Presenter

Igår kom ÄNTLIGEN mamma och pappa hem.
Dom hade såklart presenter med sig.



Converse, TH trosor och Covergirl mascara!

Köpte en present till mig själv också igår!



Nya spinningskor. Det var 70 % rabatt på Usports så det var inte så mycket att snacka om :)

So long


Hem ljuva hem

Så jävla skönt att ligga i sin egen säng!!!


Magsjuk.com

Fy fan för att kräkas :s


Fika

Malmö har inte vaknat än!


Testing testing

Adelina lurade på mig en iphone så nu kan jag blogga från mobilen!


En vecka i taget

Japp jag är tillbaka.
Har hunnit med en del under veckan. Gjort en Walk of shame mitt på gågatan, varit på lagfest, jobbat, tränat i massor och spelat fotboll.
Bor i Lödde nu så det blir en del körandes fram och tillbaka.
Ikväll blir det T-bone med Adelina och Tessan sen ska vi till Babel och lyssna på The True och Anna Hertzman.



Ha en trevlig helg mina kära vänner!!

So long


En fredag kl 17.30

Jävligt moget att mensen kom nu.
Skiter kanske ni i men jag är förbannad. Vem har jag jävlats med där uppe för att den skulle komma nu.

Ikväll är det lagfest för FC True Talents, imorgon jobb och på kvällen fest med Adelina.
Så nu ska jag in i duschen och fortsätta sura.

CRAP

So long


Dressed for success

Var ju på maskerad i Göteborg i lördags.
Blev en del bilder för ovanlighetens skull!





Det tar sju svåra år att ladda upp en bild.
Dessutom har jag apont i nacken.
Ni får se mer en annan dag!

So long


Idag firar vi

Sen nyår när jag började träna ordentligt igen och började tänka lite mer på vad jag stoppar i mig så har 3 cm försvunnit från min midja.
Har absolut inte kört lika hårt som jag gjorde förra året utan jag tror det fungerar bättre om man inte förbjuder sig själv från allt onyttigt utan faktiskt unnar sig ibland. Det gör jag nu fast jag tränar 4-5 gånger i veckan också!

I helgen blir det Göteborg. Ska på någon form av maskerad med 180 andra.
Gissa vad jag ska vara?



Temat är sagofigurer och superhjältar!

So long


Zero

Alltså jag har noll inspiration just nu.
Flyter mest med resten av omgivningen och tänker inte efter så mycket.
Funderar på en paus eftersom jag inte uppdaterar så mycket men känner ändå att jag inte kan släppa det.

Jag går ingenstans.....ni ser bara mindre utav mig :)

So long


RSS 2.0