Snart så

Sitter och lyssnar på Lasgo med Cry. Den har egentligen inte med det här att göra men jag sitter just nu och kollar på våra biljetter till Rio. Det ska bli så sjukt jävla kul. Har nog aldrig varit i Syd Amerika innan. Jo förresten. Mexico har jag varit i. Men iaf. Där åkte jag bara golfbil så det räknas inte. Och så har jag lovat Annika att jag ska äta sushi. Fiiiiiiii fan! Men man måste ju prova.
Ha ha ha....jag börjar bli lite smått full nu. Underbart att man ska jobba imorgon :( Men va fan. Man lever bara en gång. Väntar bara på att Annika ska ringa. Nu fick jag ett sms så nu drar jag ut från denna lyan. Ska bara lyssna klart på min kille. Chris Daughtry för er som inte vet :)

So long hela natten

Kommentarer
Postat av: Victoria

Glad påsk! 8)

2008-03-22 @ 22:41:46
URL: http://fameislessthaninfamy.blogg.se
Postat av: Jirre

Victoria: Tack det samma :)

2008-03-23 @ 19:33:53
URL: http://www.jirre.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0