Massor

Nu måste jag skriva av mig lite...vet inte riktigt vad jag ska börja med!
Jag börjar med det bra.
Jag älskar folk som försöker göra mig glad på olika sätt. Fast det inte alltid lyckas så uppskattar jag det mycket ändå! Allt e värt ett försök!
Och det här med att gå med stavar????? Det heter med stavar för att man ska använda dom. Ser massor med tanter som drar dom efter sig. Tror dom att det hjälper då eller? För det kan jag berätta att det gör det inte.
Varför tror vissa männsikor att allt hänger på min och en tills axlar. Det e svårt att förklara för jag vet inte vem som läser detta. Men ibland kan man faktiskt göra något själv och inte bara vänta på att det blir gjort. För jag börjar bli trött på att göra allt skitjobb. Och görs det inte så kommer det att sluta i katastrof, det vill jag lova.
Ja det va allt jag ville skriva av mig. Men jag sitter och kollar på Idol nu. Shit va folk kan göra bort sig. Och fy fan vad Carolina Gynning e cool. Gillar sånna personer som henne! Hon bryr sig liksom inte om hon gör bort sig. Lite som mig kanske!

So long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0