Det va snällt gjort

Idag va jag hos tandläkaren.....inga hål! Snyggast tänder på mottagningen kan man säga.
Passade på att beställa en tid till Tirre också eftersom hon inte får tummarna ur röven att göra det själv :)
Hon blev inte så glad men jag tyckte det va dö roligt!!!

Nu har jag precis kommit hem från Malmöfestivalen.
Åt en Langos och chokladdoppade vindruvor och ananas.....dögott!
Kollade Calaisa också men det va väl inget att hänga i julagranen!

Ska just precis nu kasta mig i sängen och sova tills elva imorgon!!

So long

Kommentarer
Postat av: Tirre

Kul att du blev glad iallafall.

Dethär ska du få faaan för...

2009-08-15 @ 19:05:43
Postat av: Cicci

Det här bevisar bara att hon är så farlig som jag trodde när jag var liten!! Jag tycker faktiskt att Josse var snäll, och att du ska vara tacksam. Så det så!

2009-08-16 @ 01:09:13
Postat av: Tirre

Men Cicci min lilla gullplutt, dig skulle jag aldrig ge mig på! Endast för kramar och kärlek, sån är jag!

2009-08-16 @ 11:55:57
Postat av: Josse

Tirre: Du passa dig...jag e alltid snäll ;)

Cicci: Ja det tyckerr minsann jag också :)

2009-08-16 @ 19:35:00
URL: http://jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0