Tillbaka i soffan

Nu har min rumpa landat i soffan.
Gårdagen blev tokig som vanligt!
Bilderna får tala för sig själv :)


Tur att en ser normal ut iaf :)



Kvällens sällskap!!!



Mycket mycket oklart



Charterresa 2009



Vatten/Tequila race



Tokstollar!!



På bussen på väg till Hbg!!



Dans på Harrys



Normala för en gångs skull



Inte så normala :)



Snygg som få ;)



Ja jag säger då det :)



Vatten stod framdukat när vi kom hem :)



Choklad på kudden....inte dåligt det inte :)



Bakiskäk på SeVen :)

Tack för en trevlig kväll töser.......och tack för inatt Jonas ;)
Ha ha ha ha!!!!

So long

Kommentarer
Postat av: sara

Du menar väl att jag skulle vara den normale på det förste kortet va? ;) Sjukt roliga bilder som vanligt. JB var ju hur kär som helst med ompysslingen av sina damer. Tcak för en mysig slappesöndag. Puss puss

2009-08-23 @ 20:08:39
Postat av: Josse

Sara: Ehhhh ja det va just det jag menade!!! Ja det va ingen dålig ompyssling man fick...tackar och bugar ;)

Du tack själv....skönt att snacka skit en hel dag ;)

Puss puss

2009-08-23 @ 20:28:28
URL: http://www,jirre.webblogg.se/
Postat av: Tirre

Haha, vatten is da shit!

Hoppas ni hade skoj i Helsingborg!

2009-08-23 @ 21:09:01
Postat av: LaLizita

Ååååh det ser ju riktigt kul ut! :D

Antar att ni både drack, åt och dansade för mig med ;)

puss

ps. snygg du e josse när du stretchar i köket! :P

2009-08-23 @ 21:13:52
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: Caroline

Tack själv det var mycket nice :)

2009-08-23 @ 21:25:32
URL: http://heybaberiba.blogg.se/
Postat av: Josse

Tirre: Fuskis....ja det va aproligt :)

Liza: Japp det va det...du missade ;) Asså jag tycker jag e riktigt läcker faktiskt ;) Puss

Caroline: Ja det va det minsann :)

2009-08-23 @ 21:28:15
URL: http://www,jirre.webblogg.se/
Postat av: Sofie

tack för en toppen kväll tjejer..;)& JB´s fina nattamad.. ngn choklad blev de ju inte till mig Josselinen..:P jag kom hem & somna direkt igår.. helt slö hela dagen.. puss puss

2009-08-24 @ 09:54:59
Postat av: Sara

Hur snygg är jag med den där hatten egentligen hahahah. Sällan jag ska roffa åt mig diverse rekvesita på vissa hehe. JB hälsar & tackar själv ;) Synd om Sofie som inte fick någon chocklad men man måste vara på hugget ;) Puss puss

2009-08-24 @ 10:43:24
Postat av: Josse

Sofie: Tack ska du ha....det va mycket trevligt. Jag tog inte chokladen....den va tom när vi kom hem...tror det va Jonas som va lite sugen :) Jag sov till halv ett :) Puss puss

Sara: Ha ha ha....ja e man inte det så får man ingen choklad :) Ja va fan man måste ju alltid sno saker för att det ska bli roligare ;)

Puss puss

2009-08-24 @ 11:19:19
URL: http://www,jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0