Ledig hela helgen

Börjar fredagen med en helkväll med Adelina.
Vi ska ge oss ut på nya jaktmarker!



Heja oss :)

So long


Cant help but wait.....

48 dagar kvar tills vi lämnar!



Längtar knappt!

So long


Invigning av hösten

Imorse hände det.
Jag tog på mig vantarna när jag cyklade till jobb.
Gud vad skönt det var :)



So long


Ärendedagen

Tisdagar är min ärendedag.
Enda vardagen jag inte tränar så då får man ju passa på.

Har hämtat ut konsertbiljetter, dammsugat, pratat med Sas Eurobonus, pumpat min cykel, varit ute och powerwalkat och hämtat mitt pass.
Nu tar jag det lilla lugna. Ska knåpa ihop ett mejl tänkte jag :)

Titta vad jag fick av bästaste Patricia igår.



Så himla fin. Jag ska aldrig ta den av mig!


So long


Utvilad och fräsch

Gick och la mig nio igår. Vaknade pigg och halvfräsch när kl ringde sex.
Var ganska segt på jobb idag men nu efter ett spinningpass, en dusch och lite havregrynsgröt är jag på banan igen.

Ska ut och smyga i grannskapet snart. Två lik ska hämtas på Sturup :)

So long


Mein gott

Gårdagen slutade som det brukar göra när jag och Annika är ute på upptåg.
Började här hemma sen drog vi till Mäster Johans hotell och tittade på Jessicas utställning.
Så jävla coolt. Hon är grymt duktig.

Sen blev det inte helt otippat Hipp.
Träffade en kille som det visade sig att han bor fyra trappor bort. Perfekt.
Gick och la mig halv åtta imorse. Då var jag ganska sleten. Det är jag fortfarande med tanke på att jag gick upp halv ett med en del uppvaknande däremellan.
 
Så snart är det sängen som kallar.
Var världssämst på att ta kort igår.



Blåbärsdrink!



Fint skrivet på toan på på Mäster Johans hotell!

So long


Nyöppningar hit och dit

Tessan var på Br idag på Center Syd.
Dom hade öppning av sin nya butik.
50 % rabatt på allt Lego. Hon fick stå i kö i en timme.

Efter spinningen stack jag ut till Stadium + ute på Svågertorp.
De hade också nyöppning idag.
Herreminge vad mycket folk.
Då var jag där ändå lite innan sju nu ikväll.
Fick stå i kö i en timme men jag fick en väldans snygg vindjacka med mig hem för halva priiiiis.
Patricia fick minsann en vinterjacka också :)

Läggdags för mig nu!

So long


Så jävla redig

Nu jävlar har garderoben fått sig ett lyft.



Denna lilla högen har gjort sitt hemma hos mig!



Fyra påsar.
Imorgon är det skorna som får sig en omgång!

So long


Garderobsrensing

Fick ett ryck innan och rensade ut mina fem garderober.
Jag hann bara med det som hänger innan Marie började rycka i mig.
Har redan bildat en stor hög på golvet.
Lovar att återkomma med bild när jag är klar.

Snart får alla mina nya kläder plats kanske. Har inte hängt in något nytt sen jag var i Los Angeles.
Allt ligger utanför.
Hoppas det får plats. Lär ju inte bli rymligare därinne efter New York :)

So long


Hur var det nu igen??

Man mår som man förtjänar va?
Fy fan. Men det var värt varenda mådåligt-sekund!

Kameran var inte så aktiv men några fastnade vi på.



Liken vid tiotiden...



Patricia i sitt esse :)



In i dimman!!



Med andra ord!



Gott så gott.



Ha ha ha...



Ja sen finns det inte fler bilder och det är kanske tur.
Sofie fastnade inte på en enda. Vart var du när kameran var framme??

Annars??
Träningen avklarad. Har bränt bacon och ägg på spisen men nu vet jag att mitt brandlarm fungerar iaf :=)

So long


Laddar

Imorgon är det dags.
Party i Landskrona. Det var liksom inte igår. Närmare bestämt den 12 april.
Ska försöka oss på att blanda en sån här:



Får la se hur det slutar.
Återkommer med resultatet ;)

So long


Nästan som jag och pappa!

Har ni sett något sötare än dessa två?



So long


Hej vad det går

Börjar med att gratulera Caroline och Micke.
Stort grattis till lilla Noah!!!

