade det här klippet på Aftonbladets hemsida.
Han hade inte jag velat ha i mitt lag. Verkar lite opålitlig tycker jag.
Va tycker ni???

So long

Godaste godis....

Denna lilla läckerbiten fick följa med mig hem i tisdags från Coop på Värnhem. Inte bara denna då utan flera stycken sånna här och andra naturgodisar också.
Men det jag skulle komma fram till va att detta va nog det godaste jag har ätit i godisväg. Strawberry crisp heter den. Har ni chansen så smaka den. Ni kommer dö!

273497-297
Ursäkta dammet på bordet!

So long

Vad händer här då??

Jaha vad händer här då???
Inte mycket ser jag!
Nu måste jag iväg och fixa lite föda!

So long

Verkar livsfarligt

Det sprider sig en epidemi i Rio de Janeiro. Denguefebern heter den och smittas via mygg som sticker människor. Har man riktig otur så dör man! Och det vill man ju inte. Vi får väl helt enkelt smörja in oss i riktigt mycket myggmedel och ha långärmade tröjor och långa byxor! Fast då blir man ju dö varm och det vill man kanske inte. Nu ska jag läsa på lite mer om sjukdomen. Så att man inte missar nåt!
image296

So long

Tjockt med smuts!!!

Ja jag har precis städat. Så sjukt jävla tråkigt men ganska skönt när det e färdigt. Och nu e jag färdig. Ska hoppa in i duschen och raka benen hade jag tänkt.
Idag har jag haft vissa koncentrationssvårigheter. Det e inte alltid så lätt det där.

So long

Hanna jävel

Ja jag har blivit lurad idag.
Hanna gjorde en skitbra grej som fick mig att bli lite svettig. Men ganska kul.
Tack för skämtet :)

So long

En liten resume

Ja här har ju varit stängt några dagar så jag kör en snabb resume av vad som har hänt!
Lördagen:
Då va det fest! Va först hemma hos Sara och Jonas pch drack många goda drinkar. Provade även isshotglasen och så rökte vi vattenpipa. Det hör ju till! Sen åkte vi ner till stan. Först va vi på Tycho och sen på Tages. Ja det va väl allt som jag kom ihåg. Har en liten minneslucka på tre-fyra timmar kanske. Men på bilderna ser det ut som att jag har haft det roligt! Jag tror att det va pastan som va dålig som jag åt på kvällen. 
273497-294

273497-293

273497-295
Söndagen:
Vaknade med samma linne som jag hade haft på lördagkvällen. Mina andra kläder låg som ett streck från dörren till sängen!
Gick hem till Annika och sen gick vi ut till Västra hamnen och käkade lunch och åt glass. Jag va väldigt törstig. Förstår inte varför! Hanna kom också förbi en sväng och höll oss sällskap.
Sen gick vi hem och gjorde potatismos och köddabullar. Sketagott va det. Jag slapp gå hem sen...fick skjuts :)
Tessan, Jason och ANtwone åkte till Trinidad i tre veckor också....kommer sakna dom!
273497-292
Måndagen:
Igår va jag uppe med tuppen. Klockan ringde sju så det va bara till att gå upp och tvätta. Sen befann jag mig mest i en bil resten av dagen. Va hos pappa på hans kontor. Va i Hbg och åt kebab. Hann även med en runda till sjukgymnasten. Och en runda till Sara och Jonas för att hämta min plattång och vattenpipa.
Sen på kvällen blev det fotboll med Annika. Mff mot IFK Göteborg. Skrattade så att jag höll på att dö. Ibland skenar vår fantasi iväg väldigt mycket. Och även andras tydligen.

Idag har jag bara jobbat. Alltid segt att börja jobba efter att ha haft semester. Nu ska jag ta ut min Lasagnette.

Bilder kommer sen....gick inte att lägga in dom nu! Man kan ju inte få allt!

So long

Finally

Ja det va ju inte en dag för tidigt. Har sååååå mycket att berätta om dom här dagarna men nu ska jag göra lasagnette så nu har jag inte tid med er!

So long

RSS 2.0