Das London extravaganza :) måndagen

Känner på mig att detta kommer bli ett långt inlägg för det finns så mycket att berätta så jag gör ett inlägg per dag istället!
Vår butik träffades på centralen på måndag morgonen där vi tog tåget till Kastrup. Jag hade öl med mig men jag vågade inte riktigt dra upp dom halv åtta på tåget. Så jag väntade tills klockan va åtta och vi checkade in. Inne på Kastrup kan man väl säga att festen började.Två cider slank ner innan det va dags att gå på planet. Tur eftersom ölen tog slut så jag fick ingen :( Träffade dom andra butikerna också innan vi gick på. Plus att vi fick fickpengar!
Vi hade oturen att åka med ett propellerplan som kändes som att det skulle gå isönder vilken sekund som helst. Landningen va ju ingen höjdare heller. En jävla smäll sen så satt alla i taket typ.
Väl i London så hade dom hyrt en buss som kom och hämtade oss. Vi åkte till vårt hotell och checkade in snabbt som tusan för det va beställt bord till oss på Hard rock café.
När lunchen va färdigäten så gick vi till Hamleys för att kolla in deras affär. När den va färdiggranskad så gick vi till Nike town och kollade där. Efter det så va det fritt vad man ville göra så vi gick Oxford street så långt vi hann.
Klockan sju va det dags för middag. Dom hade bokat bord på en sjukt fin restaurang. Vågar inte ens tänka på vad  vårt lilla kalas där kostade. Vi började med fördrink i loungen och sen så blev vi inledda i ett eget rum. Där fick vi en fyra rätters middag plus vin. Och dom som jobbade där va inte sena med att fylla på glasen. Och i det lilla ruset så bestämde jag mig för att hålla tal. Varför liksom??? Inför 25 pers som jag inte kände många av. Men jag gjorde det iaf och jag va rätt så stolt över mig själv!
Efter maten så åkte vi tillbaka till hotellet där vi fick mer att dricka i baren. Och när nästan alla butiker hade gått och lagt sig så gick vi ut. Hittade en club som hade öppet inte långt från där vi bodde. Det kändes lite som att det va typ spring break för dom som va där va max 18. Och vi va äldst. Madde och Ulrika gick hem medans vi andra fortsatte. Vi tänkte önska Angeldog men vi vågade inte. När vi kände att vi hade fått tillräckligt så gick vi hemåt. Vi körde en liten Top model fotografering på vägen hem. Folk undrade nog va fan vi höll på med.
Här kommer lite bilder från måndagen!
273497-93
Robban har en liten fetisch för hattar märkte vi.
273497-92
Fördrink innan middagen. Nästan alla som jag höll tal för!
273497-95
Annika und Robbish på das spring break!
273497-96
Vi va tvungna att ha ett kort från en telefonkiosk.
273497-97
Tog en liten paus utanför ett hotell!
273497-98
På dagarna satt där en man och putsade skor. På kvällarna satt Robban och filosoferade!

Det va allt för måndagen!

So long

Kommentarer
Postat av: Pirre

sjukt roligt att du höll tal *fniss* verkar som ni haft d väldigt roligt o bra! kramis

2007-09-14 @ 22:16:21
Postat av: Jirre

Pirre: Ja det va lite oväntat faktiskt. Vi hade verkligen skitkul. Puss och kram

2007-09-14 @ 22:32:04
URL: http://jirre.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0