Gårdagen spenderades på mina båda jobb (Anna, kan man säga så??)
Var helt slut när jag kom hem så det blev inte så mycket med tisdagen.

Nu har jag precis varit på spinning. Jobbigt så in i helvete.
Men det är exakt lika gött efteråt som det är jobbigt.
Så man kan säga att det jämnar ut sig.

Kolla här förresten vad jag har fått av Patricia:



En burk där jag ska lägga alla mina reseminnen.
Började samla på riktigt nu sist.



Fick en biljardboll med mig hem.
Det var det enda som fick plats i min resväska.
Annars samlade vi på oss både korgar, vinpipor, saltkar och tandpetare.
Dom två lapparna är sen de andra två resorna :)

Undras vad som dimper ner härnäst :)

So long


I come in Onepice

Köpte varsin Onepiece till Antwone och Josh. Don används flitigt kan ni tro!





Trollungarna....

So long


Helgen- check

Det var den helgen det.
Snabbt gick det vill jag lova.
Den bjöd på sushi, mys, jobb och Ullared.

Snart är det lördag och då är det partaj i Landskrona som gäller.
Vill hemskt gärna ha en Tropical Dream.
Här är ingredienserna :)



God så in i helvete.....kan vi fixa den tror vi?
Ja klart vi kan :)

So long


Vilken jävla tur....

Alltså är det någon som tittar på Sol, fest och oroliga föräldrar?
Fy fan vad glad jag är att det inte hände oss i Alanya.
Inget vacker syn att visa mamma och pappa direkt.
De hade nog inte blivit stolta.

Har köpt Rio på dvd.
Imorgon blir det premiärvisning :)


So long


Lite fler eller?

Slänger in lite fler bilder.
Finns 200 st på Facebook för er som har missat!



Vad har Anna fått syn på?



Så städade....



Fest igen!



Itzak fick ett besök på Crazy Horse!



Viktigt att dricka!



Ett, två, tre, fyra, jag är en partymyra :)



Vems är armen??



Linslus tror jag det kallas...



Poolhäng, så jävla gött!



Så himla otrevliga!!



Barhäng....



Visade vårt intresse på Happy Viking. Tror någon blev glad iaf!



Queensmaffian på Mango :)



Sista kvällen :(



Lille vän.....



Alles för denna gången, ses nästa år!
Aufwiedersehen asholes ;)

So long


Ut i fingerspetsarna

Igår när jag var ute och gick satte jag på Adele på Spotify.
Man kan säga att denna låten fastnade.
Helt fantastisk är både hon och hennes låtar.



Tror ni jag blev glad idag på spinningen när denna kom på stretchingen efter passet?

So long


Till en ny nivå

Vi körde ganska hårt på det här med planking när vi gick hem på nätterna/ morgnarna.
Folk undrade lite vad vi höll på med och vissa skulle tvunget också pröva!



Barstol på Queens



Elskåp på gatan!



Oklar planking



Ännu mer oklar!!!!!



Min bästa ställning!



Lånade en stol!



Detta var inte skönt.



Gjorde ett försök i poolen.



Gick sådär :)



Inte det lättaste vill jag lova!



Inte helt skönt heller!



Tog en högtalare också...lika bra liksom!

So long


Herre.min.ge

Ja två dagar har man varit hemma och nu börjar man väl återhämta sig.
Det finns 450 bilder....kan bli svårt att lägga upp alla så jag ska göra mitt bästa för att välja ut noggrant :)



Vår kompis vid namn Köpa roooooooos



Bästa dansen



Så jävla städad!



Bästa bilden :D



Tog en powernap kl 5 på morgonen!



Efterfest hos Mr M....



Fortfarande efterfest......

Det var natt nummer ett.
Vi fortsätter vidare till kväll/ natt 2



Söta Anna hängde med oss vissa kvällar :)



Lyckligt ovetande om vart denna strumpa skulle hamna några kvällar senare.



Anna var på G!



Tjohoooooo



Tja varför inte....



Linslusarna....



Hatar när saker kommer nära munnen ;)



Försökte vi sno den eller??



Patricia kan det där med att hitta nya kompisar :)



Ha ha ha diskplockarpojke!



Sprit på linsen!



Viktigt att stretcha



Kära så kära!



Dansa tryckare med sprit på linsen!!

Sorry men jag orkar inte mer.

Får ta de fem andra dagarna någon annan dag!

So long


RSS 2.0