Heavy

Det va med tunga steg jag precis gick till systemet.
Men nu va det gjort. Så det e bara till att fortsätta festen ikväll.
Nu ska jag ner till stan och äta världens godaste bakismat......Subway!

So long

Yeeeeees

När jag åkte buss hit till Annika så frågade busschaffisen om jag va hel eller halv! Vet inte riktigt hur jag ska ta det men jag tar det som så här:
I still got it!!!

So long

Raj raj

Ikväll blir det åka av det.....bara skoja...men lite full får man väl lov att bli???
Nu ska jag slänga på mig en skjorta och sen ska jag ta bussen ner till Annika. Där blir det säkert Let´s dance finalen och lite mat kanske....för vårt eget bästa alltså! Sen ska vi till Glasklart och röja som bara vi kan.....
Hoppas på ett besök hos kebab sen! Ja det va alles för idag :)

image291

So long

Slut i benen

Jag har bara tränat och gått idag känns det som. Skönt att va ute men man blir fan trött av det. Fick fixat Sofies klänning också. Och så handlade jag ett minneskort till min kamera som inte funkar och tre par nya trosor. Tror att någon äter upp mina trosor! Obehagligt i sånna fall!
Nu ska jag väl göra mig i ordning. Får väl se om det blir Glasklart ikväll eller vad som händer. Jag e väldigt sugen på kebab på Stortorget iaf!

So long

Flashback

Har precis suttit och kollat bilder från mina album från i somras. Jävlar vad brun man va! Och shit vilka kort som har tagits. Men jävligt kul att kolla på i efterhand! Och fler roliga bilder ska det bli. Jag börjar på lördag :)

So long


Tror den stannar här

Nu har jag köpt en ny kamera!
Tror minsann att jag ska behålla den!

image290

So long

Inte en lugn stund

Idag har jag mest farit rundor! Sov inte så himla mycket för jag va lite nervig för Saras skull! Sen så har jag varit barnvakt hela dan åt ett monster. Men nu e jag  hemma och ska ta det lugnt.
Bilen kapejsade på motorvägen. Hade visst inget vatten i den. Men nu har jag. Nu e det bara kylartanken som ska bytas!
Ikväll e det Californiacation.
För er som har missat det: Jävligt trist för er
För er som har sett det: PAXXXX

So long

En till undran

Nu när jag har semester så hinner jag ju tänka lite.
Och då dök denna frågan upp i mitt huvud:
Varför e det tyskt ljud på nästan alla porrfilmer??
Ja det kan man kanske bara spekulera i!

So long

Inte hängd

Jag klarade mig undan en hängning. Färgen blev döbra och fröken Johansson blev nöjd. Tur för mig!
Vi åt bajs mycket våfflor. Tror snart att jag spricker fastän det va typ två timmar sen jag slutade äta. Men fasen vad gott det e :)

So long

Fix och trix

Idah har det inte hänt så mycket.
Jag och Annika har mest dragit runt på stan och letat bikinis. Hittade en skitfin klänning som jag nog måste köpa! Men inga bikinis.
Nu har jag preecis färgat Annikas hår. Hon håller på att göra en efterbehandling så vi får väl se hur det blir. Om jag ska hängas eller inte! Sen blir det våfflor och SYTYCD!!!! Missade ju det igår!

So long

Idag e det dags

Idag får man äta våfflor!
Jippie! Det ska jag göra.....flera tusen! Kanske inte så många men nästan!

image289

So long

Årets låt

Sjukt bra låt!
Helt klart en tio i topp! Etta på min lista om nån undrar!

Jordin Sparks feat Chris Brown- No air

So long


Hur e det möjligt???

Kollade precis text tv och läste att Sarah Jessica Parker har blivit "utnämnd" till världens osexigaste människa?????? Hur fan e det möjligt????
Tycker att hon e apsnygg iaf!
Måste ha varit blinda som har röstat!

image288

So long

Bra musik iaf

Jaha ja.
Har bara druckit liiiiiiiite :)
Men e väldigt nöjd ändå!
Annars e allt bra. Har ju semester nu. Ska lämna in bilen på verkstaden imorgon. Värmen fungerar inte och hela bilen skakar. Känns sådär bra kan man ju säga. Okaj att det e skönt med massage men att sitta och hoppa e ingen höjdare.

So long


Kändisresor

Idag när vi hade slutat jobba så cyklade vi förbi Hilton. Och vem traskar ut därifrån???? Jo ingen mindre än Kent! Så nu har vi en till att skriva upp på vår lista.
Ja det va väl bara det!

