Mysfaktorn va hög :)

Igår va det mysdag a la Habibi och Jirre :)
Först kom Sara och käkade lunch med mig på jobb! Blev Subway som e den bästa bakismaten!
När jag hade slutat så åkte vi hem här. Gjorde oss lite snabbt i ordning för att sen ta bussen ner till stan och käka på Via Veneto. Apgod mat.  Efter att ha hämtat lite vin hos Annika så gjorde vi ett litet gästspel till innan vi kom hem här igen. Här hemma blev det Melodifestivalen och god öl. Och Youtube så klart.
Efter lite tänkande så kom vi fram till att vi skulle ner i stan och gå på C&G. Och dricka Ramlösa :) Sista tåget gick ett så då gick vi hem. Trist att det inte går senare tåg. Men men. Kanske tur ändå att vi kom hem i tid. Jag sov ändå till kvart över två idag!
Ännu en dag med kvalitetstid. Me like :D

So long

Kommentarer
Postat av: sara

Ja det var det verkligen ;) men jag fick göra Josse special a la Habibi själv ju ;)hehe! Det var super nice igår. Vi får inte glömma att vi såg kändisar =) först såg jag ju Sten-Taxi på Trianglen. Sen så var ju Howie från BSB på C&G hahahahah! Vi får snart göra om det, men att det blir senare sänggång ;) puss puss

2008-03-02 @ 18:27:15
Postat av: Jirre

Sara: Ja det va ju kändisresor hela dan nästan! Synd att du fick göra den själv, men det gjorde du nog bra ;) Ja Howie va en höjdare också. Fin besök i Malmö! Nästa gång blir det all night long :)
Puss puss

2008-03-02 @ 18:34:24
Postat av: sara

Det blev ingen bia idag. Vi har betsämt att ta det på lördag med käk på Haket innan. E det något som som Josse skulle vilja göra oxå? ;) puss puss

2008-03-02 @ 18:46:36
Postat av: Jirre

Sara: Ja det skulle jag vilja men jag jobbar till kvart över fem! Men om det inte e förrän senare så e jag megasugen :)
Puss puss

2008-03-02 @ 21:53:42
URL: http://jirre.webblogg.se
Postat av: sara

Jirre: Vi hade det i åtanke, så det blir den senare bian. Vi kan bestämma senare i veckan vilken vi ska se. puss puss

2008-03-03 @ 07:19:29
URL: http://habibi.webblogg.se
Postat av: Jirre

Sara: Låter skitbra. Ser jag fram emot :) Puss puss

2008-03-04 @ 16:04:45
URL: http://jirre.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0