Take a walk on the wild side

Jag tog en liten promenad efter skolan. Gick ut till Hanna och Love i Västra Hamnen och hem igen. Jag va lite svettig.
Sen kom Tessan och hämtade mig.
Hon berättade vad Antwone hade sagt till mamma.
Antwone ville inte gå på dagis för han har börjat på en ny avdelning. När mamma skulle lämna han så frågade han om han inte kunde följa med henne hem.
Antwone: Kan jag inte följa med dig hem?
Mamma: Nä jag ska jobba.
A: Var jobbar du?
M: Jag jobbar med gamla människor.
A: E dom döda????
M: Nä dom e gamla bara.
A: Ska du slänga dom????
Asså jag undrar var han får allt ifrån. Fast man slänger ju gamla saker....men inte människor kanske :)



So long

Kommentarer
Postat av: Sara

För Ante är coolast i stan ;) Pusssssssss

2009-08-25 @ 21:19:14
Postat av: Josse

Sara: Ja det e han faktiskt :) Puss puss

2009-08-25 @ 21:30:33
URL: http://www,jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0