Somnade in

Så svårt som jag hade för att komma upp imorse va längesen jag hade.
Fick sms i natt som jag vaknade av och kl halv sju ringde dom från G4S om att larmet hade gått i butiken......butiken som jag e tjänstledig från. Dom undrade om jag själv skulle köra dit och ta det eller dom skulle skicka nån. Dom kunde ju fetglömma att jag skulle sticka dit. Måste ringa dom på jobb och säga att dom ska ta bort mitt namn från den listan!
Tänkte att en dusch skulle hjälpa men höll på att somna i duschen.
Så nu sitter jag med en Mocca i handen och hoppas på att det ska hjälpa :)

So long

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilka puckon hehehe. Du kan ju allt kolla dina bilder i din mobil så vaknar du fan nog till liv ;) puss puss

2009-08-26 @ 11:20:29
Postat av: Josse

Sara: Ja jävla puckon ;) Du då vaknar man garanterat till liv...bra idé :)

Puss puss

2009-08-26 @ 11:53:32
URL: http://www,jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0