Att man aldrig lär sig

Ja det blev ju en helkväll igår. Vi samlade ihop våra surt sparade slantar och gjorde en helrunda ute. Trillade väl in vid sex snåret hemma. Inte där jag ville trilla in direkt! Men det gjorde jag. Va sjukt roligt på Etagé. Många konstiga människor som man kunde skratta åt. Himla festligt. Man knöt ju en del nya band :) Både med tjejer och killar.
Och så glömde jag mitt påskägg jag fick i baren :(
Nu ska jag och Annika kolla på BIngolotto. Exakt hur roligt e det att kolla på om man inte har några lotter???

So long

Kommentarer
Postat av: sara

Hoppas det inte var påskägget du fick av mig :( puss puss

2008-03-23 @ 21:16:22
Postat av: Jirre

Sara: Jo det va det! Förlåt!!!! Men godiset va nästan slut! Puss puss

2008-03-23 @ 21:26:59
URL: http://jirre.webblogg.se
Postat av: Bus

Kanske roligare att kolla på Bingolotto när Danny är med??? Tova uppmärksammade detta och sa: Han är snygg!!!!! Sen kramade hon tvn, så du har nog fått konkurrens där... =) Hahahaha

2008-03-24 @ 17:49:24
Postat av: Jirre

Bus: Ja det blev genast mycket roligare. Sjukt snygga hela högen ju! Aj aj aj...inte bra med konkurrenter! Får nog ta och lära henne ett och annat :) Puss puss

2008-03-24 @ 21:43:01
URL: http://jirre.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0