Lilla London

Ja jävlar i min lilla låda vad vi firade igår!
Jag kom hem till Annika ganska tidigt, halv fem kanske. Blev lite vin och fotboll. Höll på att somna av matchen. Madde och Robban dök upp när dom hade slutat så det va bara för dom att göra sig iordning. Vid halv sju kom Ulrika också och gänget va samlat. Begav oss till T-bone för lite käk och mycket dricka. När vi hade hört 3 glaskraschar från servitriserna så gick vi därifrån hem till Annika igen. Där blev det lite mer dricka och när där inte va något kvar så gick vi till Fagans! Har nog inte varit där innan men där va trevligt. Livemusik och väldigt blandat med folk! Och tydligen så e jag och Annika syskon och fotomodeller. Vi växte lite där.
Madde gick vid ett tror jag och då gick vi vidare till Etagé. Men survakten släppte inte in oss för Robban va lite för ung. Så det blev att vi hamnade på Slagthuset. Och fy fan vad fulla vi blev där. Drack som om det inte fanns någon morgondag. Men fy fan vad roligt det va. Alla spårade ur totalt. Va typ inget folk där men det gjorde inget. I Twilight Zone va allt tillåtet.
Fasar lite för hur det kommer bli i London.....inte värre än igår hoppas jag. Tre dagar i sträck blir det fest. Man e ju inte 20 längre så frågan e ju om man orkar. Klart man gör. Bara att ta sig själv i kragen!

273497-82
Das Londongäng utan mig :(

273497-83
Annika och Robbish

273497-84
Jag och Ulrika

273497-85
Syrrorna i sitt esse

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0