Får man lov.....

......att avlida nu????
Fick mess av en full kusin vid sjusnåret i morse....jag e inte värst i släkten iaf :)
Fastän vissa tror det :)
Jobbade lite imorse. Det tog emot att gå upp. Sen hämtade jag Annika och så körde vi till Josy och Jakob och sa hej :)
Mycket trevligt. Jag ska sticka en gurka till han som har ketchup på ryggen och en svans. Ja jag ska börja sticka :)

Nu ska jag kolla lite Paradise Hotel och njuta av sista kvällen utan att känna press av att behöva plugga :)



Dom här två e mina favoriter på Paradise.
Jag känner nämligen igen mig i henne väldigt mycket...undras varför ;)

So long

Kommentarer
Postat av: hanna

kanske för att hon också vilar mycket på rygg med fel killar;) puss

2009-08-07 @ 23:40:34
URL: http://jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0