So long

Att man aldrig lär sig

Ja det blev ju en helkväll igår. Vi samlade ihop våra surt sparade slantar och gjorde en helrunda ute. Trillade väl in vid sex snåret hemma. Inte där jag ville trilla in direkt! Men det gjorde jag. Va sjukt roligt på Etagé. Många konstiga människor som man kunde skratta åt. Himla festligt. Man knöt ju en del nya band :) Både med tjejer och killar.
Och så glömde jag mitt påskägg jag fick i baren :(
Nu ska jag och Annika kolla på BIngolotto. Exakt hur roligt e det att kolla på om man inte har några lotter???

So long

Snart så

Sitter och lyssnar på Lasgo med Cry. Den har egentligen inte med det här att göra men jag sitter just nu och kollar på våra biljetter till Rio. Det ska bli så sjukt jävla kul. Har nog aldrig varit i Syd Amerika innan. Jo förresten. Mexico har jag varit i. Men iaf. Där åkte jag bara golfbil så det räknas inte. Och så har jag lovat Annika att jag ska äta sushi. Fiiiiiiii fan! Men man måste ju prova.
Ha ha ha....jag börjar bli lite smått full nu. Underbart att man ska jobba imorgon :( Men va fan. Man lever bara en gång. Väntar bara på att Annika ska ringa. Nu fick jag ett sms så nu drar jag ut från denna lyan. Ska bara lyssna klart på min kille. Chris Daughtry för er som inte vet :)

So long hela natten

Första gången

Nu har jag precis badat i mitt badkar för första gången sen jag flyttade in. Har ändå bott här i tre och ett halvt år! Va döskönt för jag va så jävla frusen!

image287

Mitt badkar ser kanske inte ut så här direkt men jag tyckte att det va fint så det fick va med :)

So long

Litta party

Sitter just nu och dricker en iskall cider. Fryser som en gris. Värmen i min bil har gått i sönder!
Har precis varit nere i stan och käkat på T-bone med Sara och Jonas. Va inne en vända på Sir tobys också. Så nu har jag lämnat dom ute på Baltiska hallen. Får väl se om dom möter upp med mig och Annika på Fagans sen.
Dags för duschen!

So long

Muchos glad :)

Idag och igår har jag varit på så jävla bra humör.
Vet inte varför riktigt! Ska nog inte gå in på det nåt närmre heller.
Men bara så att alla vet så e jag skit glad.
Snart ska jag köpa ny kamera också eftersom nån har tagit isönder min.

Om nån timme ska jag käka kycklingfilé med gorgonzola ost. Min påskmiddag hemma hos mamma och pappa. Alltså jag har inte lagat det. Men jag skulle nog kunna :)

So  long


Lyx

Nu har vi precis avnjutit en lyxig middag från Stippes!
Ska kolla film nu och dricka lite öl :)
Jag har precis fått en present också som snart kommer till användning :) Mycket glad blev jag!

So long

Riktigt rälig :)

Fan vad man kan va taskig ibland.
Kan ju inte skriva om vad men ibland känner jag mig så jävla elak. Fast det går över ganska snabbt!
För jag e bara lycklig när jag dricker....nä det e jag inte! Men kanske lite gladare...och lite elakare!

So long

Jaha ja

Idag har jag namnsdag!
Och inte en jävel har kommit ihåg det. Inga gratulationer som kommentarer godtas! Egentligen inga gratulationer överhuvudtaget för nu har ni alla läst detta och då räknas det inte.
Så om nån undrar vad jag ska göra nu så ska jag gå och gråta i min säng!

image286

So long

Sniiiiiiga

Man kan ju undra vad jag och Annika håller på med på denna bilden!!!!!!!

273497-285

Men roligt hade vi iaf :)

So long

Smarrigt

Nu ska jag bli bjuden på lasagne av invaliden!
Mycket gott!
Annars har jag fått jobba nu när jag skulle va ledig. För att vissa ska springa på fyllan! Ha ha ha. Ett riktigt trauma :)

So long

En bra liknelse

Igår kände jag mig som denna råttan!
Totalt överkörd!

image284

So long

Vad sker???

Jag undrar bara en sak just nu!
Va fan hände på festen?????

So long

Crap

Jag hatar Charlotte:
Varför fick hon vinna??? Folket ville ju faktiskt ha Sanna! Min favvis. Tycker det e lite sjukt. Hon va ju bäst helt enlig mig.
Och för dom som undrar så röstade jag! På Sanna!
Nu ska jag dricka lite mer!


So long

Fullast vinner

Ikväll e det fullast vinner som gäller.
Tävlingen har redan börjat! Ni får veta hur det har gått imorgon!

So long

Nöjd

Nu har jag precis kolla Danny i Let´s dance.
Va mycket trevligt att se hans lilla rumpa skutta rundor.
Nä minsann min öl kallar på mig.
Imorgon kör vi fullast vinner!

So long

Glömde

Jag glömde skriva innan vad jag har gjort idag!
Jag har ätit couscous! Och det va inte så tokigt alls!

So long

Ugly fish

Eftersom jag tycker att det e roligt att skrämmas så kommer här en ny bild :)

image283

So long

Sorry Sara

Asså jag e lessen Sara men pax för han här! Ungefär 2 minuter in i videon så e han apsnygg :)

So long

Lövely

image282

Nu e jag ledig till nästa onsdag :)
Sååååå jävla skönt.
Det enda jobbiga jag ska göra e att jag måste städa här hemma tills på lördag. Ska va nån form av galej här då. Typ personalfest!
Nu ska jag göra chokladpudding!

So long

Oh yeah

Nu har jag ätit på T-bone. Och druckit sjukt mycket cider och öl!
Asså det gillar jag. Sängen ropar på mig nu så det e bäst att jag gör den tillfredsställd :)

So long

Roligt :)

Jag vill gärna känna nån som heter Ulf....fär då kan man kalla han för Knullf.
Och det tycker jag e ett jätteroligt ord :)

So long

Tjohoooooo

Nu har jag varit på infomöte på skolan som jag vill komma in på. Ska helt klart göra mitt bästa för att komma in! Måste ju komma vidare i livet!
Annars händer det inte så mycket. Såg en som övningskörde i en Porsche. Hur tänker man då liksom??? Inte klart iaf.
Och sist men ínte minst. GRATTIS SARA :)

So long

En undran

Jag undrar en sak.
Om en kille håller på att få stånd och det e väldigt dålig tajming. Kan man på nåt sätt göra så att man inte får stånd då???
Kanske tänka på Kristina Lugn eller nåt!!
Jag ska nog fråga min Magic 8 ball!

image281

So long

Rädda, larma, släck

Nu har jag och Hanna försökt oss på att göra ett matteprov. Det gick sådär kan man väl säga. Vi e ju inte helt tappade så det ska nog gå bra. Datumet e spikat iaf.
Jag har varit dö hurtig idag. Först imorse va jag hos sjukgymnasten och tränade och sen så gick jag ut till Västra hamnen hem till Hanna. Och nu har jag precis kommit hem.
Så nu står färga håret och laga Lasagnette på schemat :)

So long

Halli hallå

Nu sitter jag hemma hos mamma och pappa och bloggar. Pappa har en ny data som jag fick låna!
Nu ska jag äta kycklingkebab sen ska jag hem till mitt casa!
Igår tog Sara och Jonas hand om mig. Först käkade vi på Haket och sen kollade vi på bio. Såg Vantage point. Det va en bra film. Lite overklig ibland men mycket action! Sen fick jag åka med Sara hem.  Höll i mig för mitt liv, men det gick bra. Du va duktig på att köra!

So long


Vaffor???

Kollade på friidrott precis. Inomhus då alltså. Och där va en som sprang som hade solglasögon. Varför i allsindag har man solenbrillor på sig inomhus????? Fattar inte!
Snart ska jag kolla om min kille får va kvar i Let´s dance. Jag hoppas det iaf.
Jag drack läsk precis fastän jag inte får! Ibland får man busa till det lite tycker jag!

So long

Proppmätt

Jag har precis gjort Pytt i panna med ägg. Rätt så nöjd faktiskt.
Sitter och kollar på Let´s Dance nu. Har rätt så tråkigt....alla lämnar mig :(
Tur att Sara och Jonas ska ta hand om mig imorgon.
Nu ska jag raka benen!

So long

Nåt för vårt företag

Jag blev sjukt sugen på marshmallows så jag googlade för att hitta en bild.
Och så hittar jag den här bilden.
image280

Hur goda såg dom här ut att va?????
Kanske kan va nåt för Stossel ab!!!!

So long

Som en ny.....

Snart ska jag gå och sola och sen ska jag färga mitt hår. Lite ljusare....så att man ser lite brun ut.
Igår fick vi värsta brakmiddagen med efterrrätt. Tacos och sen chokladmousse. Sjukt gott men sjukt mäktigt. Smarrigt va det iaf. Och nä Hanna, vi körde inte till Mc Donalds efteråt :)
Nu tänkte jag se om jag kan gräva fram mina betyg. Måste veta om jag har läst svenska B!

So long

Vatten i huset

Vattnet är tillbaka. Så nu ska jag in i duschen! Fick borsta tänderna på jobb. Men nu jävlar ska jag bli ren!
Snart ska jag hem till Hanna. Hon ska laga mat till ett helt kompani! Får väl se hur det går. Bra tror jag!

So long


Inte nöjd

Just nu har jag två problem!
1. Det snöar ute och har lagt sig. Hoppas det har försvunnit tills imorgon när jag ska cykla till jobb!
2. Just nu finns det inget vatten i min lägenhet. Skulle diska efter mitt lasagne kok men det kom inget. Och inget på toa heller! Så va ska jag göra? Inte kunna borsta tänderna och inte kunna tvätta av mig sminket. Hoppas verkligen det funkar imorgon. Jag måste liksom duscha!
Dagens I-landsproblem

So long

Så sant så sant

Så här sniiiiiiig blir man om man jobbar på Slut´s r us :)

273497-279

So long

Ja jippie

Kollade in vilka glassar som GB ska släppa.
Min favvis glass va med!
Cornetto citron. Apgod glass. Längtar tills den finns i min hand :)

image278

So long

Finns i huset

Nu e mamma och pappa himma. Gick upp sex i morse så nu ska jag minsann gå och ta en liten lurtupp. Sen ska jag göra lasagne. Ja ni läste rätt.......

So long


Jippie

Snart ska vi hämta mamma och pappa på Kastrup. Va lääääääängesen jag såg dom. Hoppas dom har handlat många fina presenter till mig :)
Snart dags för sängen. Sjukgymnasten kl åtta imorgon!

So long

Mysfaktorn va hög :)

Igår va det mysdag a la Habibi och Jirre :)
Först kom Sara och käkade lunch med mig på jobb! Blev Subway som e den bästa bakismaten!
När jag hade slutat så åkte vi hem här. Gjorde oss lite snabbt i ordning för att sen ta bussen ner till stan och käka på Via Veneto. Apgod mat.  Efter att ha hämtat lite vin hos Annika så gjorde vi ett litet gästspel till innan vi kom hem här igen. Här hemma blev det Melodifestivalen och god öl. Och Youtube så klart.
Efter lite tänkande så kom vi fram till att vi skulle ner i stan och gå på C&G. Och dricka Ramlösa :) Sista tåget gick ett så då gick vi hem. Trist att det inte går senare tåg. Men men. Kanske tur ändå att vi kom hem i tid. Jag sov ändå till kvart över två idag!
Ännu en dag med kvalitetstid. Me like :D

So long

Asså hallå!!!!!

Fan vad jag har blivit dålig på att skriva. Hinner liksom inte med det mer!
I fredags hade jag ju semester men det va liksom ingen vila ingen ro hela dan. Stressade runt som en jävel hela dan och sen va det ju dags att hämta Hanna. Skulle ju fira henne lite!
Vi började på Hilton med lite After Work. Mycket trevligt. Drack sjukt goda drinkar. Väldigt starka men mycket goda! Efter det så va det dags för lite käk. Snurrade ganska bra i huvudet då så det  va nog tur att vi åt. Blev ju inte helt otippat T-Bone! Mycket gott. Där blev det varannan vatten för Berglund :)
När vi hade käkat färdigt så va det dags för mellanfest hemma hos Annika. Kollade Let´s dance och åt tårta och gjorde oss lite snyggare än vad vi redan e!
När vi skulle sticka så åkte vi ut till Glasklart. Det va liksom meningen att vi skulle in där men där va fullt. Dom hade inga fler galgar till folks kläder ens. Trist. Så det blev taxi tillbaka till stan igen och så blev det en runda på Centiliter och Gram. Där drack vi världens godaste drink Maui! Med Ramlösa så den e nog nyttig tror jag. Skulle till Plysch sen men där va stängt så det blev ju Slitagé till slut. Där va också kul. Inte så mycket folk. Men vi hade kul. Annika blev vi av med så jag och Hanna gick och käkade kebab. Förstår inte att mat kan va så gott kl fyra på natten.
Det va en skitrolig kväll. Massor med kvalitetstid :)
 Måste göras oftare tycker jag !

So long

RSS 2.0